Eikä rankkarikisan kestollakaan ole mitään ylärajaa. On siis olemassa noin 0,2 prosentin mahdollisuus, että pelistä ei ehdi klo 12:13 AM lähtevään junaan. Sen riskin ottaisin itse mieluummin kuin maksaisin samalta yöltä kahta hotellihuonetta. Mieluummin vaihtaisin sillä Phillyn hotellihuoneeseen menevällä rahalla Megabusin Amtrakkiin ainakin paluumatkan osalta ja säästäisin matka-ajassa tunnin per suunta. En pidä bussissa istumisesta. Toki sitten on eri homma, jos tuntuu tuskaiselta valvoa kahteen asti.
Jos se "kerran viidestäsadasta" -riski toteutuisi, että missaan junan, kävisin 24h Fedex -toimistossa ostamassa ja printtaamassa liput klo 02:50 lähtevään Megabusiin ja menisin ennen bussin lähtöä johonkin baariin katsomaan länsirannikon matseja.
Pleijareissa onkin sitten kinkkisempää. Ostin meille menomatkan Megabusilta, mutta paluumatkan jätin auki, kun ei pelin päättymisajasta ollut tietoa. Lopputulema oli se, että olimme siinä 40-50 minsaa matsin jälkeen 30th Street Stationillä ja osa porukasta melkoisessa tuiskeessa. Pari kaveria kävi Amtrakin tiskillä kysymässä, että mitä maksaa matka Nykiin. Hintaa oli aika sikamaiset 80 dollaria, mutta päättivät ostaa kaikille viidelle liput. Itse en olisi ehkä sitä ratkaisua tehnyt, kun parin kilsan päästä olisi Greyhoundilla päässyt jollain 15-20 taalalla. Valitettavasti olin niin kovassa huppelissa, ettei osallustimiseni paluun suunnitteluun ollut ihan parasta tasoa.