NHL-matkat

  • 722 125
  • 2 179

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellänikin on suunnitelmissa lähteä poitsun kanssa helmikuun lopussa New Yorkiin. Siellä olisi Dallasin peli sekä Devilsiä, että Islandersia vastaan perättäisinä iltoina. En nyt tiedä mentäisiinkö molempiin, mutta aikataulu on rakennettu juuri noiden ympärille, että ihan varmasti toiseen mennään.

Eli vielä: Pystyykö noista Ticketmastereista, Vividseatseista, Tickpickeistä ja muista Suomen päässä printtaamaan paperiliput ja hyväksytäänkö ne ovella?

Minusta tässä kohtaa vanha kunnon printtilippu olisi kovin vaihtoehto. Ei tarttisi miettiä wifejä(siistii kun sitä wifiä sitten siinä hallin ovella ei olekaan..jono takana kasvaa), datapaketteja tai e-simmejä. Tai lompakoita. Lippu povarista näytille ja halliin. Epäilemättä olen näissä asioissa ikäisekseni dinosaurus, mutta en keksi miksi tehdä asiat epävarmasti ja vaikeasti jos ne voi tehdä varmasti ja helposti.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eli vielä: Pystyykö noista Ticketmastereista, Vividseatseista, Tickpickeistä ja muista Suomen päässä printtaamaan paperiliput ja hyväksytäänkö ne ovella?
Minun ostamat New York Rangersin kotipelin liput lokakuulle tulevat saataville vasta 48 tuntia ennen peliä tai myöhemmin, joten ainakaan minä en pysty tulostamaan niitä Suomessa, kun olen silloin jo ollut siellä Yhdysvalloissa useita päiviä. Kyllä minä vuonna 2014 tulostin liput Suomessa hyvissä ajoin ennen peliä ja ne hyväksyttiin ovella. Liput olivat silloin Rangersin ja Devilsin kotipeleihin. Eli jos lähtee tarpeeksi myöhään reissuun juuri ennen peliä, niin ehkä se tulostaminen onnistuu Suomesta käsin vielä nykyäänkin. Devilsin ja Islandersin kotipeleistä toki en osaa sanoa enää nykyään, kun niitä ei nyt osunut reissulle.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mun mielestä paperiprinttejä ei juurikaan enää käytetä. En mene tosin vannomaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ostin 14.10. New York Rangers - Detroit Red Wings -peliin 2 lippua Ticketmasterilta. Liput tulevat näkyviin aikaisintaan 48 tuntia ennen peliä ja sähköpostiini tulee ilmoitus siitä. Mielelläni olisi tulostanut ne paperille jo Suomessa, mutta nyt ei onnistu, kun olen silloin jo reissussa.

Yhdysvalloissa ajattelin pärjätä pelkällä hotellin wifillä, muuten en käytä siellä nettiä. Älypuhelin minulla on kyllä.

Onko tietoa, että onnistuuko ladata Ticketmasterin appiin oma ja kaverin lippu sillä tavalla, että ne voi näyttää lipun tarkastuksessa minun puhelimelta molemmat ilman internet-yhteyttä? Matkakaverini väittää, että hänellä ei oikein toimi wifi ulkomailla ja ei tykkää käyttää sitä.

Ticketmasterilla on ilmeisesti eri appi Yhdysvalloissa kuin Suomessa ja sen lataaminen ei onnistu Suomesta käsin. Osaisiko joku auttaa?

Kävin jo vuonna 2014 katsomassa yhden pelin MSG:llä, mutta silloin otteluliput sai tulostettua Suomesta käsin hyvissä ajoin ennen peliä.

Edit. Netistä löysin, että yhdellä puhelimella voi olla usean eri henkilön liput, mutta he suosittelevat jakamaan liput eteenpäin kaikille.
Mulla oli 2015 vähän sama ongelma. Eihän silloin nämä appit ainakaan kovin yleisiä vielä olleet ja suurin osa pelas paperilipuilla. Stubhubista hommatut liput tuli sähköpostiin vasta matkan alettua, niin tulostin sitten hotellilla ne, kai tuokin edelleen onnistuu tarvittaessa.
 

je1234

Jäsen
Itsellänikin on suunnitelmissa lähteä poitsun kanssa helmikuun lopussa New Yorkiin. Siellä olisi Dallasin peli sekä Devilsiä, että Islandersia vastaan perättäisinä iltoina. En nyt tiedä mentäisiinkö molempiin, mutta aikataulu on rakennettu juuri noiden ympärille, että ihan varmasti toiseen mennään.

Eli vielä: Pystyykö noista Ticketmastereista, Vividseatseista, Tickpickeistä ja muista Suomen päässä printtaamaan paperiliput ja hyväksytäänkö ne ovella?

Minusta tässä kohtaa vanha kunnon printtilippu olisi kovin vaihtoehto. Ei tarttisi miettiä wifejä(siistii kun sitä wifiä sitten siinä hallin ovella ei olekaan..jono takana kasvaa), datapaketteja tai e-simmejä. Tai lompakoita. Lippu povarista näytille ja halliin. Epäilemättä olen näissä asioissa ikäisekseni dinosaurus, mutta en keksi miksi tehdä asiat epävarmasti ja vaikeasti jos ne voi tehdä varmasti ja helposti.
Ainakin Colorado Avalanchella viralliset liput myy Ticketmaster, ja noista epävirallisistakin myyjät lähettää ne sulle Ticketmasteriin siirtona. Paperilippuja ei käsittääkseni enää hyväksytä.

Ticketmasterin sivuilta voi ladata liput offline käyttöön, joko Google Wallettiin ja mikä ikinä Applen vastaava onkaan. Näin ei tarvitse murehtii toimivasta netistä :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös