Ostin 14.10. New York Rangers - Detroit Red Wings -peliin 2 lippua Ticketmasterilta. Liput tulevat näkyviin aikaisintaan 48 tuntia ennen peliä ja sähköpostiini tulee ilmoitus siitä. Mielelläni olisi tulostanut ne paperille jo Suomessa, mutta nyt ei onnistu, kun olen silloin jo reissussa.
Yhdysvalloissa ajattelin pärjätä pelkällä hotellin wifillä, muuten en käytä siellä nettiä. Älypuhelin minulla on kyllä.
Onko tietoa, että onnistuuko ladata Ticketmasterin appiin oma ja kaverin lippu sillä tavalla, että ne voi näyttää lipun tarkastuksessa minun puhelimelta molemmat ilman internet-yhteyttä? Matkakaverini väittää, että hänellä ei oikein toimi wifi ulkomailla ja ei tykkää käyttää sitä.
Ticketmasterilla on ilmeisesti eri appi Yhdysvalloissa kuin Suomessa ja sen lataaminen ei onnistu Suomesta käsin. Osaisiko joku auttaa?
Kävin jo vuonna 2014 katsomassa yhden pelin MSG:llä, mutta silloin otteluliput sai tulostettua Suomesta käsin hyvissä ajoin ennen peliä.
Edit. Netistä löysin, että yhdellä puhelimella voi olla usean eri henkilön liput, mutta he suosittelevat jakamaan liput eteenpäin kaikille.