NHL-matkat

  • 710 490
  • 2 164

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Kiitoksia. Suunnitelmissa olisi suhata junalla Nykistä Phillyyn ja sieltä sitten metrolla peliin eli auto tuskin tulee kysymykseen.

Junaliput kannattaa ostaa sitten hyvissä ajoin. Sillä yleensä viime hetkillä ostettaessa lippujen hinnat ovat kalliimmat.
 

pernavoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Sympatiat: ANA, CAR, FLA
Kävipä niin onnellisesti, että otin tuossa syksylle viikon lomaa ja varasin lennot Nykiin sekä pari lippua Pens@Flyers -peliin 17.10 Stubhubista....

Itse kyselin samoja kysymyksiä alkuvuodesta ja kävin huhtikuussa Philadelphiassa. Minulle täällä suositeltiin bussia NYC - PHI välille ja jatkan suositusta eteenpäin. Pari kuukautta ennakkoon ostamalla liput verkosta http://www.megabus.com kustansi edestakaiset bussimatkat yhteensä 6€. Bussimatka kestää n. 2,5h, ensimmäinen pysäkki Philadelphiassa on lähellä Liberty Belliä ja toinen/päättäri rautatieaseman takana.

Kannattaa myös huomioida, että jos peli on iltapeli, niin vähimmällä stressillä pääset kun bookkaat yhden yön hotellista Philadelphiassa. Hotellit ovat siellä selkeästi edullisempia kuin New Yorkissa, joten yhden yön tuplabookkaus oli ainakin itselleni mukavin ratkaisu. Ainakin huhtikuussa viimeinen juna olisi lähtenyt puolenyön aikoihin ja bussi 23 aikaan. Jos peli menee jatkoajalle/rankkuihin, niin saattaa tulla hieman kiire.

Itse peliin pääsee kätevästi esim. City Hallilta metrolla ja samoin pelin jälkeen takaisin keskustaan.

Jaetaan nyt tässä vielä muutamia kännykkäräpsyjä Philadelphiareissulta. philadelphia-04-2013
 
E: Mitenpäs tuo muuten käytännössä menee, kun Stubhubin kautta saa lippuja Flyersin peleihin jo tässä vaiheessa, toimitus tosin sitten lokakuussa sähköpostitse, mutta ticketmasterin kautta ei löydy mitään?

Liput siihen peliin eivät ole tulleet vielä myyntiin, mutta StubHubissa kausikorttilaiset saavat myydä omaa paikkaansa peleihin, johon eivät itse pääse. Lippujen toimituksen suhteen ei kannata jännittää. Olen StubHubin lipuilla käynyt ainakin kymmenessä matsissa, eikä koskaan ole tullut ongelmia.

Itse olisin tsekannut ensin virallisen lipunmyyntikanavan (Ticketmaster?) hinnat ennen kuin ostan niitä StubHubista. StubHubista niitä pilettejä kuitenkin saa vielä pelipäivänäkin, vaikka matsi olisi virallisesti ollut jo viikkoja loppuunmyyty.

Itse kyselin samoja kysymyksiä alkuvuodesta ja kävin huhtikuussa Philadelphiassa. Minulle täällä suositeltiin bussia NYC - PHI välille ja jatkan suositusta eteenpäin. Pari kuukautta ennakkoon ostamalla liput verkosta http://www.megabus.com kustansi edestakaiset bussimatkat yhteensä 6€. Bussimatka kestää n. 2,5h, ensimmäinen pysäkki Philadelphiassa on lähellä Liberty Belliä ja toinen/päättäri rautatieaseman takana.

Megabusilla menimme mekin. Sen verran täytyy todeta, että kyllä se vähän harmitti kökkiä siellä bussissa se kaksi ja puoli tuntia, kun kaupunkien välimatka on noin lyhyt. Eli jos ei ole pikkurahasta puutetta, menisin junalla. Junamatka kestää puolitoista tuntia. Onko muuten kokemusta muista bussiyhtiöistä? Mietin sitä, pääsisikö Greyhoundilla tai jollain muulla lafkalla vähän nopeammin kuin Megabusilla.

Kannattaa myös huomioida, että jos peli on iltapeli, niin vähimmällä stressillä pääset kun bookkaat yhden yön hotellista Philadelphiassa. Hotellit ovat siellä selkeästi edullisempia kuin New Yorkissa, joten yhden yön tuplabookkaus oli ainakin itselleni mukavin ratkaisu. Ainakin huhtikuussa viimeinen juna olisi lähtenyt puolenyön aikoihin ja bussi 23 aikaan. Jos peli menee jatkoajalle/rankkuihin, niin saattaa tulla hieman kiire.

Peli alkaa seitsemältä, joten se päättyy viimeistään 22:20. Vähän ihmettelisin, jos ei tuosta kahdeksitoista ehdi asemalle.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Veljekset Rask
Tervehdys Jatkoajan maailmanmatkaajille.

Olisi tarkoituksena tehdä ensimmäinen matka ison veden tuolle puolen ensi vuodenvaihteessa, suoraan NYC:iin. Valitettavasti Rangers on juuri tuolloin viiden ottelun vieraskiertueella, joten MSG:lle ei ole NHL-pelien toivossa asiaa (todennäköisesti Knickseillä juuri tuolloin kotipelejä).

Joten kysymykseni kuuluu, että kumpi lähellä olevista areenoista kannattaisi käydä katsastamassa, Prudential Center Newarkissa vai Nassau Coliseum Long Islandilla? Oman käsitykseni mukaan ainakin Nassau on suhteellisen vanha ja rapistunut(?) ja olisihan Prudential lähempänäkin (+ Martin Brodeur). Vastustajana molemmilla on Blackhawks.
 
Nassau on legendaarisempi ja siellä ei enää parin vuoden päästä voi änäriä nähdä. Devilsin halli on paljon hienompi ja sinne pääsee paljon helpommin (juna Penn Stationiltä noin 20 minsaa).
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Joten kysymykseni kuuluu, että kumpi lähellä olevista areenoista kannattaisi käydä katsastamassa, Prudential Center Newarkissa vai Nassau Coliseum Long Islandilla? Oman käsitykseni mukaan ainakin Nassau on suhteellisen vanha ja rapistunut(?) ja olisihan Prudential lähempänäkin (+ Martin Brodeur). Vastustajana molemmilla on Blackhawks.

Itse annan ääneni Prudential Centerille. Todella helppo kulkea, Path-juna Manhattanilta 15min Newarkiin ja siintä noin 400m kävelymatka halliin.
Areena on myös uusi ja hyvä näköyhteys jäälle joka paikasta. Nassaulle on hieman vaikeampi kulkea sillä et pääse hallin lähelle julkisilla.
 

pernavoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Sympatiat: ANA, CAR, FLA
...

Peli alkaa seitsemältä, joten se päättyy viimeistään 22:20. Vähän ihmettelisin, jos ei tuosta kahdeksitoista ehdi asemalle.
Pelin alkuun joku kiva pikku seremonia, mistä kaikista ei etukäteen ilmoitella, niin kivasti palaa aikaa. Myös pelien aloitusajat saattaa muuttua.

Esim. omalta reissulta pelin aloitusaika muuttui 2 kertaa, ensin klo 7 sitten 2pv ennen 7.30 ja pelipäivänä 7.00. Sitten pienen sattumuksen kautta Bostonin pommi-isku samalle päivälle ja ennen peliä katseltiin screeniltä sankaripoliiseja jne. Että ei ihan niin mustavalkoista ole tuo 22.20, todennäköistä joo, mutta ei todellakaan varmaa.
 

Go Home!

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät, NY,NSH, NHL
Tervehdys Jatkoajan maailmanmatkaajille.

Olisi tarkoituksena tehdä ensimmäinen matka ison veden tuolle puolen ensi vuodenvaihteessa, suoraan NYC:iin. Valitettavasti Rangers on juuri tuolloin viiden ottelun vieraskiertueella, joten MSG:lle ei ole NHL-pelien toivossa asiaa (todennäköisesti Knickseillä juuri tuolloin kotipelejä).

Joten kysymykseni kuuluu, että kumpi lähellä olevista areenoista kannattaisi käydä katsastamassa, Prudential Center Newarkissa vai Nassau Coliseum Long Islandilla? Oman käsitykseni mukaan ainakin Nassau on suhteellisen vanha ja rapistunut(?) ja olisihan Prudential lähempänäkin (+ Martin Brodeur). Vastustajana molemmilla on Blackhawks.

Riippuu täysin vastustajasta. Jos Nassaulla sattuu olemaan Rangers, Devils tai Flyers tunnelma on ihan uskomaton. Varsinkin Rangers peleissä. Ja Nassaulle on myös todella helppo kulkea. Long Island Rail Road vie teidä ilman vaihtoja Mineolaan tai Hempstediin,josta pääsee lyhyellä taksimatkalla hallille.
Suosittelen!
Toki Prudential Center on hallina aivan toista luokkaa, palvelut pelaa, näkyvyys joka paikasta loistava ja kulkeminen sinne on Manhattanilta todella helppoa!
Käykää molemmissa jos on mahdollisuus!
 
Pelin alkuun joku kiva pikku seremonia, mistä kaikista ei etukäteen ilmoitella, niin kivasti palaa aikaa. Myös pelien aloitusajat saattaa muuttua.

Esim. omalta reissulta pelin aloitusaika muuttui 2 kertaa, ensin klo 7 sitten 2pv ennen 7.30 ja pelipäivänä 7.00. Sitten pienen sattumuksen kautta Bostonin pommi-isku samalle päivälle ja ennen peliä katseltiin screeniltä sankaripoliiseja jne. Että ei ihan niin mustavalkoista ole tuo 22.20, todennäköistä joo, mutta ei todellakaan varmaa.

Eikä rankkarikisan kestollakaan ole mitään ylärajaa. On siis olemassa noin 0,2 prosentin mahdollisuus, että pelistä ei ehdi klo 12:13 AM lähtevään junaan. Sen riskin ottaisin itse mieluummin kuin maksaisin samalta yöltä kahta hotellihuonetta. Mieluummin vaihtaisin sillä Phillyn hotellihuoneeseen menevällä rahalla Megabusin Amtrakkiin ainakin paluumatkan osalta ja säästäisin matka-ajassa tunnin per suunta. En pidä bussissa istumisesta. Toki sitten on eri homma, jos tuntuu tuskaiselta valvoa kahteen asti.

Jos se "kerran viidestäsadasta" -riski toteutuisi, että missaan junan, kävisin 24h Fedex -toimistossa ostamassa ja printtaamassa liput klo 02:50 lähtevään Megabusiin ja menisin ennen bussin lähtöä johonkin baariin katsomaan länsirannikon matseja.

Pleijareissa onkin sitten kinkkisempää. Ostin meille menomatkan Megabusilta, mutta paluumatkan jätin auki, kun ei pelin päättymisajasta ollut tietoa. Lopputulema oli se, että olimme siinä 40-50 minsaa matsin jälkeen 30th Street Stationillä ja osa porukasta melkoisessa tuiskeessa. Pari kaveria kävi Amtrakin tiskillä kysymässä, että mitä maksaa matka Nykiin. Hintaa oli aika sikamaiset 80 dollaria, mutta päättivät ostaa kaikille viidelle liput. Itse en olisi ehkä sitä ratkaisua tehnyt, kun parin kilsan päästä olisi Greyhoundilla päässyt jollain 15-20 taalalla. Valitettavasti olin niin kovassa huppelissa, ettei osallustimiseni paluun suunnitteluun ollut ihan parasta tasoa.
 

pernavoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Sympatiat: ANA, CAR, FLA
Eikä rankkarikisan kestollakaan ole mitään ylärajaa. On siis olemassa noin 0,2 prosentin mahdollisuus, että pelistä ei ehdi klo 12:13 AM lähtevään junaan. Sen riskin ottaisin itse mieluummin kuin maksaisin samalta yöltä kahta hotellihuonetta. Mieluummin vaihtaisin sillä Phillyn hotellihuoneeseen menevällä rahalla Megabusin Amtrakkiin ainakin paluumatkan osalta ja säästäisin matka-ajassa tunnin per suunta. En pidä bussissa istumisesta. Toki sitten on eri homma, jos tuntuu tuskaiselta valvoa kahteen asti.

Jos se "kerran viidestäsadasta" -riski toteutuisi, että missaan junan, kävisin 24h Fedex -toimistossa ostamassa ja printtaamassa liput klo 02:50 lähtevään Megabusiin ja menisin ennen bussin lähtöä johonkin baariin katsomaan länsirannikon matseja.

Pleijareissa onkin sitten kinkkisempää. Ostin meille menomatkan Megabusilta, mutta paluumatkan jätin auki, kun ei pelin päättymisajasta ollut tietoa. Lopputulema oli se, että olimme siinä 40-50 minsaa matsin jälkeen 30th Street Stationillä ja osa porukasta melkoisessa tuiskeessa. Pari kaveria kävi Amtrakin tiskillä kysymässä, että mitä maksaa matka Nykiin. Hintaa oli aika sikamaiset 80 dollaria, mutta päättivät ostaa kaikille viidelle liput. Itse en olisi ehkä sitä ratkaisua tehnyt, kun parin kilsan päästä olisi Greyhoundilla päässyt jollain 15-20 taalalla. Valitettavasti olin niin kovassa huppelissa, ettei osallustimiseni paluun suunnitteluun ollut ihan parasta tasoa.

Joo no tarpeesi urpoilla on nähty jo translitterointikeskusteluissa. Kukin toimikoon niinkun haluaa, kerroin omista kokemuksistani ja jos niistä jollekin on hyötyä niin hyvä.
 

pernavoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Sympatiat: ANA, CAR, FLA
Niin no, jos runkosarjamatsi on merkitty alkamaan seitsemältä ja ihminen stressaa siitä, ehtiikö sieltä kello 12:13 lähtevään junaan, silloin matkustaminen taitaa olla kauttaaltaan aika stressaavaa hommaa.

Sinun laisia tarvitaan foorumeilla. Meillähän olisi melko tylsää täällä muuten. Kippistetään ipan pelissä syssymmällä o/
 

ipaz

Jäsen
Tervehdys Jatkoajan maailmanmatkaajille.

Olisi tarkoituksena tehdä ensimmäinen matka ison veden tuolle puolen ensi vuodenvaihteessa, suoraan NYC:iin. Valitettavasti Rangers on juuri tuolloin viiden ottelun vieraskiertueella, joten MSG:lle ei ole NHL-pelien toivossa asiaa (todennäköisesti Knickseillä juuri tuolloin kotipelejä).

Joten kysymykseni kuuluu, että kumpi lähellä olevista areenoista kannattaisi käydä katsastamassa, Prudential Center Newarkissa vai Nassau Coliseum Long Islandilla? Oman käsitykseni mukaan ainakin Nassau on suhteellisen vanha ja rapistunut(?) ja olisihan Prudential lähempänäkin (+ Martin Brodeur). Vastustajana molemmilla on Blackhawks.

Molemmissa halleissa käyneenä suosittelen tottakai molempia. Ylhäällä on jo mainittu että Nassaulla ei parin vuoden päästä enää NHL:ää pelata, joten mielestäni kannattaa käydä vanha perinteinen halli ja Islanders ehdottomasti tsekkaamassa vielä kun ehtii. Junalla Hampsteadiin ja taksilla hallille ja sama toisin päin pelin jälkeen.

Devilsin Prundential Center on huikean hieno halli, jonne on helppo päästä Manhattanilta. 15min junamatka WTC:ltä + pikku kävely hallille. Muutama vuosi sitten siellä käydessämme matsissa oli juuri ja juuri yli 10000 katsojaa, eli tunnelma oli ns. kuollut. Nassaulla on eri meininki.

MSG:lla kannattaa käydä katsomassa Knicksin pomppupalloa, sillä NBA koripallo-ottelu on melkoinen show, vaikkei itse peli niin kiinnostaisikaan. Ja onhan Nykissä nykyään myös Barclay Center Brooklynissä, jossa Nets pelaa. Ja siellä voi bongata vaikka Igor Larionovin Alyonka-tyttären game hostina, hymiö.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Jossain vaiheessa reissu Jenkkilään tulee ajankohtaiseksi, siksi ollaan hyvissä ajoin liikkeellä..
Onko porukka tehnyt Floridaan paljon reissua ja jos olette niin mielipiteitä otetaan vastaan. Toinen vaihtoehto olisi itsellänikin New York kunhan Pens-peli sattuu osumaan kohdalleen.
Florida ollut noista selkeä ykkösvaihtoehto lämpimien kelien vuoksi mutta tunnelma hallissa taitaa molemmilla seuroilla olla aika heikkoa? Nin ja Kalifornian seuratkin maistuisi kelien puolesta. Mielipiteitä....
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No aika "perus-NHL"-tunnelma Floridassa. Ei nyt mikään maailman vaisuin, mutta ei hurmoksellinenkaan. Paljon vierasfaneja kaljapäissään. :)
 

Misi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga-Jokerit, St. Louis Blues, Teemu Pulkkinen
Jossain vaiheessa reissu Jenkkilään tulee ajankohtaiseksi, siksi ollaan hyvissä ajoin liikkeellä..
Onko porukka tehnyt Floridaan paljon reissua ja jos olette niin mielipiteitä otetaan vastaan. Toinen vaihtoehto olisi itsellänikin New York kunhan Pens-peli sattuu osumaan kohdalleen.
Florida ollut noista selkeä ykkösvaihtoehto lämpimien kelien vuoksi mutta tunnelma hallissa taitaa molemmilla seuroilla olla aika heikkoa? Nin ja Kalifornian seuratkin maistuisi kelien puolesta. Mielipiteitä....

No jos olet tunnelman perään kannattaa käydä katsomassa NYR peli noista vaihtoehdoista. Legendaarinen hieno halli jossa ainakin minun makuuni hyvä tunnelma pelissä kuin pelissä. Siinä seurassa on kyllä perinteitä ja taannoinen NYR-Toronto peli muutaman vuoden takaa on hienoin lätkäkokemus mitä minulla on. Kuten sanoin siellä on lätkäperinteitä ja yleisö elää pelissä hyvin mukana, kulttuuri on käsin kosketeltavaa. Vielä jos sattuisi joku rivalry kohdalle niin sinne vaan! Nassaulla olen myös pari vuotta takaperin käynyt ja tunnelma oli aika kuollut. Käsittääkseni kuitenkin parantunut viime vuosina ja varmasti sopivan vastuksen osuessa kohdille olisi hyvä vaihtoehto.

Floridassa ei käsittääkseni mikään hirmu kova tunnelma hallissa ole, mutta paljon kiinni myös siitä mitä peliltä haluaa. Hyvät sääthän siellä on ja minua ei ainakaan hallin heikko tunnelma Nassaulla häirinnyt kun olin ensimmäistä änäripeliä katsomassa, jossa vielä Bergenheim taisi iskeä muutamankin maalin.

Vain vähän omia kokemuksia, muista halleista en osaa sanoa mutta jos jenkeistä hyvä tunnelmaista hallia haetaan uskoisin että MSG on aika korkealla listauksessa. Ei varmasti ykkönen, mutta ei todellakaan huono tunnelma!
 
Kuten sanoin siellä on lätkäperinteitä ja yleisö elää pelissä hyvin mukana, kulttuuri on käsin kosketeltavaa.

Kovin paljon ne katsojat eivät tosin pelistä ymmärrä.

MSG:lla kannattaa käydä katsomassa Knicksin pomppupalloa, sillä NBA koripallo-ottelu on melkoinen show, vaikkei itse peli niin kiinnostaisikaan. Ja onhan Nykissä nykyään myös Barclay Center Brooklynissä, jossa Nets pelaa. Ja siellä voi bongata vaikka Igor Larionovin Alyonka-tyttären game hostina, hymiö.

Knicksin liput maksavat paljon, Netsin liput eivät niinkään.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Veljekset Rask
Onko MSG:lle mahdollista mennä kiertelemään omin päin, jos tosiaan nuo Knicksin liput osoittautuvat liian tyyriiksi? Vai onko koko areena aina buukattuna joihinkin tapahtumiin? Hitto kun Ragseilla ei ole peliäkään sinä aikana kun kaupungissa majailen. Mutta areena on silti pakko käydä katsomassa.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Onko MSG:lle mahdollista mennä kiertelemään omin päin, jos tosiaan nuo Knicksin liput osoittautuvat liian tyyriiksi?

Ainakin muutama vuosi sitten MSG:lle järjestettiin kierroksia oppaan kanssa, muistaakseni maksoi jotain 20 dollaria? Siellä sitten kierrettiin hallia, käytiin aitioissa ja pukukopissa oppaan samalla kertoessa hallista. Ihan mielenkiintoinen kierros oli. Samankaltaisella on tullut käytyä Toronton Air Canada Centerissä ja siitä viereisellä baseball areenalla.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Suhteellinen käsite tietenkin, mutta minä maksoin 40 dollaria Knicks vs GSW matsista MSG:llä.

"Koyhasta se saattaa tuntuakin kalliilta"

Knickerbockersien seka Rangersin lippujen hinnat kakkosmarkkinoilla riippuvat taysin vastustajasta, viikonpaivasta seka mahdollisesta kansallisesta lomapaivasta. Rangersien maanantainen pelipaiva Dallas Starsia vastaan ei kiinnosta yhta paljon kuin maanantai joka osuu Presidents' Daylle joka pelataan Devilsia vastaan, joten lippujen hinnoissa on paljon eroja. Sama patee Knickseihin.

Pitaahan ne kausikortit jollain maksaa, premium paivat + turistit on oiva keino.
 
Viimeksi muokattu:
"Koyhasta se saattaa tuntuakin kalliilta"

Knickerbockersien seka Rangersin lippujen hinnat kakkosmarkkinoilla riippuvat taysin vastustajasta, viikonpaivasta seka mahdollisesta kansallisesta lomapaivasta.

Pitaahan ne kausikortit jollain maksaa, premium paivat + turistit on oiva keino.

Totta tämäkin, vaikkakin itse maksoimme face value-hinnan näistä lipuista. Kyseessä oli jokin arki-iltapeli, ihan mukavaa viihdettä ja rahoille saatiin vastinetta. Stubhubista nuo liput taisi löytyä...

Kaverini kävi viime kaudella muuten katsomassa Lakers @ Heat matsin keväällä ja maksoi lipuista Stubhubissa n.70 dollaria lipuista, joten eipä tuo kallista ollut tuollakaan.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Totta tämäkin, vaikkakin itse maksoimme face value-hinnan näistä lipuista. Kyseessä oli jokin arki-iltapeli, ihan mukavaa viihdettä ja rahoille saatiin vastinetta. Stubhubista nuo liput taisi löytyä...

Kaverini kävi viime kaudella muuten katsomassa Lakers @ Heat matsin keväällä ja maksoi lipuista Stubhubissa n.70 dollaria lipuista, joten eipä tuo kallista ollut tuollakaan.

Kyllahan potentiaali lippujen hinnoissa on molemmissa tapahtumissa olla kakkosmarkkinoilla kallis, mutta aika samoissahan nuo talla hetkella pyorii NYC:ssa.

Pitaa myos muistaa etta kausikorttilaiset maksaa huomattavasti vahemman per paikka kuin mita ostaisit yksittaisen lipun lipputoimistosta.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Tässä on ollut vuosia jo haaveena lähteä katsomaan Flyers peli paikanpäälle ja nyt osuu loma semmoseen ajankohtaan että Losiin käy matka helmikuussa ja otteluna tietenkin Kings-Flyers. Katsoin että ticketmaster myy lippuja kyseiseen peliin. Vielä en ole sen tarkemmin tutkinut miten se homma toimii, niinpä ajattelin kysästä jos joku on sieltä hommannut lippuja eli miten homma toimii. Tuleeko liput kotiin postilla, sähköpostilla vai onko ne hallilla haettavissa joku tietty aika ennen pelin alkua. Kiitollinen olen jos joku neuvois.
 

VilleSeina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, SaiPa
Vielä en ole sen tarkemmin tutkinut miten se homma toimii, niinpä ajattelin kysästä jos joku on sieltä hommannut lippuja eli miten homma toimii. Tuleeko liput kotiin postilla, sähköpostilla vai onko ne hallilla haettavissa joku tietty aika ennen pelin alkua. Kiitollinen olen jos joku neuvois.

Itse ollaan aina otettu ticketmasterista liput matseihin eikä siinä oikeastaan mitään. Kun kysyy toimituksesta valitset vain "Will Call" jolloin nappaat liput tiskiltä ennen matsia. Will Call tiskit ovat Staplesillä helposti tunnistettavissa, aukeavat kaiketi pari tuntia ennen matsia. Vähän riippuen onko hallissa muuten ohjelmaa samana päivänä. Tilausvahvistus ja luottokortti jolla maksu on suoritettu on hyvä olla mukana, korttikin taitaa kyllä riittää.

Meillä taas olympialaisten jälkeen lähtö Anaheimiin. Tällä kertaa 3-5 matsia tiedossa. Onhan tässä jo hyvää matkakuumetta päällä kun otteluohjelma ilmestyi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös