Kiitos, kattelin Kingsien sivuilta ohjelmaa ja klikkasin ticket linkkiä mutta ei sieltä vielä löytynyt otteluun lippuja vai enkö vaan osannut. Toinen vaihtoehto peliksi vois olla Anaheim- Flyers peliin tammikuun lopussa. Kädetön kiittää !!!
Riippuu täysin vastustajasta. Jos Nassaulla sattuu olemaan Rangers, Devils tai Flyers tunnelma on ihan uskomaton. Varsinkin Rangers peleissä.
Kiitos, kattelin Kingsien sivuilta ohjelmaa ja klikkasin ticket linkkiä mutta ei sieltä vielä löytynyt otteluun lippuja vai enkö vaan osannut. Toinen vaihtoehto peliksi vois olla Anaheim- Flyers peliin tammikuun lopussa. Kädetön kiittää !!!
Tässä on ollut vuosia jo haaveena lähteä katsomaan Flyers peli paikanpäälle ja nyt osuu loma semmoseen ajankohtaan että Losiin käy matka helmikuussa ja otteluna tietenkin Kings-Flyers. Katsoin että ticketmaster myy lippuja kyseiseen peliin. Vielä en ole sen tarkemmin tutkinut miten se homma toimii, niinpä ajattelin kysästä jos joku on sieltä hommannut lippuja eli miten homma toimii. Tuleeko liput kotiin postilla, sähköpostilla vai onko ne hallilla haettavissa joku tietty aika ennen pelin alkua. Kiitollinen olen jos joku neuvois.
Onkohan tietoa koska liput tulevat myyntiin.Ei tietääkseni pitäisi ollakkaan vielä lippuja myynnissä :)
Tuleeko liput kotiin postilla, sähköpostilla vai onko ne hallilla haettavissa joku tietty aika ennen pelin alkua. Kiitollinen olen jos joku neuvois.
moi,
Ticketmasterilla Suomesta ostaessa ainoa vaihtoehto on International Will Call, joka toimii niin että maksat liput, ja kun menet Staples Centeriin niin lippuluukulla annat Henkkarin (mulla kävi ajokortti) ja sen luottokortin millä liput ostit niin saat liput, koko lippuluukutapahtuma kesti n. minuutin.
Itse stressasin kanssa tuota Will Call systeemiä, mutta toimi kyllä todella hyvin.
Ajoissa kannattaa mennä paikan päälle jos haluaa halliin tutustua, aula ruuhkautuu melko hätäseen, toisaalta silloin kun itse olin oli Fan App. Night ja Shopissa oli kaikki puoleen hintaan :)
Toivottavasti auttoi.
Ei tuohon aikaan pitäisi mitään suurempää hässäkkää olla, ehkä presidentin "State of the Union" -puhe, mutta siihen ei pitäisi liittyä mitään isompaa härdelliä New Yorkissa. Siis helmikuun alku on kyseessä.Jotain pientä osviittaa olisi mukava saada ja, jos joku tietää onko tuolloin Yhdysvalloissa jotain kansallista vapaapäivää tai muutaa hässäkkää, niin niistä olisi mukava myös tietää etukäteen.
Lennot näyttivät olevan noin 600 euron luokkaa per naama.
Kuinka ajoissa noiden lippujen hankkimisten kanssa kannattaisi olla, että varmasti saisi liput ja ehkä rahaakin säästyisi hieman?
Ei tuohon aikaan pitäisi mitään suurempää hässäkkää olla, ehkä presidentin "State of the Union" -puhe, mutta siihen ei pitäisi liittyä mitään isompaa härdelliä New Yorkissa. Siis helmikuun alku on kyseessä.
Hulluilta Päiviltä saa todennäköisesti meno-paluun Nykiin viidelläsadalla. Siis jos suorista lennoista tykkää. Moni ostaa ennemmin 500:lla lennot vaihdolla ja ottaa 6-8 tuntia lisää matka-aikaa kuin menee tunniksi Stockalle jonottamaan. Itse preferoin suoria lentoja.
StubHubista saa lippuja ihan varmasti vielä pelipäivänäkin, mutta hinnat voivat poiketa Ticketmasterin hinnoista. Ainakin Islandersin ja Devilsin lippuja saattaisi ehkä StubHubista saada halvemmallakin.
StubHubista saa lippuja ihan varmasti vielä pelipäivänäkin, mutta hinnat voivat poiketa Ticketmasterin hinnoista. Ainakin Islandersin ja Devilsin lippuja saattaisi ehkä StubHubista saada halvemmallakin.
Me menimme Nassaulle tänä keväänä metro-juna-taksi -yhdistelmällä. Eli ensin metrolla Jamaicalle, siitä junalla Hempsteadiin ja taksilla hallille, taksi maksoi 10 dollaria.
Halli on vanha kun taivas, mutta vähälukuinen yleisö on kylläkin aika intohimoista ja asiantuntevaa väkeä
Paljonko siinä säästi, kun otti junan Jamaicalta eikä Penn Stationiltä? Ja hävisikö matka-ajassa paljon?
Miten tämä asiantuntevuus ilmeni?
Hintahan vaihtelee paljonkin riippuen ajankohdasta.Oonkos mä ny ymmärtäny jotain väärin vai mikä on kun puhutte HEL-NY hinnaksi kuuttasataa. Ebookers kertoo edestakas hinnaks 471€ ja Finnairilla kumpaankin suuntaan.
Hintahan vaihtelee paljonkin riippuen ajankohdasta.
Onkos se n. 600€ semmoinen yleishinta hesasta nykiin ja takas että sillä rahalla ne tiketit saa aina? Mietin vaan että mikäs alkais oleen semmoinen oikeasti halpa/löytö hinta lennoille että ne kannattaa sillä hinnalla si napata ja heti? Kilroy huutelee nyt HEL-JFK suorista lennoista 449 euromarkettia.
Oonkos mä ny ymmärtäny jotain väärin vai mikä on kun puhutte HEL-NY hinnaksi kuuttasataa. Ebookers kertoo edestakas hinnaks 471€ ja Finnairilla kumpaankin suuntaan.
Kiitoksia vinkistä!
Onkos jotain sivustoa muuten joka seuraisi lentohintojen kulkua? Vai olisiko täällä jotain lentonistiä joka osaisi sanoa mielipiteensä hesasta minnesotaan lennosta kun moinen irtoaisi nyt naurettavalla 740€ hinnalla? Tulee halvemmaksi kuin se että vaihtaa nykissä konetta jolla sitten suuntaa kohti minnesotaa.
740 euroa kuulostaa ihan kohtuulliselta, ja ennen kaikkea tuo lentojen hommaaminen samalle lipulle on minusta hyvä idea, jos ei New Yorkissa ole tarkoitus yöpyä ollenkaan. Sitä kun ei etukäteen tiedä, kestävätkö rajamuodollisuudet JFK:lla puoli tuntia vai kolme tuntia. Mukavampi on vaihtaa konetta Euroopassa ja jonottaa sitten Minneapoliksessa sinne passitarkastukseen, kun ei tarvitse stressata sen suhteen, ehtiikö seuraavalle lennolle.