Olen Philadelphiassa matkalla ja kävin katsomassa samalla kaksi Flyersin peliä; perjantaina jorattiin Rangersia vastaan ja tänään Islandersia vastaan. Ottelut olivat ensimmäiset livenä näkemäni NHL-pelit.
Ottelutapahtuma ei sinällään ollut minulle hirveä yllätys, sen verran olin kuullut siitä jo aiemmin. Show-bisnestä pitkälti - hirveästi kilpailuja, tempauksia, oheisohjelmaa sun muuta juttua koko ottelun ajan. Ice Crew eli nätit tytöt kävivät jäällä lukuisten mainoskatkojen aikana, ja ensimmäisellä erätauolla sama poppoo kävi heittelemässä jäältä katsomoon viitisentoista T-paitaa.
Myös muuta ohjelmaa oli, kuten desibelimittareita ("make some noise" -yllyttämistä, you know) ja katsojien haastattelua sekä esim. kiss camera tai mikä onkaan, jossa kuviin etsitään pariskuntia katsomosta - on nähty Hartwall Areenallakin.
Flyersin intro/traileri oli kyllä mahtava jäälletulon yhteydessä, samoin maalitorvi ja maalibiisi, jotka tunsi vatsanpohjassa asti. Musiikit oli kaiken kaikkiaan hyviä, sais soida Suomessakin vastaavanlaista (Bon Jovi, AC/DC ja muu rock) enemmän.