NHL-matkat

  • 708 442
  • 2 164

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Mites porukka on hoitanut tuon maksupolitiikan? En tosiaan saa maksettua lippuja kun koko ajan tulee vaan valitusta että vain yksi varaus/osto samalla luotto/pankkikortilla päivässä... vitutus nousee koko ajan huikeisiin mittoihin!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minä maksoin Visalla ilman ongelmia. Jos kielet taittuu, soita toimistoon: http://www.ticnet.se/html/contactUs.htmI?l=EN
---

Kokeilin huvikseni mennä katsomaan tilannetta. Tällainen teksti paukahti ruutuun:

There are many people that wants to reserve tickets at ticnet.se right now. You have been logged out so that other people can use our service. Please return later.
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
4 lippua tuli ostettua päätykatsomoon, yhden lipun hinnaksi taisi tulla noin 65 euroa. Ei tuo nyt niin paha hinta ole, kun niin harvoin pääsee lahden taakse NHL katsomaan. Yllättävän hyvin tuo ostaminen lopulta meni, sen verran tuli oltua kuitenkin myöhässä, ettei neljää vierekkäistä lippua sentään löytynyt.

Hieman jäi ihmetyttämään, että milloin ne tulostettavat liput saapuvat sähköpostiin? Kenties vasta lähempänä itse tapahtumaa? Nimittäin liput vahvistaneessa sähköpostissa ei mainittu ajankohdasta mitään vaan ainoastaan seuraavaa:

Din(a) biljetter skickas i ett separat mail.
Dina biljetter kommer att skickas med e-post (i ett bifogat PDF-dokument)
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Hieman jäi ihmetyttämään, että milloin ne tulostettavat liput saapuvat sähköpostiin? Kenties vasta lähempänä itse tapahtumaa? Nimittäin liput vahvistaneessa sähköpostissa ei mainittu ajankohdasta mitään vaan ainoastaan seuraavaa:
Mulle tuli ainakin nuo liput sähköpostiin noin 30min maksamisesta joten eiköhän ne sinullekkin tule kohta ellei jopa ole jo tullut.
E: piti vielä tarkistaa, noin tunti meni itselläni lippujen saapumiseen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaa, mulle ei ole vielä tullut, vaikka kymmeneltä ne tilasin ja vahvistus tuli samantien. No, kaipa ne sieltä tipahtaa.
 

Kily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators, Alfie 1995-2013, HIFK
Nyt on tosiaan itelläki liput ostettuna molempiin peleihin, toisessa päätykatsomoon ja toisessa pitkälle sivulle ylös. Perseestä tosiaan ettei yhdellä kortilla saanut molempia maksettua ja tilasinkin toisen sieltä sähköpostiin ja toisen käyn lunastamassa tuosta melkein naapurista haaparannalta, kun soitin ja varasin sen(enkä odottanu ku vaivasen tunnin jonossa). Pääasia että liput on ja pääsee katsomaan kuinka senaattorit vie pingviinejä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jaa, mulle ei ole vielä tullut, vaikka kymmeneltä ne tilasin ja vahvistus tuli samantien. No, kaipa ne sieltä tipahtaa.

Sama juttu. Ei ole vielä lippuja näkynyt, mutta kaipa ne sieltä tulee...
Varausvahvistus kyllä tuli heti kun liput ostin.

Niin, ostin kaksi lippua pitkälle sivulle ylös. Taitaa tulla opiskelijabudjetin matka...
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Perseestä tosiaan ettei yhdellä kortilla saanut molempia maksettua

Oliko tosiaan näin? Tuli ainakin itse maksettua yhdellä kortilla kahteen kertaan, kun ei suoraan löytynyt vierekkäisiä paikkoja. Lippuja täällä tosiaan viellä odotellaan, kai se on vaan luotettava ruotsalaisiin, että hoitavat homman.
 

Kily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators, Alfie 1995-2013, HIFK
Oliko tosiaan näin? Tuli ainakin itse maksettua yhdellä kortilla kahteen kertaan, kun ei suoraan löytynyt vierekkäisiä paikkoja. Lippuja täällä tosiaan viellä odotellaan, kai se on vaan luotettava ruotsalaisiin, että hoitavat homman.

Joo näinhän se meni että samana päivänä ei pystyny yhdellä kortilla ostamaan molempiin peleihin lippuja...
 

Kipelov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiovan fasistijuntta
Hieman jäi ihmetyttämään, että milloin ne tulostettavat liput saapuvat sähköpostiin?

Täälläkin odotellaan vielä, vaikka buukkasin minuutti kymmenen jälkeen. Jos on luonut tilin Ticnetin sivuilla, lippuja pitäisi päästä tulostamaan myös sieltä, mutta sivuilta latautuva pdf jossa lippujen pitäisi olla on tiedostona virheellinen, eli oletan, etteivät liput ole generoituneet vielä. Ticnetillä on varmasti näiden kanssa ruuhkaa, eli odotellaan rauhassa.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Täälläkin odotellaan vielä, vaikka buukkasin minuutti kymmenen jälkeen. Jos on luonut tilin Ticnetin sivuilla, lippuja pitäisi päästä tulostamaan myös sieltä, mutta sivuilta latautuva pdf jossa lippujen pitäisi olla on tiedostona virheellinen, eli oletan, etteivät liput ole generoituneet vielä. Ticnetillä on varmasti näiden kanssa ruuhkaa, eli odotellaan rauhassa.

Itse kun tajusin täällä vierailtuani että electron käy maksuvälineenä, niin sen jälkeen ei ollut mitään ongelmia. Ekaan peliin sain 6 lippua hajapaikoilla alakatsomosta ja sunnuntain matsiin 6 vierekkäistä lippua. Liput ja vahvistukset tulivat samantien mailiin kun tilauksen olin tehnyt.

Edit: Itsekin ihmettelin miksi liput eivät auenneet netissä varauksen jälkeen. Eivätkä ne aukea vieläkään, vaikka lipuista on jo .pdf tiedostot tulleet mailiinkin ajat sitten. Mielenkiintoista ettei liput ole kaikille vielä tulleet, vaikka saitte tilauksenkin tehtyä paljon ennen minua.
 
Viimeksi muokattu:

Kipelov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiovan fasistijuntta
Lauantain peli oli äsken loppuunmyyty, nyt status on taas keltainen eli lippuja on "vähän". Jotenkin veikkaan, että Suomessa, jossa suunnilleen Mamban keikkapiletit myydään alta aikayksikön hinnasta riippumatta, NHL-liput olisivat loppuneet aika nopeasti.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Neljä lippua ostin sunnuntaille. Ainutlaatuinen tilaisuus jota ei voi jättää käyttämättä, eikä tuo hinta nyt älyttömän paha edes ole, noista päätylipuista 575 SEK. Tulee olemaan melko hyvä dägä. Niin ja samantien tulivat kyllä sähköpostiin, värikopiot lötköttävät nyt tuossa työpisteen pöydällä tarkastuskaivon kuvan vieressä.

Nam.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Täältä suunnasta lähti kaksi lippua lauantaille. Sen verran makoisasti tuli aamulla nukuttua, että yläkatsomosta jouduin liput ostamaan, mutta eiköhän sieltäkin ihan hyvin näe. Vielä olisi sitten laivamatkan ja hotellin hankinnat edessä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Pitää odotella vielä huominen lippujen tuloa ja laittaa sitten mailia, ellei mitään ole tapahtunut.

Laivalla kai sitä itsekin tulee mentyä, kun on niin paljon edukkaampaa puuhaa. Turusta pääsisi 130 eurolla lentäen, mutta laivamatka jää hytteineen vielä paljon halvemmaksi. Perjantai-iltana kun menee, voi nukkua koko menomatkan ja sunnuntaiaamun paluunkin voi käyttää lepäilyyn. Tosin pitää vielä miettiä, jos lentäisi Helsinkiin aamulennolla, niin jäisi sunnuntaillekin tehokasta peliaikaa kotiin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Sormi oli "liipaisimella" klo 10 Suomen aikaa. Tuloksena kaksi lippua alakatsomoon pitkälle sivulle lauantai-illan matsiin. Liput on jo onnellisesti tulostettu ja odotus voi alkaa. N. 250€ kahdesta alakatsomolipusta ei mielestäni ole liikaa, koska ko. summa menee erittäin helposti vaikkapa viikonlopun aikana baariin...

Ja koskaan en ole livenä nähnyt NHL:aa.
 

rivet

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, ManU
2 Lippua sunnuntai peliin alakatsomon päädystä on hankittu. Hinta oli noin 60 euroa per lippu eli ei kovinkaan paljoa loppupeleissä. Hienoa päästä katsomaan matsia kyllä livenä.
 

Jusbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Chelsea FC
Lähes 12 tunnin odottelun jälkeen ei vieläkään lippuja näy sähköpostissa. Varmistusviesti kyllä tuli heti tilauksen jälkeen ja tililläkin on näköjään käyty. Onko täällä joillain muillakin sama tilanne edelleen? Pieni pelko tässä kuitenkin on, että jos olisin jotain onnistunut mokaamaan..
 

Benny S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Lähes 12 tunnin odottelun jälkeen ei vieläkään lippuja näy sähköpostissa. Varmistusviesti kyllä tuli heti tilauksen jälkeen ja tililläkin on näköjään käyty. Onko täällä joillain muillakin sama tilanne edelleen? Pieni pelko tässä kuitenkin on, että jos olisin jotain onnistunut mokaamaan..

Ei ole tääläkään vielä tullut
 

Doc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, HIFK
Lippujen ostaminen onnistui kätevästi vaikka sitä alunperin epäilinkin, kiitos vaan kaikille vinkkejä antaneille. Mulla tuli liput sähköpostiin n. tunti tilaamisen jälkeen (tilasin heti aamulla). Nyt pitäs sitten muutama kuukausi jaksaa odotella. Laitelkaa ihmeessä muuten vinkkejä jos löydätte edullisia, suhteellisen lähellä hallia olevia hotelleja.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Omalla kohdalla kesti noin 1h, kun liput tulivat postilaatikkoon. Jos viesti lippujen varaamisesta on tullut, niin tuskinpa mitään ongelmaa on olemassa. Kannattaa varmaan ottaa yhteys sinne siihen lippupalveluun ja ilmoittaa asiasta mahdollisimman pian, jos ei tulostettavaa lippua näy eikä kuulu.
...........

Hotellinkin sain buukattua. Keskustasta rautatieaseman vierestä. Pääseepähän sunnuntai aamuna nopeasti Arlandaan ainakin. Menopaluu lennot aamupäivisin, keskustasta hotelli ja lippu A-katsomoon: n. 345€. Rahaahan tuo on kohtuu paljon, mutta tässä tapauksessa en pidä summaa kuitenkaan pahana. Onhan kyseessä kuitenkin suht´ ainutlaatuinen tapahtuma.
 

Ferris

Jäsen
Kovasti on porukkaa menossa näköjään peliin. Itse taidan vielä säästellä rahojani [etenkin kun nuo joukkueet ovat mitä ovat ;) ] ja luotan siihen, että vuoden tai viimeestään kahden päästä on Capsien vuoro kohdata Dallas joko Hesassa tai Turussa...
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Osoitteesta www.booking.com voi katsella hotelleja Tukholman seudulta. Sivustolta löytyy hyviä karttoja ja hintoja kyseisistä hotelleista. Myös hotellien käyttäjät ovat antaneet omia arvosanoja koskien Tukholman hotelleja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös