Mulle tuli ainakin nuo liput sähköpostiin noin 30min maksamisesta joten eiköhän ne sinullekkin tule kohta ellei jopa ole jo tullut.Hieman jäi ihmetyttämään, että milloin ne tulostettavat liput saapuvat sähköpostiin? Kenties vasta lähempänä itse tapahtumaa? Nimittäin liput vahvistaneessa sähköpostissa ei mainittu ajankohdasta mitään vaan ainoastaan seuraavaa:
Jaa, mulle ei ole vielä tullut, vaikka kymmeneltä ne tilasin ja vahvistus tuli samantien. No, kaipa ne sieltä tipahtaa.
Jaa, mulle ei ole vielä tullut, vaikka kymmeneltä ne tilasin ja vahvistus tuli samantien. No, kaipa ne sieltä tipahtaa.
Perseestä tosiaan ettei yhdellä kortilla saanut molempia maksettua
Oliko tosiaan näin? Tuli ainakin itse maksettua yhdellä kortilla kahteen kertaan, kun ei suoraan löytynyt vierekkäisiä paikkoja. Lippuja täällä tosiaan viellä odotellaan, kai se on vaan luotettava ruotsalaisiin, että hoitavat homman.
Hieman jäi ihmetyttämään, että milloin ne tulostettavat liput saapuvat sähköpostiin?
Täälläkin odotellaan vielä, vaikka buukkasin minuutti kymmenen jälkeen. Jos on luonut tilin Ticnetin sivuilla, lippuja pitäisi päästä tulostamaan myös sieltä, mutta sivuilta latautuva pdf jossa lippujen pitäisi olla on tiedostona virheellinen, eli oletan, etteivät liput ole generoituneet vielä. Ticnetillä on varmasti näiden kanssa ruuhkaa, eli odotellaan rauhassa.
Lähes 12 tunnin odottelun jälkeen ei vieläkään lippuja näy sähköpostissa. Varmistusviesti kyllä tuli heti tilauksen jälkeen ja tililläkin on näköjään käyty. Onko täällä joillain muillakin sama tilanne edelleen? Pieni pelko tässä kuitenkin on, että jos olisin jotain onnistunut mokaamaan..