Kaikki on suhteellista. Kyllä se minusta esimerkiksi Domi-Strome-Riederin peittoaa.
Kumpi? Mä valitsisin tuon Arizonan kolmikon ilman muuta ainakin ennen Ryan-Lehterä-Nealia.
Kaikki on suhteellista. Kyllä se minusta esimerkiksi Domi-Strome-Riederin peittoaa.
Joo en minäkään, tuohon Nickelbackin viestiin vain viittasin.
Suojattujen listat on jo linkattu mutta onko kukaan nähnyt listaa Vegasille tarjolla olevista pelaajista? Auttaisi hahmottamaan paremmin mitä siellä on koko liigan laajuudessa varastettavissa.
Milloin tuo Vegasin joukkue siis selviää? Joskus yöllä?
Ah okei, mä ajattelin jotenkin että ne julkaistaisiin tänään kun tuli selville ketkä on suojattu ja ketkä ei.Tarkoitatko milloin varatut pelaajat julkaistaan? Ne julkaistaan NHL:n palkintogaalan yhteydessä 21. pvä.
Milloin tuo Vegasin joukkue siis selviää? Joskus yöllä?
Olisi siinä tapauksessa Vegasilla vähän hoppu kasata oma joukkue. Torstai aamuna 03:00 eteenpäin alkaa palkintotilaisuus, niin silloin selviää.Ah okei, mä ajattelin jotenkin että ne julkaistaisiin tänään kun tuli selville ketkä on suojattu ja ketkä ei.
Toivottavasti. Eakinin viime kausi meni toki loukkaantumisen takia vituiks, mutta ei kolmosen sentterille tollasia liksoja voi maksaa.Tarkoittaakohan se sitä, että Vegas ottaa tuosta Cody Eakinin pois kuleksimasta? Mitä arvelet(te)?
Siellä on huhujen perusteella ilmeisesti ainakin Anaheimilla, Columbuksella, Chicagolla, Pittsburghilla ja Islandersilla diilit sovittuna, joten kyseisten joukkueiden parhaita vapaita pelaajia tuskin on tarjolla.Vaikeaa on kyllä spekuloida noita valintoja. Pää meinaa haljeta miettiessä, kun on liikaa vaihtoehtoja. Sitten kun ei vielä tiedä niitä pending-tilassa olevia treidejä. Joissain seuroissa on selvästi ylihyviä pelaajia tarjolla, joihin todennäköisesti on ostettu joku lisäsuojaus, muttei varmaksi tiedä. Joku pelaaja taas voi siirtyä suoraan Vegasin kautta kolmanteen joukkueeseen. Miljoona muuttujaa.
Parempi vaan odotella Awardsit ja katella mitä sieltä McPhee poimii.
Eli eiköhän ne valinnat löydy twitteristä joskus pari tuntia ennen gaalaa.Tarkoitatko milloin varatut pelaajat julkaistaan? Ne julkaistaan NHL:n palkintogaalan yhteydessä 21. pvä.
Itse ainakin kattelen näitä tuolta capfriendlyn expansion toolista. Sinne on nyt päivitetty noi listat, niin pääsee suoraan leikkimään valinoilla.Suojattujen listat on jo linkattu mutta onko kukaan nähnyt listaa Vegasille tarjolla olevista pelaajista? Auttaisi hahmottamaan paremmin mitä siellä on koko liigan laajuudessa varastettavissa.
Joo saman huomasin äsken kun noita listoja katselin. Mutta tein silti oman jengin, ja se on tässä spoilerissa.Vaikeaa on kyllä spekuloida noita valintoja. Pää meinaa haljeta miettiessä, kun on liikaa vaihtoehtoja.
Mitäs näitä muita olikaan? Ainakin alla olevia pidetään lähes varmoina siirtoina treidispekulaatioissa.
NYI 1st (15) - LV ei valitse draftissa hyökkääjää
CBJ 1st (24) - LV ottaa yhden kolmikosta M. Calvert, W. Karlsson, R. Murray
Myös Chicagon ja Anaheimin kohdalla on puhuttu siirroista.
Äh, näköjään. Mun moka, juttu oli ilmeisesti kirjoitettu ennen valintojen julkaisua enkä tarkistanut ja ajatellut sen enempää.Columbus on suojannut Murrayn, joten ainakin jonkun verran hutia on tuossa huhussa insiderien puolelta. Mikä ei sinällään ole yllätys, sillä Murray olisi aika selvä valinta noiden kolmen joukosta. Ainakin itselleni, loukkaantumisista huolimatta.
Tein tuolla TSN:n sivuilla nopean sormiharjoituksen siitä, millaisen joukkueen Las Vegas voisi kasata ilman tarkempaa analyysia kätisyyksistä ja puhtaasti omiin mielikuviini ja tilastoihin perustuen. Pakistosta saisi ainakin ihan kohtuullisen tulivoimaisen ja liikkuvan. Hyökkäyksen osalta on tarjolla muutamia kovapalkkaisia isoja nimiä, mutta palkkakatto pistää varmasti pohtimaan näiden muutamien ylipalkattujen pelaajien (kuten Ryan tai Lehterä) valintaa.
Aika paljon saa tapahtua, että esimerkiksi Thornton, Shattenkirk tai Radulov Vegasiin päätyy. Laskisin jopa utopian puolelle.