Sieltä saattaa tulla vielä Pickard Coloradosta tai Grubauer Washingtonista. Noista jengeistä kun ei ole valintaa vielä tippunut.Oscar Lindberg on kiinnostava valinta Rangersista, mutta kyllä minä olisin ottanut Fleuryn varamieheksi ehdottomasti Antti Raannan.
Pickardia veikkaan kyllä kovasti, kun Avsista ei paljon muuta ole otettavissa. Jos Grubauerkin tulee, niin sitten epäilen, että toinen heistä kaupataan (lähes) saman tien muualle.Sieltä saattaa tulla vielä Pickard Coloradosta tai Grubauer Washingtonista. Noista jengeistä kun ei ole valintaa vielä tippunut.
Sieltä saattaa tulla vielä Pickard Coloradosta tai Grubauer Washingtonista. Noista jengeistä kun ei ole valintaa vielä tippunut.
Niinkuin Ferris tossa yllä sanoi niin Grubauer on tuttu mies McPheelle joten jos se tulee niin varmaan myös pysyy Vegasissa. Olen koko ajan veikannut häntä Vegasin kakkoseksi ja tota Pikcardia sellaiseksi treidattavakasi pelaajaksi.Jos Grubauerkin tulee, niin sitten epäilen, että toinen heistä kaupataan (lähes) saman tien muualle.
Minä toivon että ottavat Schmidtin ja kauppaavat hänet saman tien Devilsiin sopivaa vastinetta kohtaan. (En tosin ole varma, onko Vegasin mitään järkeä treidata nuoria lupaavia pelaajia muualle.)Niinkuin Ferris tossa yllä sanoi niin Grubauer on tuttu mies McPheelle joten jos se tulee niin varmaan myös pysyy Vegasissa. Olen koko ajan veikannut häntä Vegasin kakkoseksi ja tota Pikcardia sellaiseksi treidattavakasi pelaajaksi.
Sen verran pakkeja on jo otettu että New Jerseystä varmaan lähtee sitten hyökkääjä. Varmaan Smith-Pelly.
Niinkuin Ferris tossa yllä sanoi niin Grubauer on tuttu mies McPheelle joten jos se tulee niin varmaan myös pysyy Vegasissa. Olen koko ajan veikannut häntä Vegasin kakkoseksi ja tota Pikcardia sellaiseksi treidattavakasi pelaajaksi.
Sen verran pakkeja on jo otettu että New Jerseystä varmaan lähtee sitten hyökkääjä. Varmaan Smith-Pelly.
Ei tosiaan oikeastaan kuin vain Grigorenko. Joku asiantuntija arvoi Avalanchesta lähtevän Colbornen, mutta en keksi mitään syytä miksi Vegas poimisi Colbornen mielummin kuin esim. Grigorenkon.Pickardia veikkaan kyllä kovasti, kun Avsista ei paljon muuta ole otettavissa.
Tai siis 13 pakkia pystyy varamaan kun pitää se kolme veskaa olla. Siellä taitaa olla nyt 11 pakkia jo poimittuna eli yksi tai korkeintaan kaksi pakkia sieltä ehkä vielä tulee. Bogosian, Schmidt, Merrill, Barbeiro ja Sbisa saattais olla ne pelurit jotka tulee kyseseeen.Mutta pakkeja varaavat niin paljon kuin pystyy, koska markkina-arvo eteenpäin on parempi.
Tossa nyt oli just mainittu se "redistribution of talent" pointti mistä puhuin pari sivua sitten. Eli McPhee ja kumppanit halusi minimoida ton joukkueiden keskinäisen treidaamisen ja hyötyä siitä itse. Mutta tää kohta mielestäni summaa sen mitä tässä ollaan nähty:Ohessa vähän juttua siitä millaisella strategialla McPhee lähti draftiin.
Kyllähän se on just tolta näyttänyt että Vegasilta on menny ehkä muutama hyvä pelaaja sivu suun, mutta sitten noista ylimääräisistä suojauksista on maksettu ihan kivasti. Omasta mielestäni Vegas on hoitanut tän laajenusdraft asian hyvin ja tyylikkäästi."First of all, we wanted to do deals that people were happy with when it was all over, that they paid a little bit more than they wanted to and we got a little bit less than we wanted, but at the end of the day, the deal worked and we can go back to that team six weeks from now or they can come to us six weeks from now and we're all friends and we're professional and there are no issues," said McPhee.
Noh, jos Vegas poimii vielä kaksi pakkia niin sitten se on Grubauer. ;)Onhan tää nyt perseestä, että joutuu valvomaan siihen palkintojenjakoon asti, kun Capslandiasta ei tapojen mukaan vuoda mitään tietoa ennen aikojaan...
James Neal - Brock Nelson - Jonathan Marchessault
Michael Raffl - Cody Eakin - Josh Anderson
Jamie McGinn - Trevor Lewis - Michael Grabner
Marko Dano - Brendan Gaunce - Dmitri Jaskin
Charles Hudon, Kerby Rychel, Hunter Shinkaruk
Sami Vatanen - Marc Methot
Matt Dumba - David Schlemko
Nate Schmidt - Trevor Van Riemsdyk
Colin Miller, Jon Merrill, Slater Koekkoek, Griffin Reinhart
Marc-Andre Fleury
Petr Mrazek
Calvin Pickard
Linus Ullmark (waiver-vapaa)
Daniel Altshuller (waiver-vapaa)
24 sopimusta / 54,5 M$
Siinä olisi luonnosta siitä miltä joukkue voisi näyttää noilla draftin pelaajilla (ei siis mukana muita Vegasin pelaajia). Toki ole mitään tietoa noista kaupoista ja niiden vaikutuksesta, joten siellä on Vatasta, Nelsonia ja Andersonia mitkä varmaan eivät siirry Vegasiin.
Tuolla TSN:än puolella näin jotain spekulointia että Toronto ois kiinnostunut Milleristä ja hyvän kauppa-arvonsa takia Methot kävisi Vegasissa vain kääntymässä. Ja jossain olin näkevinäni van Riemsdyk Carolainaan huhun.Mutta noidenkin jälkeen pitää nyt alkuvaiheessa vähintään se kaksi tai kolme pakkia laittaa lihoiksi. TVR:n saa myytyä varmaankin johonkin, Merrill voisi kelvata halvan sopimuksensa myötä ja Stoner LTIR:lle?
Tuolla TSN:än puolella näin jotain spekulointia että Toronto ois kiinnostunut Milleristä ja hyvän kauppa-arvonsa takia Methot kävisi Vegasissa vain kääntymässä. Ja jossain olin näkevinäni van Riemsdyk Carolainaan huhun.