Joo raksitaan koko paska NHL pois ja ostetaan tilalle Ruotsalaisia kansantanhuja.Erityisen kivaa oli katella änäriä ilmaiseksi. Eiku...mehän maksetaan kaikki siitä...
Kaveri pisti viestii kesken Seattle-Rangers pelin, et minkäköhän takia pelii oikeen mainostetaan ilmaisena? En osannu vastata. Mut hyvää aivopesuu.
Bra. Löysit näppärästi pointin. Himputti, ku luulin olevani sarkastinen. Epäonnistuin surkeasti.Joo raksitaan koko paska NHL pois ja ostetaan tilalle Ruotsalaisia kansantanhuja.
Sunnuntaina pitäisi tulla tv2:lta Edmonton vs Carolina ? Ilmeisesti lähetys on klo 21-22 45... eli ei tule suorana lähetyksenä koko peli?
Areenasta tulee kuitenkin kokonaisuudessaan tuo peli alkaen klo 20
Miten nämä kolme asiaa liittyy toisiinsa?Näyttääkö YLE oikeasti toista kertaa tänää viime yöltä uusintaan primetimeen samaan aikaan kun liigan sääleissä ratkaiseva kierros meneillään? Taidan olla koomassa
Milloin Yle on viimeksi näyttänyt SM-Liigaa televisiossa?Näyttääkö YLE oikeasti toista kertaa tänää viime yöltä uusintaan primetimeen samaan aikaan kun liigan sääleissä ratkaiseva kierros meneillään? Taidan olla koomassa
Taitaa olla 1990-luvun puolivälissä.Milloin Yle on viimeksi näyttänyt SM-Liigaa televisiossa?
Oon niin tottunut Viaplayn laatuvaihteluun, etten pannut edes merkille. Mutta ei toi älyttömän terävä ole.Näyttääkö tämä illan eka YLE-ottelu muillakin YLE:n HD-kanavilla jotenkin tavallista suttuisemmalta ruudulla kenelläkään muulla? Luulin itse ensin eksyneeni vahingossa normi SD-kanavalle, mutta olin väärässä.
Näyttääkö tämä illan eka YLE-ottelu muillakin YLE:n HD-kanavilla jotenkin tavallista suttuisemmalta ruudulla kenelläkään muulla? Luulin itse ensin eksyneeni vahingossa normi SD-kanavalle, mutta olin väärässä.