NHL-lähetykset televisiossa

  • 953 831
  • 2 253
Suosikkijoukkue
Hokki,Kärpät,Florida Panthers
Osaako joku vastata, onkohan sopimusehdoissa vai miksi tämä on vedetty Ylellä näin päin persettä? Ennakkostudio ei sisällä kokoonpanoja, tyhjää höpinää joka menee pelin päälle. Edes jäälle tuloa ei näytetty, saatikka alkushowta.

Mainoskatkot täytetty jonninjoutavuuksilla ja silloinkin tullaan myöhässä peliin. Eikö noidenkin kesto pitäisi olla tasan tarkkaan tiedossa?
Juu ei näy missään muualla jäälle tuloa kuin ilmais striimeissä
 

NalleMaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Ihmettelin kanssa samaa, että alkushowta edes näytetty puhumattakaan peli ehti jo alkaa. Olisivat edes kokoonpanot näyttäneet.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Plussat:
-Ei Antti minäminäminää selostamassa
-Ikalta ja Pendolta hyviä poimintoja itse pelistä, viihteellistä lässystystä mahdollisimman vähän. Ika perehtynyt kohtuu kattavasti Rangersiin. Tosin tuo "näin tiedän Gallantin ajattelevan"-jargon meni hiukan yli.
-Ei Antti minäminäminää selostamassa

Miinukset:
-Leinonen tuntui valmistautuneen todella huonosti, erien alussa tuntui hädissään odottavan Ikaa pelastamaan tilannetta kun ei oikein tuntunut tunnistavan pelaajista kuin veskat, Zinen, Panarinin ja Donskoin.
-Noille mainoskatkoille voisi keksiä muutakin grafiikkaa/tilastoa kuin sen pistepörssin ruutuun.
-Pendolla liian pieni paita. Sattui katsella.

Muistinko kehua vielä sitä että ei Antti minäminäminää selostamassa?
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Erityisen kivaa oli katella änäriä ilmaiseksi. Eiku...mehän maksetaan kaikki siitä...
Kaveri pisti viestii kesken Seattle-Rangers pelin, et minkäköhän takia pelii oikeen mainostetaan ilmaisena? En osannu vastata. Mut hyvää aivopesuu.

Itse pelistä: Ite osaan kyllä katella matsii ilman selostustakin, mut Lehkonen toi mukavaa lisäarvoo, heitti välillä jopa pelastusrenkaan itse selostajalle. Harmi oli, ettei Leinonen tuntenu kaikkii kentällä,ja katsomossakin olevii yhtä hyvin ku Mäkinen.
Peli oli 90% perus nhl- lätkyttelyä. Muistiko kukaan mainita apinaa Donskoin selässä?
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Leinosen voisi vaihtaa vaikka Micke Suopuroon. Selosti sen edellisen Ylellä näkyneen TV-matsin 2017. Näkyy olevan edelleen Ylellä leivissä.

Ihan ok aloitus. Ymmärrän, että suomalaisia halutaan tuoda esille, mutta Leinosen tapa "jännätä" Donskoin tekemisiä meni yli. Pidetään fokus pelissä ja lätistään suomalaisista pidemmillä pelikatkoilla, jos on pakko.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Aika klassinen aloitus kyllä, että peli alkaa kun alkujuonnot studiossa ovat vielä täydessä käynnissä. Ei pitäisi tulla yllätyksenä, MTV3:lla nämä. Itse en Lehkosesta hirveästi pidä, mies kyllä puhuu asiaa, siitä ei kahta sanaa, mutta en jaksa kuunnella pelin edetessä kokoajan hänen hiukan minä tiedän -asenteisia pitkiä kommentointeja. Nämä pitäisi olla lyhyempiä, tai vasta katkoilla. Myös päiväpelin tuoma perinteinen onneton pelin intensiivisyyden taso unohdettiin (haluttiin unohtaa) täysin. Mukavaa oli kuunnella tosiaan uutta (=muuta) Suomi-selostajaa NHL:ssä, kyllä se siitä. Mielestäni tiesi ihan hyvin pelaajista ja taustoista tätä peliä varten. Vähän viilailuja seuraavaan peliin vaan vielä YLE:ltä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Sunnuntaina pitäisi tulla tv2:lta Edmonton vs Carolina ? Ilmeisesti lähetys on klo 21-22 45... eli ei tule suorana lähetyksenä koko peli?
 

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sunnuntaina pitäisi tulla tv2:lta Edmonton vs Carolina ? Ilmeisesti lähetys on klo 21-22 45... eli ei tule suorana lähetyksenä koko peli?

No ymmärtäähän tuon kun on sunnuntaina varattu 2h Aira Samulinin synttärilähetykselle...Kas kun ei uusintana tule Pekko Aikamiespojan poikamiesaikaa.

Ihmetyttää miksi Yle edes vaivautuu näyttämään änäriä, jos homma tehdään ihan puolivillaisesti?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Aika kova keskikatsojamäärä eilisellä pelillä. Vetää ihan vertoja taannoisille UCL-lähetyksille, jotka ovat se lähin verrokki. Mitään miljoonalukuja ulkomaalaiset palloilusarjat (tai suomalaisetkaan Hockey Nightin loputtua) eivät kerää.

Taisipa pistää komeasti Liigan pelejä pataan myös.
 

rpeez

Jäsen
Onko muilla huonontunut NHL pelien kuvanlaatu viime viikon aikana antennitv:ssä?

Tarkoitan pelaajien sumenemista kovassa vauhdissa. Laitapleksien tolpista tulee myös samalla tuplakuvat. Vika on samanlainen kuin joskus kauan vuosien takaa Viaplay:n läpi TV:stä katsottuna.

No, muutenkin alkaa olla mitta täysi Viasat pakettien kanssa, kun menivät poistamaan lajikohtaiset Vsport kanavapaketit, ja hinta nousee kympin formuloiden pakkosyötöllä. Viimeinen niitti on kuin uusimmassa laskussa minulla on enää joku saamarin Reipas sportti paketti jäljellä, eikä V sport. En ole tällaista tilannetta tilannut. Joku soitti päivää aiemmin muttei minulle kerrottu että V Sport häviää, yritettiin vain kaupata V Premiumia.

Tilauksen irtisanominen kokonaan nyt suuttuneena menossa, mutta sekään ei meinaa onnistua kivutta. Eilen jonotin puoli tuntia puhelimessa Digitan asiakaspalveluun ilman tulosta, vmp. Pistin sitten maililla menemään.
 
Tulevat Ylen näyttämät NHL-kamppailut

Perjantai 25.3.
Carolina – Dallas klo 01.00

Lauantai 2.4.
New Jersey – Florida klo 19.30
Colorado – Pittsburgh klo 22.00

Lauantai 9.4.
Dallas – New Jersey klo 21.00

Sunnuntai 10.4.
Nashville – Florida klo 01.00

Lauantai 16.4.
St. Louis – Minnesota klo 22.00

Sunnuntai 17.4.
Detroit – Florida klo 20.00

Lauantai 23.4.
Detroit – Pittsburgh klo 19.30
Boston – NY Rangers klo 22.00

Sunnuntai 24.4.
Columbus – Edmonton klo 20.00

Linkki Yleen.

 

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
Näyttääkö YLE oikeasti toista kertaa tänää viime yöltä uusintaan primetimeen samaan aikaan kun liigan sääleissä ratkaiseva kierros meneillään? Taidan olla koomassa
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näyttääkö YLE oikeasti toista kertaa tänää viime yöltä uusintaan primetimeen samaan aikaan kun liigan sääleissä ratkaiseva kierros meneillään? Taidan olla koomassa
Milloin Yle on viimeksi näyttänyt SM-Liigaa televisiossa?
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Näyttääkö tämä illan eka YLE-ottelu muillakin YLE:n HD-kanavilla jotenkin tavallista suttuisemmalta ruudulla kenelläkään muulla? Luulin itse ensin eksyneeni vahingossa normi SD-kanavalle, mutta olin väärässä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Näyttääkö tämä illan eka YLE-ottelu muillakin YLE:n HD-kanavilla jotenkin tavallista suttuisemmalta ruudulla kenelläkään muulla? Luulin itse ensin eksyneeni vahingossa normi SD-kanavalle, mutta olin väärässä.
Oon niin tottunut Viaplayn laatuvaihteluun, etten pannut edes merkille. Mutta ei toi älyttömän terävä ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös