Eka peli todellisuudessa 02:30 ja toisessa on näppi häiriö koska merkattu 03:30 ET-aikaa
Itse sain noista aika lähelle ilmoitetut eli 15:30 ja 11:30 Suomen aikaa. Harvinaista herkkua, että änäriä pystyy katsomaan livenä keskellä päivää.
Eka peli todellisuudessa 02:30 ja toisessa on näppi häiriö koska merkattu 03:30 ET-aikaa
Schedule | Sep 16, 2017 ET | NHL.com tuon mukaan 07:30 AM ET ja 03:30 AM ET.Eka peli todellisuudessa 02:30 ja toisessa on näppi häiriö koska merkattu 03:30 ET-aikaa
Voimme tarkoitti tässä yhteydessä, että meillä on mahdollisuus ja tulemme. Hyvä täsmentävä kysymys, kiitos siitä."Voimme näyttää 10 matsia"
Siis näytättekö 10 matsia?
Hieno juttu muuten, että palstalla on teidän edustaja paikalla vastailemassa kysymyksiin. Ja vieläpä ihan asiallisesti eikä minään eskoseppäsenä. Ja siitä aasinsiltana toinen kysymys, eihän Eskolla ole vahingossakaan enää mitään roolia teidän konseptissa?
Mukava kuulla, ollaanhan täällä oltu jo pitkään. Kovin hiljaista täällä vain tuppaa olemaan verrattuna vaikka ff2:een, jossa olemme myös.
Ei tämänhetkisen tiedon mukaan. Live-urheilu tuonne päivitetään aina välittömästi, kun tulee tietoa. Tulen myös tänne kertomaan, kun päivitystä tulee.
Ei tullut, nuo em. kaksi peliä varmistettu, päivittyy tuonne liveurheilu-oppaaseen sivuillemme, kun lisää tulee. Koitan myös tulla tänne kertomaan, kun tulee tietoon lisää lähetyksiä.Mites tuo tämän yön matsi Vancouver - Vegas? Taitaa olla harjoituskauden lähetetyin matsi, joten ainakin kuvaa matsista löytyisi hyvin.
Kiitos palautteesta. Pyrimme jatkamaan samalla linjalla, kuin viime kaudella, tarkentuu kauden aikana.@ViasatOfficial onko miten runsaasti tulossa studioita kauden aikana? Viime kaudella olisin toivonut hieman enemmän studioita viikonlopun prime time lähetyksiin, onko siis viime vuotiseen tulossa lisäystä?
Itse primetime-otteluitahan NHL:n otteluohjelmassa on hieman enemmän, kuin viime kaudella - 91 kpl.@ViasatOfficial onko miten runsaasti tulossa studioita kauden aikana? Viime kaudella olisin toivonut hieman enemmän studioita viikonlopun prime time lähetyksiin, onko siis viime vuotiseen tulossa lisäystä?
Tämän hetkisen tiedon mukaan ei.@ViasatOfficial Onko NHL-lähetyksiä saatavilla UHD-laadulla Viaplayn kautta?
Nehan on ne Kiinan matsit, siksi hassu aika
Itse ainakin Viaplayn kautta olen mennyt nhl.tv:n sivuille, joista olen pelejä päässyt katselemaan. Viime päivinä lähes kaikki ottelut näkyneet sieltä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.Kaksi pelipäivää jäljellä harjoituspelejä ja en ole törmännyt vielä tuohon kymmenenteen näytettävään peliin. Onkohan siitä jo kohta tietoa? Huomenna ainakin mukavaan aikaan pelattaisiin Caps - Blues matsi. Miltäs kuulostaisi @ViasatOfficial?
NHL-studio tänään oli kyllä täyttä paskaa.
Miksi ei näytetä kansallislaulu(j)a ennen peliä? Pääsisi paljon paremmin pelifiilikseen ja bonuksena tietty että näkisi pelin alusta asti.
Miksi et katso NHL.tv:stä?NHL-studio tänään oli kyllä täyttä paskaa.
Miksi ei näytetä kansallislaulu(j)a ennen peliä? Pääsisi paljon paremmin pelifiilikseen ja bonuksena tietty että näkisi pelin alusta asti.
Yle kertoo, että on hankkinut syksylle esitysoikeuksia yksittäisiin otteluihin muun muassa Valioliigasta ja NHL:stä.
---
Yle kertoo, että syksyn muut ottelut, mukaan lukien La Ligan ja NHL:n matsit, julkistetaan myöhemmin.
----
Onhan tuo toki mainonnan arvoinen, mutta kyseessä on yksi NHL-ottelu.