Mitä ihmettä Gamecenterille on tapahtunut? Viimeiset kolme tietokoneen kautta katsomaani peliä ovat olleet kuvanlaadultaan huonompia kuin mihin olin ehtinyt tottua, ja kuva nykii nyt huomattavan paljon enemmän.
Ennen kauden alkua mainostettiin, että kuvanlaatu on 4500 kbps. Valittavana on kuitenkin "vain" 3000 kbps asti, ja nyt siitäkin jäädään jo selvästi.
Tähän päälle vielä sitten umpipaska PS3-sovellus. Miten vaikeata olis muokata kelaaminen samanlaiseksi kuin Gamecenterin selainversiossa?! Nyt pystyy kelaamaan minimissään noin 1min 30sek eteenpäin, jos tahtoo pikkasen jotain skipata. Ja miksei kuvanlaatua voi itse päättää, vaan pitää odottaa pari minuuttia, kun sovellus vaihtelee laatua oman mielensä mukaan. Varsinkin condensed-koosteissa tämä ärsyttää, kun ensimmäinen neljännes koosteesta menee pikselimössöä tihrustellessa.
Edelleen olen tyytyväinen, että palvelun ostin, mutta onhan se ärsyttävää kun asiat menee taaksepäin ja mitään parannuksia ei näytä tulevan reilun parin kuukauden jälkeenkään.