NHL-lähetykset netissä

  • 3 723 784
  • 9 711

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Miten Viaplay toiminut muilla Pleikkarilla tai Xboxilla?
Ihan hyvin on toiminut muuten, mutta torstaiaamuna en saanut Anaheimin matsia katsottua. Jotain erroria se heitti. Taisi olla aikaisemminkin jonkun muun pelin kanssa ongelmia, mutta pääsääntöisesti toiminut kuten pitääkin. Alustana on täällä Xbox.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Onko kukaan muu käyttänyt tunlr-sivun (linkki sivulle) ilmaisia dns-osoitteita? Niillä toimii NHL Gamecenter ilman proxy säätämistä pelkillä dns-osoitteilla, joten pitäisi olla yhtä helppo kuin unblock-us.

Olen käyttänyt noita tunlr:n DNS-osoitteita PS3:lla ja hyvin on pelannut sen jälkeen, kun he saivat PS3-tuen kuntoon. Ainuttakaan blackout-matsia ei ole sen jälkeen tullut vastaan.
 

Puoliveltto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks.
En pääse NHL Vault -palvelussa katsomaan 16.3. jälkeen pelattujen pelien condensed -koosteita. Kellään tietoa tai kikkakolmosta ropleeman ratkaisemiseksi?
 

Chiquita

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO
Pitkän harkinnan jälkeen ajattelin käyttää ensimmäisen viestini suosittelemalla maksullista hockeystreams.com - sivustoa. Tuo palvelu maksaa 99$ vuosi ja se vuosi on koko kalenterivuosi ostopäivästä 12kk eteenpäin. Voi ostaa myös päivä-, viikko-, kuukausi- ja puolivuotispasseja.
Mukana tulee ainakin kaikki NHL, AHL, OHL, QMJHL, WHL ja KHL -liigojen runkosarja- ja pleijarit. Lisäksi Olympialaiset, Pre-season ja trade deadline lähetykset jne...
Toimii hienosti ainakin OSX:n Safarilla ja FF:llä, muita en ole kokeillut. Myös iOS-laitteet ovat tuettujen listalla, niille on oma samaan hintaan sisältyvä osio. Varmaan toimii Windowseilla ihan yhtä hyvin.

Resoluutio on valittavissa hd:n ja low:n väliltä, (tai mukautuva, jota en suosittele, koska siinä kuvanlaatu muuttuu yhtäkkiä). Linjat eivät tarvitse olla mitkää ihmeellisen järeät. Itse olen katsellut hd:nä kotona vähän reippaammalla (pari megaisella pitäisi jo pärjätä), mutta mökillä menee Soneran perus-3G-mokkulalla ihan nykimättä yöaikaan suorat lähetykset.

Luonnolisesti näytetyt matsit löytyvät arkistosta, josta voit valita kalenterin mukaan päivän, ottelun ja Habsien matsissa selostuksen kielen ranskan ja englannin väliltä.
 

Ferris

Jäsen
Toimiiko kaikilla viaplayn sivut ihan normaalisti tällä hetkellä? Itse en viime yönä pystynyt pelejä katsomaan viaplayn kautta ollenkaan (iski jotain virheilmoa), mutta NHL gamecenterin kautta sitten onnistui. Nyt tällä hetkellä koko viaplayn sivut tuntuu jotenkin takkuavan. Mitenkäs muilla, toimiiiko sivut normisti?
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Toimiiko kaikilla viaplayn sivut ihan normaalisti tällä hetkellä? Itse en viime yönä pystynyt pelejä katsomaan viaplayn kautta ollenkaan (iski jotain virheilmoa), mutta NHL gamecenterin kautta sitten onnistui. Nyt tällä hetkellä koko viaplayn sivut tuntuu jotenkin takkuavan. Mitenkäs muilla, toimiiiko sivut normisti?

Kyllä mä ainakin viime yönä katselin sieltä por.. NHL:ää ja ihan hyvin toimi. Tuntuu nytkin toimivan ilman ongelmaa. Paria leffaa sieltä koitin äsken pyörittää.
 

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Pens-Habs ainakin lähti käyntiin mukisematta.

Viaplay on aiheuttanut pieniä ongelmia kun ilmeisesti ccleaner tms. poistaa käytetyn koneen tiedot muistista ja vehje näkyy tämän jälkeen palveluun päin uutena laitteena.
Ongelmaksi tämän tekee se että maksimissaan 4 eri konetta saa olla yhden tilin nimissä ja viimeksi yrittäessäni katsoa elokuvaa tuli ilmoitus että laitemäärä ylitetty tjsp. Onneksi Viaplayn asiakaspalvelu toimii nopeasti ja vastaus ongelmaani näytti tulleen seuraavana päivänä, vielä kun ehtisi jossain vaiheessa sen lukemaan.
 

Jorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, Erik Karlsson
Toimiiko kaikilla viaplayn sivut ihan normaalisti tällä hetkellä? Itse en viime yönä pystynyt pelejä katsomaan viaplayn kautta ollenkaan (iski jotain virheilmoa), mutta NHL gamecenterin kautta sitten onnistui. Nyt tällä hetkellä koko viaplayn sivut tuntuu jotenkin takkuavan. Mitenkäs muilla, toimiiiko sivut normisti?

Mulla ei NHL Tonight suostunut kelaamaan alkuun. Tökki eilenkin, mutta silloin vielä lopuksi onnistui.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pitkän harkinnan jälkeen ajattelin käyttää ensimmäisen viestini suosittelemalla maksullista hockeystreams.com - sivustoa.
Olen itsekin jokunen vuosi sitten palvelua käyttänyt ja ihan hyvin pelitti jo silloin. Vuodesta 2007 asti sivusto on toiminut, joten siinä mielessä sinne voi huoletta rahojaan laittaakin. Kuitenkin on hyvä tiedostaa sen olevan moraalisesti jonkin verran arveluttava palvelu. Tarkemmin en ole perehtynyt, mutta jonkinlaista lakipykälillä kikkailua harrastanevat, ei liene sattumaa että sivusto toimii Alankomaista ja lähetyksistä ei peritä maksua vaan "lahjoitus". Käsittääkseni heillä ei ole oikeuksia lähetyksiin. Siispä, laittomia ja maksullisia striimejä, jotka toki toimivat ihan hyvin.
 

Ferris

Jäsen
Mulla ei NHL Tonight suostunut kelaamaan alkuun. Tökki eilenkin, mutta silloin vielä lopuksi onnistui.

Pystyisitkö kokeilemaan, että toimiiko sivut just nyt? Esim. pystyykö katsomaan leffaa? Meikäläisellä jo sivuille pääseminenkin tökkii paikoitellen ja sitten kun yrittää esim. leffaa katsoa niin homma jämähtää kokonaan. Muuten netti toimii ok kyllä.

Edit: En ollut huomannut apmp:n vastausta. Elikkäs meikäläisen koneella on nyt jotain häikkää sitten... voiskohan näytönohjaimen vaihdolla olla asiaan vaikutusta? Jos voi, niin mi(s)tähän kannattas ruveta kokeilemaan?

Edit2: Nythän tää vielä mystisemmäks menee. TV-sarjoja pystyy katsomaan kyllä, mutta leffaa kun yrittää niin vetää jumiin... :(

Edit3: Nyt alko sit yhtäkkiä toimimaan normisti!
 
Viimeksi muokattu:

Fowler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Jos jollakulla on toimivaa linkkiä TSN:n Trade Deadlinen lähetykseen, niin pistäkäähän tänne. Sportscenter on ihan jees, mutta onhan tuo TSN ihan must.

Toki jos joku osaa antaa toimivan Kanada -proxyn, niin sekin kelpaa että voi katsoa suoraan TSN:n omilta sivuilta.
 

Nereid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, JYP
Stream2

Tuollaisen löysin lopultakin, TSN Tradecenter streami. Käyttää flashia, mutta ei ainakaan minulla toiminut Firefoxilla ollenkaan jostain syystä, Chromella kylläkin.
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä ihmettä Gamecenterille on tapahtunut? Viimeiset kolme tietokoneen kautta katsomaani peliä ovat olleet kuvanlaadultaan huonompia kuin mihin olin ehtinyt tottua, ja kuva nykii nyt huomattavan paljon enemmän.

Ennen kauden alkua mainostettiin, että kuvanlaatu on 4500 kbps. Valittavana on kuitenkin "vain" 3000 kbps asti, ja nyt siitäkin jäädään jo selvästi.

Tähän päälle vielä sitten umpipaska PS3-sovellus. Miten vaikeata olis muokata kelaaminen samanlaiseksi kuin Gamecenterin selainversiossa?! Nyt pystyy kelaamaan minimissään noin 1min 30sek eteenpäin, jos tahtoo pikkasen jotain skipata. Ja miksei kuvanlaatua voi itse päättää, vaan pitää odottaa pari minuuttia, kun sovellus vaihtelee laatua oman mielensä mukaan. Varsinkin condensed-koosteissa tämä ärsyttää, kun ensimmäinen neljännes koosteesta menee pikselimössöä tihrustellessa.

Edelleen olen tyytyväinen, että palvelun ostin, mutta onhan se ärsyttävää kun asiat menee taaksepäin ja mitään parannuksia ei näytä tulevan reilun parin kuukauden jälkeenkään.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Tarvitsiko gamecenter flash playerin ja pystyyköhän Dubaissa katsomaan? Kännykällä tarvitsisi siis katsoa ja viaplay ei tänne jostain syystä näytä.
 

Armoured Andy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pens
Olipa rasittava Pens-Rags lähetys Gamecenterissä. Oli NHL Networkin lähetys, joten ilmeisesti siitä johtuen Rootin ennakkoa ja erätauko-ohjelmaa ei näytetty. Lisäksi kaikilla katkoilla tuotiin esiin NHL Networkin grafiikat Rootin taustajuttujen sijaan. Toivottavasti ei enää ikinä näin..
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Tietääkö joku, mistä näkisi Halifaxin pelejä? Jotain streamia etsin, olisi mukava nähdä, miten pojat pärjäävät.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Nettidorka utelee

On alkanut kiinnostaa tuo Viaplay/Gamecenter tai mikäsysteemi nyt onkin, josta täällä keskustellaan, joka näyttää kaikki (?) NHL-pelit. Mitenkäs tuo oikein käytännössä toimii? Onkos se jokin kuukausimaksullinen juttu, tarvitaanko luottokorttia tms.? Jos joku expertti vois näyttää dorkalle palan ja avata tätä mysteeriä.

Kiitos jo etukäteen!
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Dorka pääsee helpolla kun menee viaplayn sivuille ja tilaa sieltä sen tv+leffa+urheilu palvelun.

Jos haastetta kaipaat niin saat tuon gamecenter liven tilattua kikkailemalla proxyillä jne.

Ilmeisesti viaplayn gamecenter live palvelu pelannut yhtä hyvin kun tuon pelkän gamecenter liven tilanneilla jenkeistä suoraan.

Itsellä proxylla alkukaudesta ostettu GCL ja olen enemmän kuin tyytyväinen siihen.

Ja tuolta viaplayn kautta pääset siis myös tähän GCL palveluun.

Ja kyllä,GCL kautta näet kaikki pelit livenä tai koska haluat.Kuukausimaksulla menee ilmeisesti tuo viaplay ja taidat tarvita vähintään visa electronin että saat sen ostettua,jenkkien pelkkä gcl taitaapi olla kerta veloitus luottokortilta/visa electronilta.Itse maksoin l-kortilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös