Linkissä NHL pleijareihin stream osoitteita.
Tarttee ladata VLC player jotta saat toimimaan.
Sivulta kopioit osoitteen ja VLC Playerissa paina CTRL+N (Open Network Stream) siihen pasteet osoitteen niin pitäs toimia.
Laatua löytyy joka lähtöön (400/800/1600/3000/4500) suurin tietysti paras voi olla että pätkii, mutta johtuu tietääkseni huonosta netistä tai koneesta.
Matsit tulee Gamecenteristä.
Se on lopun alkua kun näitä postaillaan foorumeille. Kohta facebookissa ja game over.
Ainakin eiliset pelit aukeaa ihan hyvin Viaplayn Gamecenterillä. Olisi aika hassua, että rampauttaisivat gamecenterin yhden vahvimman puolen kokonaan.Olen tottunut jo kauden mittaa katsomaan yön pelejen maalit viaplayn ja sieltä gamecenter kautta. Tänään kuitenkin huomasin etten pääse April 27 päivää pidemmälle katsomaan uusintoja, jotka näkyvät kyllä suorina yöllä normaalisti. Eli onko vain niin ettei playoff pelejen uusintoja pysty katsomaan enää seuraavana päivänä?
Ainakin eiliset pelit aukeaa ihan hyvin Viaplayn Gamecenterillä. Olisi aika hassua, että rampauttaisivat gamecenterin yhden vahvimman puolen kokonaan.
Olen tottunut jo kauden mittaa katsomaan yön pelejen maalit viaplayn ja sieltä gamecenter kautta. Tänään kuitenkin huomasin etten pääse April 27 päivää pidemmälle katsomaan uusintoja, jotka näkyvät kyllä suorina yöllä normaalisti. Eli onko vain niin ettei playoff pelejen uusintoja pysty katsomaan enää seuraavana päivänä?
Itselläni oli samaa ongelmaa playoffsien ensimmäisenä päivänä, mutta kyllä noita nyt pystyy takautuvasti katsomaan kuten runkosarjan aikanakin. Minulla pelkkä selaimen refresh (F5 painikkeella) kalenterin ollessa auki auttoi. Tällöin sain toukokuun päiväykset kalenteriin näkyviin.Itse en pääse nuihin peleihin käsiksi vaikka muuten homma toimii. Pitää varmaan ottaa yhteyttä tuonne asiakaspalveluun.
Pari kyssäriä tuosta viaplaystä, jos peli alkaa esim 02:00 niin voinko aloittaa katsomaan sitä peliä esim 07:00, eli onko se heti katsottavissa uudelleen?
Mites jos peli alkaa 04:00 niin voiko peliä ruveta katsomaan alusta vaikka 06:00 ja erätaukojen kelauksella ja mainoskatkoksien hyppimisellä pääsisi kolmanneessa saisi ns suoran lähetyksen kiinni?
Itselläni oli samaa ongelmaa playoffsien ensimmäisenä päivänä, mutta kyllä noita nyt pystyy takautuvasti katsomaan kuten runkosarjan aikanakin. Minulla pelkkä selaimen refresh (F5 painikkeella) kalenterin ollessa auki auttoi. Tällöin sain toukokuun päiväykset kalenteriin näkyviin.
Viesti numero #6098 palvelee sinua.Jollain joku hyvä striimi tuohon Ducks - Detroit peliin?
Viesti numero #6098 palvelee sinua.
Laatua löytyy joka lähtöön (400/800/1600/3000/4500) suurin tietysti paras voi olla että pätkii, mutta johtuu tietääkseni huonosta netistä tai koneesta.
Linkki
Linkissä NHL pleijareihin stream osoitteita.
Tarttee ladata VLC player jotta saat toimimaan.
Sivulta kopioit osoitteen ja VLC Playerissa paina CTRL+N (Open Network Stream) siihen pasteet osoitteen niin pitäs toimia.
Ohjeet vielä kuvalla
Tilasin Viaplayn Visa Electronilla, joka ei ilmeisesti kuitenkaan käy maksuvälineenä. Sain siitä huolimatta paketin käyttööni, vaikkei maksua voitua näemmä periä. Eilen tilaus katkaistiin mutta luulin kyseessä olleen jonkin virheen ja tilasin koko paskan uudestaan samalla kortilla.
Tänään tajusin tutustua ohjeisiin hieman tarkemmin ja tajusin, ettei kyseisellä pankkikortilla voi maksaa. Aika outoa, että saan kuitenkin käyttää sen 10 päivää tota palvelua ilman maksua. Laitoin tietenkin palautetta sun muuta ihmettelyä siitä, miten voi olla noin huonosti hoidettu tuo maksusysteemi.
Muilla samanlaisia kokemuksia?
Oletko avannut kortin verkkomaksuominaisuutta esim nettipankin kautta?
Hmmm, ei näytä sekään onnistuvan kun "kortit" sivuilla lukee, ettei minulla muka ole korttia...