NHL-lähetykset netissä

  • 3 731 610
  • 9 711

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kyllä ainakin allekirjoittaneella toimi tänään Pens - Philly matsi jälkilähetyksenä, niin PS3:n kautta kuin tietokoneellakin. Ensimmäisen erän ajan oli molempien laitteiden kautta havaittavissa ihmeellistä nykimistä, mutta se häipyi toisen erän alussa. Ja kyseessä tosiaan siis GCL ilman Viaplayta Unblock-us:n avulla.

Miten PS3 voi katsoa näin jälkikäteen matseja? Vittu ei toimi tuo Flyersin matsi, en tiedä mikä tässä mättää.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ihan mielenkiinnosta, miten voisivat täällä hoitaa asiat paremmin kun kertomalla sisällön toimittajalle mikä ei toimi ja pyytämällä korjausta?

Ihan varmistamalla ettei niitä ongelmia ole. Viime kaudella alun epäselvyykien jälkeen ei gamecenter liven kanssa ollut mitään ongelmia. Ei yhtään mitään ongelmia. Kumma homma, että tässä on nyt jo toista kertaa vähän ajan sisään ongelmia kun viasat on välissä. Ja samaan aikaan hockeystreamsin ja muiden laittomien tai vähintäänkin arveluttavien keinojen kautta pelit näkee ilman ongelmia.
Minä maksan tuossa viaplaysta vain ja ainoastaan jääkiekosta. Muu sisältö ei kiinnosta minua vittuakaan. Samaan hintaan on mahdollista saada enemmän jääkiekkoa kuin viaplayn kautta ja ilman ongelmia, jos vain olisi haluja maksaa omasta mielestäni laittomalla taholle. Ja mitä enemmän näitä ongelmia on, ihan sama mistä syystä, sitä houkuttelevammaksi tuo ei niin laillinen vaihtoehto käy.
Se että aina menee piiloon palveluntarjoajalla on ongelmia tekosyyn taakse, kertoo vain siitä ettei viasattia itsessään kiinnosta tuo palvelu juuri ollenkaan. Jos kiinnostaisi, niin kyllä ne hommat käytäisiin kunnolla läpi gamecenterin porukan kanssa, ja varmistettaisiin ettei ongelmia ole. Ainakaan tämmöisiä blackout tyylisiä ongelmia.
 

JJallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Se että aina menee piiloon palveluntarjoajalla on ongelmia tekosyyn taakse, kertoo vain siitä ettei viasattia itsessään kiinnosta tuo palvelu juuri ollenkaan. Jos kiinnostaisi, niin kyllä ne hommat käytäisiin kunnolla läpi gamecenterin porukan kanssa, ja varmistettaisiin ettei ongelmia ole. Ainakaan tämmöisiä blackout tyylisiä ongelmia.

Eihän se nyt mikään tekosyy ole jos ei homma ameriikan päässä pelitä. Itselläni tähän asti toiminut gamecenter mainiosti (mokkulalla!) lähes poikkeuksetta parhaalla mahdollisella kuvanlaadulla, eikä vielä koskaan ole ollut ongelmia päästä sisään gc:iin. Voi toki olla vaan niin hyvä säkä.
Nyt kun tuon yhden pelin kanssa on ollut probleema, en siitä vielä persettäni repisi.
 

JJallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Tietääkö muuten joku tuleeko tuo philly-pens pelin vika vielä illan mittaan korjautumaan? Meinaan että jos tuollaisia on ollut ennenkin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Nyt kun tuon yhden pelin kanssa on ollut probleema, en siitä vielä persettäni repisi.

Itse katsoin tuo kyseisen pelin toista kautta, oli sen arvoista. Ja laatu oli sen verta hyvää, että jos mitään ongelmia on jatkossa niin varmasti vaihdan siihen pysyvästi.
Minä maksan siitä, että näen kaikki pelit niin halutessani. En siitä näen halutessani 99.9% peleistä.
Ja kyse ei edes ole pelkästään tuosta yhdestä pelistä. Viaplayn kanssa oli ongelmia ihan muutama päivää aiemminkin, muillakin kuin minulla. Joten mitenkään vakuuttavasti tämä homma ei ole heillä alkanut. On syy sitten heissä tai gamecenterin päässä.
Mutta minulle on toki se ja sama ymmärtävätkö muut tilanteen paremmin. Itseäni ei vain kiinnosta mitkään tekosyyt. Kun alunperinkin vitutti ihan riittävästi vaihtaa 100% varmasti toiminut pelkkä gamecenter tähän kalliimpaan palveluun jossa tulee muuta turhaa paskaa mukana.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Nyt kun tuon yhden pelin kanssa on ollut probleema, en siitä vielä persettäni repisi.

Minä kyllä revin. Juuri tulin töistä kotiin ja tuota ajattelin katsoa... ärrinmurrin!
Jos kyseessä olisi joku tavisläpsyttely niin ei ehkä niin harmittaisi mutta nyt ottaa kyllä koville.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Toimiiko muilla tuo Caps-Devils matsi? Itselläni ei millään suostu näkymään. Stealhtystä huolimatta ilmoittaa vaan blackouteista.
 

tiong

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Vancouver Canucks
Kyseessä ilmeisesti NHL Networkin / NBC:n TV-peli jenkeissäkin, joten ei näy sielläkään.

edit: Noh, näemmä Unblock US:llä toimii kuitenkin. Outoa.
 
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Toimiiko muilla tuo Caps-Devils matsi? Itselläni ei millään suostu näkymään. Stealhtystä huolimatta ilmoittaa vaan blackouteista.

Sama homma, ei näy täälläkään.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Toimiiko muilla tuo Caps-Devils matsi? Itselläni ei millään suostu näkymään. Stealhtystä huolimatta ilmoittaa vaan blackouteista.

Tuota peliä en katsonut, mutta nyt Oilers-Coyotes ei lähde käyntiin vaikka minkä maalaista proxya koittaa laittaa (venäläinen, saksalainen ja amerikkalainen kokeiltuna). Ensimmäinen kerta kun ei Stealhyllä lähde peli käyntiin. Flyers-Jets toimi äsken ihan normaalisti.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tuota peliä en katsonut, mutta nyt Oilers-Coyotes ei lähde käyntiin vaikka minkä maalaista proxya koittaa laittaa (venäläinen, saksalainen ja amerikkalainen kokeiltuna). Ensimmäinen kerta kun ei Stealhyllä lähde peli käyntiin. Flyers-Jets toimi äsken ihan normaalisti.

Näkyy mulla ihan normaalisti tuo peli. Käytössä Unblock Us, vitonen kuussa on ollut hyvä sijoitus, joka peli on näkynyt ilman mitään ongelmia.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Näkyy mulla ihan normaalisti tuo peli. Käytössä Unblock Us, vitonen kuussa on ollut hyvä sijoitus, joka peli on näkynyt ilman mitään ongelmia.

Nyt sain käyntiin venäläisellä proxylla, kun kokeilin välissä toista peliä. Ennen ei ole tosiaan vastaavaa säätämistä vaatinut tuo ilmainen Stealthy. Toivottavasti on vain tämän illan ongelma.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Nyt sain käyntiin venäläisellä proxylla, kun kokeilin välissä toista peliä. Ennen ei ole tosiaan vastaavaa säätämistä vaatinut tuo ilmainen Stealthy. Toivottavasti on vain tämän illan ongelma.

Itse en saa tuota Oilersin peliä käyntiin edes venäläisellä proxylla. Herjaa vain blackouteista. Herjaa samalla proxylla blackoutista myös LAK-COL -pelistä, vaikka se toimii ilman proxya. Ovatkohan blokanneet nyt Venäjänkin vai mikä ihme tuossa on? Aiemmin olen saanut jokaisen pelin viimeistään Stealthylla toimimaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei toimi Ottawa - Torontokaan Stealthyllä. Alin kohta valittuna ja laatikkoon laitettu "RU", tällä ennen pelannut. Onko NHL jotenkin blokannut Stealthyn, kun ei enää toimi?
 

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks
Ei toimi Ottawa - Torontokaan Stealthyllä. Alin kohta valittuna ja laatikkoon laitettu "RU", tällä ennen pelannut. Onko NHL jotenkin blokannut Stealthyn, kun ei enää toimi?

Täällä toimii hienosti, tosin hieman kauemmin kuin ennen joutui eri maita kokeilemaan ja päivittelemään sivua. Firefoxilla katselen ja maaksi valikoitui lopulta Brasilia.
 

pyhimys

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Onko kenelläkään muulla ongelmia Viasatin Gamecenterin kanssa? Itsellä ei näy 19.2.-21.2. välisenä aikana pelatut pelit. Pelejä klikkaamalla ei tapahdu yhtään mitään. Jotkut myöhemmätkään pelit ei lähde käyntiin. Eilisen ja toissayön pelit näkyy sitten ihan normaalisti. Mistähän tämä mahtaisi johtua?

Kokeilin tuota kolmella eri selaimella (Chrome, Firefox, Explorer) ja kaikissa sama lopputulossa. Silverlightin päivitin myös uusimpaan versioon. Olisihan noita tosiaan mukava katsoa, kun kerran tuosta maksaa. Voi tosin vika olla omissa asetuksissakin, mutta enpä nyt keksi vian syytä.
 

Jags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Onko kenelläkään muulla ongelmia Viasatin Gamecenterin kanssa? Itsellä ei näy 19.2.-21.2. välisenä aikana pelatut pelit. Pelejä klikkaamalla ei tapahdu yhtään mitään. Jotkut myöhemmätkään pelit ei lähde käyntiin.
Ei toimi myöskään täällä 19.2.-21.2. pelit (Pääkaupunkiseutu/Welho), joskus näissä on ongelmia. Tarvittaessa kannattaa ottaa yhteyttä suoraan Gamecenterin asiakaspalveluun.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ei toimi Ottawa - Torontokaan Stealthyllä. Alin kohta valittuna ja laatikkoon laitettu "RU", tällä ennen pelannut. Onko NHL jotenkin blokannut Stealthyn, kun ei enää toimi?

Näyttää olevan Bruins-Panthers peli myös blackout GameCenterissä. Koitin tuossa jo näin ennen peliä Stealthyllä jos saisi näkymään, mutta eipä tuo näyttänyt pelittävän. Tuli kokeiltua maista aika iso katanta, Brasialiasta Venäjään ja siitä väliltä monia muita, mutta eipä tuo auttanut. Sama ongelma siis myös eilen tuossa Devils-Caps pelissä.

Tilasinpa sitten taas Viaplayn kuukaudeksi, pääsee ainakin ilman suurempia kikkailuita katsomaan taas maaliskuun lopulle pelit. Aiemmin Stealthy ollut hyvä ja nopea apu, mutta tuntuu että nyt ei meinaa sekään auttaa eikä ole mielenkiintoa ruveta hirveästi joka kerta kikkailemaan...
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Afganistanilla lähti minulla käyntiin. Venäjää ja Serbiaa ehdin testata ennen kuin onnisti. Menee tosiaan vähän säätämiseksi Stealhyllä katsominen, kun pitää aina eri maiden välillä arpoa tovi.

E: Ei mitään, toimii hienosti!
 

Fat Jesus

Jäsen
Näyttää olevan Bruins-Panthers peli myös blackout GameCenterissä. Koitin tuossa jo näin ennen peliä Stealthyllä jos saisi näkymään, mutta eipä tuo näyttänyt pelittävän.

Itsellä tuli vaan teksti "select game scoretrip ..." ja sitte klikkasin tota tekstiä niin alkoi näkymään ihan normaalisti.

Ei tarvinnut maita vaihdella.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Näkeeko jostain "ohjelmistoa" lähetyksille, joita voi esim. katsoa Sopcast ohjelmalla ? Monesti olen katsonut Sopcastin kautta, mutta siellä ei ikinä lue kanavavalikossa mitään ohjelmatietoja vaan yleensä jollain sivulla on vaan ollut joku linkki missä on osoite. Niitä on tietysti tännekkin laiteltu niin mistä porukka ne kaivaa ?
 

Bärtschi

Jäsen
Kysymys muille viaplayn käyttäjille ja etenkin niille, jotka katsoo pelejä tietokone->tv-virityksellä. Mitä kuvatilaa käytätte/suosittelette tv:n puolelta? Itse olin tyytyväinen oman Samsungin pelitilaan, jonka tv tarjosi automaattisesti hdmi:n liittäessä siihen saakka kunnes katselin peliä kaverin kanssa ja hänen silmään iski heti pieni "videopelimäisyys". Tämän jälkeen tämä seikka alkoi omaakin silmää häiritsemään ja päätin kokeilla muita kuvatiloja ja itse ongelma on nyt se, että ei osaa päättää mikä on paras joten mielipiteitä ja ehdotuksia muilta otetaan vastaan. Pahoittelut mahdollisesti sekavasta ja kappalejaottomasta tekstistä, puhelimella kirjoittelen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös