NHL-lähetykset netissä

  • 3 730 440
  • 9 711
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sellasta kyselen kokeneemmilta ESPN360:n omistajilta, että pitääkö poffeja varten ostaa erikseen passut ja paljonkohan ne suunnilleen maksavat?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Näkyykös Penguinsin peli mistään? 360-palvelua en vielä omista ja parissa paikassa linkki peliin on, mutta ADTHE näyttää taas vaihteeksi testikuvaa ja tuolla myp2p:n keskustelussa ollut Sopcast-urli näyttää Bostonin peliä.

Justinin kautta näkyisi, mutta... (käsittääkseni se vanha "osta premium"-ilmoituksen kiertäminen ei enää toimi?)
 

Pottajofa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mistä porukka katsoo nykyään streamejä? Itse koittanu pian tunnin tässä löytää, mutta en saa mitään peliä toimimaan. Olen kokeillut Atdhen, Ustreamin, jonkun ihme Romerain ja Justinin streamejä. Justinissa näkyisi, mutta alkaa heti maksua vaatimaan, eikä siihen ole mahdollisuutta juuri nyt.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä porukka katsoo nykyään streamejä? Itse koittanu pian tunnin tässä löytää, mutta en saa mitään peliä toimimaan. Olen kokeillut Atdhen, Ustreamin, jonkun ihme Romerain ja Justinin streamejä. Justinissa näkyisi, mutta alkaa heti maksua vaatimaan, eikä siihen ole mahdollisuutta juuri nyt.

Mulla ihan sama ongelma. Kokeillut ATDHE.net, Rojadirecta ja Justin.tv
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Siirtynyt 360-palveluun, mutta http://www.channelsurfing.net/ jota tuli käytettyä usein adthen ollessa alhaalla aiemmin näyttäisi toimivan NYI-Pit-pelin osalta nytkin (skrollaa listaa), mikäli käytät exploreria/firefox explorer-lisäkettä ja omaat sopcastin. Linkki sisältää siis listaa kanavista netissä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
CHI-ANA matsi näkyy tällä hetkellä atdhe.netin kautta. Kuva ok, eikä yhteys pätki.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Tuosta Justinin maakiintiöstä on niin moni valittanut vaikka siihen on jo tuota Ultrasurfia tarjottu, niin teinpä erätauolla ajankuluksi suht selkeät ohjeet miten Justinit saa toimimaan.

Linkki ohjeisiin: http://docs.google.com/View?id=df7bbjd9_1g76mnscz
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tuosta Justinin maakiintiöstä on niin moni valittanut vaikka siihen on jo tuota Ultrasurfia tarjottu, niin teinpä erätauolla ajankuluksi suht selkeät ohjeet miten Justinit saa toimimaan.

Linkki ohjeisiin: http://docs.google.com/View?id=df7bbjd9_1g76mnscz
Hyvät ohjeet ja auttaa varmasti monia jotka painivat tämän ongelman kanssa. Kiitokset tästä Tumperolle. Tämä ohjelma todellakin poistaa tuon ikävän maakiintiöhässäkän ja pelejä voi taas katsoa rauhassa vaikka sohvalta ilman refresh napin hakkaamista.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Auttakaas miestä mäessä ja kertokaa, mistä löytyisi Columbus-Calgary-ottelun striimi? adhe.netistä olen koittanut löytää jotain, mutta ei onnistu.

Ja mistä näkisi kaikki Flamesin pelit tähän asti? Itsellä intistä lomaa ja täksi päiväks i(sunnuntai) vaikeaa löytää tekemistä.
 
Viimeksi muokattu:

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Auttakaas miestä mäessä ja kertokaa, mistä löytyisi Columbus-Calgary-ottelun striimi? adhe.netistä olen koittanut löytää jotain, mutta ei onnistu.

Ja mistä näkisi kaikki Flamesin pelit tähän asti? Itsellä intistä lomaa ja täksi päiväks i(sunnuntai) vaikeaa löytää tekemistä.

http://www.rajangan.net/ sieltä lähtisin etsimään. Ultrasurfilla saa myös lähetyksen toimimaan ilman katkoja.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Vaatii jotain rekisteröitymistä?

Kyselee jotain rekisteröitymisestä, on justin.tv:n juttuja?

Ensimmäiseksi kannattaisi lukea edes muutama viesti tästä ketjusta. Kahdessa viestissä ennen sinun ensimmäistä kysymystäsi on linkki ohjeeseen, miten justin.tv:n saa toimimaan. Ohje on juuri siksi, kun joka yö kysytään samaa.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Ensimmäiseksi kannattaisi lukea edes muutama viesti tästä ketjusta. Kahdessa viestissä ennen sinun ensimmäistä kysymystäsi on linkki ohjeeseen, miten justin.tv:n saa toimimaan. Ohje on juuri siksi, kun joka yö kysytään samaa.

Luinkin ohjeet, mutta sekuntiakaan en ole saanut tuon ohjeen mukaan peliä katsottua. Muutaman sekunnin pyörii tuo peli, kun linkin aukaisee, sen jälkeen kysyy jotain rekisteröitymistä.

Mutta eipä haittaakkaan tuo, että ei saa toimimaan, 3-1 Columbukselle, hyvää yötä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Uni ei tule silmään ja ajattelin lätkää katsoa. No, mutta!! Kirjaudun ESPN:ään ja Anaheimin ja Phoenixin pelille ei olekaan linkkiä!!

Jokainen NHL-ottelu suoraan kotikoneellesi. Vittu just joo!

Edit. NHL.com sivuston mukaan mikään tv-kanava ei tuota televisioi, mutta jostain ne taas Ylen aamuun kaivaa maalikoosteen tuostakin.
 
Viimeksi muokattu:

Jeppe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Anaheim Ducks
Edit. NHL.com sivuston mukaan mikään tv-kanava ei tuota televisioi, mutta jostain ne taas Ylen aamuun kaivaa maalikoosteen tuostakin.

Varmaan NHL.com:in highlighteista? :) Ihme ettei mikään kyseistä ottelua lähettänyt... Itsekkin ihmettelin tuota samaa viime yönä.
 
Viimeksi muokattu:

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
HS.comia en suosittele kenellekään ainakaan tällä hetkellä. Palvelussa on vikoja ja palvelun toimittaja heittää monissa tapauksissa syyt asiakkaiden niskoille.

Ensi vuonna kokeillaan sit E360.
 

UrheaT

Jäsen
Osaisko joku kertoa, että laskeeko ESPN 360:n hinta jossain vaiheessa kautta. Tuntuu vähän pahalta maksaa tässä vaiheessa kautta loppukaudesta 100€...
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Osaisko joku kertoa, että laskeeko ESPN 360:n hinta jossain vaiheessa kautta. Tuntuu vähän pahalta maksaa tässä vaiheessa kautta loppukaudesta 100€...

En oikein usko millään. Ensi kauden alussa varmasti saa taas 80 €. Itse laitoin hieman jälkijunassa tämän palvelun, ja maksan kaudesta reipas 100 €. Itse maksan tuon 15 €/kk-systeemillä. Eli jos tuolla systeemillä NYT aloitat tilaamisen, tulee runkosarjan hinnaksi kutakuinkin 75 €.

Edit: Laskuja ei tarvitse miettiä, koska palvelu ottaa automaattisesti joka kuukausi 15 € itselleen. Hyvin näppärä tapa... Tietysti jos olet opiskelija niin ei ole koskaan varmuutta löytyykö edes aina sitä 15 € tililtä =)
 

Jarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Oilersin kotisivuilla ottelu Oilers - Lightning nähtävissä ilmaiseksi maailmanlaajuisesti, jos jotakuta kiinnostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös