Näkeekö jostain pelejä jälkikäteen?
Youtubesta NHLVideo käyttäjän channelilta löytyy myöskin muutamia otteluita. Hyvä quality Youtubeksi.
ESPN360 sivustolta kuten myös kaikki live pelitkin. Tosin palvelu on maksullinen.Näkeekö jostain pelejä jälkikäteen?
Lainaan vanhaa viestiä kun se liittyy asiaani. Miten nopean nettiyhteyden tarvitsee, että tuolta ND Sports-streamilta saa kuvaa näkyviin? Itsellä on käytössä 1 megan netti ja tiedän, ettei se ole tuohon kovin tykki vaihtoehto. Mutta pitäisi kai sillä saada jotain näkyviin kun streami näyttää olevan yleensä 850k? Sopcast kun ei bufferoi minulla kuin jotain 7-20 tasolle singnaalin.Asenna Sopcast Player ja sitten Internet Explorerilla tähän osoitteeseen: http://www.ndsportstalk.com/enter1.html ja paina ND Sports alhaalla.
Lainaan vanhaa viestiä kun se liittyy asiaani. Miten nopean nettiyhteyden tarvitsee, että tuolta ND Sports-streamilta saa kuvaa näkyviin? Itsellä on käytössä 1 megan netti ja tiedän, ettei se ole tuohon kovin tykki vaihtoehto. Mutta pitäisi kai sillä saada jotain näkyviin kun streami näyttää olevan yleensä 850k? Sopcast kun ei bufferoi minulla kuin jotain 7-20 tasolle singnaalin.
Onko muilla ongelmia ESPN360 kanssa? Meikäläinen kun en pääse koko sivustolle! Ei kai ne vaan oo blokannu IP:täni, koska en ole ainut joka on meikäläisen tunnuksilla pelejä katsellut?
Kaner kirjoitti:Ei muuten ole ensimmäinen kerta lähiaikoina, kun ESPN360 aiheuttaa hieman harmaita hiuksia. Perjantai aamuna CHI-CBJ -ottelusta jäi viimeiset kahdeksan minuuttia näkemättä, kun lähetys jostain kumman syystä katkesi kokonaan.
En minäkään, sillä ainakaan näillä meikäläisen tunnuksilla ei tietääkseni ole kirjauduttu sisään kuin tältä yhdeltä ja ainoalta koneelta.Noihin IP:n banneihin sun muihin en usko.
Kai tuo tuosta illan mittaan vielä tokenee.
Kieltämättä sama asia kävi mielessä, mutta en ruvennut siitä sen enempää tarinoimaan, kun en itsekään mikään expertti näiden nettiasioiden suhteen ole. Aika nihkeästi on yhteys toiminut hela dagen, eikä ESPN360 ole edes ainoa sivusto, jonka kanssa on ollut ongelmia tänään.Tämä siis näin maallikon ymmärtämyksellä, en ole mikään netti expertti.
Minä oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen tuohon ESPN netti tv systeemiin. Ei ole pätkinyt lainkaan mulla, kuva on paljon parempi mitä odotin ja toimii macilla ihan tosta vaan.
Luke 72 kirjoitti:Ainoa huono asia on koukutus NHL kiekkoon.
Lähes 100% varmuus on että ei toimi, alan sepältä kysyin. Syynä on vaan joku erilainen pakkaustapa/koodekki lähettäjän puolelta, mitä ps3 ei tunnista. Harmi kyllä kun ei toimi, pleikkari näyttöineen olis oiva laite näihin netti tv juttuihin.Onko kellään varmaa tietoo, että toimiiko toi espn nettitv ps3:lla?
Saahan sen tietokoneen varsin helposti kiinni televisioon. Jos näytönohjaimesta ei lähde suoraan hdmi-liitintä niin sitten dvi-hdmi palikalla... Onpahan kerralla kunnon näyttö tietokoneessa.Lähes 100% varmuus on että ei toimi, alan sepältä kysyin. Syynä on vaan joku erilainen pakkaustapa/koodekki lähettäjän puolelta, mitä ps3 ei tunnista. Harmi kyllä kun ei toimi, pleikkari näyttöineen olis oiva laite näihin netti tv juttuihin.
Lataa joku ohjelma kuten Replay Media Catcher ja kattele sen kaappaamaa flv:tä VLC:llä - kun annat katsomasi latauksen olla jonkin aikaa "reaaliaikaista" streamiä jäljessä ei ongelmia pitäisi olla. Mikäli edelleen on ongelmia, niin vika on tod.näk. ESPN360:n streamissä..
.
.
Oli ESPN360 kuukauden verran käytössä ja arkisto toimi loistavasti. Muutenkin koko palvelu tuntui taivaallisen hienolta Hockeystreamsin takkuilun jälkeen. Arkistopelejä kävin katsomaan noin klo 12-14, eli viimeistään siihen mennessä olivat ilmestyneet - varmasti paljon aikaisemminkin. Ei tarvitse siis odotella päiviä enää.Olin espn:n asiakas vielä edelliskaudella, mutta ainakin silloin arkiston kanssa oli suuria ongelmia. Välillä saattoi kestää 2vrk live-pelin lopusta arkistoimiseen.
Onko tuo ongelma poistunut? Kuinka kauan keskimäärin kestää, että pelit ovat katseltavissa arkistossa? Minkälaisia kokemuksia muuten, kuvan laatu, toimintavarmuus jne..?