NHL-lähetykset netissä

  • 3 735 193
  • 9 714

Yö-Orava

Jäsen
Joo mulla on ollut toi sama ongelma jo monta kuukautta, mm. Tsellä.comin Highlightien ja vastaavien kanssa. Media Playerin päivitykset hoidettu, vaan eipä toimi. Jotain codecceja ehdotteli joku nimimerkki jossain ketjussa muutama päivä sitten... Apua jöö.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Rush247 kirjoitti:
se tässä eniten ihmetyttää että eilen alko pyörimään ekalla yrityksellä, helvetti tämmöstä

Itellä ei toiminu pari päivää sitten myöskään, vaikka monia kertoja yritin. Nappasin johot irti modeemista ja löin koneen vartiksi kiinni, johan alkoi sen jälkeen toimimaan.
 

Jarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Plah, sama lähteä nukkumaan kun ei ala toimimaan. Onnea niille joilla jo toimii ja jotka jaksavat yrittää.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Vaikuttaisi vähän siltä, että Comcastilla on jonkilaiset rajoitukset kuinka montaa streamia lähettävät yhteen IP-osoitteeseen. Suomeksi siis: tiettyä proxya ei voi käyttää liian monta henkilöä samaan aikaan. Tämän vuoksi olisikin hyvä, että löytyy useampi toimiva proxy.


Edit:
Ajattelin kirjoitella jonkinlaisen "näin katsot NHL-pelejä netistä" -oppaan, kun illasta toiseen näyttää siltä, että kaikki eivät saa toimimaan pelejä ja samat kysymykset toistuvat. Lisäksi kun suhteellisen monella eri protokollalla noita pelejä kuitenkin tuppaa niin ihan ymmärrettävää ettei vähemmän tietotekniikkaan perehtynyt henkilö ihan lonkalta hommaa hallitse.

Ensin kuitenkin utelisin, että kuinka laillista tämä touhu on? Sikäli kun olen tulkinnut oikein, me katsojat emme tee tässä mitään väärää.
Sen sijaan TV-yhtiöillä on oikeudet lähettämiinsä matseihin, ja siinä mielessä niiden edelleen lähettäminen nettiin on vähän arveluttavaa (joskin arvostettavaa *hymiö*). Tätähän harrastaa useampi yksityinen henkilö Sopcastin välityksellä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Tässä linkki paholaisten peliin.

sop://broker.sopcast.com:3912/22508

Avaat VLC playerin ja laitat tämän numerosarjan: 127.0.0.1:8902, File-Open networkstream-HTTP/HTTPS/FTP/MMS, kohtaan ja painat OK!
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
-japi- kirjoitti:
Tässä linkki paholaisten peliin.

sop://broker.sopcast.com:3912/22508

Avaat VLC playerin ja laitat tämän numerosarjan: 127.0.0.1:8902, File-Open networkstream-HTTP/HTTPS/FTP/MMS, kohtaan ja painat OK!

Näillä ohjeilla näkyy myös tuo det-cgy mikä alkaa kohta.

E: hidas
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lauri kirjoitti:
Hyvällä kuvalla näkyy vlc:n kautta Detroit-Calgary-peli!
Kuvanlaatu on suoraan sanottuna loistava. Harmi vain että ainakin minulla tuo kuva puuroutuu noin 5 sekunniksi pari kolme kertaa minuutissa. Mites muilla, onko samanlaista ongelmaa?
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Zorba kirjoitti:
Kuvanlaatu on suoraan sanottuna loistava. Harmi vain että ainakin minulla tuo kuva puuroutuu noin 5 sekunniksi pari kolme kertaa minuutissa. Mites muilla, onko samanlaista ongelmaa?
Jep pätkii välillä mutta jos vertaa normi Sopcastiin ja huonoon kuvaan niin kyllä tän pätkimisen kestää näin hyvällä kuvalla.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Tumpero kirjoitti:
Näillä ohjeilla näkyy myös tuo det-cgy mikä alkaa kohta.

E: hidas

Olen ekaa kertaa yrittämässä kattoa netin kautta, eli älkää olko ankaria...

Eli mulla on toi VLC media player nyt, poistin evästeet ja tyhjensin sivuhistorian, ja pastesin numerosarjan 127.0.0.1:8902 kohtaan file>open network stream>HTTP:HTTPS:...URL boksiin ja painoin ok, mut mitään ei tapahdu...
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Peter Pocklington kirjoitti:
mms://a1068.l3501839971.c35018.g.lm.akamaistream.net/D/1068/35018/v0001/reflector:39971

Toi toimii ainakin, jos on muiden kanssa ongelmia.

Tämä toimii, tosin kuvanlaatu aivan kauhea. Kiitos kuitenkin, paljon parempi kuin ei mitään...ja heti tuli maalikin
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
kaizu kirjoitti:
Eli mulla on toi VLC media player nyt, poistin evästeet ja tyhjensin sivuhistorian, ja pastesin numerosarjan 127.0.0.1:8902 kohtaan file>open network stream>HTTP:HTTPS:...URL boksiin ja painoin ok, mut mitään ei tapahdu...

Eli sulla ei oo auki sopcast-ohjelmaa? Saat sen http://www.sopcast.com/download/.
Eli lataat ja asennat sen ja menet osoitteeseen sop://broker.sopcast.com:3912/22508.

Jätät siis tuon sopcastin taustalle bufferoimaan tuolle kanavalla ja sitten laitat nuo jutut vlc-playeriin niin eiköhän pitäisi alkaa näkymään.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Tumpero kirjoitti:
Jätät siis tuon sopcastin taustalle bufferoimaan tuolle kanavalla ja sitten laitat nuo jutut vlc-playeriin niin eiköhän pitäisi alkaa näkymään.

Kiitokset oikein paljon! Nyt kuvakin on oikein hyvä. Tattis und grattis, Tumpero.
 

Sirad

Jäsen
Paljonko tuo VLC:n kautta katsominen parantaa kuvanlaatua?
Ajattelin vaan kun ComCast ei taida näyttää enää seuraavaa Nashville-ottelua, eli joutuu turvautumaan SopCastiin.
 

TML

Jäsen
Sirad kirjoitti:
Paljonko tuo VLC:n kautta katsominen parantaa kuvanlaatua?
Ajattelin vaan kun ComCast ei taida näyttää enää seuraavaa Nashville-ottelua, eli joutuu turvautumaan SopCastiin.
Ei mitenkään järkyttävän paljon mutta ainakin meikeläisen koneella jonkin verran. Taitaa kyllä olla vanha media player versio vielä käytössä että voi johtua siitäkin.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Saako tota Wild-Ducks peliä katsottua VLC:n kautta? Sopcast puskuroi tota NHL4:sta tossa jo viidettä minuuttia ja ihan kauheesti ei viitsis matsista menettää tähän säätämiseen.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Saikka kirjoitti:
Saako tota Wild-Ducks peliä katsottua VLC:n kautta? Sopcast puskuroi tota NHL4:sta tossa jo viidettä minuuttia ja ihan kauheesti ei viitsis matsista menettää tähän säätämiseen.

Kyllä, näkyy vlc:llä. Kuvanlaatukin ihan siedettävä.

Edit: Näkyy siis juuri tuon NHL4 kanavan kautta, se sopcastiin bufferoimaan ja vlc päälle niin näkyy.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nokun ei ala ees puskuroimaan.

Edit. Ei tästä Ducksien matsista löytys mistään linkkiä, et vois kattoa WMP:n kautta? Samalla tavalla kun tota Flames - Penguins matsia?
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Mulle oli eilen elämän eka kerta, kun katsoin netin välityksellä lätkää ja homma skulas muiden käyttäjien ansioista niin hyvin, (yks-yhteen ohjeet) että haluaisin osata jatkossa käyttää tuota edes hieman itsenäisemmin. Eli jos joku viittis selittää mulle vähän rautalangasta:

Eli mulla on nyt koneella tämä VLC media player ja joku sopocastin ohjelma, jota eilen tarvittiin ilmeisesti yhteyden luomiseen. Nyt osoitteessa http://myp2p.eu/NHL.htm lukee, että Devils@bolts tulis osoitteessa sop://211.152.34.35:3912/1700.

Miten mä saan tällä tiedoilla ton parhaiten näkymään? Onko tuo sop://211.152.34.35:3912/1700 ko. kanavan osoite josta lähetys tulee ja sitten sen proxyn, jonka kautta tuota kattoo osoite laitetaan VLC playeriin kohtaan open network stream? Joku oli aiemmin laittanut linkin, josta noitten proxyjen osoitteita sai, sieltäkö te sen aina kaivatte vai kannattaako/voiko käyttää samaa jota eilen käytin (127.0.0.1:8902)?

Saa vittuilla ja naureskella mun taitamattomuudelle, jos vain aukaisee tätä hommaa mulle vähän enemmän, kiitos, tack.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Koska Devils-Bolts pelille on tarjolla myös TVAnts niin kannattaa imuttaa sekin. Pelin alettua klikkaat vaan Play oikean matsin ja ohjelman kohdasta (tämä niinkuin yleisneuvona) niin ohjelma käynnistyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös