NHL-lähetykset netissä

  • 3 761 926
  • 9 736

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
No joo... niin tuolta edelliseltä sivulta ymmärsin, että NHL4. Se vaan, että kun sopcastin channelaissa ei NHL4:sta näy... vain toi NHL3.

No peli on kohta loppumassa...
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Mites sopcastilta noita voi katsoa? Tuolta www.myp2p.eu sivulta kun katsoin niin mitään ottelua ei siellä voinut ainakaan sopcastin kautta katsoa.

edittiä: no nythän siellä näkyykin kanavia jo, eli ilmeisesti sivu toimi vaan hitaamman puoleisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
TML kirjoitti:
Sens-Pens näkyy NHL3:lta.
Nyt täytyis ettiä se URL VLC:tä varten.

Mitä eroa siinä on kattooko sitä sopcastin kautta vai VLC:n kautta? Itse olen vasta muutaman ottelun katsonut tätä kautta joten en vielä tunne kuvioita kovinkaan hyvin. Pitäisikö sen parantaa kuvaa tms.?
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taas vaihteeks suostu Sopcast toimimaan. Yrittää vaan kovasti ottaa yhteyttä kanavaa, jonka jälkeen "can not retrieve data"
Eilen toimi ekaa kertaa.
 

TML

Jäsen
Bosco kirjoitti:
Mitä eroa siinä on kattooko sitä sopcastin kautta vai VLC:n kautta? Itse olen vasta muutaman ottelun katsonut tätä kautta joten en vielä tunne kuvioita kovinkaan hyvin. Pitäisikö sen parantaa kuvaa tms.?
Kyl se vähän parantaa. Ainakin omasta mielestäni.
Efektimiehelle kiitokset. Hyvin pelittää.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äsken sai Sopcastin toimimaan. Bufferoi johonkin 80%:n asti ja kuva näky VLC:llä.
Sitten parissa minuutissa bufferointi tippu pikkuhiljaa 0:n... Eipä näy enään.

Edit. Käytättekö te jotain proxyä kun käytätte Sopcastii? Mitä?
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
sop://broker.sopcast.com:3912/22508

Tolla näkyy siis Atlanta-Rangers.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millähän tuon kuvan saisi näkymään oikein päin? Kun mulla se näkyy ylösalaisin, SopCastia siis katselen. Joku bugi/puuttuva kodekki/WMP on perseestä tms?
 

Rush247

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins+Crosby
Pätkii hiukan mut kyllä tätä kattoo... Ja noista comcastiin tarvittavista proxyista, olisin todella kiitollinen jos joku laittaisi tänne ihan vaikka päivittäin (jos tulee peli sieltä) toimivia proxyja :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös