Rush247 kirjoitti:se tässä eniten ihmetyttää että eilen alko pyörimään ekalla yrityksellä, helvetti tämmöstä
-japi- kirjoitti:Tässä linkki paholaisten peliin.
sop://broker.sopcast.com:3912/22508
Avaat VLC playerin ja laitat tämän numerosarjan: 127.0.0.1:8902, File-Open networkstream-HTTP/HTTPS/FTP/MMS, kohtaan ja painat OK!
Kuvanlaatu on suoraan sanottuna loistava. Harmi vain että ainakin minulla tuo kuva puuroutuu noin 5 sekunniksi pari kolme kertaa minuutissa. Mites muilla, onko samanlaista ongelmaa?Lauri kirjoitti:Hyvällä kuvalla näkyy vlc:n kautta Detroit-Calgary-peli!
Jep pätkii välillä mutta jos vertaa normi Sopcastiin ja huonoon kuvaan niin kyllä tän pätkimisen kestää näin hyvällä kuvalla.Zorba kirjoitti:Kuvanlaatu on suoraan sanottuna loistava. Harmi vain että ainakin minulla tuo kuva puuroutuu noin 5 sekunniksi pari kolme kertaa minuutissa. Mites muilla, onko samanlaista ongelmaa?
Tumpero kirjoitti:Näillä ohjeilla näkyy myös tuo det-cgy mikä alkaa kohta.
E: hidas
Peter Pocklington kirjoitti:mms://a1068.l3501839971.c35018.g.lm.akamaistream.net/D/1068/35018/v0001/reflector:39971
Toi toimii ainakin, jos on muiden kanssa ongelmia.
kaizu kirjoitti:Eli mulla on toi VLC media player nyt, poistin evästeet ja tyhjensin sivuhistorian, ja pastesin numerosarjan 127.0.0.1:8902 kohtaan file>open network stream>HTTP:HTTPS:...URL boksiin ja painoin ok, mut mitään ei tapahdu...
Tumpero kirjoitti:Jätät siis tuon sopcastin taustalle bufferoimaan tuolle kanavalla ja sitten laitat nuo jutut vlc-playeriin niin eiköhän pitäisi alkaa näkymään.
Ei mitenkään järkyttävän paljon mutta ainakin meikeläisen koneella jonkin verran. Taitaa kyllä olla vanha media player versio vielä käytössä että voi johtua siitäkin.Sirad kirjoitti:Paljonko tuo VLC:n kautta katsominen parantaa kuvanlaatua?
Ajattelin vaan kun ComCast ei taida näyttää enää seuraavaa Nashville-ottelua, eli joutuu turvautumaan SopCastiin.
Saikka kirjoitti:Saako tota Wild-Ducks peliä katsottua VLC:n kautta? Sopcast puskuroi tota NHL4:sta tossa jo viidettä minuuttia ja ihan kauheesti ei viitsis matsista menettää tähän säätämiseen.