sidney kirjoitti:Eihän sulla ole suoraa linkkiä sinne?
Tanskanen kirjoitti:http://hockeylive.comcast.net/player/index.jsp?gameType=game2
Tossa suora linkki matsiin.. En ees tiiä mitä HD-linkki on :D
pala kirjoitti:Joo, näin on tehty vaan ei näy siltikään.
Sentään NHL3:n sain näkymään, joten katsellaan Dallasin peliä sitten.
Ensin en saanut kirveelläkään toimimaan, sitten vaihdoin proxyksi 129.24.17.69 ja lähetys käynnistyi jo toisella F5-painalluksella.Tanskanen kirjoitti:Ducksien matsin lähetys alkanu Comcastilta
129.24.17.70 : 3124
En minä ainakaan, muista en osaa sanoa.Tanskanen kirjoitti:Ettehän te päivitä sitä Comcastin sivua sen jälkee, kun ootte proxyn vaihtanu?
Tanskanen kirjoitti:Toimii vaan IE:llä. Poista evästeen yms. työkaluista. Sitten avaa työkaluista yhteydet. Valitse alhaalta Lähiverkko. Lita välityspalvelimeen osoitteseen 129.24.17.70 ja porttiin 3124.
Tää pitää siis tehä niin että koko ajan on auki comcastin sivu, jolta matsit avataan.
Sitten klikkaat matsia ja pitäsi toimia.
Elikkäs olen nuo kaikki jutut tehnyt paitsi nämä tyhjennykset. Eli mitä kaikkea tyhjennän ja onko mahdollista saada nämät tyhjennykset vielä takaisin jos sen teen?Tumpero kirjoitti:näin sain toimimaan IE:llä:
http://hockeylive.comcast.net/player/index.jsp?gameType=game1
Muuta Proxy-asetukset
Työkalut-->
Internet asetukset-->
yhteydet-välilehti-->
Paina Lähiverkko-nappia-->
Laita ruksi "Käytä välityspalvelinta lähiverkossa"-kohtaan ja ota ruksit muista pois.-->
Osoitteeksi 129.24.17.70 ja portiksi 3128
TYHJENNÄ KAIKKI HISTORIAT, EVÄSTEET ym. asetusten päävalikosta
ja lopuksi muutaman kerran piti päivittää comcastin sivu.
Hordi24 kirjoitti:TvAnts - ohjelmalla näkee Bolts-Devils peliä!
HockeyNightInCanada kanavalta...
TML kirjoitti:Elikkäs olen nuo kaikki jutut tehnyt paitsi nämä tyhjennykset. Eli mitä kaikkea tyhjennän ja onko mahdollista saada nämät tyhjennykset vielä takaisin jos sen teen?
t: peukalo keskellä kämmentä
Anna mennä vaan jos haluat matsia katsoa, eipä siinä ole kun jotain tietoja käydyistä sivuista, käytetyistä hakusanoista, jne.TML kirjoitti:Elikkäs olen nuo kaikki jutut tehnyt paitsi nämä tyhjennykset. Eli mitä kaikkea tyhjennän ja onko mahdollista saada nämät tyhjennykset vielä takaisin jos sen teen?