Vastuunpakoilija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Juups, eipä tunnu toimivan vaikka tein tuon host-kikan, pitäköön tunkkinsa.
VLC-kikkailut toimivat privoxyn kanssa. Murobbs:stä löytyy linkkiä.
-Tinke
VLC-kikkailut toimivat privoxyn kanssa. Murobbs:stä löytyy linkkiä.
-Tinke
Osaakos joku sanoa miten hemmetissä pystyn tallentamaan tuon hosts-muokkauksen kun sanoo sen että "Hanki oikeudet järjestelmänvalvojalta", mähän olen se järjestelmänvalvoja!?
Helpoin tapa on avata aluksi notepad järjestelmänvalvojana ja avata se tiedosto sitten suoraan sillä. Sitten vaan Ctrl+s ja tadaa homma toimii.
Harmi että joku tyrkkäsi linkin Redditiin melkein heti kun oli tällä palstalla asiasta mainittu, tietää melko nopeaa kuolemaa tälle kikalle kun käyttäjämäärät kasvavat.
Kiitokset varmaan sille, joka reddittiin meni jakamaan.
Jaksaa ihmetyttää nämä. Eli kunhan itse löytää keinon, niin riittää, muille ei saa kertoa. Monesti ihan itse tekijät taitavat kertoa noista redditissä. Voisin myös kuvitella, että Neulion ei ihan pelkästään redditin varassa ole estotoimissaan.
Eli siis Neulion on redditin varassa? Ja nämä keinot on kehitetty JA:ssa ja Murossa? Mä vaan ihmettelen..Reddit n. 112 miljoona yksittäistä kävijää. Tuossa määrässä Jatkoajan foorumi ja Murobbs ovat yksi kärpäsen paska. Redditin kautta tieto kikoista nähdä streamit ilmaiseksi leviää tajuttoman nopeasti.
Eli siis Neulion on redditin varassa? Ja nämä keinot on kehitetty JA:ssa ja Murossa? Mä vaan ihmettelen..
Onko täällä PS3:lla NHL Gamecenteriä käyttäviä?
Myöskään PS3:n selaimella en pääse ollenkaan Gatekeeperin sivulle vaihtamaan PS3:n ip-osoitteeseen, vaan selain herjaa "sivua ei voi näyttää" + joku virhekoodi.
Minulla toimii Gamecenter ihan hyvin PS3:lla tunlr.netin DNS-asetuksilla ja Gatekeeperillä.
PS3:lla en minäkään ole päässyt gatekeeper-sivustolle, vaan siinä on tullut tuo sama virheilmoitus. Jouduin päivittämään IP-osoitteen tietokoneen kautta. Ettei sinulla olisi IP-osoite vaihtunut? Minulla teki täsmälleen saman, eli PS3:n Gamecenterissä kiekko vain pyöri eikä edennyt mihinkään. Onneksi tajusin tarkistaa gatekeeperin asetukset ja siellä olikin IP-osoitteen päivitys tarpeen.
Kysynpä vielä, eroaako tuo PS3:n Gamecenter laadultaan tästä perinteisestä selainpohjaisesta Gamecenteristä eli onko se myös oikeasti kannattavaa siirtyä katsomaan pelejä PS3:n kautta?
Tästä en osaa sanoa, sillä olen käyttänyt vain PS3:n Gamecenteriä sekä Android-pohjaista GC:tä tabletilla.