NHL-lähetykset netissä

  • 3 728 542
  • 9 711
Toivon mukaan löytyy Flyersin matseihin sopiva kanava siihen asti kunnes uus skripti alkaa pelaamaan taas.

Tuo uusi scripti pelasi kyllä itselläni ihan hyvin tuossa viime yön phoenix-calgary-pelissä, joka oli yön viimeinen peli. Ilmeisesti noiden aiempien pelien kanssa sitten ollut porukalla ongelmia, itse en muita pelejä testaillut. Eli kai tässä toivoa on, että ensi yönä toimii..
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mä luulen, että viime yönä oli vaan joku katkos, sillä iPad-linkit toimi yhden jälkeen. Sitten MTL-PIT kun alkoi, niin ei näkynyt mitään. Luulin, että lakkasi taas lopullisesti, mutta tuo CGY-PHX taas toimi mainiosti. Joten ehkä tänäänkin. Nuo Viasatit näkyy myös acestreamin kautta, jos joku sitä käyttää.
 

Sheriffi13

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Raffi Torres
Jos te käytettä Tunlr-palvelua niin teidän täytyy tehdä ilmainen gategeeper-tunnus. Itsekin ihmettelin kun yksi päivä ei toiminutkaan, mutta tunnuksen tehtyä toimi taas moiteetta. Esim juuri NHL.com ei auennut Tunlr-dns:llä ennen kuin tein tuon tunnuksen.

https://gatekeeper.tunlr.net

Kiitti Dougie! Homma rokkaa taas!!
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mikä on VLC:n tila nykyään? Voisiko joku tehdä jonkunlaisen ohjeen vaikka privana, miten voi katsoa pelejä VLC:stä? Entä voiko uusintana tai lyhennelmänä enää katsoa pelejä?
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
JUMALAUTA sehä toimii!

Pätkii kyllä aika pahasti mutta näitähän sattuu välillä.

http://breadwinka.com/hockey.luac Tosta LostHorizon lataukseen toi ensiksi.
Kun ladannut niin viet sen : C : Program Files : Videolan : VLC : lua : sd -kansioon.


Seuraavaksi mene : C : Windows : System32 : Drivers : etc : ja tuolta klikkaat hosts -tiedostoa ja avaat sen notepadillä.
Sitten viet tämän ihan tekstin loppuun : 192.241.136.149 nlsk.neulion.com.

Näillä pitäisi toimia. Toivottavasti tosta saa jotain selvää.

EDIT. Mun tuurilla mystisesti varmaan lakkaa toimimasta tässä kolmen vartin sisällä kun siellä ois Flyersilla peli.
 
Viimeksi muokattu:

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
JUMALAUTA sehä toimii!

Pätkii kyllä aika pahasti mutta näitähän sattuu välillä.

http://breadwinka.com/hockey.luac Tosta LostHorizon lataukseen toi ensiksi.
Kun ladannut niin viet sen : C : Program Files : Videolan : VLC : lua : sd -kansioon.


Seuraavaksi mene : C : Windows : System32 : Drivers : etc : ja tuolta klikkaat hosts -tiedostoa ja avaat sen notepadillä.
Sitten viet tämän ihan tekstin loppuun : 192.241.136.149 nlsk.neulion.com.

Näillä pitäisi toimia. Toivottavasti tosta saa jotain selvää.

EDIT. Mun tuurilla mystisesti varmaan lakkaa toimimasta tässä kolmen vartin sisällä kun siellä ois Flyersilla peli.

Kiitoksia nyt tästä. En tiennytkään mistään hosts muokkauksesta. Pelittää ainakin Bos-Phi peli minulla.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ongelmahan on se, että tulee ne 10 sekunnin videot eikä lähde striimi pyörimään. Vinkkejä?
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Minullakin tuli ne ennen tuota hosts muokkausta. Onko sinulla varmasti uusin scripti, sekä tuo hosts muokkaus tehty?

En tiennyt tuosta ennen kuin luin ohjeet. Olin ymmärtänyt, että se pitäisi nimenomaan poistaa (tosin sitä ei minulta mistään löytynyt). Nyt kokeilin niin sama vaiva jatkui. Pitääkö #-merkki laittaa ennen tuota tekstinpätkää?
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
En tiennyt tuosta ennen kuin luin ohjeet. Olin ymmärtänyt, että se pitäisi nimenomaan poistaa (tosin sitä ei minulta mistään löytynyt). Nyt kokeilin niin sama vaiva jatkui. Pitääkö #-merkki laittaa ennen tuota tekstinpätkää?

Ei pidä laittaa. Tuossa linkissä mielestäni hyvin ja yksinkertaisesti selitetty:

NHL live stream - Sivu 27 - MuroBBS
 

SeRe

Jäsen
Kaikki tehty ohjeiden mukaan. Liekö ongelma tuo hosts tiedosto, joka tallentuu väenvängällä .txt päätteellä, vaikka en halua? Tämän johdosta taitaa tulla tuota 10s luuppia ja kuvaa ei tule ruutuun.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kaikki tehty ohjeiden mukaan. Liekö ongelma tuo hosts tiedosto, joka tallentuu väenvängällä .txt päätteellä, vaikka en halua? Tämän johdosta taitaa tulla tuota 10s luuppia ja kuvaa ei tule ruutuun.

Luultavasti. Sehän nimenomaan pitäisi olla Tiedosto eikä tekstitiedosto. Ootko ihan varma ettei tiedostomuoto oo "tekstitiedosto" vaan "Kaikki tiedostot"?
 

SeRe

Jäsen
Luultavasti. Sehän nimenomaan pitäisi olla Tiedosto eikä tekstitiedosto. Ootko ihan varma ettei tiedostomuoto oo "tekstitiedosto" vaan "Kaikki tiedostot"?

Juu se oli ''Kaikki tiedostot'', mutta kone halusin vaihtaa sen aina päätteelle .txt.

Sain kuitenkin kaverilta normaalitiedoston, joten nyt toimii :)
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Tämmöinen host-kikkailu sattuu kyllä pian Juhaa leukaan...eli tuonne host-tiedostoon on lisätty yllä mainittu tekstinpätkä. Tämä hockey.luac on tungettu tuonne VLC:n syövereihin. Tyhmä kysymys: mitäs sitten?
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Tämmöinen host-kikkailu sattuu kyllä pian Juhaa leukaan...eli tuonne host-tiedostoon on lisätty yllä mainittu tekstinpätkä. Tämä hockey.luac on tungettu tuonne VLC:n syövereihin. Tyhmä kysymys: mitäs sitten?

Sitten sinun pitäisi pystyä katsomaan otteluita normaaliin tapaan.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Sitten sinun pitäisi pystyä katsomaan otteluita normaaliin tapaan.

Kiitos vinkistä. Vielä tyhmempi kysymys: avaan VLC:n, mitäs siellä pitäisi tehdä? Vai pitäisikö matsien näkyä heti? Ei vaan näy, pitänee toista tuo host-operaatio vielä kerran.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Kiitos vinkistä. Vielä tyhmempi kysymys: avaan VLC:n, mitäs siellä pitäisi tehdä? Vai pitäisikö matsien näkyä heti? Ei vaan näy, pitänee toista tuo host-operaatio vielä kerran.

VLC:stä soittolista, siellä näkyy sivulla vasemmalla hockey. Sitten valitset pelin ja kuvanlaadun. Ja siinä se.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Kiitos vinkistä. Vielä tyhmempi kysymys: avaan VLC:n, mitäs siellä pitäisi tehdä? Vai pitäisikö matsien näkyä heti? Ei vaan näy, pitänee toista tuo host-operaatio vielä kerran.

Jaa eli et vissiin ollut aiemmin näillä pelannut, sori.

Avaat VLC:n -> Alhaalta Toggle playlist -> Rullaat alas ja internet välilehden kohdalla näet /r/hockey ja sieltä katsomaan otteluita.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Jaa eli et vissiin ollut aiemmin näillä pelannut, sori.

Avaat VLC:n -> Alhaalta Toggle playlist -> Rullaat alas ja internet välilehden kohdalla näet /r/hockey ja sieltä katsomaan otteluita.

Joo, ihan untuvikko olen. Mutta klitos neuvojen minäkin sain pelaamaan. Nyt matseja tollottaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös