NHL-lähetykset netissä

  • 3 728 596
  • 9 711

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Onko täällä PS3:lla NHL Gamecenteriä käyttäviä?

Minulla toimii Gamecenter ihan hyvin PS3:lla tunlr.netin DNS-asetuksilla ja Gatekeeperillä.
Myöskään PS3:n selaimella en pääse ollenkaan Gatekeeperin sivulle vaihtamaan PS3:n ip-osoitteeseen, vaan selain herjaa "sivua ei voi näyttää" + joku virhekoodi.

PS3:lla en minäkään ole päässyt gatekeeper-sivustolle, vaan siinä on tullut tuo sama virheilmoitus. Jouduin päivittämään IP-osoitteen tietokoneen kautta. Ettei sinulla olisi IP-osoite vaihtunut? Minulla teki täsmälleen saman, eli PS3:n Gamecenterissä kiekko vain pyöri eikä edennyt mihinkään. Onneksi tajusin tarkistaa gatekeeperin asetukset ja siellä olikin IP-osoitteen päivitys tarpeen.
 

nixon74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Broad Street Bullies, Nuotit
Minulla toimii Gamecenter ihan hyvin PS3:lla tunlr.netin DNS-asetuksilla ja Gatekeeperillä.


PS3:lla en minäkään ole päässyt gatekeeper-sivustolle, vaan siinä on tullut tuo sama virheilmoitus. Jouduin päivittämään IP-osoitteen tietokoneen kautta. Ettei sinulla olisi IP-osoite vaihtunut? Minulla teki täsmälleen saman, eli PS3:n Gamecenterissä kiekko vain pyöri eikä edennyt mihinkään. Onneksi tajusin tarkistaa gatekeeperin asetukset ja siellä olikin IP-osoitteen päivitys tarpeen.

IP-osoite on eri PS3:lla ja PC:lläni, koska reitittimeni on siltaavana. Siksi yritin tehdä tuon ip:n päivityksen PS3:n selaimen kautta, jotta sinne vaihtuisi suoraan PS3:n käyttämä ip. Homma ei sitten taidakaan toimia näin, joten ainoa keino lienee asettaa modeemi takaisin reitittävään tilaan ja tietokoneelta tarvittaessa päivittää ip, kuten sinäkin teit. Kysynpä vielä, eroaako tuo PS3:n Gamecenter laadultaan tästä perinteisestä selainpohjaisesta Gamecenteristä eli onko se myös oikeasti kannattavaa siirtyä katsomaan pelejä PS3:n kautta?
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Kysynpä vielä, eroaako tuo PS3:n Gamecenter laadultaan tästä perinteisestä selainpohjaisesta Gamecenteristä eli onko se myös oikeasti kannattavaa siirtyä katsomaan pelejä PS3:n kautta?

Tästä en osaa sanoa, sillä olen käyttänyt vain PS3:n Gamecenteriä sekä Android-pohjaista GC:tä tabletilla.
 

nixon74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Broad Street Bullies, Nuotit
Tästä en osaa sanoa, sillä olen käyttänyt vain PS3:n Gamecenteriä sekä Android-pohjaista GC:tä tabletilla.

Sain PS3:lla toimimaan kun vaihdoin modeemin takaisin reitittävään tilaan ja päivitin koneelta Gatekeeperiin ip-osoitteen. Kuvanlaatu näyttäisi PS3:lla olevan pikkasen huonompi kuin tietokoneen 3000 kbps-laadulla. Toisaalta PS3:lla kuva on jonkin verran sulavamman tuntuinen. No täytyypi vain kokeilla kumpi tuntuu paremmalta vaihtoehdolta pitkässä juoksussa.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
tunlr lopetti toimintansa eli olisiko jotain toista vastaavaa palvelua?
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Itse hyppäsin unblock-us.com kelkkaan.Helppo ottaa käyttöön ja 1vk ilmaista "testi" aikaa,sen jälkeen taisi olla 4,99 $ kuussa mikä sekään ei paha hinta kyllä ole.Helposti sain ainakin oman mac book pron sekä apple tv:n toimimaan.Periaatteessa samalla tavallahan nuo menivät tuon tunlr palvelunkin kautta.

Jos ilmaista palvelua etsit niin en osaa auttaa.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Näköjään menivät sitten olympia-tauolla vetämään piuhat seinästä... Eikai se auta ku ruveta sitten maksavaksi asiakkaaksi, kun en nopealla etsinnällä mitään selkeätä ja yhtä luotettavan oloista ilmaista palvelua löytänyt kuin mitä Tunlr oli.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kyllä kai,en tiedä?Eihän se liity kai mitenkään tunlr.net:n?

Mutta nämä pari viimeistä viestiä tod. näk. koskettavat vain ainoastaan meitä US GLC:n ostaneita.
 
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, JYP
Itselläni ei Unblock US suostunut unblokkaamaan gamecenteriä, joten piti kaivaa naftaliinista vanha keino ja asentaa Firefoxyyn foxyproxy lisäosa. Tältä sivustolta http://www.proxy-listen.de/Proxy/Proxyliste.html sitten yhdellä klikkauksella proxya kehiin. Ennen tunlria tuli foxyproxya käytettyä ja yleensä parin proxyn kokeilemisen jälkeen löytyi sopiva ja änärit pyörii. Nyt sattui heti ensimmäinen Brasilialainen proxy toimimaan.

Eihän tämä kyllä lähellekään tunlrin tasoinen ratkaisu ole, mutta saa ainakin toistaiseksi kelvata.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Eipä tarvitse näköjään enää katsella pelejä puhelimelta Gamecenterin kautta. Toimi aiemmin nätisti, mutta nyt olympiatauon jälkeen(?) piti olla puhelimen asetuksista oman sijainnin käyttöoikeudet päällä että peliä pääsisi katsomaan. Eipä auta enää tunnelbear vaan blackout alueella sitä nyt sitten ollaan...

Olisi ollut taas mukavasti aikaa katsella Bruinsin peli yövuorossa, mutta eipä sitten.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Tunlr.net ainakin on sulkenut toimintansa eli sitä kautta ei voi katsoa pelejä.
Unblock-us toimii.
 
Viimeksi muokattu:

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pitkästä aikaa aloin myös säätämään, mutta selvisin ihan sillä että heitin uusimman luacin paikalleen. Linkki muroon.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Pitkästä aikaa aloin myös säätämään, mutta selvisin ihan sillä että heitin uusimman luacin paikalleen. Linkki muroon.

Minulla on hosts-tiedosto muokattuna, ja yrittäisin poistaa sieltä sen ylimääräisen rivin kun sitä ei nyt vissiin tarvita. En kuitenkaan pysty poistamaan riviä, tai pystyy mutten voi tallentaa. Väittää että tarvitsee hankkia järjestelmänvalvojalta oikeudet, vaikka olen kirjautunut järjestelmänvalvojana. Kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?
 

HokejGirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Metallurg Magnitogorsk
Minulla on hosts-tiedosto muokattuna, ja yrittäisin poistaa sieltä sen ylimääräisen rivin kun sitä ei nyt vissiin tarvita. En kuitenkaan pysty poistamaan riviä, tai pystyy mutten voi tallentaa. Väittää että tarvitsee hankkia järjestelmänvalvojalta oikeudet, vaikka olen kirjautunut järjestelmänvalvojana. Kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?

Oikeanpuoleisella näppäimellä painat sitä notepadia/muistilistaa mikälie ja suorita järjestelmävalvojana. Pitäisi auttaa.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Oikeanpuoleisella näppäimellä painat sitä notepadia/muistilistaa mikälie ja suorita järjestelmävalvojana. Pitäisi auttaa.

Jess, kiitos toimi. Kyllä sitä osaa tuntea itsensä tyhmäksi välillä.

Tähän päättyy taas kuukauden kestänyt laaduttomien nettistriimien putki.
 

HokejGirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Metallurg Magnitogorsk
Jess, kiitos toimi. Kyllä sitä osaa tuntea itsensä tyhmäksi välillä.

Monilla muilla (minä mukaan lukien) ollut sama ongelma, että älä turhaan luule tyhmäksi itseäsi.

Toimiiko teillä nuo VLC-streamit moiteetta? Läppärillä koitan katsoa ja välillä pätkii tai kuva pysähtyy ja äänet jää pelkästään kuulumaan. Viimeksi, kun pöytäkoneella katsoin, niin sama ongelma oli silläkin eli ei koneen tehoista pitäisi olla kiinni. Netti myös veljen sanojen mukaan parempi kuin 95% suomalaisista. Viime kevään play-offejen aikaan toimi moitteettomasti.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Pätkiikös muilla unblock us käyttäjillä GCL live pelit?Itsellä tuntuu jumittavan katsoin sitten tietokoneelta tai apple tv:ltä.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Monilla muilla (minä mukaan lukien) ollut sama ongelma, että älä turhaan luule tyhmäksi itseäsi.

Toimiiko teillä nuo VLC-streamit moiteetta? Läppärillä koitan katsoa ja välillä pätkii tai kuva pysähtyy ja äänet jää pelkästään kuulumaan. Viimeksi, kun pöytäkoneella katsoin, niin sama ongelma oli silläkin eli ei koneen tehoista pitäisi olla kiinni. Netti myös veljen sanojen mukaan parempi kuin 95% suomalaisista. Viime kevään play-offejen aikaan toimi moitteettomasti.

Samaa on minulla tehnyt aina, senkin jälkeen kun hankin paremman netin. Ongelma varmaan gamecenterissä tai mistäikinä tuo tuleekaan meille hyötyjille.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Ei yleensä pätki. Joskus harvoin on tehnyt sitä, mutta 42 meganen netti pitäis kyllä riittää kevyesti pelin katsomiseen, joten syy löytyy varmasti jostain muusta kuin netin nopeudesta.
 

All-U

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Samaa on minulla tehnyt aina, senkin jälkeen kun hankin paremman netin. Ongelma varmaan gamecenterissä tai mistäikinä tuo tuleekaan meille hyötyjille.
Joo tämä "looppaus" on suurimmilta osin lähetyspään vika, sen takia onkin hyvä olla luac - tiedosto kolmelle eri serverille niin toimii lähes aina virheettömästi. Hyvin huomaa eron kun vertailee arkiyön vs. viikonlopun päiväpelien streameja. Arkipäivänä toimii streamit todella hyvin, mutta viikonlopun päiväpelien aikaan varsinkin tämä yleisimmin käytössä oleva serveri on niin kovilla että looppaus alkaa todella häiritsemään. Nyt taas esim CHI-PIT lumisadetta katseltu 4500kbps pätkimättä jo puoli tuntia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös