VLC:n fiksailut kiinnostas kanssa jos jollakulla on heittää noita.
Mee reddittiin "How to get VLC links"osioon, sieltä ylin update, siinä hyvä ohje.
VLC:n fiksailut kiinnostas kanssa jos jollakulla on heittää noita.
Pitkästä aikaa aloin myös säätämään, mutta selvisin ihan sillä että heitin uusimman luacin paikalleen. Linkki muroon.
Minulla on hosts-tiedosto muokattuna, ja yrittäisin poistaa sieltä sen ylimääräisen rivin kun sitä ei nyt vissiin tarvita. En kuitenkaan pysty poistamaan riviä, tai pystyy mutten voi tallentaa. Väittää että tarvitsee hankkia järjestelmänvalvojalta oikeudet, vaikka olen kirjautunut järjestelmänvalvojana. Kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?
Oikeanpuoleisella näppäimellä painat sitä notepadia/muistilistaa mikälie ja suorita järjestelmävalvojana. Pitäisi auttaa.
Jess, kiitos toimi. Kyllä sitä osaa tuntea itsensä tyhmäksi välillä.
Monilla muilla (minä mukaan lukien) ollut sama ongelma, että älä turhaan luule tyhmäksi itseäsi.
Toimiiko teillä nuo VLC-streamit moiteetta? Läppärillä koitan katsoa ja välillä pätkii tai kuva pysähtyy ja äänet jää pelkästään kuulumaan. Viimeksi, kun pöytäkoneella katsoin, niin sama ongelma oli silläkin eli ei koneen tehoista pitäisi olla kiinni. Netti myös veljen sanojen mukaan parempi kuin 95% suomalaisista. Viime kevään play-offejen aikaan toimi moitteettomasti.
Joo tämä "looppaus" on suurimmilta osin lähetyspään vika, sen takia onkin hyvä olla luac - tiedosto kolmelle eri serverille niin toimii lähes aina virheettömästi. Hyvin huomaa eron kun vertailee arkiyön vs. viikonlopun päiväpelien streameja. Arkipäivänä toimii streamit todella hyvin, mutta viikonlopun päiväpelien aikaan varsinkin tämä yleisimmin käytössä oleva serveri on niin kovilla että looppaus alkaa todella häiritsemään. Nyt taas esim CHI-PIT lumisadetta katseltu 4500kbps pätkimättä jo puoli tuntia.Samaa on minulla tehnyt aina, senkin jälkeen kun hankin paremman netin. Ongelma varmaan gamecenterissä tai mistäikinä tuo tuleekaan meille hyötyjille.
Mulla toimii aivan hyvin (PC:llä). Tuntuu toimivan jopa paremmin kuin tunlr:n kanssa, eikä siinäkään ollut valittamista.Pätkiikös muilla unblock us käyttäjillä GCL live pelit?Itsellä tuntuu jumittavan katsoin sitten tietokoneelta tai apple tv:ltä.
Mulla toimii aivan hyvin (PC:llä). Tuntuu toimivan jopa paremmin kuin tunlr:n kanssa, eikä siinäkään ollut valittamista.
Morjes,
Olisi tarkotus katella tänä yönä pitkästä aikaa änäriä ja ei vaan enää millään muista miten tuon VLC luacin sai toimimaan tai mistä löytyisi uusin luac? YV:llä jos saisi ohjeet niin kiitos jo etukäteen.
TSN:n trade deadline -striimiin linkkiä? SportsNetin striimi löytyy, mutta se ei liene erityisen katsottava.