NHL-lähetykset netissä

  • 3 731 420
  • 9 711

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Mulla toimii aivan hyvin (PC:llä). Tuntuu toimivan jopa paremmin kuin tunlr:n kanssa, eikä siinäkään ollut valittamista.


OK,hieman hätäisesti tuli vissiin tuo viesti kirjoitettua.
Läppärillä loppujen lopuksi kyllä alkoi alun takkuilun jälkeen toimimaan mutta appletv ei pelannut ollenkaan.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Morjes,

Olisi tarkotus katella tänä yönä pitkästä aikaa änäriä ja ei vaan enää millään muista miten tuon VLC luacin sai toimimaan tai mistä löytyisi uusin luac? YV:llä jos saisi ohjeet niin kiitos jo etukäteen.

Kannattaisi lukea ketjua. Ohjeet on tällä samalla sivulla.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
TSN:n trade deadline -striimiin linkkiä? SportsNetin striimi löytyy, mutta se ei liene erityisen katsottava.
 

DefenceX

Jäsen
Viaplaystä ei ilmeisesti näe Lidströmin paidan jäädytys tilaisuutta? Löytyykö jostain jotain muuta vaihtoehtoa, jonka avulla tämän tilaisuuden näkisi?
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä olisin myös erittäin kiitollinen jos joku viitsisi opastaa osaamatonta tämän vlc:n kanssa. Monta kertaa olen ohjeet lukenut mutta ei vaan pelitä. Tiedä sitten mistä kiikastaa.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pystyykö näitä enää nykyään kattomaan androidilla? Syksyllä pystyi, mutta silloon ei ollut tarvetta. Eikä tullu kokeeltua. Nyt lähtee kone huoltoon... ps3 pystyy toki kattoon koko pelin jälkikäteen, mut tekis mieli vähä kattella livenäki.
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onko olemassa mitään keinoa jolla saisin 4500kbps / 60fps kuvan suorasta NHL-ottelusta maksullisen palvelun kautta?
Olen siis kyllästynyt tuohon jatkuvaan säätämiseen noiden VLC-kikkailujen kanssa.

Saako esim. GameCenteristä millään tavalla tuota 4500kbps -laatua ulos?

Minulta löytyy Windows-kone, iOS-laitteita ja PS3.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Appletv ja PS3 palveluista löytyy.
Tosin sitä ei pysty valitsemaan itse mutta jos ja kun kaista riittää niin kuvanlaatu on uskomattoman hyvä. Molemmissa tapauksissa tarvitset tosin unblock-us palvelun tai vastaavan jos livelähetyksiä haluat katsoa.
Ja jälkeenpäin katsottuna taitaa paras laatu olla tuo 3000K.

Saa korjata jos tuli puhuttua ohi suun.
 

DefenceX

Jäsen
Itsellä on pieni ongelma, sillä olen Ruotsissa lomalla ja Viaplay ei toimi täällä. Pystynkö jotenkin ohittamaan tuon maablockin tai onko vaihtoehtoisia tapoja katsoa pelejä?
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kenelläkään palstalaisella tietoa, saako tämän Gamecenterin aikajanan päälle ilmestyvän sinisen viivan poistettua jostain asetuksista? Se ilmestyy siihen aina, kun ottelu on edennyt rangaistuslaukauksille.
_Ei_vituta__ katsoa otteluita jälkilähetyksinä, kun tietää tuon viivan olemassaolosta jo sen, että ottelu venyy rankkareille tai päin vastoin, jos sitä ei siinä ole. Tänäänkin Wild johti ekassa erässä 3-0, mutta eipä tarvinut kotijoukkueen sulamista ihmetellä tuon viivan johdosta sen enempää.

Tässä vielä kuva kyseisestä viivasta aikajanan päällä:
http://i42.tinypic.com/qxnitu.png
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Onko kenelläkään palstalaisella tietoa, saako tämän Gamecenterin aikajanan päälle ilmestyvän sinisen viivan poistettua jostain asetuksista? Se ilmestyy siihen aina, kun ottelu on edennyt rangaistuslaukauksille.
_Ei_vituta__ katsoa otteluita jälkilähetyksinä, kun tietää tuon viivan olemassaolosta jo sen, että ottelu venyy rankkareille tai päin vastoin, jos sitä ei siinä ole. Tänäänkin Wild johti ekassa erässä 3-0, mutta eipä tarvinut kotijoukkueen sulamista ihmetellä tuon viivan johdosta sen enempää.

Tässä vielä kuva kyseisestä viivasta aikajanan päällä:
http://i42.tinypic.com/qxnitu.png
Ei tuo ainakaan mun kokemusten mukaan liity rankkareilla ratkaistuihin peleihin. Joissain peleissä se vierityspalkki on, useimmissa ei. Ei sitä saa poistettua. Jos käytät Windowsia, voit käyttää mun tekemää ilmaista ohjelmaa, jolla voit hyppiä pelissä näkemättä aikapalkkia. Siitä on hyötyä jo nyt, mutta etenkin pudotuspeleissä, joissa voidaan pelata n erää. Se korjaa siinä samalla muutaman muunkin puutteen.
GCRobohand
 

marras

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisi taas aikaa katsella NHL:ää ja erityisesti Pulkkisen debyyttiä, mutta VLC ei näköjään enää toimi. Jos joku jaksaisi pistää tuoreimmat versiot niin olisi hienoa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Olisi taas aikaa katsella NHL:ää ja erityisesti Pulkkisen debyyttiä, mutta VLC ei näköjään enää toimi. Jos joku jaksaisi pistää tuoreimmat versiot niin olisi hienoa.

Jos ihan perus linkkiä saa johonkin toimivaan, niin KIITÄN! Pulkkisen debyytti todellakin kiinnostaa!
 

Steus

Jäsen
Uusin hockey.luac hommattu. Parisen kuukautta mennyt ilman VLC:tä, pitikö ne noiden osoitteiden kautta vielä laittaa ja mikähän mahtaa olla syynä, ettei minulla toimi? Näkyy ne tuolla listallakin, muttei lähde toimimaan. Pitikö "Optiot" kohtaan laittaa jotain?

edit: apua saatu
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös