NHL-huumoria

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Kyllä se minua vaivaa. Tietenkin voin sen anteeksi antaa, mutta en voi millään ymmärtää, että yhtäkkiä lopetettiin pelaaminen täysin. Pelin käsittämättömiä asioita, ja varmaan sellaiseksi jää, kun en ole itse koskaan moisessa paikassa ollut enkä varmaan tule olemaankaan.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Voisin jopa uskoa tuon, mutta Brouwer pelaa nykyisin Panthersissa, joten...noh, tiedättehän. Ei tule tapahtumaan. Ihmeisiin ei Brouwerin taikakaan pysty.
Eikös Floridalla ole ihan kilpailukykyinen joukkue ensi kaudella kun sinne menee Panarin, Bobrovsky ja Malkin?

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Eikös Floridalla ole ihan kilpailukykyinen joukkue ensi kaudella kun sinne menee Panarin, Bobrovsky ja Malkin?
Puolustajia se kaipaisi, mutta katsotaan jos Q:n pelikirja nostaa nykyisten tasoa. Ainakin 5vs5 pelin luulisi paranevan, erikoistilanteiden ei niinkään.

Ja ketjun aiheeseen liittyen, nyt ainakin itse olen hieman epäselvyydessä sen suhteen, että kannattaako Brouwerille tehdä jatkoa jos se siirtää mestaruutta eteenpäin vai miten tä oikein toimii.

Varmaa on ainakin se, että Hallia ei kannata treidata sisään, koska muuten tulee vaan ykköspickejä eikä menestystä.

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Siinä missä Vonnia on siunattu urheilullisilla avuilla, on näköjään jäänyt pois miesmausta.

Tukaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siinä missä Vonnia on siunattu urheilullisilla avuilla, on näköjään jäänyt pois miesmausta.
Täh? Sun täytyy olla todella hyvännäköinen ja isomunainen mies, jos on varaa NHL-miljonääriä arvostella. Komia kundihan tuo PK on katsot sitten millä silmällä tahansa.

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Sun täytyy olla todella hyvännäköinen ja isomunainen mies, jos on varaa NHL-miljonääriä arvostella.
Näin on päässyt käymään. Ja myöskään en ole sekakäyttäjä kuten edellinen hoitonsa.

Wunder-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Miksi ne epätoivoa aiheuttaisivat?
Minusta nämä ovat hauskoja, kaverilla on huumorintajua. Ja komeakin on.
Kuten ketjun otsikkokin kertoo kyseessä on P.K.:n hupailut. Niin paljon kuin ihailinkin takavuosien P.K.:n otteita kaukalossa (+hyväntekeväisyys ja persoona), niin viimeisen parin vuoden aikana mies ei ole tuntunut tai näyttänyt minun silmiini pelaavan aivan tasollaan. Jossain on huhuiltu, että keskittyminen on siirtynyt kiekosta puolison kanssa imagon ja somepreesensin rakentamiseen. Kommentti siis liittyi ajatukseen, onko hauskuutus ajanut jääkiekkoon keskittymisen ohitse. Toki lomalla saakin hupailla, mutta heräsi vain näistä ja vanhoista Vonn-jutuista tämmöinen ajatus, kun seurakin vaihtui ehkä hieman yllättäen juuri.

Täällä joku ilmeisesti ajatteli, että vitsi liittyi jotenkin P.K.:n ulkonäköön, mutta se ei nyt ollut kyllä pointtina...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy