NHL-huumoria

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Oliko sillä sun vaimolla sitten eri mitta-asteikko kun otti ja lähti, vai mistä kiikasti?
Sulla on vanhaa tietoa. Kaks niitä on lähteny ja kolmas menossa. Ehkä se on mun pirskahteleva luonne. Mutta meikäläisen henkkoht asioita käsiteltäsiin muualla kun nhl:n osiossa tästä eteenpäin.

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, SaiPa
Bobrovsky "haluan ympäröidä itseni voittajilla", en välttämättä liittäisi Panthersia ja voittajia ensimmäisenä toisiinsa.

Ralph

Jäsen
Bobrovsky "haluan ympäröidä itseni voittajilla", en välttämättä liittäisi Panthersia ja voittajia ensimmäisenä toisiinsa.
Ehkä Bobrovsky tarkoittaa, että haluaa kaikkien luuserien kaupattavan pois Panthersista ja tilalle tulevan todellisia voittajia.

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Ehkä Bobrovsky tarkoittaa, että haluaa kaikkien luuserien kaupattavan pois Panthersista ja tilalle tulevan todellisia voittajia.
Onhan Panthers Bobin jälkeen luokkaa uskottavampi porukka, mutta silti aika jännä kommentti kun itse istuu kymppimilliä/kausi sopparilla seuraavat seitsemän vuotta.

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Kyllä. 25 vuotta ämerikässä eikä edelleenkään osaa englantia. Melkoinen huumormies.

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Onko muuten one more year varmistunut? Miksi lainasin sinua, en tiedä?
Olen niin suloinen lainattava?
Ei ole kuulunut mitään, mutta joukkue nousi takaisin pääsarjaan niin voisi kuvitella ukon tekevän vielä yhden encoren.

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harley-Davidson ja Mercedes-Benz
Mä näin unta että Rantanen allekirjoitti Flyersin 7x12,5M offer sheetin, kai voin ihan vakavalla naamalla rueta huuteleen tätä oikeana huhuna?

Vislami

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Mä näin unta että Rantanen allekirjoitti Flyersin 7x12,5M offer sheetin, kai voin ihan vakavalla naamalla rueta huuteleen tätä oikeana huhuna?
Jos saat jonkun talonmiehen veljen kummin vahvistuksen siitä, että Rantasella oli oranssit sukat jalassa, niin voi selvästi päätellä joukkueenmuutoksen.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös Pohja