Jack DiBiase
Jäsen
En jaksa enää kommentoida tätä vääntöä, mutta tähän on pakko tarttua. Monet käyttävät tuota BPA-termiä väärin tässäkin keskustelussa. BPA ei tarkoita sitä, että joku pelaaja olisi tällä hetkellä paras tai eniten valmis NHL-pelaaja. BPA:lla viitataan siihen, että joukkue varaa parhaaksi arvioimansa pelaajan välittämättä pelipaikasta, tai joukkeen tarpeista pelipaikkojen suhteen.Kakko on tällä hetkellä selvä BPA tässä draftissa ja näin väitän että hän menee ensimmäisenä. Ei haittaa jos olen väärässä, koska Rangers.
Ps. Olen varmasti foorumin suurimpia Kakko-fanipoikia, eikä ole tarkoitus alenkatsoa hänen suorituksiaan. Olen seurannut Kaapon uraa jo vuosia, ja myös systeri on ollut Kaapon äidin työkaverina, joten hänen uransa tähän asti on varsin tuttu minulle. Vaikka se hienolta tuntuisikin, että vihdoin saataisiin se suomalainen ykkösvaraus, en usko että se tulee tapahtumaan tänä vuonna. Vaikka Kaapo onkin varmaan Kari Lehtosen ja Miro Heiskasen kanssa suomen kaikkien aikojen prospekteja, Jack Hughesin suoritukset ja potentiaali ajavat tässä kohtaa edelle. Tämä ei haittaa yhtään, koska Devils on yli 20 vuotta ollut pahimpia inhokkeja, kun taas vastaavasti Habsin jälkeen seuraava suosikkiseurani.
Viimeksi muokattu: