Kirby Dach oli heikko Prince Albert Raidersia vastaan, en tiedä katsoiko Tornados juuri kyseisen matsin, mutta itse tuli kuikuiltua, koska kärkiottelu. Liike ja luistelu ovat edelleen heikkouksia, joskaan eivät mitään suuria, mutta vaikea tehdä ilman kilometritutkaa mitään suurempaa arviota, kun otantaa on tältä kaudelta muutama matsi. Cozensin en usko koskaan pelaavan sentterinä, joten laittaisin Dachin siksi hänen edelleen. Cozens huutaa mun silmissä semmosta isoa voimahyökkääjää, jolla on hiukan putkinäköä sitten, kun isommat ja paremmat kaverit tulevat vastaan. Viimeiseksi mainittu on hyötynyt älyttömästi Jake Leschyshynin saapumisesta Hurricanesin paitaan.
Joku tossa Dachissa risoo ja jokaisessa ottelussa mitä häneltä olen nähnyt, niin se ei vaan jotenkin iske top-5 varauksena. Mutta onneksi tämä on vain minun mielipiteeni.
Podkolzin saattaa olla draftin paras pelaaja muutaman vuoden jälkeen eikä haittaisi yhtään, jos Blackhawksin paidan pukisi päälleen. Hughesia tietysti tässä toivoo pelipaikan vuoksi.
En katsonut kyseistä matsia, mutta raportin luin jossa arvostettiin Dachin peliä puolustussuuntaan (nimettiin parhaimpiin pelaajiin) ja taisi myös voittaa aloitukset 8-3. Samanlaisia vahvuuksia on ollut muissakin viime ajan otteluissa vaikka pisteet ovat olleet tiukassa. Cozens ja Dach ovat aika tasaisia minun mielestäni tällä hetkellä. Pelipaikka on tosiaan Dachin vahvuuksia tässä vertailussa. Ei Dachin pelaaminen mitenkään häikäisevää ole, mutta siirtyminen NHL:ään saattaa onnistua helpommin kuin monella muulla keskushyökkääjällä.
Podkolzin johtaa muuten World Challenge cupin pistetilastoa (5 peliä:5+3). Miinuksena on KHL-joukkue kun saattaa hyvinkin jatkaa ensi vuonna Pietarissa.