MacKinnon, Lindholm ja Monahan pystyvät pelaamaan keskellä, varsinkin Monahan ja myös Lindholmin ja Kinnonin voi hyvin istuttaa keskelle. Näistäkö ei olisi Barkovin lailla NHL-joukkueen ykkösketjun sentteriksi?
Jos tarjolla on valmis sentteri (Barkov) tai pelaaja X, jonka "voi istuttaa keskelle", niin kumpaan vaihtoehtoon itse päätyisit? Torontossa ollaan hei sen verran epätoivoisia, että James van Riemsdykista ollaan tekemässä sentteriä...
Monahania en ole vielä tositoimissa nähnyt, ja MacKinnonin ja Lindholmin edesottamuksiakaan en ole läheskään yhtä paljoa nähnyt kuin Barkovin. Heidän osaltaan olen enimmäkseen muiden raporttien varassa. Jotenkin minulle on kuitenkin vakiintunut käsitys, että Barkov on näistä se "valmis paketti" ja. sentteriä hakevalle joukkueelle se ensisijainen vaihtoehto?
edit. Nojoo. Myönnetään sen verran, että Monahan on Ontariosta kotoisin, ja se saattaa nostaa hänet kyllä samalle viivalle Barkovin kanssa. Itse uskon Toronton silti kaappaavan Barkovin, jos (tai kun) korkealla päästään varaamaan.