NHL Eastside Hockey Manager

  • 566 360
  • 2 476

nikozwan

Jäsen
OIkein mielelläni laittaisin, mutta tuo enklanti ei oikein taivu niin hyvin että voisisin järkeviä lauseita rakentaa. Toki jos joku haluaa kääntää sinne täältä niin olisi toki mukavaa. Mr.Rizilläkin varmasti tällä hetkellä kiirusta projektin kanssa niin ei tiedä kuinka toiveet menevät tätä kautta perille tai kuinka niitä huomioidaan.

Ps. Itsekkin aloitin Buffalolla dynastiaa rakentamaan.

Itse asiassa laitoin jo vähän noista budjeteista asiaa foorumille. Itse on tullut väännettyä SM-liigaa aika paljon, ja myös siellä näiden budjettien kanssa on ollut ongelmia, joten ohessa sinunkin terveiset toivottavasti menevät perille. Vaikea sanoa minkä verran Riz ja kumppanit näitä juttuja lukevat ja kuuntelevat, mutta ainakin siellä on ihan tekijöiden toimesta parannusehdotuksia ja muita toivottu, joten kyllä siellä varmaan ollaan ihan avoimin mielin. Tavallaanhan tämä Early Access-meininki on sellaista avointa betatestausta, jossa me kaikki pelaajat teemme sitä testausta tekijöiden puolesta. :)
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vaikea sanoa minkä verran Riz ja kumppanit näitä juttuja lukevat ja kuuntelevat, mutta ainakin siellä on ihan tekijöiden toimesta parannusehdotuksia ja muita toivottu, joten kyllä siellä varmaan ollaan ihan avoimin mielin. Tavallaanhan tämä Early Access-meininki on sellaista avointa betatestausta, jossa me kaikki pelaajat teemme sitä testausta tekijöiden puolesta. :)
Kyllähän ne tuota steamin foorumia lukevat kokoajan ja on siellä jo kommentoitukin. Esim. NHL:n salary capin nouseminen kaikkine siihen liittyvine talouden mallinnuksineen nähtiin mahdottomaksi toteuttaa. Ja tosiaan, early access on myös eräänlaista testauksen ja kehitystyön ulkoistamista. Toivottavasti EA myy hyvin ja saamme joskus lopullisen parannellun version. Päivällä näytti aktiivisia pelaajia olevan reilut 500, mikä vaikutti mun silmään ihan positiiviselta luvulta.
 

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Tuntuu aivan uudelta peliltä, hintakin aika mitätön.

Wildillä aloitin, ilman rosterimuutoksia ja voittoja näyttää tulevan kohtalaisen hyvin.
Pienimuotoista rebuildia kuitenkin suunnitteilla, suomalaispelaajia varmaan vähennetään..

Vanek-MG-Pominville
Parise-Koivu-Bergenheim
Zucker-Brodziak-Coyle
Cooke-Haula-Niederreitter

Suter-Brodin
Scandella-Spurgeon
Leopold-Dumbass

Dubnyk
Kuemper
Bäcks
Harding...

Bergenheim pääsi katsomosta suoraan kakkosketjuun, vei Stewartin (0+0=0) paikan kakkosketjusta vakuuttavilla esityksillä.
 

Selostaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
EIhän tuossa facepackin mukana tosiaan tule mitään muuta olennaista, kuin pelaajien naamat näkyviin? Tai sen takia kysyn, koska naamat eivät ole mulle mitenkään olennaisia, mutta täytyy varmistaa, ettei siinä ole jotakin muuta liittyen pelaajiin.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Tuli aloitettua peli NHL:n puolelta Starsilla, meinasin liigaa kokeilla, mutta hakoteillä olevat palkat ja pelaajien taitotasot pistivät änärin puolelle.
Vaikuttaa kyllä loistavalta peliltä, nyt kun käyttöliittymään tottunut (mikä on onneksi suht samanlainen ja selkeä kuten 2007) niin homma luistaa varsin mukavasti.
Treidit tuntuvat järkevämmiltä kuin ennen, lisäksi simulaatio on kehittynyt roimasti.
Hyvin vähän tulee "mahdottomia" maaleja ja moottori tuntuu realistisemmalta, selvästi kehittynyt versio.

Odotetaan vielä sitä online peliä, on kyllä ollut huikea viikko! JYP jatkoon pleijareissa ja uusi EHM!
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kovasti tuntuu Buffalo olevan suosiossa tässä pelissä. :)

14 tuntia nyt savea takana ja ainoa häiritsevä tekijä on ollut tuo otteluohjelma, joka ainakin NHL:ssä tuntuu bugittavan.
Joulukuun puoliväli menossa ja Anaheimilla pelattuna 40 peliä ja esim. NY Rangersilla vasta 29 peliä.
Lisäksi itsellä nyt menossa kevyt 9 peliä 10 päivään-rutistus. Nämä olisi mukava saada mahdollisimman pian korjattua pelistä kuntoon.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Oliko 2007 versiossa mahdollista käydä ronkumassa Liigaa pelatessa lisärahaa pelaajabudjettiin hallitukselta, vai muistanko omiani?

Onko mahdollista tässä EA:ssa, en löydä?
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Kovasti tuntuu Buffalo olevan suosiossa tässä pelissä. :)

14 tuntia nyt savea takana ja ainoa häiritsevä tekijä on ollut tuo otteluohjelma, joka ainakin NHL:ssä tuntuu bugittavan.
Joulukuun puoliväli menossa ja Anaheimilla pelattuna 40 peliä ja esim. NY Rangersilla vasta 29 peliä.
Lisäksi itsellä nyt menossa kevyt 9 peliä 10 päivään-rutistus. Nämä olisi mukava saada mahdollisimman pian korjattua pelistä kuntoon.
Flyersilla tuli hieman kilometrejä kolmeen päivään, kun otteluohjelma näytti:
ti kotona Kings, ke vieraissa Ducks ja to vieraissa Lighting. Matkailu avartaa ;)
 
Mä oon aina ollu siinä käsityksessä, että jos ei erikseen määrittele ketjun aloittajaa niin automaattisesti laitetaan paras mies ottamaan aloitukset riippumatta pelipaikasta. Nyt kuitenkin kun pelailen EA:ta Devilseillä ja alivoimalla hyökkääjinä olivat Ruutu (faceoffs 10) ja Henrique (faceoffs 16), niin Ruutu meni ottamaan aloitukset. Onko tässä joku ötökkä vai olenko vaan ymmärtäny väärin miten AI määrittää aloittajan?
 

Plair

Jäsen
Mä oon aina ollu siinä käsityksessä, että jos ei erikseen määrittele ketjun aloittajaa niin automaattisesti laitetaan paras mies ottamaan aloitukset riippumatta pelipaikasta. Nyt kuitenkin kun pelailen EA:ta Devilseillä ja alivoimalla hyökkääjinä olivat Ruutu (faceoffs 10) ja Henrique (faceoffs 16), niin Ruutu meni ottamaan aloitukset. Onko tässä joku ötökkä vai olenko vaan ymmärtäny väärin miten AI määrittää aloittajan?

Ei, kyllä se sentteri ottaa aloitukset 5vs5-ketjuissa ja alivoimalla muistaakseni LF (?). Jos antaa valmentajan päättää ketjuista, niin useimmiten ne arpovat nuo alivoimahyökkääjät väärinpäin.
 

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Ensimmäinen kausi pelailtu.

Drafti aika heikkotasoinen ja uskoakseni McDavidistä/Eichelistä ei tule star luokan pelaajia, technical taidot pahasti alakanttiin

AI:llä on myös ongelmia tajuta palkkakatto, toisen kauden kynnyksellä Stars heitti mm. Hemskyn waiversiin (viime kaudella 98pst) ja sitäkautta farmiin. Muillakaan joukkueilla ei ollut tilaa capissa/kiinnostusta n.100pst mieheen joten todennäköisesti Ales jakelee passeja bussiliigassa jonkin aikaa.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ensimmäinen kausi pelailtu.

Drafti aika heikkotasoinen ja uskoakseni McDavidistä/Eichelistä ei tule star luokan pelaajia, technical taidot pahasti alakanttiin

Sellainen vinkki että pelaajien kehittyminen näkyy tässä ihan eri tavalla kuin aiemmassa. Muutaman draftit menty jo ja pompannut joillain omilla varatuilla tekniikka 10->20. En nyt viitsi esimerkkejä kertoa etten spoilaa varauksia, jos lähtökohdat joka pelissä samat näillä. Tämä on hyvä koska ihan niin helposti ei pysty päättelemään pelkistä taidoista onko huippupelaajaksi.
 

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Sellainen vinkki että pelaajien kehittyminen näkyy tässä ihan eri tavalla kuin aiemmassa. Muutaman draftit menty jo ja pompannut joillain omilla varatuilla tekniikka 10->20. En nyt viitsi esimerkkejä kertoa etten spoilaa varauksia, jos lähtökohdat joka pelissä samat näillä. Tämä on hyvä koska ihan niin helposti ei pysty päättelemään pelkistä taidoista onko huippupelaajaksi.

No tämähän on hyvä uudistus, saa jännittää paljon enemmän et mitä tuli varattua.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
No tämähän on hyvä uudistus, saa jännittää paljon enemmän et mitä tuli varattua.

Muutenkin tämä pelaajien kehittyminen en hiukan muuttunut vanhasta. Kilpailukauden aikana ei juuri pahemmin kehitystä näy ja kehitys tapahtuu pääosin kesän aikana. Esimerkkinä erästä varaustani kun menin keväällä katsomaan miten kehittyy niin laukaisu/tekniikkataidot olivat edelleen 9-10 arvon luokkaa ja kirosin hiljaksiin että menikö ihan hukkaan. Syssymmällä menin kattomaan uudestaan ja hupsista olivatkin jo luokkaa 13-14 ja tästä vuosi niin 15-16 jo ja rooli omassa joukkueessa kakkoskentän laiturina ja tuleva ykköskentän tuolla kehityksellä.

Onko ketään päässyt jyvälle harjoittelusta? Miten kuormittaa jne. Koutsit olen jakanut tasaisesti omilla vahvuuksilla kategorioihin totta kai, mutta vähän arvoitus vielä miten kesällä saisi eniten irti pelaajista. Ei toimi enää samat kikat kuin ehm07:ssa.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän on kun peli kaatuu toisella kaudella marraskuun 17. päivä? Pari kertaa yritin sinnikkäästi mennä pelaamalla yli, aina sama juttu. Simuloimalla pääsi menemään muutaman päivän eteenpäin, mutta kaatui taas heti 22.11. Muita päivityksiä ei ole asennettuna kuin rosterit.

Ekalla kaudella runkosarjan voitto Torontolla, jossa mentiin muuten alkuperäisellä rosterilla, mutta Kadri vaihdettiin Lehterään. Kesselille pistepörssin voitto, 79+84. No, playoffeissa ekalla rundilla lomille 0-4.

Eteenpäin on menty sitten 2007, jota on tahkottu vielä tähän päivään asti.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Ostin samantien kun näin tämän uutisen. Ihan sama miten toimii nyt kunhan julkaisevat täysversion.
 

Plair

Jäsen
Mikähän on kun peli kaatuu toisella kaudella marraskuun 17. päivä? Pari kertaa yritin sinnikkäästi mennä pelaamalla yli, aina sama juttu. Simuloimalla pääsi menemään muutaman päivän eteenpäin, mutta kaatui taas heti 22.11. Muita päivityksiä ei ole asennettuna kuin rosterit.

Ekalla kaudella runkosarjan voitto Torontolla, jossa mentiin muuten alkuperäisellä rosterilla, mutta Kadri vaihdettiin Lehterään. Kesselille pistepörssin voitto, 79+84. No, playoffeissa ekalla rundilla lomille 0-4.

Eteenpäin on menty sitten 2007, jota on tahkottu vielä tähän päivään asti.

The Blue Linella joku kertoi, että asetuksista "Save compressed"-valinnan pois ruksaamalla ei pelin pitäisi kaatua niin helposti.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Mites tässä saa laitettua sen asetuksen päälle ettei apulais-gm sorvaa itse niitä sopimuksia, kun itse olen lomalla? Kysymyksestäkin varmaa huomaa, että olen täysi aloittelija tämän pelin kanssa, mutta tämä on harvinaisen ärsyttävää.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mites tässä saa laitettua sen asetuksen päälle ettei apulais-gm sorvaa itse niitä sopimuksia, kun itse olen lomalla? Kysymyksestäkin varmaa huomaa, että olen täysi aloittelija tämän pelin kanssa, mutta tämä on harvinaisen ärsyttävää.

Klikkaat ylhäältä palkista nimeäsi->Go on vacation->Set how to renew contracts ja siitä klikkaat none.
 

Buster

Jäsen
Kävipäs jännästi U-20 MM-kisoissa. Ihmettelin kovasti kun sain NHL-miehistä Hongan ja Barkovin valittua jo MM-kisoja edeltäneeseen neljän maan U-20 höntsäturnaukseen. Puolestaan itse kisoissa alkusarjan jälkeen molempien pelaajien kohdalla sitten lukikin, että ovat seurajoukkueidensa käytössä. Eli ratkaisupelit höntsättiin kokonaisuudessaan ilman tuota tärkeää kaksikkoa. Loppuotteluun saakka kiemurreltiin, mutta Kanada oli siellä taas parempi (=ylivoimainen) kuten jo alkusarjassa.

Muilla mailla en huomannut, että olisi ollut edelleenkään NHL/AHL vahvistuksia.
 
Viimeksi muokattu:

Tavares

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & HIFK
Koitin tuossa aamulla pikaisesti etsiä naamapakettia tälle uusimmalle versiolle, mutta en ainakaan äkkiseltään huomannut. Löytyskö vinkkejä kyseisen paketin löytämiseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös