NHL Eastside Hockey Manager

  • 565 870
  • 2 476

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Jaa mitä, nettiliiga vai!? Mukana varrrrmasti..

Kuinka pitkiä jatkosoppareita olette saanut tehtyä 07 versiossa pelaajille!?

Kovasti olen yrittänyt tehdä useamman vuoden pituisia jatkosopimuksia, mutta yritykseksi ovat jääneet. Kaksi-kolme vuotta on se yleisin, joskus kolme vuottakin tuntuu olevan liikaa..
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Kristaps Redlihs (Artur Irbe re-gen)

Kauteen oli tarkoitus lähteä parivaljakolla Miller-Redlihs, mutta Millerin lääkäri ei antanut Ryanille enään lupaa pelata, jonka ansiosta nyt ollaan kusessa. Redlihsksellä torjunta% huimat 89% 9 pelin jälkeen.

Itsellä oli sama homma tuon Irben re-gen kanssa kuin Irbellä itsellään, hyvät taidot profiilissa mutta kentällä ne ei kyllä näy sitten yhtään. Yhden mestaruuden sain Irben re-genellä voitettua mutta siihen tarvittiin kyllä monta maalia vastustajan päähän ennen kun tuollainen on mahdollista.

Itse tässä odottelen Hasekin toista re-geneä jota voisi draftailla itselleen, sitten olisi ainakin maalivahti osasto hetkeksi aikaa kunnossa taasen. Tällä hetkellä tulokas kauttaan pelaa Kopitarin re-gen, josta odotan myös joukkueen runkopelaajaa.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Itsellä on samanlaisia kokemuksia jatkosoppareista. 4 vuotta taitaa olla pisin mitä olen saanut sorvattua. Sitten muistaakseni aiemminkin mainitsemani epäkohta, eli olen tarjonnut kauden aikana pelimiehelle esim 1,5M/y saamatta vastakaikua ja sitten kauden jälkeen joko ennen tai jälkeen UFA:ksi siirtymistä sama kaveri on ehdottanut 700k/y sopparia. Järjetöntäkö?

Nykyseivissäni kävi tällä offseasonilla silviisiin, että kahden vuoden takainen #7 varaus, orastava franchise veskari ja C.Price kopio päätti että viihtyy paremmin junnujengissään vaikka ei ollut enää junnukelpoinen ja jätti 4,5M/3v sopparitarjoukseni hyväksymättä. Sen sijaan Canucksien 2,95M/3v tarjous kelpasi. Pistin kaiffarin statuksenkin coreksi. Ilmeisesti Stanleyn Pannun jatkuva voittaminen ei kiinnostanut. Parista runkohyökkääjästä jouduin luopumaan kauden alla varauksia vastaan että pääsin gäpin alle. Olen huomannut että joukkueestani on muodostunut sen kummemmin yrittämättä varsin isokokoinen. Viime kaudella yhteistehot 423pts nakuttanut ykkösvitja on keskipainoltaan 101kg ja 270pts veivannut kakkosvitja 97kg. Pakistosta kauppasin pari jääkaappipakastin yhdistelmää, mutta keskimitta on silti 191/98. Yhden kauden maaliennätys kirjoitetaan nyt lukemiin 91 ja ilman viimeisten otteluiden slumppia Gretzkyn ennätys olisi pantu uusiksi. Ensi kaudella sitten paremmalla onnella.
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Yhden kauden maaliennätys kirjoitetaan nyt lukemiin 91 ja ilman viimeisten otteluiden slumppia Gretzkyn ennätys olisi pantu uusiksi. Ensi kaudella sitten paremmalla onnella.

Kukas kyseinen kaveri on kyseessä joka on maaliennätyksen melkein laittanut uusiksi? Onko jokin Re-gen, jos on niin onko hajua kenestä on mahdollisesti tullut?
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Kukas kyseinen kaveri on kyseessä joka on maaliennätyksen melkein laittanut uusiksi? Onko jokin Re-gen, jos on niin onko hajua kenestä on mahdollisesti tullut?

Siis oman henkilökohtaisen kausiennätyksen pani uusiksi. Entinen taisi olla 88 maalia. Kyseessä tosiaan re-gen ja pelurina 6'3/218 mittainen RW/LW P.Zorn, jolla lähes kaikki lukemat huippuluokkaa. Hakematta tulee jotenkin mieleen nuori Brendan Shanahan. Hyvähän siinä on maaleja piiskata kun keskeltä löytyy Malkin re-gen.

Edit: ja toisessa laidassa ylivoimalla piiskaa "R.Nash".
 
Viimeksi muokattu:

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Mistäs tuon pre game editorin saa nykyään, kun ei tuo blueline sivustokaan sitä näköjään enää anna..
Muitakaan lähteitä pikaisesti googlella ei löytynyt.

E: Löysimpäs.
 
Viimeksi muokattu:

Tumppii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, Leijonat
Kysymys

Tervehdys kotikoutsit! Mulla olisi pari kysymystä tästä pelistä, itse olen vasta aloittanut pelaamisen ja samantien jäin koukkuun. FM:sta on kyllä kokemusta, mutta tämä on hieman erilainen.

Elikkääs, ekaksi tämä re-gen. Ylempänä puhuttiin mm. Malkinin Re-genestä, eli tarkoittaako tämä jotain koneen luomaa pelaajaa joka on ominaisuuksiltaan verrattavissa Malkiniin? Heitättekö ns. päästä että tämä on "Malkin kakkonen" vai onko teillä jokin ohjelma mikä kertoo?

Sitten itse peliin. Wings fanina aloitin tietenkin Wingseillä. 3kautta nyt takana tuloksena kaksi kertaa kirvelevä tappio Flamesiä vastaa Konf. finaalissa ja kerran karsiutuminen toisella kierroksella. Pistepörssi on mennyt joka kausi meikäläisen nimiin. Ekalla kaudella pörssin vei Hossa, toisella Franzen ja kolmannella Dats. Neljännellä kaudella Z on viemässä pörssiä neljännen kerran peräkkäin meikäläisen nimiin. Onko ketään muuten rikkonut 200pts. rajaa?

E: Lisätään tälläinen kysymys vielä. Draftissa meikäläinen näkee harvojen pelaajien arvot, vaikka pelaajat kuuluvat top10 rankin mukaan. Johtuuko tämä siitä, että en ole Scoutannut kaikkia vai siitä, että unohdin rastittaa mm. AHL:n ja muut junnuliigat Pelin aloituksessa?

Kokeiluvaiheessa mennään siis vielä tässä pelissä ja olen oikeastaan vasta nyt ruvennut scouttaamaan kunnolla. Pari ensimmäistä kautta treidailin varaukset huoletta pois, mutta nyt kiinnostaa enemmän varauksien kautta Dynastian rakentaminen.

E2: turhat pois....
 
Viimeksi muokattu:

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Elikkääs, ekaksi tämä re-gen. Ylempänä puhuttiin mm. Malkinin Re-genestä, eli tarkoittaako tämä jotain koneen luomaa pelaajaa joka on ominaisuuksiltaan verrattavissa Malkiniin? Heitättekö ns. päästä että tämä on "Malkin kakkonen" vai onko teillä jokin ohjelma mikä kertoo?

Tuon "Malkin Kakkosen" tunnistaa hänen kotimaastaan, kätisyydestä ja pelaajan koosta (pituus/paino ovat suunnilleen samat tai lähes samat kuin alkuperäisellä pelaajalla) sekä taidoista voi loppulisesti päätellä kuka pelaaja on kyseessä, välillä re-geneistä tulee parempia ja välillä huonompia kuin alkuperäsiet pelaajat. Helposti tunnistettavat pelaaajat ovat kaksoiskansalisuuden omistavat pelaajat, Kölzig(GER/RSA), Liv(SWE/POL), Wolski(CAN/POL) ainakin nämä tulevat mieleen ensimmäisenä. Aina uusille re-gen kaksoiskansalaisille ei tuu vanhojen kaksoiskansalaisuutta jolloin niitä on vaikeampi tunnistaa mutta on tunnistettavissa.

Onko ketään muuten rikkonut 200pts. rajaa?
Itse en ole rikkonut 200pst rajaa mutta olen kuullut että joku olisi tuon rajapyykin rikkonut pelissä. Itsellä juuri päättyneellä kaudella tuli uusi piste-ennätys ja maaliennätys samalle kaverille. Maaleja kertyi 93 kappaletta ja pisteitä taisi tulla 168 vai 167... Kyseinen pelaaja oli Kovaltsukin re-gen.

E: Lisätään tälläinen kysymys vielä. Draftissa meikäläinen näkee harvojen pelaajien arvot, vaikka pelaajat kuuluvat top10 rankin mukaan. Johtuuko tämä siitä, että en ole Scoutannut kaikkia vai siitä, että unohdin rastittaa mm. AHL:n ja muut junnuliigat Pelin aloituksessa?

Tuo johtuu juuri tuosta että et ole scoutannut pelaajia tarpeeksi omilla scouteilla. Scouttauksen jälkeen näät pelaajien arvot jonkin aikaan kun pelaaja taas kehittyy jollain osa-alueella niin pelaajalta menee piiloon taitoja ja taas pitäisi scoutata uudestaan.. jne.

Tervetuloa kotimanagerejen joukkioon... menestystä ja onnea valitsemallesi uralle.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Itse olen päässyt parhaimmillani 91 maaliin, 120+ syöttöön ja 188 pisteeseen kaudessa. Kaikkiaan yli 80 maalin kausia on kolme, yli sadan syötön kausia 4-5 ja 180+pts kausia kolme. Pakkien piste-ennätys on niinkin säälittävä kun 79pts Prongerin viimeisiltä vuosilta.
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Itse olen päässyt parhaimmillani 91 maaliin, 120+ syöttöön ja 188 pisteeseen kaudessa. Kaikkiaan yli 80 maalin kausia on kolme, yli sadan syötön kausia 4-5 ja 180+pts kausia kolme. Pakkien piste-ennätys on niinkin säälittävä kun 79pts Prongerin viimeisiltä vuosilta.

Itsellä on pakkien ennätys 91pst Zubovin re-genellä ja syöttö ennätys taitaa olla 114.
 

Tumppii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, Leijonat
Kiitos paljon avusta.

Nyt päättyi sitten neljäskausi, jonka johdosta joukollinen punaisiin pukeutuneita Ringeten pelaajia saivat pientä kimalletta sormiinsa.

Helppo voitto Stanleyn finaalissa, mutta koville otti taas kerran Konferenssifinaali Flamesiä vastaan.

Conn Smythe ---> Z

E: Vielä muuten jatkokysymys tuohon re-gen pelaajaan. Voiko re-gen pelaaja Malkinista tulla koska tahansa? Tarkoitan, että voiko oikea Malkin olla ns. nuoressa iässä esim. 29 kun re-gen Malkin on draftattavana
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
E: Vielä muuten jatkokysymys tuohon re-gen pelaajaan. Voiko re-gen pelaaja Malkinista tulla koska tahansa? Tarkoitan, että voiko oikea Malkin olla ns. nuoressa iässä esim. 29 kun re-gen Malkin on draftattavana

Vanhan pelaajan on pitänyt lopettaa ennen kuin re-gen voi tulla peliin mukaan. Re-genet tulevat peliin 15-16vuotiaina, yleensä 16vuotiaina. Eli ei voi tulla noin aikaisin malkinin re-gen.
 

Lipes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
PRE-Game Editor

Moi!

En löydä enää mistään EHM 2007 Pre -Game Editoria...

Voisiko joku laittaa toimivan linkin
 
Viimeksi muokattu:

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Onkohan pelissä joku bugi vai miten pääsen seuraavasta tilanteesta eteenpäin:

Kauden eka peli alkamassa, rosterissa 30 pelaajaa. Joukkueena Avalanche ja farmi joukkueihin (Johnston Chiefs & Lake Erie Monsters) ei mahdu pelaajia. Jotenkin niitä täytyisi saada dumpattua johonkin jollain tavalla mutta miten? Onko ideoita...?

Junnuihin ei saanut kuin pari peluria laitettua, waivers ei auta mitenkään, eikä pelaajia voi potkia pellolle ellei ole waivers suoritettu.
 

Kontiovaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onkohan pelissä joku bugi vai miten pääsen seuraavasta tilanteesta eteenpäin:

Kauden eka peli alkamassa, rosterissa 30 pelaajaa. Joukkueena Avalanche ja farmi joukkueihin (Johnston Chiefs & Lake Erie Monsters) ei mahdu pelaajia. Jotenkin niitä täytyisi saada dumpattua johonkin jollain tavalla mutta miten? Onko ideoita...?

Junnuihin ei saanut kuin pari peluria laitettua, waivers ei auta mitenkään, eikä pelaajia voi potkia pellolle ellei ole waivers suoritettu.

Paina ekaksi release player, peli vonkaa jotain että ei voi potkia pelaajaa, mutta älä anna sen häiritä. Sen jälkeen pistät ukon waivereihin, niin pitäisi pelaajan hävitä sieltä sopimuksellisten pelaajien joukosta.
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Paina ekaksi release player, peli vonkaa jotain että ei voi potkia pelaajaa, mutta älä anna sen häiritä. Sen jälkeen pistät ukon waivereihin, niin pitäisi pelaajan hävitä sieltä sopimuksellisten pelaajien joukosta.

Eipä tuo toiminut. Edelleen näyttää 30 players on roster
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Lainaa turhia pelaajia muihin joukkueisiin (AHL, ECHL).
Niin mä Dallasin kanssa tein, kun ei mahtunut kuin muutama pelaaja farmiin.

Joo, tajusin tuon että niin kannattaa tehdä. Mutta pelipäivänä, ei mikään asia mene eteenpäin (treidit, lainat, yms) kun continuen seuraava klikkaus olisi tuo peli.
Eli sain itseni umpikujaan tuossa tilanteessa.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
EHM 2007 tuli asennettua ja olen nyt vääntänyt 35 peliä Mestistä Sportilla. Pelillisesti sujuu hyvin, mutta jatkosopimusten teko mietityttää. Parhaat pelaajani pyytelevät semmoista 30 000 per vuosi, mutta johtokunta antaa käyttööni kyseisiä pelaajia varten aina monta tuhatta euroa vähemmän rahaa. Vähemmän yllättäen pelaajat eivät sitten nimeä mene tuommoisiin sopimustarjouksiin alle pistämään.

Miten siis tuota rahaa voisi saada käyttöön enemmän pelaajaa kohden? Palkkakulut ovat nyt ilmeisesti vähän isohkot, mutta olen solminut parille pienipalkkaisemmalle pelaajalle jo nykyistä pienemmät sopparit ensi kaudeksi ja ajattelin jättää jotkut ilman jatkosopimuksia. Pelaajabudjetti on siis jo pienenemässä, mutta eihän johtokunta tätä ymmärrä, vaan heidän mielestään minun pitäisi saada esim. pistepörssiä johtava Dickenson jollain markalla sopimuksen alle ensi kaudeksi.

Hieman muuten meinaa koukuttaa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Miten siis tuota rahaa voisi saada käyttöön enemmän pelaajaa kohden? Palkkakulut ovat nyt ilmeisesti vähän isohkot, mutta olen solminut parille pienipalkkaisemmalle pelaajalle jo nykyistä pienemmät sopparit ensi kaudeksi ja ajattelin jättää jotkut ilman jatkosopimuksia. Pelaajabudjetti on siis jo pienenemässä, mutta eihän johtokunta tätä ymmärrä, vaan heidän mielestään minun pitäisi saada esim. pistepörssiä johtava Dickenson jollain markalla sopimuksen alle ensi kaudeksi.

Mitä oon Suomen liigoja pelannut niin kaikista paras taitaa olla aloittaa mahdollisimman pienillä satsauksilla ja vetää eka kausi niin alle palkkabudjetin kuin mahdollista. Pelaajabudjetti nousee yleensä huomattavasti kun saa mukavat voitot taottua joku kausi. Kauden puolessa välissä voi kylmästi laittaa kalliimpia ukkoja pihalle jos vaan millään kehtaa. Nuoria kannattee yrittää signata pitkillä ja halvoilla sopimuksilla aina kun mahdollista.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Tuli tuossa vastaan 09/10 -kauden rosteripäivitys siihen vanhimpaan ja legendaarisimpaan Eastside Hockey Manageriin ja ajattelin vähän testailla miten homma toimii. Aina on kuitenkin ihmetyttänyt noiden rosteripäivitysten kanssa nuo "Ceiling fixit". Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Onko tärkeitäkin? Nimittäin niitähän on niin helvetisti, että jos nuo kaikki yrittäisi muuttaa niin siinähän menisi ikä ja terveys.

FHockeyn foorumilla joku on tehnyt omia Ceiling Fixejä, eli tällaisista kyselisin.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Pelaajabudjetti nousee yleensä huomattavasti kun saa mukavat voitot taottua joku kausi.

Joo kyllähän se touhu noiden jatkosopimusten kanssa muuttui vähän järkevämmäksi, kun palkkabudjetti tipahti noin 100 000 euroa kauden vaihtuessa. Nyt voi sitten tarjoilla niin isoja soppareita kun vain haluaa. Kovin vaikeaa tuntuu kyllä olevan vähänkään pidempien soppareiden aikaansaaminen.

Shadowan: Se riippuu ihan siitäkin, että minkälaisia pelaajia joukkue haluaa itselleen hankkia. Joukkueen haluamat pelaajat näkyvät kun neuvottelet joukkeen kanssa treidistä. (esim. Stars want to add first line RW, top6 D-man and blueline prospect.) Voit myös itse vaikuttaa siihen millaisia pelaajia muut joukkueet tarjoavat pelaajistasi. Menet rostereihin, ja klikkaat vasemmasta alakulmasta "set team needs".

Tuo treidien tekeminen on minulle edelleen varsin mystistä. Rahaa vastaan olen onnistunut saamaan toisen joukkueen pelaajan itselleni, mutta vaihtokaupasta mikään joukkue ei ole edes kiinnostunut keskustelemaan.

Muiden joukkueiden tarpeet näkyvät kyllä sielä trade-paikassa, mutta missä ihmeessä tuo "set team needs" on? Rostereissa sielä alakulmassa on vain "set jersey numbers", sitten sitä jotain team raporttia (miten semmoisenkin saa?) jne... Lueskelin pelin manuaalistakin tuosta asiasta, mutta ilmeisesti se linkki sitten pitäisi sielä olla, missä sitä ei ole. Liittyykö tämä jotenkin siihen kun pelaan Mestistä, onko minulla jokin asetus väärin vai enkö vain osaa?

Tarvitsisin esimerkiksi ykköskenttään laituria, joten olisihan se kiva ilmaistua tarve muille joukkueille, sen sijaan että nyt näille tiedotetaan kuinka Sport on tosi tyytyväinen nykyiseen rosteriinsa ja ei halua tehdä mitään muutoksia. Tuskin ne muut tulisivat jonossa niitä laitureita tarjoamaan, mutta kuitenkin.

Asiaan liittyen; kun laitan jonkun pelaajani saataville ja arvoksi vaikka 6 000, niin miksi muut joukkueet ottavat yhteyttä, vaikka eivät ole valmiita maksamaan mitään kyseisestä pelaajasta? Esim. eräästä pelaajasta kiinnostui heti pari joukkuetta ja siinä treidineuvottelu-ikkunassa oli heidän tarjouksenaan oletuksena 0 euroa. Lisäsin sitten sen tuohon summaan minkä olin pelaajan "asking priceksi" määritellyt ja joukkueet vetivät heti tarjouksensa pois. Mitä virkaa sillä pelaajan rahallisen arvon määrittelyllä on, jos muut joukkueet eivät sitä mitenkään noteeraa?
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Kausi nro 40 samalla joukkueella on takana ja taas kävi selväksi minkä takia tämä peli jaksaa edelleen koukuttaa. Nimittäin, ratkaisin viimeisessä ottelussa presidentin pytyn divisioonakilpailijaa vastaan.

Pleijjareissa vastaan asettui joukkue täynnä tusinajanareita joita vastaan runkosarja meni voitoin 4-0. Ensimmäinen kierros minulle 4-1 ja 1.sentteri (Malkin re-gen) loukkaantui 3 kuukaudeksi. Samainen karju oli liigan pistepörssin kakkonen.

Toisella kierroksella tuli vastaan Toronto, jonka kanssa keskinäiset pelit runkosarjassa 1-7. Eli kauden 19 tappiosta 7 tuli lehdyköitä vastaan. Suden suuhun lähdettiin ilman 1.sentteriä ja tärkeintä pelaajaa. Jostain kumman syystä onnistuin nöyryyttämään Torontoa voitoin 4-0 vaikka mitat täyttävää 1.sentteriä ei löytynyt. Kakkosena on nääs enemmänkin 3.sentteriä muistuttava ukko.

2-2 otteluvoitot runkosarjassa Islandersia vastaan jonka kohtasin konferenssifinaaleissa. Kahdesta ensimmäisestä pelistä tuli voitot ja kolmannessa nykyinenkin ykkössentteri päätti hankkiutua lasarettiin kahdeksi viikoksi, kuten myös kolmosen luottolaituri. Siitäkin pelistä vastustajan veskarin suosiollisella avustuksella voitto ja neljänteen peliin senttereinä taannoinen 7.kierroksen varaus ja puolustuspään ihmelapsi venäjältä sekä 3.kiekan varaus ja 3.-4. ketjujen isäntä. Näistä piti sitten ketjuja väännellä kun ei poikkeuksellisesti, lähinnä budjetista johtuen, ollut farmissa eikä muuallakaan mitat täyttäviä paikkaajia. Vahingossa kuitenkin neljännestäkin pelistä voitto ja finaaleihin duckseja vastaan.

Anaheimia en ollut kohdannut runkosarjassa kertaakaan. Paperilla heillä oli kaksi loistavaa hyökkäävää ketjua, pätevät puolustavat ketjut sekä muutama erinomainen puolustaja. Lisäksi molemmat maalivahdit olivat vähintään kohtuullista tasoa. Kaksi ensimmäistä kotipeliä hävisin jatkoajalla ja sen jälkeen sain kauan kaivatut 1. ja 2. sentterit puolikuntoisina takaisin ruotuun.
Kolmannen pelin hävisin kuitenkin vieraissa viime hetken maalilla. Tilanteessa 0-3 suoritin pienet ruuvaukset kokoonpanoihin ja vielä isommat peluutukseen. Yhtäkkiä alkoivat erikoistilanteet rullaamaan ja kaksi selkeätä voittoa tuloksena. 2-3 tilanteessa 6.peli vieraissa oli tiukka, mutta siitäkin voitto kotiin. Ratkaiseva 7.finaali kotona ja heti ensimmäisessä erässä 2-0 johtoon. Toisen erän alussa 2-1 kavennus ankoille ja meikäläisen 1.veskari sairaslomalle. 2.hooveria ei parhaalla tahdollakaan voi pitää mitat täyttävänä änäriveskarina, joten pieni pelko oli persiissä varsinkin kun pääsin heti 2+2 alivoimalle. Tokan erän lopussa 3-1 johtomaali ja mestaruuslippikset kaivettiin takaloosterista. Ilo oli taas ennenaikainen kun Anaheim vastasi parilla nopealla maalilla kolmannen alussa. Sitten astui areenalle Kevin Hatcher klooni ja piiskasi parit komeat siniviivabörsät ja loppunumeroin 6-3 ja voitoin 4-3 juhlittiin Cuppia.

Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti siis taas kauden ratkaiseville hetkille. Kannatti viettää etäpäivää töistä ehmin parissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös