NHL Eastside Hockey Manager

  • 565 490
  • 2 476

Qax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Saisiko joltain helpot ja yksin kertaiset ohjeet miten asennan ton 3.04 päivityksen. eli mihin kansioon se pitää asentaa.. sun muut?.. ja joskus aikoinaan pelasin tota 2005 versiota ni en varmaan oikeen tajunnu sitä tai jotain ku ekat 5-10 peliä meni hyvin sit rupesin häviämään 5-0 joka pelin..
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Saisiko joltain helpot ja yksin kertaiset ohjeet miten asennan ton 3.04 päivityksen. eli mihin kansioon se pitää asentaa.. sun muut?.. ja joskus aikoinaan pelasin tota 2005 versiota ni en varmaan oikeen tajunnu sitä tai jotain ku ekat 5-10 peliä meni hyvin sit rupesin häviämään 5-0 joka pelin..

Muistaakseni viralliset päivitykset menevät automaattisesti oikeisiin kansioihin. Lataat vain päivityksen koneelle ja avaat tiedoston.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täytyy kyllä kehua peliä. Ostin jo aikoja sitten, mutta muutaman testikauden jälkeen peli jäi pylyttymään, kun oli mukamas muutakin tekemistä.

Sitten tuli aloitettua peli Boston Bruinsilla ja jätkä jäikin koukkuun saman tien. Bruinsin valitsin, koska halusin päästä rakentamaan mahdollisimman rupuista, mutta silti viileän perinteistä sakkia kohti gloriaa.

Juhlahumua onkin riittänyt kun nykyisin Patrice Bergeronin kipparoima joukkue on parin ensimmäisen kauden takeltelun jälkeen saanut pelin toimimaan. Ensimmäinen Stanley Cup tuli hieman yllättäen jo kolmannella kaudella. Kolme playoff kierrosta meni seitsemänteen peliin ja seitsemännessä pelissä myös mestaruus ratkaistiin. Yksi sykähdyttävimmistä kokemuksistani pelien äärellä.

Sittemmin pyttyjä sekä runkosarjan ykköstiloja on tipahdellut jopa hieman liiankin kanssa. Kymmenes kausi meneillään ja tuore tripla takana. Tässä vaiheessa kautta näyttää siltä, että ilman yllättäviä loukkaantumisia putki senkun jatkuu. 2005 versiossa karautin Sm-liigan puolella vastaavaan ongelmaan: peli kävi aivan liian helpoksi. NHL:n puolella varausten metsästäminen on kyllä toistaiseksi pitänyt mielenkiintoa ihan kiitettävästi yllä. Yhtään varsinaista tähteä en kyllä ole onnistunut itselleni kasvattamaan, mutta varsinkin kuluvalla kaudella pari rookieta on osoittanut erittäin lupaavia merkkejä.

Hieno peli. Suosittelen. Ei mulla muuta.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
2005 versiossa karautin Sm-liigan puolella vastaavaan ongelmaan: peli kävi aivan liian helpoksi.

Tätä mä en taas allekirjoita. Tosin osin allekirjoitankin.. Itellä on tuo 2005 ja aloitin siinä pelaamisen Ässillä. Alussa hallin kapasiteetti oli jotain 5800 (?) ja pelaajabudjetti 650K. Ekalla kaudella pysyin budjetissa, en selvinnyt pleijareihin mutta taloudellinen tulos oli sen verran hyvä että pelaajabudjetti oli jo 850K ensi toisella kaudella. Yllätin kaikki ja etenin säälipleijareista aina pronssimitaleille! Valtavat lipputulot aiheutti sen että pelaajabudjetti nousi jo 1milj.

Seuraavalla kuudella kaudella selvisin aina pleijareihin, talous oli erinomainen ja budjetti sen kuin kasvoi ja hallia laajennettiin kaksi kertaa joten nykyinen kapasiteetti onkin jo 10350!! Ihan sopiva Poriin.. Harjoitustilat on nykyisin "top facilities", ja pelaajabudjetti 1 800 000 euroa/kausi.

Tosiaan se ongelma on siinä että otan pleijareissa aina turpaani!! Kahdeksan kertaa playoffeihin, kaks runkosarjan voittoa mutta tuloksena on kolme (!) pronssia! Ja noilla runkosarjan voitto kausilla ei tullut edes pronssia. Mitä mä teen väärin?? Joukkueen materiaali on aina ollut loistava, ei siis täynnä tähtiä vaan täynnä oikeita roolipelaajia. Siellä on ollu maalintekijät, pelinrakentajat, rouhijat.. Kaikki mahdolliset. Kaks kovaa maalivahtia.. silti kerta toisensa jälkeen otan aina pataan (hauska sanaleikki muuten)..

Ja siis olen kyllä pelannut paljon muillakin joukkueilla, ja NHL:ääki monta kertaa, mutta ei ole yhtään Sm-liiga mestaruutta tai Stanley Cuppia siunaantunu meikäläiselle.. KalPalla sentään Mestiksen voitin kaks kertaa ja nostin KuPun Suomi-sarjasta Mestiksen ylivoimaiseksi kestomenestyjäksi.. Olenko vain yksinkertaisesti paska kovassa paineessa?
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Itse haluaisin demoni muuttaa täysikokoiseksi peliksi, mutta en omista visaa enkä osaa käyttää paypal -palvelua.

Jos joku voi auttaa, niin maksan sen 30€ tililtäni vaikka heti...

YV:llä voi ottaa yhteyttä.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olenko vain yksinkertaisesti paska kovassa paineessa?

Todennäköisesti! Syitä tähän on hankalampi lähteä analysoimaan, koska en tiedä mitä mahdollisesti olet tehnyt radikaalisti toisin kuin esim. itse tein tuohon loputtomaan voittoputkeen päästässäni. Pelin mekaniikka lienee niin monimutkainen, että aika hakkeri saa olla nähdäkseen sen koodin taakse.

Todennäköisesti ongelma on kuitenkin lähinnä valmennuksessa ja pelaajien treenauksessa, jos esitykset pudotuspeleissä ovat kerta toisensa jälkeen selkeästi runkosarjaa heikompia. Myös pelaajamateriaalin kokemattomuus saattaa tulla kyseeseen, mutta ilmeisesti sulla nyt ei mitään junnujoukkuetta ole.

Oma reseptini on palkata parhaat mahdolliset valmentajat ja tehdä pelisysteemi sitten sopivaksi sekä valmentajien että pelaajamateriaalin kannalta. Sitten vain armottoman kova treenirääkki päälle. Playoffien alkaessa sitten höllennän treenimäärän "normaalille" tasolle, jopa hieman sen alle, jos pelaajat alkavat nuutua sarjojen pitkittyessä. Pitkäjänteisyys tuntuisi tuottavan tulosta.

Itse voisin kysyä, jos joltakulta löytyisi jotain vinkkiä änäripuolen varaustilaisuuksiin? Näissä tietokone tuntuu olevan pahasti niskan päällä.
 

JJO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, San Jose Sharks, HJK
Hieno peli on tosiaan ja omasta "kokoelmasta" löytyy jokainen versio pelistä. Harmillisesti peli on kuitenkin aika helppo ainakin NHL:ssä.

Suurimmaksi ongelmaksi muodostuu palkkakaton ja pelaajien palkkapyyntöjen yhdistelmä, jonka vuoksi viimeistään toisen off-seasonin jälkeen maksukykyisten joukkueiden capit ovat aivan tapissa ja -haluttomat eivät rahaa käytä. Sitten ei tarvitse kuin odottaa, että pelaajien palkkapyynnöt laskevat järkeviksi ja iskeä kiinni.

Parhaimmillaan sain napattua Joe Thorntonin, Mike Pecan, Patrick Marleaun, Jose Theodoren ja Dany Heatleyn (palkat välillä $700k-2m) siinä joulu-tammikuussa kun kaverien palkkapyynnöt olivat laskeneet murto-osaan alkuperäisestä pitkillä, halvoilla diileillä.

Näillä vahvistin jo entisestään erittäin hyvää ja nuorta runkoa (helpohkoa saavuttaa treidaamalla varausvuoroja ja lupauksia). Pitkillä soppareilla saa palkkakulut pidettyä kurissa ja tilaa näille "talvivahvistuksille".

Toinen ongelma, samasta juuresta lähtöisin, on kallispalkkaisten pelaajien dumppausmahdollisuus varauksia vastaan. Viimeistään ensimmäisen kauden jälkeen kesällä juuri vapaiden agenttien tultua markkinoille kauppaan kaikki korkeapalkkaiset pelaajani joita en aivan välttämättä tarvitse. Kauppaan heidät joukkueisiin, joiden rosteri on kokenut tyhjennyksen vapaiden agenttien vuoksi (pelaajapula+tilaa capin alla) ja saan helposti vaihdossa tukun lupauksia tai korkeita varausvuoroja. Yli jääneen tilan käyttää vapaisiin agentteihin heti tai mikäli runko on valmiiksi riittävän vahva, odottaa "talvivahvistuksia". Samalla sitten saatuja hyviä prospekteja voi napata farmiin ja varausvuorot treidata ylöspäin jotta saa mahdollisimman hyviä lupauksia ja jatkuvuutta joukkueeseen.
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Itse haluaisin demoni muuttaa täysikokoiseksi peliksi, mutta en omista visaa enkä osaa käyttää paypal -palvelua.

Jos joku voi auttaa, niin maksan sen 30€ tililtäni vaikka heti...

YV:llä voi ottaa yhteyttä.

Heittelepa tanne YV:ta, silla toin tuossa joku aika sitten toimistolta muutaman cd-version (normi dvd-boxiversio, jota oli aikanaan myynnissa mm. Allsvenskanin nettikaupassa yms.) tuota viimeiseksi jaanytta NHL EHM:aa.
 

Moosehead

Jäsen
Tuli kiekkokauden alettua aika taas alkaa jauhanta. Seuraksi valikoitui CHL:n New Mexico Scorpions. Kauden aikana joukkue uusiutui edelliskaudesta lähes täydellisesti ja pelaajaliikenne molempiin suuntiin oli vilkasta. Syynä lähinnä liigan tiukat säännöt joukkueen koon (max. 18 pelaaja rosterissa) ja veteraanien (max 4) suhteen. Pakostakin jouduttiin välillä tilanteisiin, joissa jopa vakiomiehiä potkittiin toisaalle.

Runkosarjasta mentiin 8 joukkueen play-offeihin, joissa alkuun tuli peräittäisiä voittoja tuli peräti 10 ja pytty oli enää kahden voiton päässä. Silloin iski loukkaantumissuma ja koko ykkösketju telakalle. Finaaleissa ajauduttiin jo 3-2 tappioasemaan, mutta takaa tultiin ja pytty kotiin heti ekalla kaudella.

Ensi kaudeksi on rakenteilla kyseiseen liigaan todella kova joukkue. Managerin mielenkiinto tosin halajaa jo suuremmille kentille ja AHL-sopimus on kiikarissa. Näytöt tuskin tosin vielä riittävät.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
1/4 yhdeksännestä kaudesta änäriä samalla joukkueella takana. Viimeiset kolme kautta ovat tuottaneet kolme finaalipaikkaa ja kaksi Stanley Cupia.
Samalla olen General Managerien rangingeissa hilannut itseni piikkipaikalle. Tämän hetkinen sijoitus konferenssissa 2. ja liigassa 3.

Ykkösketju koostuu kahdesta vanhastaan joukkueessa vaikuttaneesta karjusta sekä yhdestä treidatusta pelurista, kakkos- ja kolmosvitjoista löytyy kaksi omaa ykköskierroksen varausta ja yksi treidattu mies sekä nelosesta kaksi free agenttia ja yksi oma varaus. 13. hyökkääjä on myös omia varauksia.

Pakistossa 1., 2. ja 5. pakit on vapailta markkinoilta hankittuja, loput omia varauksia.

Ykkösvahti on oma varaus ja kakkosvahtina vanhan kaartin karju.

Tällä hetkellä tulokkaiden pistepörssin sijoja 1 ja 2 miehittää meikäläisen ukot.
Muutama mielenkiintoinen lupaus on odottamassa vuoroaan juniorisarjojen syövereissä ja pari farmissa ja Euroopassa.
Kärkipään varausten hamstraus ja scouttaamiseen panostaminen ovat ilmeisesti avain onneen kunhan saa ensimmäiset parit kaudet kärvisteltyä ostopelaajien voimin. Kun aloitin ko. joukkueella niin olin kauden alus rankingeissa ensimmäiset kolme vuotta sijoilla 26-29 tms, nyttemmin olen hinannut joukkueen rankingien sijoille 5-8. Finanssipuolikin on kiitettävässä kunnossa. Viimeiset viisi vuotta olen tahkonnut omistajille osinkoa 22-30 miljoonaa vuodessa. Mikäs tässä on harjatessa kun peli kulkee, olut virtaa ja naisia riittää. Tai ainakin peli kulkee...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Todennäköisesti ongelma on kuitenkin lähinnä valmennuksessa ja pelaajien treenauksessa, jos esitykset pudotuspeleissä ovat kerta toisensa jälkeen selkeästi runkosarjaa heikompia. Myös pelaajamateriaalin kokemattomuus saattaa tulla kyseeseen, mutta ilmeisesti sulla nyt ei mitään junnujoukkuetta ole.

Oma reseptini on palkata parhaat mahdolliset valmentajat ja tehdä pelisysteemi sitten sopivaksi sekä valmentajien että pelaajamateriaalin kannalta. Sitten vain armottoman kova treenirääkki päälle. Playoffien alkaessa sitten höllennän treenimäärän "normaalille" tasolle, jopa hieman sen alle, jos pelaajat alkavat nuutua sarjojen pitkittyessä. Pitkäjänteisyys tuntuisi tuottavan tulosta.

Pelaajien kokemuksesta ei menestyksettömyyden pitäisi olla kiinni, yleensä minulla on kahdessa ensimmäisessä ketjussa 2-4 "veteraania" jotka eivät enää NHL:ään saaneet sopimusta. Tyyliin Tim Taylor, Brendan Shanahan. Ja kaudesta toiseen ykkösketjuni hyökkääjät ovat olleet pistepörssin sijoilla 1-5. Esim Petr Prucha joka on kolmessa kaudessa tehnyt runkosarjassa vaatimattomat 210pistettä (72+68+70). Maalivahdit ovat olleet aina huippuluokkaa ja tyylillä kokenut ykkönen ja lupaava, nuori kakkonen. Puolustus on hyökkäykseen verrattuna nimettömämpi, mutta viime kaudella siihenkin panostettiin kunnolla. Jokereista isolla rahalla hankittu Kankaanperä veti runkosarjan 7,75 keskiarvolla ollen ehkä koko liigan paras puolustaja. Lisäksi oli Harri Tikkanen (7,46), Olli Malmivaara (7,65) ja kaiken kaikkiaan jokainen puolustaja oli "loistava" runkosarjassa.

Pelaan kahdella hyökkäävällä ketjulla ja kahdella puolustavalla ketjulla. Tarkemmat taktiikat määritän pelaajien mukaan.. Valmennus on huippuluokkaa, tästä esimerkkinä päävalmentajani on kerran voittanut parhaan valmentajan (??) palkinnon ja kerran ollut kolmantena.

Silti jokaikisisessä playoffeissa joukkueeni "floppaa" lähes täydellisesti. Parhaiten playoffit meni ekalla kaudellani jolloin nousin sääläreistä pronssimitaleille. Kolme kertaa olen voittanut runkosarjan ylivoimaisesti mutta jäänyt mitaleitta. Olen yrittänyt pelata kärsivällisesti samalla taktiikalla ja samoilla kokoonpanoilla pleijareita, olen yrittänyt "reagoida" huonoihin tuloksiin muuttamalla taktiikoita ja ketjuja, olen yrittänyt vaihtaa maalivahtia ja hakea jotain nostetta laittamalla omia junnuja ratkaisukentällisiin. Mikään ei tunnu toimivan.. Tuntuu että koko joukkue manageri mukaanlukien menee ihan lukkoon/paniikkiin kun ensimmäinen tappio tulee tai kun ollaan tappiolla ottelusarjassa..

Harjoituksissa olen noudattanut sitä periaatetta että tauoilla reenataan ihan hulluna, kauden aikana normaalisti ja pleijareissa vähän kevyemmin.. Mutta totta puhuen minulla ei ole mitään hajua miten joukkuettani pitäisi harjoittaa :-/
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
..Ensi kaudeksi on rakenteilla kyseiseen liigaan todella kova joukkue. Managerin mielenkiinto tosin halajaa jo suuremmille kentille ja AHL-sopimus on kiikarissa. Näytöt tuskin tosin vielä riittävät.

Onko muuten kokemusta miten nopeasti tai "helposti" voi nousta esim CHL:stä AHL- ja NHL- joukkueen manageriksi?

Ite pelaan tällä hetkellä Calgary Hitmenillä WHL:ää ja täytyy sanoa että peli on ainakin fyysistä tai tarkemmin sanoen jäähyrikasta. Tällä hetkellä joukkueen tähtipelaaja on kuuden ottelun pelikiellossa! Tappeluita on lähes joka ottelussa...

Vielä aiheeseen liittyen, en itse saa oikein mitään kicksejä siitä että aloittaisin suoraan NHL-joukkueen peräsimestä. Ei se tunnu oikeutetulta.. oikeastaan se tuntuu liian helpolta ja onkin liian helppoa. Voin vain kuvitella miltä tuntuu viiden WHL- ja kuuden AHL-kauden jälkeen päästä NHL-joukkueen peräsimeen :D Todennäköisesti mulla kyllä menee ainakin 15 kautta ennen kuin voin edes haaveilla NHL-työstä..
 

Moosehead

Jäsen
Onko muuten kokemusta miten nopeasti tai "helposti" voi nousta esim CHL:stä AHL- ja NHL- joukkueen manageriksi?

Ite pelaan tällä hetkellä Calgary Hitmenillä WHL:ää ja täytyy sanoa että peli on ainakin fyysistä tai tarkemmin sanoen jäähyrikasta. Tällä hetkellä joukkueen tähtipelaaja on kuuden ottelun pelikiellossa! Tappeluita on lähes joka ottelussa...

Vielä aiheeseen liittyen, en itse saa oikein mitään kicksejä siitä että aloittaisin suoraan NHL-joukkueen peräsimestä. Ei se tunnu oikeutetulta.. oikeastaan se tuntuu liian helpolta ja onkin liian helppoa. Voin vain kuvitella miltä tuntuu viiden WHL- ja kuuden AHL-kauden jälkeen päästä NHL-joukkueen peräsimeen :D Todennäköisesti mulla kyllä menee ainakin 15 kautta ennen kuin voin edes haaveilla NHL-työstä..


Ei ainakaan Suomen kansalaisuudella paikka kovin helpolla irtoa. Edellisellä patchilla voitin ECHL:n kolmesti peräkkäin Columbia Infernolla, muttei paikkaa Pohjois-Amerikan suuremmista liigoista auennut. Toki tuolloin oli alla potkut Bostonista.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ei ainakaan Suomen kansalaisuudella paikka kovin helpolla irtoa. Edellisellä patchilla voitin ECHL:n kolmesti peräkkäin Columbia Infernolla, muttei paikkaa Pohjois-Amerikan suuremmista liigoista auennut. Toki tuolloin oli alla potkut Bostonista.

Niin tosiaan se kansalaisuus voi siinä vaikuttaa.. Itse en ole kyllä Mestiksestäkään ikinä liigaan päässyt vaikka olen voittanut Mestiksen kolmekin kertaa putkeen.. Tai liigasta en ole päässyt mihinkään "parempaan" sarjaan manageroimaan. Sinänsä hauska että Ässiä valmentaessani pääsin heti ekalla kaudellani Espanjan manageriksi :D
 

Lincoln Steel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Itse en ole kyllä Mestiksestäkään ikinä liigaan päässyt vaikka olen voittanut Mestiksen kolmekin kertaa putkeen..

Ei syytä menettää toivoa.
Itse olin toista kautta RoKi:n peräsimessä, kun Tappara potkas GM:n mäkeen. No, huvikseni hain paikkaa ja yllätyksekseni sinne olisin sitten päässytkin, nostamaan Tapparaa playoffeihin (olivat 2p sääläreistä). Ensimmäiseltä kaudelta RoKi:n kanssa ei ollut mainittavaa menestystä, ja tuossa toisella kaudella taisin olla siinä vaiheessa pohjoislohkossa toisena. Reputation oli kuitenkin jo good. En kuitenkaan lopulta ottanut paikkaa vastaan vaan jatkoin RoKi-projektia. Sinä kautena päästiinkiin Mestis-karsintoihin asti, mutta ei ihan puristus vielä riittänyt loppuun asti.

Ehkä alemmista sarjoista onkin helpompi päästä liigaan juuri kesken kauden, kun ei ole niin paljon kilpailijoita hakemassa samaa pestiä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Niinkö? Kun muistelisin että ihan sama kenen päälle olen oman miehen laittanut hyökkäämään niin pelikieltoa ei ole tullut vaikka esim pelaaja on saattanut saada 2+5+10min tappelusta. Siis tässä 3.04 versiossa. Hmm. Voin tietenkin muistaa väärin mutta ehkä pitää tarkistaa asia :-)

EDIT: Niin ja nyt puhutaan NHL liigasta.

Niin siis 2007 pelissä voi käskyttää pelaajan tappelemaan? Onko tuota toimintoa vielä 2005 pelissä? Ja voiko myös SM-liigassa käskyttää? Itse olen välissä jopa suoraan sanottuna turhautunu ihan kunnolla kun vastustaja sikailee miten sattuu ja vaikka itellä on ns "gooneja" joukkueessa niin mitään ei silti tapahdu. Ja toisinaan joskus jos on jo hävinnyt pelin niin ois mukava saada edes pari tappelua aikaiseksi!

Niin ja yhden, yhden ainoan kerran olen jopa saanut joukkotappelun kentälle johon osallistui kaikki muut paitsi maalivahdit! Tämä tapahtui Nashvillellä pelatessani muistaakseni Islandersia vastaan pre-seasonilla.. Mm. ultimate-goonit Timonen ja Zidlicky olivat tansseissa mukana..
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä. Liian innokkaasta riehumisesta tosin saattaa sitten napsahtaa jopa 11 ottelun pelikielto.

Kerran sain liigassa muistaakseni 23:n ottelun pelikiellon Jon Mirastylle, kun vähän käskytin. Siinä sai Nurmisen Kaitsu elämänsä kyytiä. Mitäs meni telomaan joukkueen parhaan maalintekijän.
 

Animal

Jäsen
Kerran sain liigassa muistaakseni 23:n ottelun pelikiellon Jon Mirastylle, kun vähän käskytin. Siinä sai Nurmisen Kaitsu elämänsä kyytiä. Mitäs meni telomaan joukkueen parhaan maalintekijän.

Asiaa.

Itse nostin tuossa Kiekko-Laserin Suomi-Sarjasta Liigaan ja työkalupakista löytyy 198/108 mitat omaava Tony Santala -niminen vasara, joka nappasi 20 liigaottelussa varsin muikeat 267 jäähyminuuttia.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Löytyyhän noita hyviä fyysisiä pelotteita pelin generoimista junnuista. Itellä on tapana pitää ainakin kolmea pelaajaa, jotka voi millon tahansa uhrata pitkänkin pelikiellon uhalla. Nuoria suomalaisia suurimmassa määrin nuo pelaajat, mikäli on sellaisia saatavilla.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Sitten vielä kysyisin että mitä mieltä olette "match lines"- toiminnosta? Itsellä on Sm-liigassa usein toiminut tuo kun olen kerännyt kolmos- ja nelosketjut täyteen puolustuksen/rouhimisen ammattilaisia ja olen usein saanut nollattua täysin vastustajan ykkös- ja kakkosketjut. Mutta tämäkään taktiikka ei pitkässä juoksussa toimi kovinkaan pitkään.. Miksi? Oppiiko vastustajat taktiikkani niin hyvin että osaavat pelata paremmin minua vastaan? Ja onko mitään näyttöä siitä että tietokone tosiaan oppisi ihmispelaajan taktiikan jos aina käyttää samaa?
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sitten vielä kysyisin että mitä mieltä olette "match lines"- toiminnosta?

Kannattaa toki muistaa, ettei vieras ja kotikentillä ole sama vaihto-oikeus. Taktiikoissa on monta puolta. Joskus löytyy pelisysteemi mkä toimii täydellisesti läpi kauden. Joskus taas ei millään meinaa palaset loksahtaa kohdilleen, vaikkakin liian harvoin meikäläisellä tuntuu näin käyvän.
Ite panostan taktiikkaan reilulla kädellä. Jokaisen pelaajan kaikki sliiderit on erikseen säädelty, eikä yhtenäistä linjaa koko kentällisellä. Muutenkin ketjuttelussa kannattaa muistaa ne kolme perusjamppaa: Pelinrakentaja joka yleensä toimii kiekon ylöstuojana, Maalintekijä jolla mielellään reilusti myös nopeutta ja yksi puolustavamman roolin pelaaja.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ylläoleva viesti selittää tän viestin, niille jotka kerkes lukemaan sen alkuperäsen. Saattaa kuitenkin tänään tulla uusi versio.
 

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Itse haluaisin demoni muuttaa täysikokoiseksi peliksi, mutta en omista visaa enkä osaa käyttää paypal -palvelua.
Sama vika. Eastsiden eka versiota tuli pelattua melko lailla paljon ja uudempikin kiinnostaisi, mutta tällä hetkellä ei ole oikein mahdollisuutta sitä hankkia. Itse veikkaan, että aika monelta tämä peli on jäänyt hankkimatta juuri sen takia, että sitä ei ole ollut kaupoissa myytävänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös