Ja tarkoituksena tässä on selvitä sinne säälipleijareihin eikä vain huvin vuoksi tapella niin paljon kuin kerkeää.
Tällä hetkellä olen tosin tuon SM-liigan pelaamisen jättänyt ja keskittynyt Nashville Predatorsiin. On se kuitenkin ihan eri asia pelata NHL-joukkueella..
Joo, siis ei mitään ihan pelkkää Lämäri-meininkiä, mutta esim. 13. hyökkääjäksi/7 pakiksi joku aivan turhake junnuista hoitamaan sitten tuo "nouto".
Itsellä sama homma, TPS:llä pelaaminen on jäänyt jo pidemmän aikaa vähemmälle, Wildin kanssa muutama viikko nyt peliä takana. Ja kyllä nyt näyttää käyvän niin, että kiusaus Tavaresin saamisesta alkaa käydä liian suureksi, juuri pistin Rolstonin ja Demitran markkinoille.
EDIT: HAHAA! Enpä muistanutkaan, olin vaihtanut heti ensimmäisen kauden alussa Bluesin kanssa pelaajia, Skoula ja Johnsson olivat ainakin omalta puolelta liikkeellä, ja olin heiltä hommannut vaihdossa Brewerin ja 09 ykköskiekan pickin. JA yllätys yllätys, Blues tällä hetkellä koko roskan viimeisenä. 30 matsia pelanneet, ja nyt jo 5 pistettä toisiksi viimeistä jäljessä. Aivan tajuttoman huono porukka kyllä, ykkösessä tosin B. Richards - Fedorov - Cheechoo. Siihen se sitten jääkin, tosin porukka kyllä melko täynnä lupaavia prospecteja. Tulevat parin vuoden päästä viemään Cupin, tästä olen melko varma.
Viimeksi muokattu: