GM optionsista pitää laittaa "coach games yourself" pois.
Kiitos paljon! Meinas jo turpa mennä jumiin.
GM optionsista pitää laittaa "coach games yourself" pois.
Tässä linkkiä. Toivottavasti kaikki pelittää.
http://www.mediafire.com/file/m3m7vt3mfirgwu2/TBL_Rosters_v9.2(avoin_Liiga).zip
Minnes kansioon tuo oikein pitää sijoittaa?
Tämä on kyllä loistava rosteri. Yhden kauden vasta nopeasti simuloin läpi, mutta tosi siistiä nähdä kun esimerkiksi Sport pelaa TUTOa vastaan liigapaikasta. Kokoonpanotkin vielä suht hyvät, vaikka ilmeisesti ovat jo kuukausia vanhat.Onnistuin avaamaan Liigan vihdoinkin, jos ketään kiinnostaa. Runkosarjan viimeinen karsii Mestiksen voittajan kanssa paras seitsemästä sarjalla. Rosteripohjana käytetty uusinta 9.2 TBL rosteria. Testattu vasta nopealla simuloinnilla läpi, mutta vaikutti toimivalta. Hiukan oli ongelmia otteluaikatauluissa ja tunteja taisi vierähtää 10+ että sai toimivaksi. Toivottavasti olisi pelattavassa kunnossa, mutta ainakin meni läpi kaudet ilman kaatumisia.
Voin laittaa tämän jakoon, jos ketään kiinnostaa kokeilla. Tosin voi kertoa mikä olisi hyvä paikka jakaa tiedostot, kun ei ole aikaisemmin tullut tiedostoja jaettua yleisesti.
Steamista nuo saa ladattua hyvin kivuttomasti pelin Workshopista. Etsii kuvapaketit listasta ja painaa "Subscribe" eikä asiaa sen jälkeen enää tarvitsekaan pohtia sen suuremmitta, antaa vaan latautua. Pelaajien kuvat löytyy tästä yhdestä megapaketista nätisti, tästä paketista taas staffin pärstät ja täältä saa haettua logopaketit.Ajattelin ostaa tän pelin, ni onko tässä sama naamoje ja logoje latailu edessä kuin FMSSÄ?
Jos en nyt ihan väärin muista, niin Pre-Game Editorilla (linkki theblueline.comiin) tuon taisi saada muutettua.Tietääkö kukaan mistä löytäisi EHM 2007:aan sen päivitysosan millä SM-Liigan ulkomaalaiskiintiö muuttuu? Tuossa on oletuksena max. neljä ulkomaalaista, eikä ainakaan millään editorilla voi tuota muuttaa. Muistan kuitenkin kun vanhalla koneella pelasin ja käytin sellaista pientä .exe -tiedostoa jolla Liigan ulkkarikiintiö vaihtuu "Max 3 non-eu players" tyyliin, mikä nyt on lähempänä totuuta kuin tuo pelkkä neljän ulkkarin kiintiö. En vaan mistään löydä sitä enää.
Ei pysty, tai ainakaan itse en löytänyt tuolta että miten se tehtäisiin.Jos en nyt ihan väärin muista, niin Pre-Game Editorilla (linkki theblueline.comiin) tuon taisi saada muutettua.
Juu eipä tosiaan pystykään, muistelin itse painineeni saman asian kanssa aikoinaan. Uusimmassa pelissä tuo on onneksi tehty suhteellisen helpoksi muuttaa.Ei pysty, tai ainakaan itse en löytänyt tuolta että miten se tehtäisiin.
Löysin siihenkin itse asiassa suht simppelit ohjeet, ongelmaksi vaan muodostui se että heksaeditoria en löytänyt mistään :D Mulla on vanhalla koneella se "lisäosa" tai exe-tiedosto jota klikkaamalla saa tuon Max 3 Non-EU Players muodon päälle kun on ensin käynnistänyt pelin normaalisti.Tuossa vanhassa EHM:ssä tosiaan nuo liigojen rakenteet on koodattu pelin .exeen niin, ettei niitä pysty jälkikäteen mistään muuttamaan. Ellei sitten osaa heksakoodausta jollain tasolla ja omistaa pelin aidon .exen. Että sellaista.
EHM 1 editorilla saa muokattua myös vanhempien EHM:ien databaseja. Muistaakseni liigan välisivulta löytyi ulkomaalaisrajoitukset ja paljon muutakin. Mutta varoitettakoon, että ainakin minulla mielestäni jostain syystä tuo esim. kadotti joidenkin pelaajien pelipaikkoja kun avasin 2007 databasen. Ei todellakaan monen, mutta ainakin Aabilla meni kaikki nolliksi. Samoin katosi pelaajarooleja kun muokkasin tuolla vanhalla pregame editorilla ensin ja sen jälkeen tuolla EHM 1 editorilla.Tietääkö kukaan mistä löytäisi EHM 2007:aan sen päivitysosan millä SM-Liigan ulkomaalaiskiintiö muuttuu?
Pystyykö tuolla muokkaamaan jo tallennettua peliä, vai onko pelkkä pre-game editor? Jotenkin en osannut itse käyttää tuota oikein... :DEHM 1 editorilla saa muokattua myös vanhempien EHM:ien databaseja. Muistaakseni liigan välisivulta löytyi ulkomaalaisrajoitukset ja paljon muutakin. Mutta varoitettakoon, että ainakin minulla mielestäni jostain syystä tuo esim. kadotti joidenkin pelaajien pelipaikkoja kun avasin 2007 databasen. Ei todellakaan monen, mutta ainakin Aabilla meni kaikki nolliksi. Samoin katosi pelaajarooleja kun muokkasin tuolla vanhalla pregame editorilla ensin ja sen jälkeen tuolla EHM 1 editorilla.
Itse olen 98-99 databasea jalostanut ja lisännyt lisää populaa tuleville vuosille. Taisin vaan kaikkien luomieni pelaajien current abilityn laittaa vähän liian alhaalle ja liian samoihin lukemiin kun liukuhihnameiningillä vetelin, mutta näkee sitten kun pääsen pelissä sinne asti.
Tossa linkki editoriin: Eastside Hockey Manager Editor (v0.2.2) [ALPHA] • EHM The Blue Line
Se on pre-game editor. Tarttee pyöriäkseen sen jonkun microsoftin visual studio -tsydeemin, johon löytyy latauslinkki sieltä readmesta.Pystyykö tuolla muokkaamaan jo tallennettua peliä, vai onko pelkkä pre-game editor? Jotenkin en osannut itse käyttää tuota oikein...