Mittari täyttyy hyvistä laukauksista ja taklauksista, mitä nämä "parhaat" eivät juuri tee.Sinäänsä muuten jännä, että harvemmin tuo painemittari on päällä noilla parhailla, jos pelaavat vastakkain.
Tästä siis seuraa kysymys, että mitä varten tuo on kehitetty, jos ei edes Eki saa siitä hyötyä?
Mittari täyttyy hyvistä laukauksista ja taklauksista, mitä nämä "parhaat" eivät juuri tee.
Vemputetaan ja syötellään ja haetaan tyhjää maalia, se se on sitä oikeaa virtuaalihokia.
Minä en ole missään tuollaiseen huhuun törmännyt.Eli edelleenkin, miksi se mittari palvelisi sitten vemputtajia, jota varten huhujen mukaan tämä on tehty?
Minä en ole missään tuollaiseen huhuun törmännyt.
Viime vuonna alussa se hyödytti vemputtajia, koska paineen saamiseen riitti se, että on hyökkäysalueella, jota sitä sitten muutettiin vuoden mittaan siten, ettei se riitä, että on vain hyökkäysalueella vaan täytyy myös tehdä jotain, eikä vain pyöriä nurkissa, jos sen haluaa päälle.
Pleikal x-nappi.Ja mikä tuon vaikutus on?
Mistä napista painamalla?
Oon pelannut 751 peliä NHL 24:sta ja nyt rupiaa menemään hermot.
Pelaan siis ihan tavallisia online-otteluja (ei mitään hut, chel, ymsyms mitä nyt onkaan). Mulla lähtee järki tohon hommaan kun tuntuu, että joka otteluun on valmiiksi arvottu voittaja ja suorituksella ei oo mitään väliä. Monesti pyöritän ja hallitten peliä ihan 100-0, mutta maalin maalia ei saa aikaan. Laukauksia on se 30+ (eikä mitään kaukovetoja) ja vastustajalla alta 10 joista puolet menee maaliin. Aloituksia ei myöskään voita näissä peleissä vaikka mitä tekisi ja taklaukset menee järjestään ohi. Ylärimat ja tolpat kolisee ja vastustajan mokke tekee tusinan verran game savereita.
Ja tuntuu vielä, että tälläsiä vastaavanlaisia pelejä tulee putkeen semmonen vajaa kymmenkunta ja sitten on taas oma vuoro laittaa joka paikasta sisään seuraavat 5 peliä.
Mun luokitus sahaa aikalailla 600-800 väliä riippuen missä asennossa kuut ja tähdet on taivaalla.
Sanokaa, että muutkin on huomannut vastaavaa enkä vaan houraile?
No se oikeestaan miksi tähän ketjuun avaudun niin halusin tiedustella onko uudessa versiossa vastaavaa havaittavissa? Mulle on aivan sama vaikka one timer on liian tehokas tai mitä vaan kunhan vaan saatana se parempi pelaaja voittais ne pelit edes joskus.
Itellä on ollut tuomo sama homma hutissa, että välillä tulee sellasia pelejä, että tuntuu olevan ihan sama miten itse pelaa niin tukkaan tulee silti vääjämättä. Online versuksessa on kyllä samanlaisia pelejä, että vihulaisella onnistuu kaikki selkeästi paremmin, kuin itsellä mutten siltikään siellä yleensä noita häviä. Itsellä yleensä jotain 10+ pelien voittoputkia, jotka sitten kaatuvat johonkin tuollaiseen kuvailemaasi otteluun, jossa laukaukset 30-6 ja maalit 1-2 (oikeasti hävisin yhden ottelun näillä tilastoilla ja muistaakseni oli joku 18 pelin voittoputki, joka tähän katkesi).Oon pelannut 751 peliä NHL 24:sta ja nyt rupiaa menemään hermot.
Pelaan siis ihan tavallisia online-otteluja (ei mitään hut, chel, ymsyms mitä nyt onkaan). Mulla lähtee järki tohon hommaan kun tuntuu, että joka otteluun on valmiiksi arvottu voittaja ja suorituksella ei oo mitään väliä. Monesti pyöritän ja hallitten peliä ihan 100-0, mutta maalin maalia ei saa aikaan. Laukauksia on se 30+ (eikä mitään kaukovetoja) ja vastustajalla alta 10 joista puolet menee maaliin. Aloituksia ei myöskään voita näissä peleissä vaikka mitä tekisi ja taklaukset menee järjestään ohi. Ylärimat ja tolpat kolisee ja vastustajan mokke tekee tusinan verran game savereita.
Ja tuntuu vielä, että tälläsiä vastaavanlaisia pelejä tulee putkeen semmonen vajaa kymmenkunta ja sitten on taas oma vuoro laittaa joka paikasta sisään seuraavat 5 peliä.
Mun luokitus sahaa aikalailla 600-800 väliä riippuen missä asennossa kuut ja tähdet on taivaalla.
No se oikeestaan miksi tähän ketjuun avaudun niin halusin tiedustella onko uudessa versiossa vastaavaa havaittavissa? Mulle on aivan sama vaikka one timer on liian tehokas tai mitä vaan kunhan vaan saatana se parempi pelaaja voittais ne pelit edes joskus.
Ei oo ollu sen jälkeen ku oli se iso katkos parin viikon sisään.Onko muilla PSN alhaalla lähes joka päivä? Mulla ollut nyt jo neljänä päivänä putkeen ja aina oikeastaan siihen aikaan kun ehtisi pelata.
Sellanen 15-20min katkos oli kasin aikoihin eilen. Pari kertaa osunut omalle kohdalle kun pitänyt pelata.Onko muilla PSN alhaalla lähes joka päivä? Mulla ollut nyt jo neljänä päivänä putkeen ja aina oikeastaan siihen aikaan kun ehtisi pelata.
Aamen. Samaa ongelmaa myös chelin puolella.Oon pelannut 751 peliä NHL 24:sta ja nyt rupiaa menemään hermot.
Tässä pari syksyä miettiny pelin julkaisu kohdilla, että pitäisikö se uus änäri ostaa.. Tätä palstaa lukiessa ajatus ostamis haluista kieltämättä karisee.On tuo WOC/CHEL/EASHL haku rikki aivan totaalisesti. 20-00 aikana enemmän istuttu kopissa kuin pelissä. Joka kerta varmaan puoli tuntia kopissa etsimässä peliä.
Ei vitsi, mä menin samaan vipuun saakeli.Siis mitä helvettiä. Tein tuon yhden X-factor setin, jossa annoin kolme korttia 82-83 ovr pelaajia ja sain pakan joista valita yhden 82-83 pelaajia. Jouduin ottamaan saman pelaajan, jonka annoin pois eli Cole Caufieldin. Joukkueeni siis huononi kahdella 82-83 pelaajalla.
Tässä pari syksyä miettiny pelin julkaisu kohdilla, että pitäisikö se uus änäri ostaa.. Tätä palstaa lukiessa ajatus ostamis haluista kieltämättä karisee.
Mulle tuli Oliver Ekman-Larsson. Pelkäsin et tulee Repo, mut onneks tuli änäripelaaja.Sain tollasen uuden fantasy kortin mutta en voi mitenkään käyttää sitä hyvällä omatunnolla nimittäin se on sebastian repo:(
Saatoin eksyä pimeälle puolelle ja käytin 8k pointteja pakettiin josta saa varman fantasyn ja tuli 82 mittelstadt. Ei sentään repo taas:)Mulle tuli Oliver Ekman-Larsson. Pelkäsin et tulee Repo, mut onneks tuli änäripelaaja.
Monet tuntuvat haukkuvan vaikka EA tekisi mitä. Toki pelissä aina on kehitettävää mutta nyt tämä versio on tuntunut minusta tosi tuoreelta etenkin HUTin osalta. En ole ollut näin innoissani syksyllä julkaistavasta pelistä sitten FIFA 19:n jolloin silloinen Rivals tuntui yhtä uudistuneelta kuin nykyinen HUTin XP-polku