NHL 25 – uusi sukupolvi?

  • 20 144
  • 171

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Viime vuonna tuli pelailtua aika paljon HUT, tänä vuonna jää aivan satunnaiseen pelailuun jossei mitään uudistusta nuohon reward patheihin tule, ei ole minkäänlaista motivaatiota pelailla kun palkinnot luokkaa 76 ovr pelaaja.

Yhtään pakkaa en tule ostamaan niin kuin en ostanut ennenkään, valaiden vuosi taitaa tulla.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Be A Pro. Samaa kuraa vuodesta toiseen. Ei mitään uutta. Parasta on se,että tehtävä on joukkuepelaaminen A-,mutta et saa koko pelissä yhtään jääaikaa ja tehtävä epäonnistuu. No shit. Ei siis kannata tuota pelata.

HUT on kyllä hieno. Pelailen lämpimikseni vähän kaikkea niin offline pelit ne parasta paskaa onkin. Ihan sama mikä on joukkueen overall niin jos ea päättää,että häviät niin häviät tai sitten kuten aiemmin kirjoitettiinkin niin jos voitat niin ei se botin veska saa mitään kiinni.

En tiedä itkeäkkö vai nauraakko tämän pelin kanssa.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Missä divisioonassa täällä porukka on Rivalsissa? Tuntuu, että kaikki valittaa epäonnea ja jotain tasotuksia. Itse kyllä ainakin soimaan omaa osaamattomuuttani kun häviän. Pelaan 4. divarissa. Siellä on kuitenkin aika hyviä pelaajia mielestäni, pitää kiekkoa ihan erilailla, mitä itse. Sijoittumisella ja vastaiskuilla itse pärjään. Todennäköisesti olisin sitten se piikki lihassa täällä kirjoitteleville. Oma maalivahti ainakin tekee hyviä pelastuksia välillä. Aika vähän Rivalsia pelannut nyt, 10 peliä 4 voittoa, 4 tappiota ja 2 jatkoaikatappiota. Miten se tasoittelu tms tapahtuu tuossa pelissä?
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Missä divisioonassa täällä porukka on Rivalsissa? Tuntuu, että kaikki valittaa epäonnea ja jotain tasotuksia. Itse kyllä ainakin soimaan omaa osaamattomuuttani kun häviän. Pelaan 4. divarissa. Siellä on kuitenkin aika hyviä pelaajia mielestäni, pitää kiekkoa ihan erilailla, mitä itse. Sijoittumisella ja vastaiskuilla itse pärjään. Todennäköisesti olisin sitten se piikki lihassa täällä kirjoitteleville. Oma maalivahti ainakin tekee hyviä pelastuksia välillä. Aika vähän Rivalsia pelannut nyt, 10 peliä 4 voittoa, 4 tappiota ja 2 jatkoaikatappiota. Miten se tasoittelu tms tapahtuu tuossa pelissä?

Virkistävää lukea Änärikeskustelussa muutakin kuin ainaista valitusta pelistä sekä tasoituksista ja muusta. Tuntuu että liian usein kaikki laitetaan muun kuin sen piikkiin että itse on ollut huono tai vastustaja parempi. Tasoitusten olemassaolosta en ota kantaa kuin että jos niitä on niin eivät ne haittaa huippupelaajia kuten Ekiä ja muita. He voittavat kymmeniä pelejä putkeen tasoituksista huolimatta.

Itsekin ajattelen että jos häviän johtuu se ensisijassa siitä että vastustaja on ollut parempi. Olen saattanut ihan hyvinkin pelata mutta silti hävinnyt jos vaan en ole laittanut tarpeeksi kiekkoja paikoistani sisään ja vastustaja on käyttänyt omat paikkansa tehokkaammin. Jos ajattelee niin että aina häviää tasoitusten takia on hävinnyt jo pelit lähtökohtaisesti heti alussa. Oli tasoituksia tai ei niin minusta peleihin pitää lähteä sillä asenteella ettei ajattele sellaisia olevan ja että omalla tekemisellä voittaa pelit ja sitten jos häviää etsii syitä muualta kuin iänikuisista EA-tasoituksista mistä liikaa puhutaan.

Jos pelin pelaaminen on niin vastenmielistä osalle pelaajista ja aina syyttää peliä tappioistaan niin mielenterveyden takia kannattaa olla pelaamatta. Silloin suosittelen pelaamaan jotakin muuta.

Ainakin itse olen edelleen tykännyt uudesta Änäristä vaikka olenkin hävinnyt enemmän kuin voittanut. Silti tuntuma kesätauon jälkeen on palaamassa pikkuhiljaa. HUTissa omaa mielenkiintoani pitää yllä uusi XP-polku sekä Wildcard-mode. Ei tarvitse Rivalsia aina pelkästään pelata että pelistä saisi jotakin irti. Palkinnot saisivat tosin ehkä olla parempia mistä olen niistä valittavien kanssa samaa mieltä. Rivalsissa pelaan tällähetkellä vitosessa ja sielläkin vastaan tulee hyviä pelaajia aika säännöllisesti.

Jos mieleni muuttuu Änärin suhteen ja pelaaminen alkaa nyppiä niin en todellakaan ala valittamaan että peli sortaa minua tai muuta. Lopetan pelaamisen ja siirryn vaikkapa eFootballiin. Minusta pelata ei kannata jos häviäminen liikaa harmittaa ja se ottaa liikaa mielenterveyden päälle. Pelaamisen pitäisi olla hauskaa joten jos joku peli ei sitä ole niin varmasti löytyy sellainen joka on hauska pelata.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Chel toimii pelimuotona minulle. Ihan kivaa ajanvietettä tuttujen kavereiden kesken tuo on ollut jo useamman vuoden ajan. Kaikki osaa jonkun verran pelata, mutta kukaan ei ota hommaa kuitenkaan liian tosissaan.

Karkeasti ehkä peleistä 15% vastustajalla ei ole oikein mitään palaa meitä vastaan, 15% meillä ei ole mitään palaa vastustajaa vastaan ja loput 70% on sitten jotain siitä väliltä.

Homma toimii ihan hyvin, vaikka tuossa nuo tietyt ihmeelliset bugit on joka vuosi. Yksinpelejä en ole aikoihin jaksanut minkään vertaa, mutta tuo chel saa pelin ostamaan.
 

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Mihinkäs hintahaarukkaan noita myytäviä kortteja kannattaa huutokauppaan laittaa? Riittäisi ihan sinne päin arviotkin. Entä miten tuota huutokaupan kestoa kannattaa käyttää?
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Chel toimii pelimuotona minulle. Ihan kivaa ajanvietettä tuttujen kavereiden kesken tuo on ollut jo useamman vuoden ajan. Kaikki osaa jonkun verran pelata, mutta kukaan ei ota hommaa kuitenkaan liian tosissaan.

Tuo on mielestäni juuri Chelin hauskuus. Eli sama porukka jonka kanssa pääosin pelaa - silloin tällöin muualla tai niin että omassa jengissä joku vierailijana. Ja myös että liian tosissaan ei mennä vaikka yritetään voittaa ja joskus varmasti menee tunteisiinkin. Mutta pelaaminen pitää joskus mennäkin tunteisiin vaikka liian vakavasti pohjimmiltaan asiaa ei ota.

Chelin huonoina puolina minusta on kääntöpuolena tuohon samaan porukkaan että toisinaan joutuu odottelemaan porukkaa peleille. Jos ollaan sovittu pelit klo 20 esimerkiksi niin voi olla että päästään aloittamaan vasta puolelta tai vasta ysiltä. Tämä on ärsyttävää varsinkaan jos ei ilmoitella myöhästymisistä ja odotellaan kopissa vaikka 15.min jonka ajan olisi voinut käyttää vaikka HUTiin. Mutta muualle ei ole voinut mennä pelaamaan kun oltiin puhuttu klo 20 ja peliä ei olisi voinut siten muualla aloittaa tuona aikana jos muut tulevatkin koppiin juuri silloin. Myös vastusten löytäminen toisinaan vie aikaa jolloin pätee sama eli sen odottelun olisi voinut käyttää muualla pelaamalla.

Mutta kun homma toimii niin Chel on kyllä hauska pelimuoto. Tässä versiossa käytännön syistä keskityn HUTiin (pelejä saa ilman odottelua aina joko offlinessa tai onlinessa) mutta olen joukkueessa varapelaajana. ECL:n warm-up turnaukseen ollaan menossa ja siellä itse niinikään varapelaajan roolissa vapaaehtoisesti.

Vielä juurikaan Cheliä en ole pelannut. Ukon olen jo luonut mutta kun HUTilta ehtii niin pelailen ja nostan ukon tasoa ylöspäin. Sitten jos innostun Chelistä tässä versiossa enemmäkin menee HUT tauolle tai vähentyy nykyisestä. Aikataulut sanelevat nyt sen että jouduin valitsemaan pelimuodon ja pelin mihin keskityn aiempia vuosia enemmän. Siksi valinta HUTin ja Chelin välillä piti tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Mihinkäs hintahaarukkaan noita myytäviä kortteja kannattaa huutokauppaan laittaa? Riittäisi ihan sinne päin arviotkin. Entä miten tuota huutokaupan kestoa kannattaa käyttää?

Toki riippuu kortin minkä laittaa myyntiin mihin haarukkaan sen laittaa. Itse ainakin olen marketista koettanut katsella mitä muut ko. kortistä pyytävät. Siinä hieman sitten samaan suuntaan olen hintapyyntöä laittanut tai lähtöhintaa.

Kaupan kestoksi olen laittanut mahdollisimman pitkän jos on lähtöhinta mukana eikä pelkästään osta nyt-hinta. En tosin tiedä onko tuo ollut järkevä ratkaisu. Itse tärkeimpänä asiana olen pitänyt sitä että hintatasoa on jotenkin koettanut marketista selvittää.

Vertaa hintaa-painike oli ainakin ennen. Tästä versiosta en tiedä onko sitä edelleen koska en ole huutokauppaan laittanut tähän mennessä vielä kuin ehkä yhden jonka hintatasosta oli jo käsitys. Silloin en huomannut katsoa oliko vertaa hintaa-painike vielä josta saattoi katsoa suoraan ko. kortin hintatasoa mitä siitä pyydetään marketissa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tuo on mielestäni juuri Chelin hauskuus. Eli sama porukka jonka kanssa pääosin pelaa - silloin tällöin muualla tai niin että omassa jengissä joku vierailijana. Ja myös että liian tosissaan ei mennä vaikka yritetään voittaa ja joskus varmasti menee tunteisiinkin. Mutta pelaaminen pitää joskus mennäkin tunteisiin vaikka liian vakavasti pohjimmiltaan asiaa ei ota.
Näin se menee. Meillä on sen verran iso porukka tuossa, että tämän pelin julkaisun jälkeen ja alkuinnostuksen aikana lähes joka ilta saisi pelit kasaan. 3on3 on paljon hauskempi pelimuoto, mutta usein pelaajia on yli 4, niin 6vs6 puolelle pitää mennä. Jossain vaiheessa se innostus sitten laantuu, ja pelejä on harvemmin.

Toi on vaan peli kuitenkin. Vaikka hermot välillä meneekin (lähinnä omiin suorituksiin tai vastustajan ylivoimaisuuteen), niin en minä tuota jaksaisi pelata, jos porukassa olisi yksikin, joka ottaa homman ihan haudanvakavasti.

Samalla tuossa on kiva, että saa vähän sosiaalisuutta tähän kotielämäänkin, kun äänichatissa ollaan pelin aikana.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Missä divisioonassa täällä porukka on Rivalsissa? Tuntuu, että kaikki valittaa epäonnea ja jotain tasotuksia. Itse kyllä ainakin soimaan omaa osaamattomuuttani kun häviän. Pelaan 4. divarissa. Siellä on kuitenkin aika hyviä pelaajia mielestäni, pitää kiekkoa ihan erilailla, mitä itse. Sijoittumisella ja vastaiskuilla itse pärjään. Todennäköisesti olisin sitten se piikki lihassa täällä kirjoitteleville. Oma maalivahti ainakin tekee hyviä pelastuksia välillä. Aika vähän Rivalsia pelannut nyt, 10 peliä 4 voittoa, 4 tappiota ja 2 jatkoaikatappiota. Miten se tasoittelu tms tapahtuu tuossa pelissä?
Nelosdivariin sijoituspeleissä päädyin mutta olen noussut kolmosdivariin. Viime vuodet on tullut kakkosdivarissa vedettyä mutta kyllä ne sormet vaan kangistuu vuosi vuodelta. Olen itse jopa tykännyt tämän vuoden pelistä gameplayn osalta ja vaikka onetimerit menee vähän helposti niin ei ne kauheasti itseä haittaa, ne on kuitenkin ihan näyttävän näköisiä. Parempi kuin se parin vuoden takainen vanhanaikainen joka meni järkyttävällä prosentilla sisään.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Mihinkäs hintahaarukkaan noita myytäviä kortteja kannattaa huutokauppaan laittaa? Riittäisi ihan sinne päin arviotkin. Entä miten tuota huutokaupan kestoa kannattaa käyttää?
Itse katson, millä hintaa niitä on siellä menossa tai mitä niistä pyydetään. Mielestäni vähän pidempi aika laittaa monesti ostamaan sillä "buy now" hinnalla tai niin sen ajattelen. Ei jakseta kytätä sitä päättymistä.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Nelosdivariin sijoituspeleissä päädyin mutta olen noussut kolmosdivariin. Viime vuodet on tullut kakkosdivarissa vedettyä mutta kyllä ne sormet vaan kangistuu vuosi vuodelta. Olen itse jopa tykännyt tämän vuoden pelistä gameplayn osalta ja vaikka onetimerit menee vähän helposti niin ei ne kauheasti itseä haittaa, ne on kuitenkin ihan näyttävän näköisiä. Parempi kuin se parin vuoden takainen vanhanaikainen joka meni järkyttävällä prosentilla sisään.
Oon kans tykänny tästä enemmän, mitä viimevuotisesta. Siinä modernien ja onlinepelaamisen kokemus itsellä onkin. Jotenki rauhallisempi ja menee kivasti sisään sellasia normaaleja maaleja. Aika paljon vedän suorasta luistelusta. Maaliedustan poikkisyötöt itellä toimii huonommin, mut sit tosiaan viivalle onetimer tullut valikoimaan. En tehnyt niitä edellisessä juuri yhtään enkä esim lämäriä muutenkaan. Laajentunut tosi paljon itsellä se mitä tekee. Mailannosto kans tullu vasta nyt pelaamiseen mukaan, en tiedä miks se tässä oli nin itsestäänselvää. Oon niin ysäripelaaja, et veivailen sillä äijällä muutenkin ees taas, enkä käytä mitään napinpainallusharhautuksia tai osaa suojatakaan jatkuvasti.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihana peli kyllä. Kolmeen viimeiseen peliin maalivahtini torjuntaprosentti 40%, 45%, 55%. Pitää varmaan alkaa puolustamaan siten ettei yhtäkään vetoa päästä maalille asti.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Vielä on tähän änäriin hieman opeteltavaa molkena pelaamisen suhteen. Edellisessä änärissä rupes koppi tarttumaan suht mukavasti (vähäiseen kokemukseen nähden) niin nyt tuntui taasen siltä kun ekaa kertaa hyppäs uudessa änärissä tolppien väliin että se olisi ollut koko änärihistoriani eka kerta.

Mistään ei tullut mitään ja aivan kummallisia maaleja meni selän taa ja hetken jo mietiskelin että mites tässä nyt näin on käynyt kun edellisessä änärissä noissa 6v6 matseissa otettiin "kaikki" se mahdollinen kiinni mitä omalla tasolla otettavissa oli vaikka niitä virheitäkin sattui tietenkin joukkoon ja nyt ensimmäisinä iltoina kun joukkueen kanssa ollaan pelattu niin tuo molkena pelaaminen tuntuu tällä hetkellä yhdeltä suurelta virheeltä.

Täydellinen sijoittuminen ei kyllä enää takaa sitä että maalia ei synny. Siniviivalta lähtee veto kohti maalia ja ilman maskia niin sellanen menee "läpi" vaikka olet täysin oikeassa paikassa. Mistään ei kiekko mitään kimmoketta ottanut vaan se sieltä lipui kohti ja meni ohi.

Joo noita kyllä sattuu ihan oikeassakin kiekossa mutta kyllä siinä hetken olin suu ammollani ja taisi päästä suustakin se vanha kunnon "mitä vittua just äsken tapahtui" kun se kiekko sinne maaliin meni.

Muutamia muitakin tämmösiä hupsista tason maaleja on tähän uuteen änäriin mahtunut ja eilen kun tiimin kanssa pelattiin niin siniseltä lähti veto ja siitä koppasin sen kiekon niin se helvetin kiekko "hyppäsi" hanskasta pois ja siitä sitten lirui maaliin... Ei se kiekko kyllä sieltä enää kun se kopattuna on niin minnekkään enää hyppää (tai tule läpi) mutta nyt on sellanenkin koettu.

EA:n oma foorumi on täynnä keskustelua missä mainitaan että ihmisveskat olisi jotenkin rikki tällä hetkellä niin en tiedä että meneekö tollaset maalit näiden piikkiin vai mihin menee mutta ei tollasia kyllä edellisessä versiossa nähty.

Tykännyt olen tästä uudesta änäristä silti todella paljon vaikka tuskainen alku tuolle molkena pelaamiselle olikin mutta näillä mennään ja kaikkensa tekee että kiekko ei sinne selän taa tietenkään menisi mutta virheitä sattuu ja sille ei mitään voi. Kukaan meistä ei mikään virheetön robotti kuitenkaan ole.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihana peli kyllä. Kolmeen viimeiseen peliin maalivahtini torjuntaprosentti 40%, 45%, 55%. Pitää varmaan alkaa puolustamaan siten ettei yhtäkään vetoa päästä maalille asti.

Itse ihmettelin sitä, kun katselin maailmanmestarin taktiikkavideota ja se veti passiivisimmalla mahdollisella taktiikalla eli 1-2-2 passive ja protect nect ja oma alue vetäytyvällä maalin eteen. Kokeilin täsmälleen samoilla asetuksilla ja en ole koskaan niin paljon hävinnyt pelejä. Nyt on ihan eri taktiikat ja pakit kiekon perässä taktiikalla eli toiseksi agressiivisemmalla ja karvauksenkin nostin weak side lock-asetukselle ja keskikova karvaus. Nyt olen jopa päässyt voittopukiin kiinni ja kolmosdivarissa mennään. Ideana puhtaasti se, että vastustajalle ei anneta aikaa katsella sitä ristipakkisyöttöä vaan omalla puolustusalueella pyritään antamaan kova paine. Joitain vastustajia vastaan muutin jopa taktiikan viivapitoon, koska eivät tosiaan hae mitään muuta, kuin vetoa pakilta.

Siitä tietää, että jossain on onnistunut, kun vastustajilta alkaa tulemaan viestejä. Kun ottaa turpaan, niin sitten niitä ei paljoa tule. Edelleen tämä on siitä ärsyttävä peli, että tasaisissa peleissä ei ratkaise se, että kumpi taikoo jonkun hienon kuvion, vaan kumman siniviivapropelli menee pesään tai kumman veskari ottaa yhden hörpyn. Tekee sen, että kääntyi peli kumpaan suuntaan tahansa, niin ei nostata kummempia tunteita. Voiton hetkelläkin tulee vain sellainen fiili, että nyt pomppi tänne. Useampikin sellainen peli ollut, että olen pelannut todella monta hyvää maalipaikkaa ja todennut, että nyt jos vs pääsee kerran ampumaan ja niin se on sitten mennyt.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Onko tässä pelissä muuten edelleen se sysipaska pressure-mittari käytössä? Ja toinen juttu, onko esim. aloituksissa jne niitä vitun ärsyttäviä ja välkkyviä valoja ihan helvetisti?
 

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko tässä pelissä muuten edelleen se sysipaska pressure-mittari käytössä? Ja toinen juttu, onko esim. aloituksissa jne niitä vitun ärsyttäviä ja välkkyviä valoja ihan helvetisti?
Pressure mittari on käytössä. Tuntuu ainakin chel 3v3 puolella, että sen saa helpommin pois päältä. Kiekon ei tarvitse käydä kun muutama sekunti keskialueella nykyään.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko tässä pelissä muuten edelleen se sysipaska pressure-mittari käytössä? Ja toinen juttu, onko esim. aloituksissa jne niitä vitun ärsyttäviä ja välkkyviä valoja ihan helvetisti?

Onhan tuo edelleen. Toisaalta ihan kuin olisin asetuksissa nähnyt, että ainakin sen mittarin olisi saanut piiloon, mutta silti siis se pelissä on.

Vilkkuvia valoja en ole huomannut ainakaan vaikka Dallasia ja Edmontonia kokeillut, jotka viime pelissä taisi ne pahimmat joukkueet olla tuon välkkyvien valojen suhteen.

@Apassi samaa mieltä tuosta ettei tämä peli ainakaan sellaisia "wau olipas hieno maali"-tunteita nosta. Juurikin noita, että kumpikohan tässä pelissä saa sen viivalämärin maalille asti.

Tässä nykyisessä myös uusi bugi, missä koukkaamisesta ei tule rangaistusta. Tuli hieman katkerasti huomattua tämä, kun olin läpiajossa ja kaveri koukkasi, kiekko hänelle ja vastahyökkäyksestä sitten maali.

Huvittaa muutenkin tuo EA tapa rikkoa kaikki mikä toimii. Matsien haussa Chellin puolella ei viime peleissä ole ollut ongelmaa, joten EA päätti poistaa asetukset missä saat serverin ja pelaajamäärän valita. Viime viikonloppuna 9/10 pelistä oli jenkkejä tai liian vähän pelaajia. Edelleen tuossa jokin mättää, kun välillä ei löytänyt millään peliä ja piti kaikkia kivoja pikkukikkoja kokeilla.

Kuinka paljon tuohonkin joutuu EA käyttämään resursseja täysin turhaan, kun voisi käyttää ne pienetkin resurssit niihin bugeihin mitkä on vaikka vuodesta toiseen pelissä ollut.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Onhan tuo edelleen. Toisaalta ihan kuin olisin asetuksissa nähnyt, että ainakin sen mittarin olisi saanut piiloon, mutta silti siis se pelissä on.

Vilkkuvia valoja en ole huomannut ainakaan vaikka Dallasia ja Edmontonia kokeillut, jotka viime pelissä taisi ne pahimmat joukkueet olla tuon välkkyvien valojen suhteen.

@Apassi samaa mieltä tuosta ettei tämä peli ainakaan sellaisia "wau olipas hieno maali"-tunteita nosta. Juurikin noita, että kumpikohan tässä pelissä saa sen viivalämärin maalille asti.

Tässä nykyisessä myös uusi bugi, missä koukkaamisesta ei tule rangaistusta. Tuli hieman katkerasti huomattua tämä, kun olin läpiajossa ja kaveri koukkasi, kiekko hänelle ja vastahyökkäyksestä sitten maali.

Huvittaa muutenkin tuo EA tapa rikkoa kaikki mikä toimii. Matsien haussa Chellin puolella ei viime peleissä ole ollut ongelmaa, joten EA päätti poistaa asetukset missä saat serverin ja pelaajamäärän valita. Viime viikonloppuna 9/10 pelistä oli jenkkejä tai liian vähän pelaajia. Edelleen tuossa jokin mättää, kun välillä ei löytänyt millään peliä ja piti kaikkia kivoja pikkukikkoja kokeilla.

Kuinka paljon tuohonkin joutuu EA käyttämään resursseja täysin turhaan, kun voisi käyttää ne pienetkin resurssit niihin bugeihin mitkä on vaikka vuodesta toiseen pelissä ollut.
Kyllä itse ainakin olen koukkaamisesta saanut jäähyn. En ole ennen käyttänyt sitä nappia, mut nyt nostellut mailaa. Monesti se on huitominen, mutta oliskohan ollu joku pidempi painallus niin tuli koukkaus. Tuon napin opettelun jälkeen liki jäähytön viime vuoden pelin pelaaminen vaihtunut melkoiseksi jäähyilyksi.
 

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Varmaan sama kuin NHL24, eli puolustusalueen pelaajat hidastuu ja väsyvät nopeampi. Ihan järjetön ominaisuus.
Ei ole tullut enää vuosiin änäriin koskettua, kun tää peli on ihan pökäle verrattuna kymmenen vuoden takaisiin. Mutta tuliko tää uudistus noiden kulmanysvääjien tai siis maailman parhaiden pelaajien toiveesta? Eikös ne päässyt jotenkin vaikuttamaan tähän peliin.

Ihan hirveää katsoa noita parhaiden pelaajien välisiä otteluita, kun ei niillä ole jääkiekon kanssa vittuakaan tekemistä.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Varmaan sama kuin NHL24, eli puolustusalueen pelaajat hidastuu ja väsyvät nopeampi. Ihan järjetön ominaisuus.
Ominaisuus löytyy vieläkin. Pelaajat ei hidastu. Staminan väheneminen on kylläkin vielä läsnä tuon pressuren aikana.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs K-Espoo
  • 1.66
  • 4.95
  • 4.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös