NHL 25 – uusi sukupolvi?

  • 11 462
  • 102

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Siis miten noi jatkosopparit franchise modissa toimii?

Neuvottelin Vatranon kanssa jatkosopimuksesta ja lupasin paikan tulevina kausina 1.ketjussa, mikä on ihan ok paikka hänelle. Tästä päättelin, että soppari on valmis, kun molemmat löi kättä päälle.
Kuitenkaan niin ei ilmeisesti ollut, koska soppari näkyi edelleen neuvoteltavissa eli olisi free agent ensi kesänä ja Vatrano myös siis vapaa tekemään mitä haluaa.
GM:nä oletin, että ok, ei ole sopimusta ja heitin Vatranon kakkoskenttään. Tämän jälkeen tulee Vatranolta vihainen puhelu, että olen rikkonut sopimusta tyyliin näin "kun allekirjoitin sopimuksen, minulle luvattiin paikka 1.kentässä.
Olet pettänyt lupaukseni"

Ihan hiton sekavaa.

Edelleenkään minulla ei ole sopimusta Vatranon kanssa, vaikka hän käytti imperfektiä "allekirjoitin". No ei kyllä ole mitään allekirjoitettu, niin miksi en heittäisi Vatranoa vaikka poppareille?
En nyt ymmärrä. Ei kai minun pidä roikottaa noita pelaajia jossain tietyssä kentässä, vaikka siitä ei ole sopimusta olemassa?
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
EASHL jälleen kerran aivan rikki. Hakuvaihtoehdot poistettiin ja joka toinen peli on jenkkejä vastaan ja joka toinen sitten ilman ihmisveskaa vaikka EA piti tämän veskaongelman korjata eilisessä patchissa.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat
Ostat saman pelin joka vuosi odottaen että joko nyt tänä vuonna tulisi niitä isoja uudistuksia?
Luettuani muutoksista eipä tule tätä (vielä) hommattua. Toi one-timer on aivan rikki, XP revardsit huonoja, graafiset muutokset pieniä ja tuo revampattu tekoäly ei vakuuta. Toisaalta Franchisen muutokset kiinnostaa aina koska se on pääasiallinen pelimoodi. Saataisiinpa kunnon moderni NHL manager -peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös