NHL 25 – uusi sukupolvi?

  • 10 062
  • 85
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja

Onnistuu kyllä kuten tuolla linkin takana sanotaan mutta valitettavasti ei online versuksessa. HUTissa ja World of Chelissä onnistuu mutta en tiedä mikä on syynä ettei online versusta ole tuohon otettu mukaan. Kyllä sielläkin pelaajia on.

Ja esimerkiksi Sportsgamerin 1vs1 turnaukset pelataan siellä. Sportsgamer on sen verran merkittävä yhteisö Änäripiireissä ja yhteyksiä EA Sportsiin joten kumma ei crossplaytä online versukseen ole lisätty. En tiedä onko sitä edes sieltä suunnasta toivottu mutta luulisi että on.

Sportsgamerissä on tällä hetkellä etusivulla postaus johon voi laittaa palautetta. Sinne kannattaa laittaa kaikki mahdollinen palaute koska menee suoraan EA Sportsille. Myöskin heidän omassa foorumissaan kannattaa palautetta laittaa niin ruusuja kuin risuja. Näitä kanavia ihmisten kannattaisi hyödyntää sen sijaan että valittavat muilla foorumeilla joita EA Sports ei edes lue.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Olen miettinyt Xbox Series S:ää, kun näyttää olevan näistä next gen -konsoleista halvin. Levyasemalle ei ole käyttöä, niin sikäli menisi hyvin omaan tarkoitukseen. Toisaalta tykkään pelata onlinessa ja ainakin omassa kaveripiirissä pleikka on ylivoimaisesti suositumpi konsoli. Kysymys kuuluukin, että voiko änäriä ja muita pelejä pelata onlinessa crossina muiden konsoleiden kanssa?

Pelaan itse nykyään Series S:ä. Minulle aivan riittävä ja kätevän kokoinenkin. Ehkä jotkut todella paljon tehoa vaativat pelit eivät ole parhaimmillaan Series S:llä mutta mielestäni Änäri esimerkiksi toimii hyvin. Ja tosiaan kun crossplay nykyään löytyy Änäristä niin ainakaan se ei ole ongelma HUTin ja World of Chelin pelaajille enää. Tuossa aiemmin mainitsin ettei online versuksessa ole crossplaytä joka on selkeä puute kyllä.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Kuten esimerkiksi?
No ainakin nämä X-Factor kyvyt ovat suomenkielisinä aivan helvetin huonoja vs englanninkielinen vastaava.

Ja lisätään tähän sen verran että en väitä näiden X-Factor kykyjen nimitysten olevan loistavia mutta englanninkielisenä järkevämpiä MINUN mielestä. Ja ehkäpä itselle tämä suomenkielinen vs englanninkielinen johtuu siitä että olen jo ikuisuuden pelannut änäreitä englanninkielellä koska se on MINULLE sopivampi. En pysty töllöstä katsomaan NHL:ää suomenkielisellä selostuksellakaan koska se ei MINUN korviini sovi ollenkaan.

Mielipiteet on meillä jokaisella ja mulle se on ok jos joku pelaa näitä suomenkielisenä mutta itse en ainakaan aio niin tehdä.
 
Viimeksi muokattu:

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Muutaman matsin skulannut bottia vastaa, ja voi jehna tuo skill-based one timer on ylivoimainen. Uppoaa ihan järkyttävällä prosentilla Supertähti-AI:ta vastaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Muutaman matsin skulannut bottia vastaa, ja voi jehna tuo skill-based one timer on ylivoimainen. Uppoaa ihan järkyttävällä prosentilla Supertähti-AI:ta vastaan.
Eli jälleen näissä peleissä on yksi tapa, joista syntyy varmaan 9/10 kertaa maali. NHL24:ssä tuollainen oli se, kun pääsit maalin takaa leikkaamaan maalin eteen sellaiseen sektoriin että pystyt laukomaan kiekon hanskakäden ylähyllylle.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää Wild card hässäkkä. Olen taktiikat vaihtanut kyllä joukkueen osalta, mutta eivät siirry tänne wild card puolelle ja niitäkö ei ennen peliä voi muuttaa? On meinaan niin huonot perustaktiikat, että antaa tasoitusta jo sillä.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Muutaman matsin skulannut bottia vastaa, ja voi jehna tuo skill-based one timer on ylivoimainen. Uppoaa ihan järkyttävällä prosentilla Supertähti-AI:ta vastaan.
Todella "innoissani" odottelen kunhan saan pelin näppeihin että mitenkäs oman selän taakse nämä tulee uppoamaan EASHL:n puolella.

Mitä nyt on eri striimeistä viikonlopun aikana seuraillut niin ehkäpä joku pikkunen viilaus voisi olla paikallaan tuohon.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
On tää hienoa. Pelasin Hutissa rivalssin sijoituspelit. Saldona 1voitto ja 4 tappioo, 95% maaleista joko etu- tai takatolpalta. Kovin on rasittavaa kun etukulmasta hörpitään alvariinsa sisään. Loput 5% oli joko ohjaus,maalin edusta hässäkän jälkeen jossa veskari poikittain. Vain muutama oli näitä kuuluisia one-timer maaleja joita itse sitten tein enemmän jos satuin maalin saamaan.
Muuten tätä peliä on jopa kiva pelata,mutta tuo online pelaaminen syö vähän miestä vaikka kuinka yrität puolustaa niitä vaaran paikkoja pois.
Wildcardia en oo vielä testannut,mutta jos sitäkin vielä tässä kokeilisi.
Franchine modessa on tullut pelattua joku 5 tai 6 peliä ja ihan mukavasti on sekin mennyt.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nämä ”normi-x-factorit” eivät ilmeisesti ole päivittymässä mihinkään kauden aikana?
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Todella "innoissani" odottelen kunhan saan pelin näppeihin että mitenkäs oman selän taakse nämä tulee uppoamaan EASHL:n puolella.

Mitä nyt on eri striimeistä viikonlopun aikana seuraillut niin ehkäpä joku pikkunen viilaus voisi olla paikallaan tuohon.
Ei oo toistaseks ainakaan itsellä juurikaan vastustajat tehny noita. Toki jokunen, mut ihan sillä tahdilla, mitä oikeastikin tai jopa vähemmän. Jotku pistää etukulmasta suoraan välillä. Kahteen viime peliin ei vastustaja oo tehny maaliakaan. En kyllä oo mikään pro, tai no pelin vaikeusasteella pro, mutta en superstar.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Syö kyllä miestä, kun laukaukset jtn 20-9 mulle ja maalit 3-4, kun vihulaisella menee joka vitun ikinen one timer sisään, minkä pommittaa. Ja näitä vastaavia otteluita on ollu jo pari. Yhen onnistuin 4-0 tilanteesta kääntämään ansaitusti 6-5 voitoksi.

En tiiä mikä homma, kun ainakin meikäläisellä tuntuu rivalssit tässäkin änärissä menevän niin, että joko voitan tai häviän pelejä putkeen. Ja noissa häviöputkissa tuntuu, että on melkee ihan sama miten pelaa, niin turpaan tulee joka tapauksessa. Varsinkin kiekon hallussapitäminen ja sen poisottaminen välillä suorastaan mahdotonta. Tottakai välillä on myös sitten sellaisia pelejä, jossa itseä höllitään, mutta yleensä kyllä niin että vastustajalla itse Jeesus matkassa.

Nuo one timerit pitää EA:n vittu korjata tai lähtee järki. Itsekin tuota käytän hyväkseni, mutta onha tuo ny ihan perseestä, että käytännössä se viivaveto uppoaa aina.

Ei mulla muuta. Jatkakaa.
 

Takapiiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Omalla yhden pelin testillä molari torjuu takatolpalta onetimerin jollain haamupelastuksella todennäköisemmin kuin sen siniviivalta heitetyn. Hävisin ensimmäisen pelin 8-5 ja 3 meni ainakin siniviivalta ja yksi tuollaisen riparista. Molarikin oli toki joku 76overall, mutta tokkopa noilla taaskaan mitään merkitystä on... pari maalia kyllä töhöilin jo asetuksiin, kun oli automaattinen takaperin luistelu tietty päällä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En vielä varmaksi mene sanomaan, mutta olisiko veskarilla tässä pelissä väliä? Saros ja Brodeaur vetivät minua vastaan sellaiset pelit, että en oikein tiedä minkälainen tontti olisi pitänyt olla. Oma 81 Miller ottaa joskus jonkun vedon kiinnikin.

Myin HUT:ssa Crosbyt ja kaikki kortit mitä pystyi myymään ja pelaan niillä mitä jäi. 83 Crosbystä sain 52000. Kohta 300K odottamassa pankkitilillä markkinoiden aukemamista.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Onko jollain muulla nyt, että ei yhdistä EA:lle, servereihin tai jotain? Ei pääse siis pelaamaan online ollenkaan.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Voiko joku selventää miten tämä HUTin ennakkokäyttötavoite tee ilmaveiviharhautuslaukaus tehdään? Tarkoittaako vain että pitäisi ilmaveivillä maali tehdä?
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Kyselen tästä wildcard setistä.
Eli settiin pitää laittaa kaksi wildcard korttia, jotka saat sieltä wildcard pelejä pelaamalla. On 80 ovr Lundell ja joku muu. Sitten pitää laittaa joku 84 ovr.
Sitä kyselen, että mikä ihmeen järki on tehdä tuo setti. Saat setistä sitten 84 wildcard pelaajan, sekä 80 ovr Lundellin, joka sinulla siis oli ja 84 peluri vaihtuu 84 peluriin
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyselen tästä wildcard setistä.
Eli settiin pitää laittaa kaksi wildcard korttia, jotka saat sieltä wildcard pelejä pelaamalla. On 80 ovr Lundell ja joku muu. Sitten pitää laittaa joku 84 ovr.
Sitä kyselen, että mikä ihmeen järki on tehdä tuo setti. Saat setistä sitten 84 wildcard pelaajan, sekä 80 ovr Lundellin, joka sinulla siis oli ja 84 peluri vaihtuu 84 peluriin
Eikös siitä saanu myös 84 ovr Wyatt Johnstonin kanssa +84 ovr valinta paketin (BND)? Eli 2x84 ovr
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Eikös siitä saanu myös 84 ovr Wyatt Johnstonin kanssa +84 ovr valinta paketin (BND)? Eli 2x84 ovr
Ai no sitten. No sen takia juuri kyselenkin, että saa tolkun tuohon.
Itse joudun laittamaan yhden 84 ovr wildcardin noiden kahden 80 ovr kanssa.
Kun ei ole hallussa noi lyhenteet (BND) tms
Kiitos tästä selvennyksestä.
Kannattaahan tuo sitten tehdä, jos saat ns kaksi ovr 84 yhden sijasta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös