Mainos

NHL 24 -keskustelu

  • 107 461
  • 588

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen tästä aiheesta puhunut aiemminkin ja varmaan jokaisen änärin kohdalla, mutta miksi näissä peleissä ei vaan voi olla kunnon maalivahtipeliä?

Itse ainakin lauon vain hyviltä maalintekopaikoilta ja ns. turhat vedot jätän täysin pois. Ei ihme, että prosentit paskoja kun ainoat vedot onetimereista tai parhailta vetosektoreilta. Botit taas laukovat liian vähän. Siinä ne syyt miksi ei ole kunnon maalivahtipeliä. Jos olisi liian hyvä maalivahti, ihmiset turhautuisi, kun pelit olisivat nyhjäämistä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Itse ainakin lauon vain hyviltä maalintekopaikoilta ja ns. turhat vedot jätän täysin pois. Ei ihme, että prosentit paskoja kun ainoat vedot onetimereista tai parhailta vetosektoreilta. Botit taas laukovat liian vähän. Siinä ne syyt miksi ei ole kunnon maalivahtipeliä. Jos olisi liian hyvä maalivahti, ihmiset turhautuisi, kun pelit olisivat nyhjäämistä.
Joo näinhän se on, itse tosin yleensä pelaan myös siten että haen paljon viivavetoja ja sieltä sitten ohjureita tai reboundeja.

Mä en tiiä onko tämä jotenkin oma perstuntuma, mutta tuntuu myös että botit heittää ns. hanskat tiskiin jos tulee äkkiä pari maalia. Tai ainakin vaikuttaa siltä, että jos nopeasti menee vaikka 3-0 johtoon niin sen jälkeen suunnilleen kaikki menee sisään ja botti ei yritäkään puolustaa.
 

Buster

Jäsen
Olen tästä aiheesta puhunut aiemminkin ja varmaan jokaisen änärin kohdalla, mutta miksi näissä peleissä ei vaan voi olla kunnon maalivahtipeliä? Pätee siis ihan molempiin suuntiin. Pelasin äsken Floridalla Bostonia vastaan, simuloin pelin loppuun kun tilanne oli 10-3 ja laukaukset oli varmaan 18-9. Simuloin loppuun ja lopputulos 13-5. Ei siellä ihan 95% torjuntaprosentti ollut.
Kauppaisin jonkinlaiseksi osasyyksi, että änäri on suunniteltu Fifan (jossa ei ole edes 45 min. puoliaikoja) tapaan lyhyempään otteluun ja yhdistelmäksi simulaatiota sekä arcadea. Joten game engine on oletettavasti ennen kaikkea rakennettu tarjoamaan mini jääkiekko-ottelu n. 20 minuutin (online-ottelun keston) puitteissa, jolloin tilastot eivät heijastele kovin autenttisesti 60 minuutin oikean elämän hokipeliä.

Samalla ehkä skillstick osittain rikkoi tai ainakin laittoi haastavaan asemaan tuon maalivahtipelin. Skillstick avasi paljon enemmän erilaisia vetoja ja vetokulmia. Sekä osaltaan mahdollisti enemmän one-timereita, koska syöttökulmia sai muutettua ja kiekkoa pystyi suojaamaan. Sitten samalla maalivahtipelin pitäisi näyttää realistiselta ja siltä, että maalivahti lukisi peliä ja reagoisi siihen, eikä ihmispelaajien kontrolleihin nollareaktioilla.

Mutta pääsyyhän lienee se, että jos EA onnistuu tekemään veskareista hyviä, niin sitten alkaa kovaääninen vingunta siellä ja täällä, että on liian vaikeaa tehdä maaleja. Jolloin tähän reagoidaan ja veskarit on taas seuloja. Valtaosan mielestä jääkiekko ei ole viihdyttävää, jos ei tule paljon maaleja ja täten onnistumisen tunteita. Lisäksi se kasvattaa pelaajassa kontrollintunnetta. EA haluaa pitää ydinpelaajakuntansa tyytyväisenä.

Aikanaan sitä huomasi moneen otteeseen nostalgisoivansa jopa jo NHL 10, joka oli todella puolustusvoittoinen versio (ja buginen paska EASHL-ottelunluonnin suhteen, kun tilttasi vähän väliä). Tippaakaan liioittelematta siinä jo hyökkäysalueelle pääseminen tuntui pieneltä voitolta. Viivoilla oli väliä. Nykyäänhän en ole enää peliä pelannut useaan vuoteen käytännössä. Suhteemme on monimutkainen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kauppaisin jonkinlaiseksi osasyyksi, että änäri on suunniteltu Fifan (jossa ei ole edes 45 min. puoliaikoja) tapaan lyhyempään otteluun ja yhdistelmäksi simulaatiota sekä arcadea. Joten game engine on oletettavasti ennen kaikkea rakennettu tarjoamaan mini jääkiekko-ottelu n. 20 minuutin (online-ottelun keston) puitteissa, jolloin tilastot eivät heijastele kovin autenttisesti 60 minuutin oikean elämän hokipeliä.

Samalla ehkä skillstick osittain rikkoi tai ainakin laittoi haastavaan asemaan tuon maalivahtipelin. Skillstick avasi paljon enemmän erilaisia vetoja ja vetokulmia. Sekä osaltaan mahdollisti enemmän one-timereita, koska syöttökulmia sai muutettua ja kiekkoa pystyi suojaamaan. Sitten samalla maalivahtipelin pitäisi näyttää realistiselta ja siltä, että maalivahti lukisi peliä ja reagoisi siihen, eikä ihmispelaajien kontrolleihin nollareaktioilla.
Joo no näinhän se tosiaan on, ja varmaankin juuri tuo online-pelaamisen yleistyminen on sitten vaikuttanut tähän. Aikoinaan kun näitä pelattiin lähinnä tekoälyä vastaan, niin silloin pelit oli tilastojensa valossa paljon realistisempia. Esim. joku NHL04 on varmaan tämän osalta kaikkein lähimpänä ns. oikeaa jääkiekkoa, siinä tulee monesti tekoälyn kanssakin niitä 30 laukauksen pelejä ja veskareiden statsit vaikuttaa ihan aidoilta.

Tavallaan tuo veskaripelin heikkous avaa pienen huijausreitin kun pelaa sitä Franchise-modea, eli veskareihin ei kannata työntää kovin paljon rahaa koska sillä ei loppupeleissä ole ihan hirveästi välilä millainen maalivahti siellä seisoo, tämä siis silloin jos pelaat itse suurimman osan peleistä.

Franchise-modessa muuten hiertää ihan suht paljon tuo ketjujen kemia. Niihin kun et voi tässä pelissä vaikuttaa itse mitenkään, koska joukkueen valmentaja piirtää ne taktiikat sinne taululle joten GM:nä et voi tehdä mitään. Suht perseestä. Tälläkään ei toki itse pelatessa ole kamalasti väliä, mutta sitten jos simuloi pelejä niin käsittääkseni se vaikuttaa jonkin verran jos siellä näkyy pahasti punaista.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Mutta pääsyyhän lienee se, että jos EA onnistuu tekemään veskareista hyviä, niin sitten alkaa kovaääninen vingunta siellä ja täällä, että on liian vaikeaa tehdä maaleja. Jolloin tähän reagoidaan ja veskarit on taas seuloja. Valtaosan mielestä jääkiekko ei ole viihdyttävää, jos ei tule paljon maaleja ja täten onnistumisen tunteita. Lisäksi se kasvattaa pelaajassa kontrollintunnetta. EA haluaa pitää ydinpelaajakuntansa tyytyväisenä.

EA:lla on vaikea tehtävä miellyttää pelaajia ja eihän se tule koskaan onnistumaan tekevät he mitä tahansa. Aina joku muutos on pois jostain muusta. Ja näinollen aina joku sitten valittaa.

Bottien osalta muistelen EA:n perustelleen joskus sitä mikseivät ne heidän peleissään (Änäri ja FIFA lähinnä taisivat olla tuossa lausunnossa aiheena) ole liian hyviä tai niistä tehdään tarkoituksella ei ainakaan niin hyviä mitä voisivat olla on että EA:n mukaan pelaajien taitoerot tulevat näin paremmin esiin.

Sama hyökkäämisen ja puolustamisen helppouden/vaikeuden balansseilla. Esimerkiksi FIFA:ssa on vaikeutettu parina viime vuotena puolustamista ainakin onlinessa. Siksi maaleja tulee pääsääntöisesti paljon. Änärissä on taidettu maalintekoa sen sijaan vaikeuttaa.

En tiedä mikä olisi paras balanssi kussakin pelissä. Toki lajit ovat eri mutta samoja lainalaisuuksia molemmista löytyy. Yleensä voi olla että jos maalintekoa on helpotettu ja puolustamista vaikeutettu tulevat pelaajien erot selkeämmin esiin koska maalipaikkoja tulee enemmän ja siten maalejakin.

Jos maalipaikkoja on sitävastoin vähän niin sille että sattumalle jää enemmän sijaa on mahdollisuus suurempi. Mutta oma taitonsa aina on se että jos maalipaikoille pääsy on vaikeaa niin miten sinne pääsee sekä kumpi hyödyntää paremmin paikkansa. Vaikeita asioita nämä ja jompaakumpaa pitää painottaa eli pelintekijän on tehtävä tässä se valinta peliä kehittäessään.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Pressure-mittaristakin on puhuttu ties miten paljon, mutta nyt sellainen aavistuksen rasittava juttu pisti taas silmään siitä:

Siinä vaiheessa kun se punainen laatikko tulee keskelle hyökkäys-/puolustusaluetta juuri sillä hetkellä kun pelaaja ja kiekko on siinä, niin siinä muuten aika taitavasti katoaa ihan täydellisesti näkyvyys koko kiekkoon. Varsinkin jos siinä sattuu olemaan vähän jotain punapaitaista jengiä kaukalossa, niin et nää oikeasti yhtään mitään siinä.

En oikeasti keksi yhtään hyvää asiaa tuosta pressure-mittarista.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Änäri oli ilmaisena plussapelinä ja pitihän se testailla. Vasta pari "Stanley Cup finaalia" pelattu kun peli vielä lataa loppuun. Muutama huomio.
- kahden pelin aikana onnistuin taklaamaan tasan kaksi kertaa, en tiedä miksi tuntuu että se taklaus ei vain osu
- harvinaisen outoa kun ohjain tärisee kokoajan
- voitin molemmat peli 1-0. Kankealta tuntuu vuosien tauon jälkeen.
- En oikein osaa ottaa kiekkoa botilta pois. Tuntuu että aina tulee jäähy. Luistelevat myös päin blokkaavaa pelaajaa saaden ylivoiman. Ylivoimalle en päässyt kertaakaan: D
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
- kahden pelin aikana onnistuin taklaamaan tasan kaksi kertaa, en tiedä miksi tuntuu että se taklaus ei vain osu
Itsekin tuskailin saman asian kanssa, kunnes hokasin että ainakin Playstationilla tuo taklaussysteemi on mennyt osittain uusiksi. Enää ei riitä että että luistelee päin pelaajaa oikea tatti alasuunnassa, vaan se pitää nytkäyttää ylös siinä kontaktin kohdalla. Kieltämättä vähän kummallinen muutos enkä ihan ymmärrä miksi moinen piti tehdä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Itsekin tuskailin saman asian kanssa, kunnes hokasin että ainakin Playstationilla tuo taklaussysteemi on mennyt osittain uusiksi. Enää ei riitä että että luistelee päin pelaajaa oikea tatti alasuunnassa, vaan se pitää nytkäyttää ylös siinä kontaktin kohdalla. Kieltämättä vähän kummallinen muutos enkä ihan ymmärrä miksi moinen piti tehdä.
Tosiaan tuo taklaaminen on vähän sama kuin lämärin vetäminen, eli ensin alas ja sitten ylös. Alkuun oli tosiaan vähän hankalaa, mutta sitten kun siihen tottuu niin suht helppoa antaa kunnon niittejä tämän jälkeen. Mutta ei ole kyllä ihan parhaasta päästä oleva muutos tuo(kaan).

Yksi mikä tuntuu olevan pirun hankalaa melkein näin vuodenkin jälkeen on lämärin vetäminen. Toki jos one-timerista pääsee tykittämään niin silloin yleensä onnistuu hyvin, mutta jos pitäisi esim. suorasta luistelusta kuten Ville Peltonen MM95 finaalissa konsanaan ampua lämäri, niin tuntuu epäonnistuvan aika usein. Sama on myös jos vaikka on pakkina viivalla.

Eilen pelasin muuten tekoälyä vastaan yhden parhaimmista peleistä koskaan tässä pelissä, tuntui jotenkin hämmentävän hyvältä se miten tuo peli eteni. Pelasin Floridalla Carolinaa vastaan, tasainen matsi ja tapahtumia oli paljon. Olin ehkä jokseenkin niskan päällä pitkiä pätkiä, mutta Carolina onnistui menemään ekassa erässä 0-1 ja toisen erän alussa 0-2 johtoon. Maalit ei edes olleet mitään perinteisiä tekoälyn tekemiä kusetusmaaleja, vaan ne oli ihan oikeasti seurausta selkeistä omista virheistäni.

Noh, pian tämän jälkeen ajelin Aron Ekbladilla Jake Guentzelin ihan pystyyn, tästä tuli sitten tappelu ja laitoin Ekbladilla muistaakseni Slavinin nippuun. Tästä tuli sitten itselle selkeä momentum, ei mennyt kuin hetki niin kavensin Matthew Tkachukilla tilanteeksi 1-2. Tämän jälkeen sitten tulikin pian jo tasoitus 2-2:een kun pistin Lundellilla kiekon pönttöön, ja oikeastaan tiesin tässä vaiheessa että tulen voittamaan tämän pelin. Molemmilla oli kyllä ihan hyviä tontteja, mutta lopulta muutama minuutti ennen loppua Sasha Barkov pistää pienestä kulmasta ylähyllylle ja 3-2. Hetken päästä vielä Tkachukilla tyhjiin ja kiskis 4-2 voitto oijoijoijoijoi.

Mut toi oli tosiaan sellainen ns. oikean lätkäpelin tuntuinen, olin jo menettämässä matsin omiin virheisiin mutta sitten fyysisen yliotteen kautta Carolina sekaisin ja peli kääntyi minulle. Tuo oli vielä muutenkin sellainen peli että tekoäly laukoi yli 20 kertaa, eli se tosiaan yritti tehdä niitä maalejakin muullakin tavalla kuin syöttelemällä 400 kertaa hyökkäysalueella ja nakuttelemalla tyhjiin.

Mutjoo, vähän tälleen gloryhunter-hengessä pelailen nyt Floridalla tätä, itse asiassa toinen kausi on jo menossa. Ekalla kaudella voitin finaaleissa ylläripylläri Edmontonin. Nyt on toinen kausi menossa, olen pistänyt joukkuetta jonkin verran uusiksi. Kuten olen huomannut tässä pelissä, niin veskareihin ei kannata ihan liikaa tuhlata rahaa. Pistin ekalla kaudella Sergei Bobrovskin lihoiksi Anaheimin suuntaan ja onnistuin keplottelemaan Mason McTavishin itselleni. Lisäksi hankin myös Oliver Björkstrandin ja tälle toiselle kaudelle treidasin Carter Verhaeghen Ottawaan ja sieltä vaihdossa... BOOOOMMMMM! Brady Tkachuk! Hauskaa pitää molempia Tkachukin veljeksiä joukkueessa, eri ketjuissa kylläkin.

Mutjoo, tässä saa kasattua kyllä loppupeleissä aika jäätävän kovan nipun kun pikkusen kikkailee, esim. varausvuoroja tulee joskus pistettyä aika kylmästi lihoiksi. Lupaavia junnuja löytyy myöhemmiltäkin kierroksilta ja jos ei löydy, niin niitä pystyy hankkimaan muualtakin. Tämän hetken kokoonpano näyttää tältä:

M. Tkachuk-Barkov-Reinhart
B. Tkachuk-McTavish-Björkstrand
Bennett-Lundell-Foerster
Luostarinen-Toews-Carter

Forsling-Montour
Mikkola-Ekblad
Martinez-E. Johnson

Knight
Lankinen

Onhan tossa muutama ihan hauska juttu toki, Jonathan Toews on tässä pelissä edelleen yllättävän hyvä pelaaja, overall on 83 ja mies on ihan jäätävän hyvä aloittaja. Jeff Carter ei pistänytkään hokkareita vielä naulaan vaan rouhii nelosketjussa ja iskee välillä ihan hyvin maalejakin.

Ja miten nuo saa palkkakattoon mahtumaan, no esim. siten että Lundellille kun iskee heti ekan kauden alussa sopimustarjouksen niin miehen voi kiinnittää sellaisella 8v ja 2 miljoonaa per kausi -sopimuksella, siinä säästyy aika hyvin dollareita muualle. Veskarit vetää sen reilun miljoonan kaudessa, Knightilla on vielä yksi kausi halpaa sopimusta jäljellä ja tuostakin kehittyy aika kova veskari tässä, vaikka tosiaan sillä nyt ei ihan niin hirveästi väliä ole kun itse pelaa pelit. Simuloidessa ehkä vähän enemmän.

Tuosta nipusta sopimukset ensi kaudeksi on kaikilla muilla paitsi Bennettillä, Carterilla ja Johnsonilla, eli kyllähän tässä dynastiaa ollaan rakentamassa. Martinez on kyllä ehkä vähän turhaan kahden vuoden pahvilla, toki halpa sopimus joten ei sinänsä niin väliä ja kai tuo kolmosparin ja seiskapakin välillä luutii hyvin.

Joo, onhan tuo suhteellisen kova nippu kyllä, itse asiassa usein tulee kokeiltua sitä että miten hyviä joukkueita tässä saa palkkakaton puitteissa kasattua. Voisihan sitä joskus pelata jollain jämäjengillä ja lähteä rakentamaan joukkuetta uusiksi, mutta ongelma niissäkin on vaan siinä että kun itse kuitenkin pelaa ison osan peleistä, niin aika paskasti saa kyllä pelata jos nippua ei raahaa pudotuspeleihin ja lopulta voita sitä mestaruutta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mut toi oli tosiaan sellainen ns. oikean lätkäpelin tuntuinen, olin jo menettämässä matsin omiin virheisiin mutta sitten fyysisen yliotteen kautta Carolina sekaisin ja peli kääntyi minulle. Tuo oli vielä muutenkin sellainen peli että tekoäly laukoi yli 20 kertaa, eli se tosiaan yritti tehdä niitä maalejakin muullakin tavalla kuin syöttelemällä 400 kertaa hyökkäysalueella ja nakuttelemalla tyhjiin.
Ja sitten tällaisen ns. realistisen pelin jälkeen paluu arkeen:

Peräkkäiset pelit joissa tekoäly laukoo 11 kertaa pelissä ja tekee viisi maalia. Ihan vitun oksettavaa.
 

A Siente

Jäsen
Tuli PS+ pelinä ladattuna. Eka kerta neljään vuoteen. Ei tämä kyllä kovin kauheasti ole muuttunut. Ollut ihan kiva HUT:ia vääntää pitkästä aikaa. Yksinpelinä tosin tulee noita tavoitteita tehtyä, että saa edes jonkinlaisen joukkueen kasaan. En ole varma onko tähän HUT niin järkeä enää tässä vaiheessä panostaa, mutta se on ainoa mikä itseä kiinnostaa.
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Näköjään peli pilattu/mennyt rikki.
Pakoista tulee liiankin hyviä kortteja ja uusimmista haasteista pitäisi tulla 88 pelaaja, niin jakeleenin 97 Georgijevejä.
Juuri poikani sai molemmista haasteista kaksi tuollaista ja kaverini kuummissaa ilmoitti äsken saaneensa sen. Se mikä pisti ärsyttämään, niin itse en saanut.
Jos nyt esim 2/3 osa saa noita, niin aika monella on sitten 97 Georgijev siellä maalissa.
Ja mitä näihin pakkoihin tulee, niin harvemmin tulee samassa pelaajapakassa kolme 92 ovr ja vielä 90 Aho kaupan päälle. Sen jälkeen sieltä lentää 88 kehitysikoni Lemieux jne. Aika erikoista touhua.
Tämmöisiä pakkoja tuli juuri eilen pojalleni ja äsken samaiselle kaverilleni.
Joku bugihan siellä nyt on pakko olla, jos 88 ovr sijasta sieltä tulee 97 arvosta.
Tottakai ottaa päähän tämmöinen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Tässä Franchise-modessa pitäisi olla kyllä mukana ne tosielämästäkin tutut siirron estävät pykälät. Toisi ihan erilaista haastetta pelaamiseen. Usein tykkään pelata Torontolla, niin siellä joutuisi muuten taistelemaan palkkakaton kanssa, mutta esim. Tavaresista on vähän turhan helppo hankkiutua eroon ja saada vastaavan tason pelaaja puolta halvemmalla.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tässä Franchise-modessa pitäisi olla kyllä mukana ne tosielämästäkin tutut siirron estävät pykälät. Toisi ihan erilaista haastetta pelaamiseen. Usein tykkään pelata Torontolla, niin siellä joutuisi muuten taistelemaan palkkakaton kanssa, mutta esim. Tavaresista on vähän turhan helppo hankkiutua eroon ja saada vastaavan tason pelaaja puolta halvemmalla.

Jep. Pitäisi muutenkin olla jotenkin kattavammat sopimusneuvottelut. Nyt on menty tällä samalla "palkka+vuodet" neuvotteluilla jo 20vuotta. Toki EA:n tuntien tämäkin ryssittäisiin jollain epäloogisuudella ja tulisi vain paskafiilis.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Veskareilla on tässä pelissä reikä siinä hanskakäden yläkulmassa. Toki kyllähän ammattipelaajat varmaan aika helposti sen kiekon siitä oikeastikin maaliin sujauttaa, mutta tässä pelissä sinne hanskakäden yläkulmaan uppoaa vedot ihan naurettavan helposti. Puhun siis tilanteista, joissa esim. leftin pelaajalla kierrät siihen maalin eteen, niin veskarit ensinnäkin ylipelaavat sen etukulman ihan täysin auki, mutta muutenkin tuntuvat jättävän about metrin tyhjää näkyville.

Tässä on myös sellainen, että botit puolustaa aika usein siten että pakittavat sinne maalille --> tulee kontakti veskariin ja silloin veskari ei saa mitään kiinni.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten jotkut oikeesti jaksaa lähettää vittuilu viestejä jonkun drop in pelin jälkeen?

Jotkut ottaa tuon pelin aivan liian tosissaan. Samaa viestittelyä kyllä tulee myös ihan onlineotteluissa. Ei tuosta kauan ole kuin joku suomalainen aikuinen mies aloitti huutelun jo kesken pelin. Taisin johtaa peliä 2-3 maalilla ja vastustaja aukaisi mikkinsä "vittu sä oot kyl paska, miltä tuntuu et pitää pärjätä ea-avuilla" tätä sitten jatkui koko pelin ajan ja kun kaveri lopulta voitti jatkoilla, kun itsellä seisoi kaksi bottia siinä siniviivan juurella. (On muuten ehkä vittumaisin bugi pelissä) Tuli sieltä sitten 3 vai 4 viestiä vielä pelin jälkeen et pitäisi lopettaa pelaaminen ja muuta vastaavaa. Vastasin lopulta, että jos aikuisella äijällä menee peli noin paljon tunteisiin, suosittelen terapiaa tai ulos menemistä.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Pari peliä oluen kera, ja jo kaduttaa... Täyttä jaskaa tämä peli on...
3 peliä, 3 suomalaista ja kaikilla putlerin sylikoira jengissä...
Vaikka voittaa niin ei tästä saa mitään iloa...
Parempi sulkea tämä jaska, ettei 4 kk ilman röökiä mene tämän jaskan takia pilalle...
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
itse löysin Citymarketista NHL 24 pelin hintaan 20e.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan NHL25:stä kuulunut mitään. Tämän version pelaamisen lopetin varmaan marraskuussa. Näin huonoa tekelettä ei ole ennen ollutkaan.
 
D

DeathStalkerFIN

Ei ole hirveästi tihkunut tietoa uudesta änäristä. Eikös yleensä näihin aikoihin ole EA Sports postannut someen tulevasta pelistä jotain? Ainakin viime vuonna näin oli, mitä tuota X:ää kävin läpi. Itse nykyisestä pelistä, niin HUTtia jaksoi pelata vuoden vaihteen yli. EASHL on se mitä kavereiden kanssa tulee pelattua, pääsääntöisesti viikonloppuisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös