NHL 24 keskustelu

  • 103 069
  • 579

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Ensimmäiset trailerit eivät minusta kerro kaikkea. Vasta kun näkee tarkempia trailereita esim. gameplaystä sekä muista ominaisuuksista voi jotain johtopäätöksiä tehdä. Vasta 10 tunnin ennakkokokeilu kertoo enemmän.

Kokeilen itsekin edellisvuosien tapaan mutta voi olla että vaikka peli olisi hyväkin jää se ostamatta tänä vuonna. Syynä on se ettei World Championshipiä järjestetä tulevassa versiossa ollenkaan. Se on ollut EASHL:n lisäksi tärkein syy miksi olen peliä pelannut viime vuosina enemmän kuin esimerkiksi FIFAa/EA Sports FC:ä/eFootballia.

On ollut palkitsevaa kehittää omaa HUT-jengiä ja pelityyliä World Championshipiä varten. Ymmärrän kyllä perusteet miksi turnausta ei järjestetä nyt mutta ainakin itse tykkäsin joka vuosi kun olin mukana. Vaikka voitot jäivät siellä vähiin mutta hauska oli pelata ja syksystä asti valmistautua turnaukseen. Nyt tuo on pois ja jos tilalle ei esimerkiksi HUTiin tule mitään uutta - Rivals vaatisi täydellisen remontin kuten EA Sports FC:ä ja jo FIFA23:a tehtiin - niin en tiedä jaksanko EASHL:n takia peliä hankkia. Jää nähtäväksi.

Teen itse tuomion vasta kun olen nähnyt pelistä enemmän ja päässyt sitä kokeilemaan. Mahdollista myös on että lataan NHL 25:n vasta keväällä EA Playstä kun se tulee sinne ladattavaksi joskus huhti-toukokuussa. Tuleva futispeli UFL kiinnostaa myös joten ehkä siinä pelaan kauden 2024-2025 valtaosan peleistäni.
 

Schadowan

Jäsen
Vaikuttaa siltä, että tulee olemaan ensimmäinen änäri jonka ostan vasta alennusmyynneistä. Ei mitään maata mullistavaa tänäkään vuonna. Viime änäri jäi erittäin vähälle, sillä lähinnä huonompaan suuntaan meni kun piti pilata kontrollit.
Ota Gamepass viikoksi/kuukaudeksi (saa varmaan jonkun alen jostain) ja kokeilet sen 10h. Näin ajattelin itsekin tehdä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Millä ihmeen perunalla ihmiset taas pelaa, kun ei löydy kuin täysin kuraisia yhteyksiä?
Dropissa ja seurapeleissä menee satavuotta, kun on haettu peliä tänään
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös