En tiedä onko FUT:ssa samaa, mutta mielestäni HUT:ssa ongelmana on liian helposti rakennettava joukkue. Yli 80 overallin pelaajia tulee ovista ja ikkunoista, joiden avulla parempien korttien hommaaminen on heti aivan liian helppoa. Siinä HUT:n idea toimii, että vähitellen tulee tarjolle parempia ja parempia pelaajia, mutta niiden pelaajien hommaaminen välittömästi on liian helppoa.
Esimerkiksi pronssi- ja hopeapelaajat ovat aivan turhia. Pronssipelaajat mahtuvat kokoonpanoon aloituspakan jälkeen, mutta päivän tai parin pelaamisen jälkeen eivät enää. Ja viikossa hopeapelaajatkin putoaa kokoonpanosta. Olisi hauskempaa, jos yli 80 overallin pelaajat ovat harvinaisia ja hyvän joukkueen rakentaminen vie oikeasti paljon aikaa. Tai tietysti paljon rahaa, ymmärrän tämänkin puolen EA:n näkökulmasta. Mutta ilman ostettuja kolikoitakin 84-86-overallisen joukkueen saa parissa kuukaudessa, kunhan pelaa säännöllisesti. Eilen tuli kokoonpanotaisteluiden palkinnot ja mitään hyödyllistä pelaajaa en saanut, mutta myin kaikki pelaajat ja sieltä tuli yli 100 000 kolikkoa, joilla hommasin Sidney Crosbyn X-factorille parannusta ja alaketjuihin vahvistusta. Nyt kun peli on ollut kaksi kuukautta pelattavissa on jo 83 overallin pelaajat nelosketjun kamaa, jos sitäkään, hyvissä joukkueissa.
Omassa pelaamisessa heikkoutena on erityisesti taklaaminen. Muuttunut taklaussysteemi tuottaa minulle yhä ongelmia ja annan liikaa tasoistusta, offline-peleissäkin, kun en saa pysäytettyä vastustajia kunnolla taklauksilla. Sen lisäksi oline-peleissä häviän aivan liikaa aloituksia ja en osaa puolustaa tarpeeksi hyvin näitä takakulmasyöttäjiä vastaan. Kyllähän paikan tullen takakulmalle on hyvä syöttää ja sitähän tapahtuu oikeassakin NHL:ssä. Mutta tarkoitan näitä vastustajia, jotka pyörivät jollain isokokoisella vahvalla härällä kulmassa kunnes takakulmalla on joku pelaaja ja sinne mun kolmen pakin läpi syöttö.
Esimerkiksi pronssi- ja hopeapelaajat ovat aivan turhia. Pronssipelaajat mahtuvat kokoonpanoon aloituspakan jälkeen, mutta päivän tai parin pelaamisen jälkeen eivät enää. Ja viikossa hopeapelaajatkin putoaa kokoonpanosta. Olisi hauskempaa, jos yli 80 overallin pelaajat ovat harvinaisia ja hyvän joukkueen rakentaminen vie oikeasti paljon aikaa. Tai tietysti paljon rahaa, ymmärrän tämänkin puolen EA:n näkökulmasta. Mutta ilman ostettuja kolikoitakin 84-86-overallisen joukkueen saa parissa kuukaudessa, kunhan pelaa säännöllisesti. Eilen tuli kokoonpanotaisteluiden palkinnot ja mitään hyödyllistä pelaajaa en saanut, mutta myin kaikki pelaajat ja sieltä tuli yli 100 000 kolikkoa, joilla hommasin Sidney Crosbyn X-factorille parannusta ja alaketjuihin vahvistusta. Nyt kun peli on ollut kaksi kuukautta pelattavissa on jo 83 overallin pelaajat nelosketjun kamaa, jos sitäkään, hyvissä joukkueissa.
Omassa pelaamisessa heikkoutena on erityisesti taklaaminen. Muuttunut taklaussysteemi tuottaa minulle yhä ongelmia ja annan liikaa tasoistusta, offline-peleissäkin, kun en saa pysäytettyä vastustajia kunnolla taklauksilla. Sen lisäksi oline-peleissä häviän aivan liikaa aloituksia ja en osaa puolustaa tarpeeksi hyvin näitä takakulmasyöttäjiä vastaan. Kyllähän paikan tullen takakulmalle on hyvä syöttää ja sitähän tapahtuu oikeassakin NHL:ssä. Mutta tarkoitan näitä vastustajia, jotka pyörivät jollain isokokoisella vahvalla härällä kulmassa kunnes takakulmalla on joku pelaaja ja sinne mun kolmen pakin läpi syöttö.