Kaverilla kävi noin ja sovelluksen uudelleenkäynnistäminen auttoi.Jaahas nyt hajosi ja katosi äänet täysin NHL:stä. Onko muilla tämmöistä käynyt? Nyt on jo outoa bugia.
Kaverilla kävi noin ja sovelluksen uudelleenkäynnistäminen auttoi.Jaahas nyt hajosi ja katosi äänet täysin NHL:stä. Onko muilla tämmöistä käynyt? Nyt on jo outoa bugia.
On käynyt pari kertaa. Tosiaan pelin uudelleen käynnistämisellä korjaantuuJaahas nyt hajosi ja katosi äänet täysin NHL:stä. Onko muilla tämmöistä käynyt? Nyt on jo outoa bugia.
Narri paidan saa HUT haasteista.
Oli noissa päivittäisissä haasteissa pari viikkoa sitten. Eli ei enää saatavilla.En kyllä itse etsimälläkään löytänyt, että mistä haasteista tuo paita tulee.
Ei ollut edes sellaista palkintoa, missä okisi paitamahdollisuus.
Miten tuo nyt niinkuin menee ?
Nyt on tosiaan käynyt niin että HC Pahoinvointialue meni nurin suhteellisen nopeasti ja joukkueen poistamisen jälkeen on tullut muutamia kyselyjä mihin on sitten tietysti vastailtu mutta ajattelin että päivittelen tilannetta tänne ja kerron että joukkuetta ei enää tosiaan ole olemassa.HC Pahoinvointialue etsii nyt pelaajia joukkueeseen. Kaverin kanssa oli tarkoitus alkaa keräilemään porukkaa kasaan mutta se meni sitten päivittämään pleikkarinsa nelosesta vitoseen joten olen siellä nyt ihan yksin ja odottelen että pääsis pelailemaan. Mulle on ihan sama että ketä sinne liittyy (jos liittyy) koska itsellä kokemus noita vähäisiä drop-in matseja lukuunottamatta on täysi nolla.
Aikaa pelaamiseen löytyy runsaasti joten omalta kohdaltani ei ole juuri mitään esteitä pelaamiselle. Maalivahtina tai pakkina meinasin että voisin pelailla mutta katsotaan nyt että kiinnostaako ketään lähteä edes mukaan tähän. Silläkään ei ole mitään merkitystä että minkä tasoinen pelaaja joukkueeseen liittyy kun mulle riittää ainakin se että antaa parhaansa joka pelissä eikä ota liian tosissaan tätä pelaamista että jos nyt jollekkin joku lapsus sattuu niin heti ollaan haukkumassa ja huutamassa (kuten olen noissa drop-in matseissa huomannut) vaan tärkeintä on se että jokainen pystyisi nauttimaan pelaamisesta juuri sellaisena pelaajana kuin on.
PS4 tosiaan kyseessä ja jos nyt käy niin että ei tähän löydy kiinnostuneita niin jos jollakin on joukkue valmiina ja periaatteet samat kuin itsellä että rennolla meiningillä ja juuri sellaisena pelaajana minkälainen on niin vinkkiä jos on maalivahdille tai pakille tarvetta niin täältä löytyy kyllä innokas kaveri osallistumaan.
Kertautuu. Jos on vaikka 20 pelaajaa, niin yhdestä pelistää saa sitten sen 20 peliä mittariin.Noissa HUT tavoitteissa kun on että pelaa otteluita missä kokoonpanossa väh. 1 (vaikka nyt All-stars) pelaaja, niin kertaantuuko niiden pelien määrät aina, jos kokoonpanossa on vaikka kaksi pelaaja? Vaikeasti muotoiltu kysymys, mutta lähinnä ihmettelen miten on mahdollista edes pelata 600 ottelua kuukauden aikana.
5-0 johtoon champeissä, sitten vihun 7 skodee sinisen jälkeen menee sisään ja tilanne onkin 5-7, ihana peli...
Siis onko tässä jollain käytössä joku taikanappi noihin aloituksiin vai enkö vaan osaa aloittaa? Pelannut normi online vs matseja ja todella usein tulee vastaan matseja joissa vastustaja voittaa muutamaa lukuunottamatta kaikki aloitukset... Käytän hybridikontrolleja jos sillä on jotain merkitystä ja olen katsonut ohjeista että mistä tapahtuu mitäkin ja olen kokeillut kaikkea mutta silti tulee kunnolla turpaan aloituksissa lähes joka matsissa... Tulee vastaan kyllä sellasiakin matseja joissa itse voitan lähes kaikki aloitukset sekä sellaisia missä menee aikalailla puoliksi aloitusvoitot mutta tosiaan suurin osa matseista on sellasia missä itse ei voita kun sen muutaman ja vastustaja sen parikymmentä että jos nyt saisi edes puolitettua noista peleistä missä vastustaja vie kaiken niin se helpottaisi omaa pelaamista huomattavasti.
Olen myös muutamat videot katsonut aloituksista ja sieltä joitain vinkkejä ottanut käyttöön mutta ei niistäkään ole juurikaan hyötyä ollut joten tämä nyt menee aikalailla ihmettelyksi koko touhu... Jos jollain olisi jotain neuvoja heittää että miten nämä aloittajaproot saa nujerrettua (edes puoliksi) niin neuvot ovat kyllä todellakin tervetulleita.
Niinkuin @Torogood tuossa mainitsikin niin yleensä se on juurikin vasta-aloituksista kiinni. Kyllähän niitäkin pelaajia löytyy jotka vetää aloituksesta toiseen sitomalla vaikka olisi ensimmäisen aloituksen jälkeen hävinnyt kaikki loput mutta sitten taas löytyy niitä jotka vaihtaa tyyliä koko ajan joten menee tuuripeliksi/lukemiseksi aloittaminen. Sitomisia esim. ei kannata lähteä kämmenellä voittamaan koska vastustajan on helppo vaihtaa sitominen normi rystyksi joten suosittelen rystykääntöä.Siis onko tässä jollain käytössä joku taikanappi noihin aloituksiin vai enkö vaan osaa aloittaa? Pelannut normi online vs matseja ja todella usein tulee vastaan matseja joissa vastustaja voittaa muutamaa lukuunottamatta kaikki aloitukset... Käytän hybridikontrolleja jos sillä on jotain merkitystä ja olen katsonut ohjeista että mistä tapahtuu mitäkin ja olen kokeillut kaikkea mutta silti tulee kunnolla turpaan aloituksissa lähes joka matsissa... Tulee vastaan kyllä sellasiakin matseja joissa itse voitan lähes kaikki aloitukset sekä sellaisia missä menee aikalailla puoliksi aloitusvoitot mutta tosiaan suurin osa matseista on sellasia missä itse ei voita kun sen muutaman ja vastustaja sen parikymmentä että jos nyt saisi edes puolitettua noista peleistä missä vastustaja vie kaiken niin se helpottaisi omaa pelaamista huomattavasti.
Olen myös muutamat videot katsonut aloituksista ja sieltä joitain vinkkejä ottanut käyttöön mutta ei niistäkään ole juurikaan hyötyä ollut joten tämä nyt menee aikalailla ihmettelyksi koko touhu... Jos jollain olisi jotain neuvoja heittää että miten nämä aloittajaproot saa nujerrettua (edes puoliksi) niin neuvot ovat kyllä todellakin tervetulleita.
Tuli semmonen "älynväläys" että lähdenpäs suorittamaan "maailmankiertuetta" noissa online vs höntsämatseissa. Tämä "maailmankiertue" piti sisällään yhden matsin jokaisella maajoukkueella ja matseja kertyi yhteensä 22 kappaletta ja tässä ei siis ollut mukana naisten eikä nuorten maajoukkueita.
Tuli kyllä sellasia matseja pelattua mitä ihmettelen tässä vielä jonkin aikaa että miten oli edes mahdollista mitä osassa tapahtui ja ajattelin heittää kaikista tulokset tänne jos joku vaikka ne katsoo ja huomaisi samalla pelanneensa meikäläistä vastaan :) (nimimerkkiä voi kysellä yv:llä)
Yhtään peliä en koskaan jätä kesken oli tilanne sitten pelissä mikä vaan koska mun mielestä pelit kuuluu pelata loppuun mutta seuraavaksi niihin tuloksiin.
(LUO = Luovutus) (JA = Jatkoaika)
Itävalta-Carolina 0-3
Kanada-Edmonton 4-6
Tshekki-Dallas 4-1 LUO
Tanska-Florida 3-0 LUO
Suomi-Florida 6-5 JA
Ranska-Florida 5-10
Saksa-Florida 3-0
Iso-Britannia-Atlantin Tähdistö 3-4
Unkari-Toronto 3-5
Italia-Buffalo 2-3
Japani-Dallas 4-1 LUO
Kazakstan-Montreal 0-1
Korea-Ottawa 2-3 JA
Latvia-Boston 6-0 LUO
Norja-Pittsburgh Alumni 3-0 LUO
Puola-Florida 2-6
Slovakia-Tshekki 4-1 LUO
Slovenia-Washington 2-9
Ruotsi-San Jose 2-5
Sveitsi-Anaheim Alumni 4-0 LUO
Ukraina-New York Islanders 3-2
USA-Montreal 4-0 LUO
Mielenkiintoisia matseja kaikki ja tulokset hämää osassa kyllä aika pahasti kun ei kerro sitä että mitä se peli piti sisällään ja niistä voin kertoa kyllä jos joku haluaa kysyä jos enää edes sitten muistan että mitä missäkin pelissä tapahtui :)