Ja tosiaan siellä on kaksi vaihtoehtoa näissä online vs matseissa eli "kilpailullinen" ja "höntsä" ja itse pelasin tosiaan niitä "höntsä" versioita joten onko sillä merkitystä? Mitään muuta eroa näissä ei ole kuin "höntsä" versioissa ei ole käytössä sitä pistejärjestelmää ja vastaan voi tulla myös pelejä missä vastassa voi olla enemmän kuin yksi pelaaja ja niitä kyllä osui tohon omaan "maailmankiertueeseen" ja näistä peleistä ainakin seuraavissa oli vastassa enemmän kuin yksi pelaajaMinusta täysin oikea asenne että ei ragequittaa. En itsekään sitä enää nykyään tee mutta täytyy rehellisesti myöntää että alkuaikoina sitä tuli tehtyä mutta olen iloinen että on quittaamisesta kasvanut pois. Ajattelen niin että aina pelissä oppii jotain ja pelejä tulee aina uusia joten tappiot eivät maailmaa kaada.
Mielenkiintoinen idea tämä "maailmankiertueesi". Tuosta tuli mieleen jalostaa hieman ideaa siten että tästä voisi saada aikaan jonkinlaisen yhteisöllisen tapahtuman siten että jokainen osallistuja tahoillaan pelaa samalla tavalla 22 ottelua eri maajoukkueilla ja laittaa tulokset sekä saldot ( voitot, tappiot, jatkoaikatappiot) tänne. Sitten tehdään rankinglista josta näkee kaikkien osallistuvien sijoitukset. Pelien pelaamiseen olisi jokin aikaraja esimerkiksi kuukausi.
Olen itse Änärikauden jälkeen pitänyt pelistä hieman taukoa viimeisen parin kuukauden ajan. Tämäntyyppinen event toisi ihan mukavan uudelleenkäynnistyksen Änäriin. Ja tässä ei alustalla olisi väliä. Jokainen NHL 23 omistava voisi osallistua pelasi sitten PS4:lla tai PS5:lla tai jommallakummalla XBoxilla.
Eli tänne vaan tulokset (kuvankaappaukset saa laittaa halutessaan) ja voi merkitä saldot selvyyden vuoksi. Sitten vaikkapa heinäkuun alussa katsotaan kenen tuloksia on täällä ja lasketaan kunkin pelaajan saldot listalle.
Miltä kuulostaa? Taidanpa laittaa pelin tänään lataukseen uudestaan kun poistin sen tuossa hetkellisesti kun piti saada tilaa konsolille kun tauon aikana pelailin muuta joka vaati tilaa kovalevylle.
Itävalta-Carolina 0-3
Tanska-Florida 3-0 LUO
Italia-Buffalo 2-3
Korea-Ottawa 2-3 JA
Latvia-Boston 6-0 LUO
Norja-Pittsburgh Alumni 3-0 LUO
Slovakia-Tshekki 4-1 LUO
Ruotsi-San Jose 2-5
Listasin sen takia erikseen nämä matsit missä vastassa oli enemmän kuin yksi pelaaja joista näkee että niissäkin voi käydä miten vaan joten kysymys kuuluukin että olisiko pitänyt pelata kuitenkin "kilpailullinen" muodossa nämä pelit? Itse voin kyllä vetästä uudestaankin nämä kaikki jos päätetään että käytetään pelimuotona tota "kilpailullinen" versioita :)