NHL 22 – yleinen keskustelu

  • 207 297
  • 1 301

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Botit tai siis tekoäly pitäisi kyllä uudistaa. En ole supertähdellä onnistunut häviämään vielä peliäkään koska vanhasta muistista tietää tasan tarkkaan mitä botti seuraavaksi yrittää. Vaikka se toki yrittää huijata minkä pystyy, niin helppoa on silti. Enkä ole erityisen hyvä pelaaja, mutta tämä peli on vaan niin nähty. Eikä tekoälyn haastavuus saisi kuitenkaan perustua huijaamiseen.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Onko Jatkoajalla joku porukka EASHL peleille? Itellä XOne niin hankala löytää hyviä aikuisia tyyppejä kenen kanssa pelata. Pelaan toki HUTia eniten mutta välillä kiva vedellä EASHLää kans.
 
Omalla kohdalla alkaa säädöt olla ihan kohdallaan. Laukaukset, riippuen vastustajasta, ovat hyvällä tasolla. Esimerkiksi Coloradoa vastaan olin ihan altavastaajana Ottawalla ja he paukuttivat 42 laukausta minun maalia kohti, kiitos viiden ylivoiman. Päästin tuossa pelissä kaksi ja voitin lopulta tehden neljä maalia, joista viimeisen tyhjiin. Kyllä tässä kärsivällisellä pelisäätimien muokkaamisella saa taas ihan kelpo pelin aikaiseksi.

Se mistä pidän erityisen paljon tässä pelissä versus edelliseen, on vastustajan ylivoima. Nyt joutuu oikeasti taistelemaan alivoimalla, eikä voi hyökätä kuten tasamiehistöllä, kuten edellisissä peleissä pystyi.
 
Onko tässä seuratilassa noilla ketjujen kokonaisuuksilla mitään väliä. Ja muutenkin miten hitossa noi vaikutukset menee kun välillä näkyy punasta rastia ja välillä vihreetä check merkkiä. Ärsyttävää kun ei voi mieleisiä ketjujakaan enää tehä ilman että siitä rokotetaan
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
. Arvatkaapa tarvitsee minun tai muiden kunnioittaa tätä peliyhteisöä, jos itse peli-yhtiö kusettaa näin helvetisti. Ei. Ei tarvise.

Itse ainakin EASHL:ssä ja HUT:issa mussutan mikissä ja kuumennan vastustajia kaikin keinon. EASHL:ssä joskus kulutan aikaa oman maalin takana, jos johdamme yms. Pelin jälkeen lähtee joskus onlinessa ärsyttäville vastustajille voittopelin jälkeen kuittia tyylillä "Hyvä poika, tarvitset harjoitusta! Opettele pelaa!" jne. Saan siitä mielihyvää
Ollaan aina mietitty kavereiden kanssa chelliä pelatessa mikä saa ihmisen mielen sellaseen asentoon että pitää videopelissä mennä pelaamaan aikaa maalintaakse tai jtn muuta tuollaista kusipäistä paskaa. Ollaan tultu siihen tulokseen että lapsuudessa on kokenut jotain vääryyttä jota yrittää sitten virtuaalimaailmassa kostaa muille pelaajille. No tässä tapauksessa en tiedä oletko lapsi mutta teoriamme toimii
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Ollaan aina mietitty kavereiden kanssa chelliä pelatessa mikä saa ihmisen mielen sellaseen asentoon että pitää videopelissä mennä pelaamaan aikaa maalintaakse tai jtn muuta tuollaista kusipäistä paskaa. Ollaan tultu siihen tulokseen että lapsuudessa on kokenut jotain vääryyttä jota yrittää sitten virtuaalimaailmassa kostaa muille pelaajille. No tässä tapauksessa en tiedä oletko lapsi mutta teoriamme toimii

Samaa olen joskus miettinyt, ja eihän henkisesti tasapainoinen ihminen noin toimi. Mielenkiintoinen logiikka muuten tuo, että ollaan sitä mieltä että pelissä itsessään on vikaa, mutta seuraukset kohdistetaan peliä pelaaviin, vaikka näillä tekijöillä ei ole keskinäistä yhteyttä. Vähän sama kuin jääkiekkoilija olisi tyytymätön tuomaritoimintaan, ja kostoksi päättäisi taklata vastustajaa päähän, vaikka hänellä ei ole asiaan osaa eikä arpaa.
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Omalla kohdalla alkaa säädöt olla ihan kohdallaan.

Joo mulla kans nyt tyyliin viidennen dynasty moden aloittamisen jälkeen alkaa tuntua, että nyt aletaan olla lopulta hyvän äärellä.

Pistin sen pelaajien asenteen takaisin päälle, ei se siitä ollut kiinni.

Tähtipelaaja, pelinopeus 3/6 ja muuten täyden simulaation normisäädöt, mutta laukauksen tarkkuus molemmille nostettu 60 ja lämärin tarkkuus 55, eli 15 lisää defaultiin.

Vedin pelaajien ominaisuuksien vaikutuksen tappiin eli 10 ja se teki selvästi hyvää, koska se itseasiassa heikentää tuota laukaisutarkkuutta ja tekee varsinkin sen, että laukauksia suuntautuu selvästi suuremmalla hajonnalla eri kohtiin maalia ja molaritkin rupesivat tekemään erilaisia torjuntoja sen seurauksena. Lisäksi tuo ja teköälyn oppiminen 3/6 jotenkin vähän näyttäisi hillinneen sitä ihan hulluinta teköälyn vaihetta, jossa saa vierestä seurata, kun se ratkoo pelit.

Yritän tällä nyt vetää pitemmälle, katsotaan, miten etenee.

Onko joku muuten tajunnut tuossa dynasty modessa tuon johtaja-ominaisuuden? Nyt on NY Islandersissa ruotsalainen Sebastian Aho johtaja, vaikka ei kuuluisi mahtua edes oikeastaan kokoonpanoon. Silti noi johtajat parantavat sitä pukukopin kemiaa, mulla oli yhdessä kokeilussa kolme johtajaa siellä, niin pukukopin kemia olikin yhtäkkiä kymmentä pinnaa parempi. Mikä sen määrää, että kuka on johtaja ja miten pelaajia saa johtajiksi, jos sellaisia ei entuudestaan ole?
 
Viimeksi muokattu:
Vedin pelaajien ominaisuuksien vaikutuksen tappiin eli 10 ja se teki selvästi hyvää, koska se itseasiassa heikentää tuota laukaisutarkkuutta ja tekee varsinkin sen, että laukauksia suuntautuu selvästi suuremmalla hajonnalla eri kohtiin maalia ja molaritkin rupesivat tekemään erilaisia torjuntoja sen seurauksena. Lisäksi tuo ja teköälyn oppiminen 3/6 jotenkin vähän näyttäisi hillinneen sitä ihan hulluinta teköälyn vaihetta, jossa saa vierestä seurata, kun se ratkoo pelit.
Tuo ominaisuuksien vaikutus 10 on ihan kokeiltavan arvoinen. Käytin sitä edellisessä versiossa joissakin säädöissä ja pidin siitä. Tuossa tekoälyn oppimisessa tuo 3/6 taitaa olla aikalailla se maksimi, eli jos tuosta nostaa niin tekoälylle isketään se momentum-mahdollisuus. Tuohon kuului ainakin edellisessä NHL-pelissä myös nuo tekoälyn taktiikanvaihdot.
 

Naavaparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers
Sentterillä pelailen be a prota. Kuinkahan kauan joutuu pelaamaan laiturin paikalla, kunnes on parempi overall kuin ykkössentterillä?
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On tää kyllä niin saatanan rasittava paskapeli että ei mitään vitun järkeä. Tekoäly ei saa mistään, SIIS MISTÄÄN, vittu ensimmäistäkään jäähyä ja minulle tulee sitten jäähy "huitomisesta" eli normaalista mailan nostosta. Siinä samassa nämä vetelee minun pelaajia numeroihin ja ihan älyttömiä niittejä, ei tule jäähyä. Kaiken huippu äskeisessä pelissä joka meni jatkoajalle, väittäisin että itse olisin saanut jäähyn todennäköisesti joko ryntäyksestä tai kyynärpäätaklauksesta kun tekoäly pistää minun pelaajan lasarettiin, vastahyökkäys ja lopulta voittomaali heille.

Joo varmaan voisi slidereita säädellä mutta ihan semisti kypsyttää ajatus siitä että ensin maksan tästä vitun paskasta ja sen jälkeen joutuu vielä itse säätämään jotain helvetin asetuksista että tästä tästä helvetin ripulipaskasta saa edes pelattavan pelin. Ja joo, on tämä varmaan omaakin tyhmyyttä kun edelleen jaksan pelata tätä, mutta kun mitään vaihtoehtoja ei ole jos haluaa jääkiekkopeliä pelata. Tai no kai niitä vanhoja versioita voisi pelata, mutta noin muuten.

Ei tässä vaan ole mitään järkeä. Pelikelvoton paska.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei tässä vaan ole mitään järkeä. Pelikelvoton paska.
Okei nyt olen vähän rauhoittunut kun nöyrryin tekemään pientä hienosäätöä...

Eli edelleen se "täysi simulaatio" vai mikä onkaan 4/4 esiasetus, mutta tekoälyn oppimiskyky 4/6. Sehän oli siis alunperin 6/6 ja se oli kyllä ihan liikaa. Eniten se näkyi juurikin siinä aivan käsittämättömässä tavassa pyöritellä kiekkoa minun alueella ja olla väsymättä käytännössä ollenkaan. Lisäksi tuolla asetuksella tuli ihan naurettavia syötönkatkoja, käytännössä tekoälyn näkökenttä oli n. 360 astetta kun pystyivät katkomaan syötöt ilman ongelmia vaikka eivät voi nähdä koko kiekkoa.

Nyt on ollut sopivan haastavaa mutta kuitenkin järkevää peliä. Tekoäly luo paikkoja hyvin mutta kaikki pahimmat älyttömyydet on saatu pois. Edelleenkin huomaa sen että kun siellä momentumia ollaan saamassa niin kovaa tullaan päälle, mutta nyt tässä on siinä mielessä edes hieman järkeä että tuota pystyy ainakin jollain tasolla itse hillitsemään kun pääsee rikkomaan vastustajan peliä.

Ehkäpä se pikkuhiljaa tästä.
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On tää kyllä niin saatanan rasittava paskapeli että ei mitään vitun järkeä.
Lainasin kirjoittamistasi viesteistä ainoastaan tämän kohdan, koska se tiivistää mainiosti sanomasi. Ensimmäiseksi haluan kiittää kaikista näiden parin viikon aikana raportoimistasi lennokkaista mielipiteistä, joissa ei ole näppäimistöä säästelty. Niiden päivittäisestä lukemisesta on tullut meille työpaikan aamukahvilla jo tapa, ikään kuin Roger Moore watch. Ihmeen sinnikkäästi olet jaksanut peliä vääntää.

Mutta vakavasti puhuen, suosittelisin nöyrtymään hieman, ja muokkaamaan niitä slidereitä tai sitten heittämään sen levyn lähimetsään. Tuskin se siitä muuten kummenee. Itse olen pelannut viitisentoista peliä seuratilassa, joista olen voittanut seitsemän. Maalivahtien torjuntaprosentit ovat edelleen yli 90, ja pelit muutenkin aika tasaisia, enkä ole mielestäni kokenut sen suurempaa vääryyttä. Välillä kone saattaa tehdä jonkun kyseenalaisen maalin, mutta niitäkin on aina edeltänyt joku oma aivopieru, vaikka harhasyöttö tai ohi ajaminen.

Esimerkiksi edellisen ottelun voitin 3-2 laukausten mennessä 31-20. Jäähyjä koneella oli 8 minuuttia, minulla 6. Pelkästään jo tilastojen valossa näyttää suhteellisen tasaiselta. Tähän olen päässyt sillä, että ensimmäisestä pelistä alkaen olen hieman fiksannut slidereitä, jos se on ollut tarpeellista. Jos vastustajan maalivahti torjui kaiken, paransin seuraavaan peliin laukomistani. Jos omat pelaajat eivät saaneet syöttöjä kiinni, paransin sitä ominaisuutta. Jos sitten meni omat vedot liian helposti maalin tai kaikki syötöt jäi kiinni, muutin arvoja hieman taakse päin. Sama sitten muillekin arvoille.

Tämä voi kuulostaa isolta vaivalta, mutta pelien välissä tähän meni valehtelematta pari minuuttia, maksimissaan. Oletan sen olevan huomattavasti lyhyempi aika, mitä yhden viestin kirjoittaminen tänne vie. Lisäksi viimeisen viiden pelin jälkeen en ole joutunut tekemään mitään säätöjä. Jos tässä pelissä itse kehittyy, niin sitten täytyy käydä lisäämässä haastetta, mutta se onkin jo toinen tarina. Se tietenkin täytyy laskea vielä plussaksi, ettei kertaakaan ole vituttanut pelaamisen lopetettua.

Edit: olitkin jo suostunut muokkaamaan säätöjä, hyvä juttu. Tsemppiä peleihin!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mutta vakavasti puhuen, suosittelisin nöyrtymään hieman, ja muokkaamaan niitä slidereitä tai sitten heittämään sen levyn lähimetsään.
Kyllä, tuo tekoälyn oppimiskyky oli tässä Viisasten kivi. Peli pysyy edelleen haastavana, mutta ei tule niitä täyden mahdottoman epätoivon hetkiä koska tekoäly ensinnäkin tekee välillä jopa virheitä (tai ainakin sellainen illuusio tulee) ja se touhu ei mene täysin naurettavaksi syöttöralliksi. Äsken voitin Tampa Bayn 3-2 ja vedot meni tasan 24-24 eli tasaista oli.

Tuo tekoälyn oppimiskyky vaikutti siis ihan käsittämättömällä tavalla tuohon pelin rakenteeseen itsessään. En tiedä mihin kaikkeen tuo vaikuttaa, mutta minun pelaajat ei esimerkiksi ole jokaisesta hipaisusta aina ihan katollaan ja ylipäätään muutenkin tuossa on nyt paljon enemmän järkeä sen kanssa miten tekoäly kykenee esim. riistämään kiekot tai vastaavasti pyörittämään hyökkäyspäässä. Ja siis ei sillä, voitn pelit kyllä hyvällä prosentilla sen asetuksen ollessa 6/6, mutta se vaati ihan erilaista pelaamista ja tuo touhu oli paikoitellen sellaista että siinä ei ollut minkäänlaista järkeä.
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Chel kausi joukkueen kanssa korkattu eilen. Oon aiemmin lukenut palstoilta pelinhakuongelmista, pukukopin ongelmista ja mistä lie synkroista. Kymmenkunta ottelua pelattiin. Pelit löytyi jokainen alta lähes välittömästi haun käynnistyttyä ja se oli kyllä kivaa, edellisessä pelissä kun joutui odottamaan välillä turhan kauan.

Otteluissa ei näkynyt yhtään mitään lageja tai synkroja ja muuta paskaa. Oikeastaan yhtään bugia ei tullut vastaan. Joka peli toimi täydellisesti alusta loppuun. Hutissa sama ongelma, että mitään ongelmia ei ole esiintynyt. Miten on mahdollista että täällä palstoilla on jatkuvasti ongelmia ihmisillä pelin kanssa ja kun itse menee kokemaan niin kaikki toimii täydellisesti?

Kausi on vasta alussa ja jos toimii noin hyvin mitä tähän mennessä niin on kyllä huikein änärikausi edessä. pelin uusien ominaisuuksien myötä aivan loistava peli ja ilolla tulee se vuosi taas hakattua.

Rogerille suosittelen lämpimästi pelaamisen lopettamista et selvästi pidä tuotteesta, Muille annan rohkaisevan viestin käydä hakemassa peli, ja testata se itse. Asiat ei suinkaan ole niin huonosti kuin internetissä jaksetaan öyhöttää. Jos änäreistä pidät niin tulet pitämään tästä versiosta moninverroin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Chel kausi joukkueen kanssa korkattu eilen.
Rogerille suosittelen lämpimästi pelaamisen lopettamista et selvästi pidä tuotteesta
Niin tässä on meillä nyt se ero että sinä pelaat ilmeisesti onlinessa ja minä pelaan tätä dynasty modea. Ne nyt on käytännössä ihan eri peli.

Ei tässä nyt oikeastaan sen isompaa vikaa ole ollut kun teki vähän säätöjä asetuksiin. Toki veskarille tulee aika paljon näitä ohipelejä edelleen, siellä Lankinen heiluu 88,4 torjuntaprosentilla pudotuspeleissä niin onhan tuossa vähän tekemistä. Äsken Tampaa vastaan ekalla 13 vedolla taisi mennä yksi sisään, sen jälkeen kuudesta vedosta kolme. Hupsista saatana. Olkoonkin että näissä nyt olihan sellaisia tekomaaleja ja ne oli meikäläisen virheistä johtuvia. Noh, ehkä voittomaali jatkoajalla oli vähän hassu kun botit meni vaihtoon kun kaveri pääsee vastahyökkäykseen, enkä voinut vaihtaa itselleni sitä vaihtoon menossa olevaa pakkia...

Tampaa vastaan pudotuspelisarja minulle nyt 3-2, ehkä tässä edelleen tekoälyn laukaisumäärät on vähän mitä on mutta toisaalta otan helvetin paljon mieluummin tämän vaihtoehdon kuin sen että peleissä ei ole pienintäkään järkeä sen suhteen mitä pystyy tekemään ja mitä ei. Nyt itse asiassa tekoälyn tekemät maalit on tulleet käytännössä kaikki selvästi omista virheistäni eikä sitä "syötellään niin kauan että kiekko menee maaliin" -kuviota ole tullut. Äskeisen pelin voin sanoa jopa sössineeni ihan itse kun menetin 4-2 johdon kolmannessa erässä. Silti ne maalit tuli virheistä jotka olisin voinut huolellisemmalla pelaamisella välttää ja toisaalta sain itsekin pari vähän lahjamaalia joten eiköhän tuo kokonaisuutena ihan hyvin mennyt.

Veskareiden statseissa isoja heittelyitä otteluiden välillä mutta muuten ihan ok. Ehkä tuon nyt sitten kestää kun tuohon on tottunut aiemmista peleistä.
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Tämän tositapahtumiin perustuvan tarinan nimi on: EA SPORTS ja huijaaminen videopelissä!

Oli kaunis torstai-iltapäivä ja Pistelinko87 saapui kotiin työpaikaltaan. Hymyssä suin raskaan koulupäivän päätin pelata änäriä! Kappas HUT:issa on kokoonpanotaisteluissa alkanut uusi kausi! Pelaanpa tuota viikon joukkuetta vastaan! Uuuu tuplapisteet! Vamos!

Ottelua pelattu puolitoista minuuttia. Vastustajan pelaajan vaaraton laukaus painuu uuniin. Se oli muuten erän ainoa laukaus. Muuten tekoäly on täysin pesukoneessa. Bottien mokke Sorokin on kuitenkin aivan ohittamaton. Avauserä 0-1 botille.

Toisessa erässä BOTTI SAA JÄÄHYN. Hieron silmiäni, kun en voi uskoa todeksi, mutta kyllä! Ylivoima pyörii kauniista ja BOOM. Veekko soi peli on 1-1! Myhäilen ja naureskelen. Toinen erä on aivan täysin yhteen päättyyn. Laukaukset kahden erän jälkeen minä ensin mainittuna 25-4. Tilanne 1-1 :D.

Päätöserässä järkeni alkaa mennä. Tuomarit päättävät alkaa auttamaan tekoälyä. Kolmesta peräkkäisestä minun taklauksesta tuomitaan 2 minuutin rangaistus. Syy on joko ryntäys tai estäminen. Sitten alkaa kusetus. Viivalaukaus ilman maskia 1-2. Seuraava hyökkäys ja vastustajan hopeapelaaja alistaa minun tähtipakkejani ja peli 1-3. Siinä vaiheessa karjaisen niin kovan huudon, että ovikello soi. Naapurin mummo oli ovella varmistamassa, että kaikki on hyvin. Naama punaisena ja verisuonet pullottaen päässä sanon, että juu ja suljen oven.

Jatkan peliä ja saan lopulta läpiajon ja Pastrnak kaventaa tilanteeksi 2-3. Lopussa hakkaan päätäni seinään, jonka nimi on Ilya Sorokin. Siis vittu Sorokin otti sellasia kusetustorjuntoja, että huhhua. Vittu, että vituttaa kun EA oli päättänyt ottelun voittajan etukäteen. 3 sekunttia ennen ottelun loppua saan tyhjän maalin X-Factor Ovechkinille, mutta veto menee 6 metriä ohi maalin. Siinä vaiheessa heitin kuin pesäpalloilija palloa, kun heitin ohjaimen lattialle.

Tilastot pelistä:

Maali: 2-3
Laukaukset 38-11
Taklaukset: 46-10
Hyökkäysalueaika: 10.18 - 02.16
Syöttäminen: 73,3% - 90%
Aloitusvoitot: 12 - 10
Rangaistusminuutit: 14 - 2

Kusetusta.

Hyi helvettia mua ällöttää, että hieno peli pilataan kusettavaan tekoälyyn. Onko EA:n surkea tuotantotiimi niin surkea ja ammattitaidoton, että ei voi reilulla pelillä tätäkään paskaa peliä koodata.

Huvittaa, kun EASHL:ään ekaa kertaa mentäessä ruudulle ilmestyy joku "Reilun pelin" juttu, jossa kerrotaan kunnioituksesta yms. Arvatkaapa tarvitsee minun tai muiden kunnioittaa tätä peliyhteisöä, jos itse peli-yhtiö kusettaa näin helvetisti. Ei. Ei tarvise.

Itse ainakin EASHL:ssä ja HUT:issa mussutan mikissä ja kuumennan vastustajia kaikin keinon. EASHL:ssä joskus kulutan aikaa oman maalin takana, jos johdamme yms. Pelin jälkeen lähtee joskus onlinessa ärsyttäville vastustajille voittopelin jälkeen kuittia tyylillä "Hyvä poika, tarvitset harjoitusta! Opettele pelaa!" jne. Saan siitä mielihyvää vastineeksi mitä tämä roistojen paskapeli minulle aiheuttaa.

Kiitos ja anteeksi.
Botteja vastaan on tietty taktiikka jolla pelata. Itse jaksoin sen 2 erää pelata ja 6-0 tilanteessa jätin pelin pyörimään ja tekemään muita hommia. Helppo 6-2 voitto ja tähtipelaaja taso. Laukauksista päätellen sä vaan vetelet joka paikasta joka voi joskus toimia mutta aika hyvin botit hoitaa rebound kiekot maalin edestä. Vähän vaan harjoittelua ja muista olla puristamatta ohjainta. Hermostuneena teet enemmän virheitä joita et edes huomaa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Otteluissa ei näkynyt yhtään mitään lageja tai synkroja ja muuta paskaa. Oikeastaan yhtään bugia ei tullut vastaan. Joka peli toimi täydellisesti alusta loppuun. Hutissa sama ongelma, että mitään ongelmia ei ole esiintynyt. Miten on mahdollista että täällä palstoilla on jatkuvasti ongelmia ihmisillä pelin kanssa ja kun itse menee kokemaan niin kaikki toimii täydellisesti?

Kyllä se CHEL puoli oli täysin pelikelvoton ensimmäiset 1,5 viikkoa. Sen jälkeen tullut päivitys auttoi paljon eikä itselle ole enää sen jälkeen ollut suurempia ongelmia. Mitä nyt välillä pelipaitojen numerot ei näy erätauolle mentäessä näyttää välillä aivan jotain muuta kuin sen hetkisen tilanteen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Botteja vastaan on tietty taktiikka jolla pelata. Itse jaksoin sen 2 erää pelata ja 6-0 tilanteessa jätin pelin pyörimään ja tekemään muita hommia. Helppo 6-2 voitto ja tähtipelaaja taso.
Vaihda supertähti-tasolle kuten kovat pojat.
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
En näe siinä mitään järkeä koska pisteitä et saa kuin muutaman sataa enemmän mikä tarkoittaa yhtä extra peliä ammattilais tasolla.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Olikos jatkiksen porukalla jtn omaa eashl-jengiä tai palstatovereilla joukkuetta vailla pelaajaa ? On tullut ecl-corea hangattua ja nyt porukkaa jäänyt entisestä joukkueesta pois, niin ois tarve löytää pelipaikka.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Olikos jatkiksen porukalla jtn omaa eashl-jengiä tai palstatovereilla joukkuetta vailla pelaajaa ? On tullut ecl-corea hangattua ja nyt porukkaa jäänyt entisestä joukkueesta pois, niin ois tarve löytää pelipaikka.
Jos ECL-pelejä haluat jatkaa, niin kannattanee kysellä NHLGamerin community-sivuilta, Discordista tai sitten Facebookin EASHL-ryhmästä/-ryhmistä. Täältä voinee löytää jonkun joukkueen, joka pelaa silloin tällöin 6vs6-pelejä, mutta jos kilpailullisuus kiinnostaa, niin kannattaa kysellä muualta.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Jos ECL-pelejä haluat jatkaa, niin kannattanee kysellä NHLGamerin community-sivuilta, Discordista tai sitten Facebookin EASHL-ryhmästä/-ryhmistä. Täältä voinee löytää jonkun joukkueen, joka pelaa silloin tällöin 6vs6-pelejä, mutta jos kilpailullisuus kiinnostaa, niin kannattaa kysellä muualta.
Joo, kiitoksia vaan neuvoista. Tuttujahan nuo kanavat ovat. Fb-ryhmään ei kannata kirjoitella yhtään mitään, Gamerin kautta kun hakeutuu niin melkeinpä sukulaissuhteista lähtien selvitetään taustat, ei jaksa liian vakavaa toimintaa.
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Tässä nyt ei taidettu puhua mistään pisteistä, vaan siitä, että saa mielekkäämpiä otteluita konetta vastaan.
Eikä alkuperäisessä viestissä puhuttu offline-pelaamisesta johon kirjoitin vastauksen. Nimenomaan kokoonpanopeleissä on tavoitteena saada mahdollisimman paljon pisteitä eikä se että onko peli "mielekkäämpää" vai ei.

@Pistelinko87 vielä neuvoisin että yritä ajaa tekoäly laidalle ja sieltä taklaamaan joka pakottaa tekoälyn heittämään kiekon päätyyn. Sillä pääsee jo pitkälle eikä tekoäly saa kuin 1-3 tekopaikkaa ellet itse tee virheitä. Myöskään ei kannata tökkiä tai nostaa mailaa koska se pelityyli ei sovellu tekoälyä vastaan.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Joo, kiitoksia vaan neuvoista. Tuttujahan nuo kanavat ovat. Fb-ryhmään ei kannata kirjoitella yhtään mitään, Gamerin kautta kun hakeutuu niin melkeinpä sukulaissuhteista lähtien selvitetään taustat, ei jaksa liian vakavaa toimintaa.
Juu, olen kyllä samaa mieltä tuosta fb-ryhmästä. Epätoivoissani sinnekin liityin, kun etsin uutta porukkaa seuraavalle ECL-kaudelle. Sitten joku totesi, että kannattaa perustaa oma joukkue. Sen kyllä tiesin olevan aika tekemätön paikka, sillä kyllä jonkinlainen ydinryhmä tarvitaan, jonka ympärille rakentaa. Ei ole oikein mistään kotoisin, että ennen ensimmäistä peliä arvotaan, että kuka pelaa mitäkin paikkaa.

Meikäläisellä kävi siinä mielessä hyvin, että pääsin takaisin erääseen entiseen seuraani, joka tarvitsi ei-joka-päivä pelaavaa vasenta laituria, joka saa kuitenkin myös ECL-vastuuta. Porukassa on hyvä meno ja kiekko liikkuu iloisesti. Valitettavasti taisin viedä viimeisen paikan tuolta, joten siitä ei ole sinulle apua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös