Käytä toki rahasi kuten haluat, mutta miksi sitten tuhlaat niitä pakkoihin jos kerran satunnaisella hopeapelaajalla ja esim. Crosbylla ei ole mitään eroa? Tottahan se on että EA:lla on joku tasoittelusysteemi, mutta toisaalta oikeasti parhaiden änäripelaajien tuloksiin sekään ei vaikuta. Eli silloin kun olet vaan tarpeeksi hyvä. Minä esim. en ole ja huomaan kyllä että välillä ukot kentällä menee kuin tervassa mutta siksipä en rahaa laitakaan pakkoihin.Niin. Hassua vain, että muissa nettiotteluissa ukot käyttäytyvät ihan eri tavalla ja voittoja napsuu ihan taidoilla, mutta hei sähän sen nyt kerroit! Liian vähän reeniä. Kuten sanoin: "EAn ApUjA Ei OLe OleMAssA HuTIssA". Riittävät taidot on myös olleet änärin SM-skabojen karsinnoissa kun niissä on tullut jokusen kerran käytyä. Se on hassua, että niissä otteluissa ne syötöt napsuu kyllä kohdilleen jos suuntaa ne kohdilleen, ukkojen kokonaisuuksilla on oikeasti merkitystä ja McDavid on oikeasti nopeampi luistelija kuin Zdeno Chara. Mut hei, kyllähän se nyt vaan reenin puutteesta on kiinni - Ja siitä, että olen pakkoja ostellut. Hauskaa on myös se, että EA on itsekkin myöntänyt, että HUT-otteluissa on satunnaisia tasoituksia mikäli joukkueiden materiaaleilla on isoja eroja yms. Ja sitähän täällä(kin) on porukka pärrännyt, että kuinka perseestä se on. Mutta onhan se nyt hienoa, että K.A.H luistelluttaa jäälle hopeajoukkuetta ja on polleeta poikaa kun pärjää sillä kultatiimejä vastaan ihan vaan kun on niin hellllvetin hyvä eikä suinkaan siksi, että EA tekee välistä voittamisen käytännössä mahdottomaksi.
Se on varmaan sulta jotenkin pois jos minä käytän ansaitsemani rahat niin kuin käytän? Olisiko parempi sijoittaa ne työttömien hitsarien tukirahastoon?