Mainos

NHL 21 – yleinen keskustelu

  • 164 396
  • 889

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tavallaan totta, mutta oikeastaan tuntuu lähinnä askeleelta realistisempaan suuntaan. Kun pelaajat törmäilevät toisiinsa, niin kiekko karkaa herkästi lavasta, kuten oikeastikin menee. Samoin erinäisiä pieniä tai isompia pomppuja on aika usein oikeassakin lätkässä mukana, kun maaleja tehdään.

Aiemmin pystyi kuskaamaan kiekkoa liian paljon siten, että kiekko pysyy lavassa kuin liimattuna, tai se karkaa niin vähän, että sen saa heti takaisin haltuun.

Monille nämä muutokset ovat ottaneet koville ja itsekin on joutunut totuttelemaan, mutta ehdottomasti hyviä muutoksia mielestäni.

Tavallaan hyviä muutoksia ja tavallaan ei. Itseäni on muutama sellainen peli syönyt, kun on ollut hallintaa ja maalipaikkoja, mutta vastustaja tekee sitten ainoasta hyökkäyksestään sellaisen oman ja vieraan kautta pomppivan flipperimaalin... ja sellaisiahan tulee oikeastikin, mutta jotenkin tuntuu, että nyt tulee vähän liikaa. Varsinkin jos vastustaja tekee samassa pelissä useamman sellaisen. Se hyvä puoli tässä tosinaan on, että sellainen kulmapyörminen, johon monen peli edellisessä NHL:ssä perustui, on vaikeampaa. Itselläni on vielä opeteltavaa siinä, että miten vältyn joutumasta tietynlaisiin puolustustilanteisiin. Oma peli, kun perustuu kiekonhallintaan ja syöttelyyn, eikä niinkään suoraviivaiseen maalille ajoon, niin tuntuu, että se vie itseltäni voittoja.

Tuntuu että sen pompun tarkoitus usein on johtaa maaliin. Itsekin tasoitin edellisen pelin 5 sekuntia ennen pelin loppua pomppumaalilla, jotenkin haisi siltä, että niin EA halusikin. Tai karvasin kiekkoa alimmalta puolustajalta ja pokella kiekko veskan patjoihin ja siitä tyhjä maali reboundista. Sopivasti pomppi juuri sinne. Haluaisin että tulisi pelistä sellainen tunne, että se pomppiminen on oikeasti randomia, eikä käsikirjoitettua.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tavallaan hyviä muutoksia ja tavallaan ei. Itseäni on muutama sellainen peli syönyt, kun on ollut hallintaa ja maalipaikkoja, mutta vastustaja tekee sitten ainoasta hyökkäyksestään sellaisen oman ja vieraan kautta pomppivan flipperimaalin... ja sellaisiahan tulee oikeastikin, mutta jotenkin tuntuu, että nyt tulee vähän liikaa. Varsinkin jos vastustaja tekee samassa pelissä useamman sellaisen. Se hyvä puoli tässä tosinaan on, että sellainen kulmapyörminen, johon monen peli edellisessä NHL:ssä perustui, on vaikeampaa. Itselläni on vielä opeteltavaa siinä, että miten vältyn joutumasta tietynlaisiin puolustustilanteisiin. Oma peli, kun perustuu kiekonhallintaan ja syöttelyyn, eikä niinkään suoraviivaiseen maalille ajoon, niin tuntuu, että se vie itseltäni voittoja.

Tuntuu että sen pompun tarkoitus usein on johtaa maaliin. Itsekin tasoitin edellisen pelin 5 sekuntia ennen pelin loppua pomppumaalilla, jotenkin haisi siltä, että niin EA halusikin. Tai karvasin kiekkoa alimmalta puolustajalta ja pokella kiekko veskan patjoihin ja siitä tyhjä maali reboundista. Sopivasti pomppi juuri sinne. Haluaisin että tulisi pelistä sellainen tunne, että se pomppiminen on oikeasti randomia, eikä käsikirjoitettua.
Ei ne pomppumaalit käsikirjoitettuja ole. Aikalailla mahdotonta koodata tämän kaltaista peliä siten, että pomput johtaisivat väkisin maaliin. Pomppumaaleja näkyy joskus enemmän ja joskus vähemmän, mutta kyllä ne ihan "luonnollisilta" vaikuttavat.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Löytyihän se tämän pelin pelaajakuvamoka. Keith Kinkaidilla Joel Lundqvistin kuva. EA:n toimistolla mietitty, että jotain vääräähän siinä on, jos ei joku Lundqvist ole Rangersin organisaatiossa :DD
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Toivottavasti tulisi kohta jo päivitys. On tuo one-timer sellasta kuraa huhhu.

Edit. On käytännössä ihan sama kuinka hyvin siihen tielle ehtii, niin kiekko menee ekan puolustajan längistä ja seuraavaksi maalivahdin längistä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti tulisi kohta jo päivitys. On tuo one-timer sellasta kuraa huhhu.

Edit. On käytännössä ihan sama kuinka hyvin siihen tielle ehtii, niin kiekko menee ekan puolustajan längistä ja seuraavaksi maalivahdin längistä.

Missä pelimuodossa noita tulee? Itse pelaan HUT:ia ja siinäkin tulee one-timereista maaleja, mutta kyllä niitä vastaan pystyy puolustamaan, ja en muista tuollaisia kaksista längeistä menneitä edes nähneeni (varmaan niitäkin on voinut jokunen olla).

HUT:iin liittyen täytyy sanoa taas se sama kuin aiempinakin vuosina, että jotkut vastustajat pelaavat niin hölmösti ja ylirohkeasti omaa peliään, että 2-1 hyökkäyksiä heitä vastaan tulee useampia per erä, ja sitä kautta kyllä kolisee one-timeritkin...
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Missä pelimuodossa noita tulee? Itse pelaan HUT:ia ja siinäkin tulee one-timereista maaleja, mutta kyllä niitä vastaan pystyy puolustamaan, ja en muista tuollaisia kaksista längeistä menneitä edes nähneeni (varmaan niitäkin on voinut jokunen olla).

HUT:iin liittyen täytyy sanoa taas se sama kuin aiempinakin vuosina, että jotkut vastustajat pelaavat niin hölmösti ja ylirohkeasti omaa peliään, että 2-1 hyökkäyksiä heitä vastaan tulee useampia per erä, ja sitä kautta kyllä kolisee one-timeritkin...

Nyt vähän kilahti omiin tunteisiin Eashl:ssä, mutta kyllä noita tulee hutissakin aika urakalla. Pelin voittaa se kenellä osuu onetimerit parhaiten.

Äskeisessä Eashl pelissä vihu teki viimeiseen minuuttiin kolme täysin identtistä maalia ja jokaisessa maalissa oli veto puolustettu tavalla tai toisella pois. Paras tosiaan oli kun maannuoliainen tuli b-pisteeltä ja meni ensimmäisen pelaajan längistä, toisen pelaajan heittäytyminen oli ajoitettu noin 0,1sekuntia liian aikaisin ja lopuksi veska imi sen längistä maaliin.

Tätä edelsi tietenkin tilanne, jossa omalla tiimillä oli hyökkäys kahdella nollaa vastaan ja ratkaiseva syöttö menikin kätevästi liian eteen ja tyhjiin menevä veto laukastiin myöhässä maalin takaa.

Joo ei tuommoista nyt tietenkään jokaisessa matsissa tapahdu, mutta kertoo tämän hetken game playn jäävuoren huipusta. On oikeasti hieman turhauttavaa puolustaa tuota pelistä toiseen. Jos puolustat kiekotonta liian kovin ottein, niin pamahtaa jäähy tai rankkari (3vs3) ja sitten kun lihamuuri heittäytyy blokkaamaan, niin kiekko menee joka tapauksessa maaliin jollain 99% tarkkuudella.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän tässä nuo one-timerim syötöt menevät naurettavan helposti lävitse. Parhaimmillaan on ollut kolme ukkoa syöttölinjalla oikeinpäin sijoittuneena ja silti se jostain längistä, mailan alitse ja ylitse menee sinne takatolpalle.

Paras oli kyllä HUT:ssa jatkoajalla vastustaja luisteli hyökkäysiniseltä b-pisteelle jonka aikana veivasi mailaa kolme kertaa mun puolustajan läpi ja kiekko koko ajan hallussa. B-pisteen jälkeen veto maalia kohdin ja game over. Piti oikein hidastuksista katsoa, että mitä helvettiä siinä tapahtui ja sieltähän se selvisi.

Toinen mikä vituttaa tässä ja vitutti edellisissäkin on omasta päästä purkaminen. Pakki roiskasee paniikissa kulmasta keskialueelle ja kappas keppanaa suoraan kärkkyvän hyökkääjän lapaan. Alivoimalla, kun olet aivan vapaasti laukomassa alueelta niin tietenkin se veto suuntautuu sitä hyökkääjää tai ihan viimeistään siniviivalla olevaan puolustajaan ja purku tyrehtyy siihen.
 

Buster

Jäsen
Be A Prossa ei taida olla palkkakattoa?

Meinaan Winnipeg Jetsin kokoonpano on ihan "ok". Tosin en tiedä, missä niiden yksi pakki on, kun stats-sivulta katselen finaalien jälkeen joukkueen playoff-kokoonpanoa. Mutta Bostonillakin oli finaaleissa Merzlikinsin ohella Brian Elliott maalilla ja kun katson Bostonin veskareita tuolta stats-välilehdeltä, niin ei siellä ole enää pari päivää finaalien jälkeen kuin Merzlikins. Ehkä sopimus sitten loppui juuri ja katosi, jos hyvällä tahdolla syytä yrittää ajatella.

J. Gaudreau - Scheifele - Laine
Connor - Stastny - Wheeler
Ehlers - Little - Kovalchuk
N. Foligno - J. Thornton - Frolik
Roslovic, Brassard

Giordano - Barrie
Morrissey - Pionk
Niku

Hellebuyck
Jarry

Yhteensä n. 97 miljoonaa palkat suurinpiirtein päässä ynnäiltynä ja hyökkäyksen overall 98. Edmontonillakin on kaikki vanhat starat lisättynä Ovechkinilla ja Gusevilla, sekä maalillakin vielä Grubauer 4,5 miljoonalla. Adam Larssonkin vaihtunut Jared Spurgeoniin ja kaupan päälle vielä Mikael Backlundkin hankittu.

Meitin piti jossain ottelussa haasteen takia olla matsin ykköstähti. Olin ykköstähti, mutta haaste epäonnistui, koska en muka ollut ykköstähti. Koutsi on myös muutamaan kertaan kehunut minun lacrosse-maalejani, en ole tehnyt. On kehunut alivoimamaaleja haasteen päätteeksi, mutta ne oli ihan 5 vs. 5 yms. Jos joukkue menee nopeasti 2-0 johtoon, niin aina silloin koutsi heittää ekan haasteen. Jos sen ehtii suorittaa, niin väkisin tulee toinenkin haaste vielä pelin aikana tilanteesta huolimatta. Peli on jotain 10-0, niin koutsi lässyttää, ettei nyt sovi ottaa jalkaa kaasulta ja päästää kaveria vielä peliin mukaan. Eikä näitä saa mistään edes pois päältä, kuten ei saa päävalikoissa tuleviakaan pelaajien tapaamisia ja muita turhia animaatioita/keskusteluja.

Ekalla virityksellä olin kovanaamalla ykkösvaraus vaikeimmalla tasolla. Maalia sillä ei saanut tehtyä, mutta se ei estänyt syöttelyä. Kärpissä kaksi CHL-matsia jollain 2-3 väliin asettuvalla pistekeskiarvolla. Trophyjen takia tein toiseen viritykseen sniperin, voitin CHL:än ja tein pisteitä valtavasti vähän pienemmällä vaikeustasolla. Toinen varaus, loogista. Vastasin draft-haastatteluihinkin samalla tavalla kuin kovanaamalla. Ehkä Rangers sitten tarvitsi LW/RW kovanaamaa enemmän kuin LW/RW snipua.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Meitin piti jossain ottelussa haasteen takia olla matsin ykköstähti. Olin ykköstähti, mutta haaste epäonnistui, koska en muka ollut ykköstähti. Koutsi on myös muutamaan kertaan kehunut minun lacrosse-maalejani, en ole tehnyt. On kehunut alivoimamaaleja haasteen päätteeksi, mutta ne oli ihan 5 vs. 5 yms. Jos joukkue menee nopeasti 2-0 johtoon, niin aina silloin koutsi heittää ekan haasteen. Jos sen ehtii suorittaa, niin väkisin tulee toinenkin haaste vielä pelin aikana tilanteesta huolimatta. Peli on jotain 10-0, niin koutsi lässyttää, ettei nyt sovi ottaa jalkaa kaasulta ja päästää kaveria vielä peliin mukaan. Eikä näitä saa mistään edes pois päältä, kuten ei saa päävalikoissa tuleviakaan pelaajien tapaamisia ja muita turhia animaatioita/keskusteluja.

Tämä uusittu BeAPro on kyllä ihan täysvitsi suoraan sanoen :D Tein yhdessä ottelussa perinteisen Forsberg-maalin, jonka jälkeen valmentaja ottaa minut puhutteluun ja sanoo, että "sait maalivahdin näyttämään naurettavalta", Yleensähän tämä on jääkiekkopelissä hyvä asia, kun saat nöyryytettyä vastustajaa ja joukkueesi siirtyy johtoon mutta tuon puhuttelun vastausvaihtoehdoksi sain vain "Anteeksi valmentaja" ja miinuspisteitä sekä joukkueenjohdon, että joukkuekavereitten pidettävyyteen. (???)

Immersio kärsii ihan huolella myös siitä, että pelaajaa pidetään edelleen tulokkaana ja suurimpana Calder-ehdokkaana viidennenkin kauden jälkeen. Sain myös yhteen peliin haasteen, jossa piti tehdä enemmän pisteitä, kuin vastustajan rookie. Tämä rookie oli Kevin Fiala. Haaste tottakai epäonnistui ja meni reisille vaikka tein neljä maalia ja Fiala ei tehnyt pistettäkään.

Plussaa EA:lle siitä, että ovat tuoneet uutta tähän pelimuotoon mutta yhtälailla minua hämmentää se, että miten periaatteessa hyvillä uudistuksilla voi tehdä pelikokemuksesta entistä huonomman? Taitolaji sekin ja EA on näemmä siinä eliittiä.
 

Unto

Jäsen
Be A Prossa ei taida olla palkkakattoa?

Meinaan Winnipeg Jetsin kokoonpano on ihan "ok". Tosin en tiedä, missä niiden yksi pakki on, kun stats-sivulta katselen finaalien jälkeen joukkueen playoff-kokoonpanoa. Mutta Bostonillakin oli finaaleissa Merzlikinsin ohella Brian Elliott maalilla ja kun katson Bostonin veskareita tuolta stats-välilehdeltä, niin ei siellä ole enää pari päivää finaalien jälkeen kuin Merzlikins. Ehkä sopimus sitten loppui juuri ja katosi, jos hyvällä tahdolla syytä yrittää ajatella.
Oma havainto on, ettei Be A Prossa ole koskaan ollut palkkakattoa. Jos en ole ihan väärässä niin RFA systeemikin on jotenkin pielessä, koska BAP:ssa näkee enemmän nuorten pelaajien vaihtavan joukkuetta kuin GM:ssä. Oma veikkaus on, että palkkakatto ja RFA systeemi on otettu pois päältä BAP:ssa sen takia, että oma pelaaja voisi vaihtaa joukkuetta ELC:n jälkeen eikä koskaan voi tulla vastaan tilannetta, missä omalla seuralla ei ole varaa tehdä sopimusta kanssasi.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Viime konsolisukupolvelta tuttu bugi, jossa peli hyppää ajassa taaksepäin näyttää edelleen olevan pelissä. Ennen pitkää lentää sitten pelistä ulos kummatkin. Nyt käynyt kahtena päivänä jo.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime konsolisukupolvelta tuttu bugi, jossa peli hyppää ajassa taaksepäin näyttää edelleen olevan pelissä. Ennen pitkää lentää sitten pelistä ulos kummatkin. Nyt käynyt kahtena päivänä jo.
Yleensä tämä viittaa siihen, että yhteys serveriin katkeaa. Ajassa taaksepäin hyppäämällä peli yrittää jatkaa ja palauttaa yhteyttä, mutta usein se ei onnistu.

Ilmeisesti FIFA on syynä siihen, että EA:n serverit ovat olleet jokseenkin epävaikaita viime päivinä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kommenteista päätellen peli ei ole muuttunut miksikään. Jää ainakin tänä vuonna siis hankkimatta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kommenteista päätellen peli ei ole muuttunut miksikään. Jää ainakin tänä vuonna siis hankkimatta.
On muuttunut. Tosin bugisuudesta johtuen huonommaksi.

Kai sekin joku muutos sitten on?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On muuttunut. Tosin bugisuudesta johtuen huonommaksi.

Kai sekin joku muutos sitten on?
Millaisia bugeja on tullut vastaan? Itse en ole EASHL:n puolella törmännyt yhtään aiempaa enempää bugeihin, eli ihan yhtä hyvin on toiminut kuin aiemmatkin versiot. Eikä niitä bugeja siis juurikaan ole, eli pelikokemus ei niistä merkittävästi häiriinny.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selittäkäääpä se, että miksi edelleen vs peleissä pystyn arvioimaan tappiopelin piste menetyksen, jos se on 9-10 pistettä, eli maksimit. Sellaisessa pelissä vain lähes jokainen pomppu ja random-kiekko on vastustajan lavassa ja jokainen oma syöttö, joka edes teoriassa voi katketa, niin katkeaa. 95%:sesti menee arvio oikein.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Selittäkäääpä se, että miksi edelleen vs peleissä pystyn arvioimaan tappiopelin piste menetyksen, jos se on 9-10 pistettä, eli maksimit. Sellaisessa pelissä vain lähes jokainen pomppu ja random-kiekko on vastustajan lavassa ja jokainen oma syöttö, joka edes teoriassa voi katketa, niin katkeaa. 95%:sesti menee arvio oikein.

Vähän samaa olin tulossa kirjoittamaan. Tänään olen kaksi versus peliä pelannut ja molemmista - 8. Molemmissa peleissä menetin kiekon suorassa luistelussa. Ei vastustajaa lähellä ei mitään. Kiekko vain karkasi pelaajan lavasta. Vastustaja katkoo ilmasta lättysyötöt vs. puolustuspäässä kaveri voi syöttää takatolpalle 3:n pelaajan lävitse. Pokea en uskaltanut edes käyttää, kun jokainen vähänkin sinne päin mennyt oli jäähy vs. vastustaja poketti useaan otteeseen suoraan takaapäin ja nappasi kiekon.

Hienoin kohta oli kyllä, kun 2vs0 syöttöni menee noin 2 metriä pelaajastani ohitse, vastustaja vastahyökkäykseen jonka aikana poketin ensiksi kolmesti laiturilta kiekkoa pois, mutta niin vain pysyi kiekko hallussa. Kulmasta syötti b-pisteiden väliin jossa poke osui kiekkoon ja suoraan vastustajan pakille joka laukoi blokkiin. Tästä suorana jatkumona kiekko jälleen vastustajalle joka pääsi tekemään lähes tyhjiin. Tuossa kohtaa oikeasti pääsi jo nauru ettei tää nyt voi olla edes mahdollista.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Omasta mielestä tämä on todella hätäisen oloisesti kyhätyn oloinen. Periaatteessa itse pelaaminen on hauskaa, mutta nuo turhat keskustelut yms pitäisi ehdottomasti pystyä laittamaan pois päältä jostain. Kyllä tää vaan edelleen valitettavasti vaikuttaa Fifaan verrattuna amatööritiimin tekosilta.
FIFAan kun vertailee, niin kannattaa muistaa, että sen pelin budjetti on arviolta 5-10 kertainen verrattuna NHL-pelien budjettiin. Kun budjettiero on tuota luokkaa, niin kyllä se pienemmän budjetin peli voi vaikuttaa amatöörimäiseltä. Olisi suorastaan ihmeellistä, jos laatu olisi täsmälleen yhtä hyvä näiden pelien välillä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tämän pelin ensimmäinen viestittelijä sankari ilmestyi onlinessa.

Kuulemma minulla on EA apuja, koska en tehnyt one-timer maaleja ja vedot upposivat suoraan! Voitin siis 3-1 ja jokainen niistä oli rehtejä lämäreitä b-pisteeltä. Hän siis itse kokoajan haki pelkkää one-timer takatolppaa, mutta onnistumatta, tai onnistui sen yhden kerran.

Melkosta, jos oli näiden viestien kanssa ihan tosissaan. Pyydän vilpittömästi anteeksi, että maalini eivät olleet valtavirta häkkejä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo, tätä mä oikeastaan juuri tarkoitinkin, ilmaisin vain itseäni huonosti. Eli ei tokikaan änäriä ole teetätetty harrastelijoilla, vaan futispuoleen vaan luonnollisesti satsataan enemmän. Lähinnä haaveilen että saisin vielä joskus pelata sellaista lätkäpeliä johon on laitettu aikaa, rahaa ja osaamista oikeasti kunnolla. Olen tosin haaveillut tästä sieltä 90-luvun puolivälistä joten enää en jaksa asian suhteen pidättää henkeäni.
Markkinat ovat niin pienet lätkäpeleille, että suhteellisen turhalta se toivo tuntuu. 2K-änärit lopetettiin, koska niitä ei ollut kannattavaa tehdä. EA tekee omaa NHL-pelisarjaa pienellä budjetilla, koska pelit eivät tuota rahaa isompaan budjettiin.

Vähän huonoon rakoon me lätkäfanit joudutaan pelirintamalla, mutta ei mahda mitään. Itse yritän muistaa, että voisi se tilanne olla huonompikin, sillä ei nämä nykyänärit mitään aivan surkeita tekeleitä ole.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Millaisia bugeja on tullut vastaan? Itse en ole EASHL:n puolella törmännyt yhtään aiempaa enempää bugeihin, eli ihan yhtä hyvin on toiminut kuin aiemmatkin versiot. Eikä niitä bugeja siis juurikaan ole, eli pelikokemus ei niistä merkittävästi häiriinny.
Johan niitä täältä ja muualta on saanut lukea, mutta ehkä sanavalinta oli väärä ja pelissä esiintyviä typeryyksiä oikeampi ilmaisu. Missään nimessä tästä pelistä ei ainakaan yli 40 euroa kannata maksaa, sen kertoo pelkästään jo tuo Be a Pro-pelimuodon sutaisu sinnepäin. Mutta jos ei hengenhätä ole ja löytää pelin esim käytettynä, niin tänään esiintyneen NHL 94 Rewindin voi vielä EA:n Twitterin mukaan saada. Peli siis pitäisi nyt olla ennakkotilanneilla kirjastossa niin boksilla, kuin pleikkarillakin.
@adolf tuossa siis lisää vielä.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Johan niitä täältä ja muualta on saanut lukea, mutta ehkä sanavalinta oli väärä ja pelissä esiintyviä typeryyksiä oikeampi ilmaisu. Missään nimessä tästä pelistä ei ainakaan yli 40 euroa kannata maksaa, sen kertoo pelkästään jo tuo Be a Pro-pelimuodon sutaisu sinnepäin. Mutta jos ei hengenhätä ole ja löytää pelin esim käytettynä, niin tänään esiintyneen NHL 94 Rewindin voi vielä EA:n Twitterin mukaan saada. Peli siis pitäisi nyt olla ennakkotilanneilla kirjastossa niin boksilla, kuin pleikkarillakin.
@adolf tuossa siis lisää vielä.
Siis lähinnä hain bugeja (tai typeryyksiä) mitä ei edellisessä änärissä ollut, kun kerran sinun mukaasi on mennyt niiden myötä huonommaksi. Nähdäkseni menee liioittelun puolelle tuo.

Itsekin olen suoraan sanonut, että suurimmalle osalle pelaajista tämä ei ole hintansa arvoinen, eli sen suhteen en toki väitä vastaan.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olikos täällä jokin EASHL-jengi mihin voisi ängetä mukaan? PS4 on alustana.

Jos, niin olisin kiinnostunut "silloin kuin ehtii mentatiteetilla".

PSN: uni-corn-slayer
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
On tuo 1 vs 1 online kyllä aika kuraa kovempia pelaajia vastaan, äsken tuli pelaajia vastaan jotka pyörivät vain yhdellä pelaajalla laidassa/maalin takana odottaen että takatolpalle avautuisi väylä eikä mitään muuta yritetä 60 minuutin aikana. Eihän se tiesti pelaajan vika ole vaan pelin kun mahdollistaa tasan kolme tapaa tehdä maali: takatolppa, rannari etukulmaan sekä rysty-kämmen läpiajosta. Toki itsekin käytän kyseisiä tapoja jos paikka tulee mutta pelini ei ole vain ja ainoastaan niiden hakemista, pitäisi varmaan olla jos haluaisin kehittyä paremmaksi pelaajaksi. Joskus todella harvoin saattaa joku ohjuri osua tai tulla pomppumaali.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Olikos täällä jokin EASHL-jengi mihin voisi ängetä mukaan? PS4 on alustana.

Jos, niin olisin kiinnostunut "silloin kuin ehtii mentatiteetilla".

PSN: uni-corn-slayer

Viime versiossa oli HC Jatkis mutta nyt on eri käyttäjien joukkueita. Viime kaudellakin oli eri käyttäjillä täällä joukkueita (mm. pelattiin Jatkoaika Cup finaalia vaille valmiiksi) mutta nyt ei ole ainakaan vielä kukaan perustanut HC Jatkista uudelleen ja hieman epäilen että perustaa.

Minulla on joukkue Legendary Winners HC johon vielä mahtuu pelaajia (ei ole vielä ylitarjontaa eri pelipaikoille). Voin liittää sinut joukkueeseen. Pelaamme ihan huvikseen ilman mitään todella vakavaa mentaliteettia. Toki yritämme emmekä pelleile mutta mitään ryppyotsaista homma ei ole eikä tarvitse joka kerta olla mukana. Toivottavaa on että jonkunlaista aktiivisuutta löytyisi. Pyrimme pelaamaan vähintään neljällä eli emme ole pelanneet juurikaan kolmosia tai 6vs6 kolmella. Tämä pelimuoto on mielestäni tarkoitettu 6vs6-peliin ja siinäkin mahdollisimman vähillä boteilla - mieluiten ilman.

Viime kaudella jo kokeneemmat olivat melkoisen ehdottomia kommenttien perusteella että pelataan vain täysin ilman botteja tai korkeintaan hätätapauksessa yhdellä. NHL Gamerin sarjoissahan tuo on itsestään selvää ettei botteja saa olla. Vuoden kokeneempana jo olen huomannut kun olemme saaneet jo ilman botteja pelejä joitakin niin ihan eri meininki niissä ja niihin tulee pyrkiä. Mutta mikään ehdoton se ettei kolmosia tai 6vs6 kolmella saisi pelata ei ole vaan suositus.

Mutta tervetuloa mukaan!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös