Luokaa oma ketju tälle.
Onko tämä NHL Legacy mistään kotoisin? Mulla on PS3 ja viimeisin änäri joka löytyy on NHL13. Onko miten paljon eroa siihen, kannattaako hankkia? Rosteripäivitykset toki on ihan hyvä lisä, tuossahan sitä hangataan menemään kolme vuotta vanhoilla rostereilla.(Pahoitin mieleni, koska pelaan NHL Legacy PS3'lla, ja en voi muutenkaan osallistua vastaaviin.)
Onko tämä NHL Legacy mistään kotoisin? Mulla on PS3 ja viimeisin änäri joka löytyy on NHL13. Onko miten paljon eroa siihen, kannattaako hankkia? Rosteripäivitykset toki on ihan hyvä lisä, tuossahan sitä hangataan menemään kolme vuotta vanhoilla rostereilla.
Liittyisikö siihen luvattuun EASHL-pelien laginpoistoon? En osaa varmaksi sanoa. Melko suurikokoinen päivityshän tuo on.2.4 GB päivitys tuli juuri NHL16-peliin. Mikähän hitto tuo mahtaa olla.
Päivitys toi vastustajan haastamisen takaisin EASHL:ään.2.4 GB päivitys tuli juuri NHL16-peliin. Mikähän hitto tuo mahtaa olla.
Erikoista jos noin pieni asia vie 2.4 GB tilaa.Päivitys toi vastustajan haastamisen takaisin EASHL:ään.
Päivitys 1.04
Pokettajille suru-uutisia:
1. "Lisätty pelaajien nopeuden menettämisen mahdollisuutta sitä enemmän, mitä enemmän he käyttävät mailahäirintää jatkuvasti".
2. "Lisätty kampituksen mahdollisuutta"
+ 24 pelaamiseen vaikuttavaa kohtaa, lisäksi EASHL:ään jotain, mutta ei input lagista mainita sanallakaan.
Onko myös Be a GM:n modessa vähän samanlainen meininki? Ainakin jotain mätää noissa tilastoissa on, sillä tosiaan jotenkin täysissä uratilastoissa joillakin esim. kesken kauden nostetuilla pelaajilla ei AHL-statseja näy ollenkaan jne. En oikein ole edes mitään logiikkaa löytänyt muuten kuin sen, että AHL:n tilastot näkyy vasta jos menee itse AHL:n kokoonpanon kautta katsomaan pelaajan uratilastoja. Todella rasittavaa, sillä GM-modessa nimenomaan esim. jos olet treidaamassa potentiaaliseen junnuun, olisi kiva nähdä siinä mitä pelaaja on tällä kaudella AHL:n puolella saanut aikaan. Ja junnujen kohdalla olisi muutenkin kiva katsella etenkin GM:n moden mennessä pidemmälle, kuinka kehittyminen on tapahtunut eli kuinka paljon uralla AHL:ssä ensin pelannut ja mitä tehoja siellä tehnyt ja sitten NHL-tilastot. Turhaako sai taas innostua siitä, että vihdoin näkyy kaikki uratilastot, kun ne on vedetty kuitenkin pieleen...
Tänään tulleen päivityksen myötä mulla ainakin näkyy sekö AHL että NHL tilastot vaikka pelaaja olisikin pelannut saman kauden aikana molemmissa liigoissa. Vihdoin parannus asiaan joka on ärsyttänyt!
Tähän kellään vastausta? Laukauksen hämäykselläkään se ei onnistu, sillä menettää vaan kiekon.Jotain järkevää vinkkiä hyppyharhautuksen läpisaamiseen Be A Prossa? Ei noi saatanat heittäydy koskaan joten vaikea tuo on toteuttaa.
Loistavaa, kiitos infosta! Yllättävän paljon tosiaan tuo vei peli-intoa, kun ei pystynyt helposti katsomaan näiden NHL:n ja AHL:n väliä ramppaavien pelaajien koko kauden statseja (yhdestä ruudusta).
Jaha, päivityksen myötä tämä poistui. Hyvä homma.Tähän kellään vastausta? Laukauksen hämäykselläkään se ei onnistu, sillä menettää vaan kiekon.