NHL 16 – yleinen keskustelu

  • 331 438
  • 1 042

A Siente

Jäsen
Kerran olen saanut viestiä vastustajalta ja se menin näin:

"Haha dude Good game :D thought you were going to win that." Johdin maalilla kolmanteen erään asti, mutta tää tuli ja teki 10 sekuntia ennen loppua maalin ja tasotti. Rankkareilla sit voitti lopulta, kun oltiin niitäkin hinkattu n. 20 kierrosta. Ihan positiivinen viesti siis, ei mitään ihmeitä. Mietinkin vain et miks mulle ei tule kukaan ihan oikeasti vittuilemaan pelin jälkeen. Ei mua vastaan ole edes tullut yhtäkään kikkailijaa tai muuta glitchejä harrastelevia idiootteja.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Aina palkitseva fiilis, kun joku avautuu tappion jälkeen. :D Itse olen aika paha suustani ja toisinaan vastailen noille jotain vähintään yhtä härskiä ja kerran kun oli tylsää, niin varmaan kolme päivää vaihtelin groteskeja solvauksia jonkun idiootin kanssa NHL 15-aikoina, kun se tyyppi oli niin huvittava ja aivan varma, että pelaan jotenkin väärin.
 

Themoron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos jollain palstaihmisellä on sattunut jäämään ennakkotilaajan koodi tuohon HUT:iin käyttämättä, eli siis jos et kyeistä pelimoodia harrasta, niin olisin valmis ottamaan sen vastaan. Vaikkapa pientä korvausta vastaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerran NHL15 aikaan yksi laittoi viestiä ja suuttui ihan tosissaan, kun tein maalin tyhjään maaliin. Siis johdin ottelua maalilla ja tämä herra otti minuutti ennen loppua maalivahdin pois ja tein tyhjiin noin parikymmentä sekuntia ennen loppua ja sehän oli sitten niin väärin tehty maali hänen mielestään.
"Only big pussy scores on empty net. Lucky shit". Olisi ilmeisesti pitänyt vain antaa hänen myllyttää ja toivoa, ettei omassa maalissa soi. Jos olisin kiekkoa pitänyt ja pelannut aikaa, niin kai sekin olisi sitten ollut "pussya".

Noihin kiukkuviesteihin tulee yleensä laitettua ihan hyvää settiä takaisin ja saa vastapuolen kuumennettua vielä entistä enemmän. Välillä sieltä joku Jonne vinkuu, kuinka voitin tuurilla ja sanoo, että otetaan uusintamatsi, jotta totuus paljastuisi. Siihen sitten vain, että "Ehkä se on parempi että harjoittelet omantasoistesi kanssa ja tulet sitten joskus yrittämään isojen poikien kanssa". Vaikka oikeastihan olin alakynnessä koko ottelun ja luultavasti häviäisin seuraavan pelin. On vain nollatoleranssi kiukkuviestien suhteen.

Itse ei tule mitään mielenpurkauksia lähetettyä negatiivisesti vaan laitan viestiä, jos on jotain kehuttavaa. Tiedättekö sen tunteen, kun joskus vain tulee sellainen ottelu, jonka ei haluaisi loppuvan ihan heti? Tälläinen tuli eilen vastaan. Aivan mahtavaa lätkää molemmilta pelaajilta ja nimenomaan lätkää, eikä mitään piruettiluistelua. Taklauksia jatkuvasti, hienoja harhautuksia jne. Pelin jälkeen heti viestiä vastustajalle siitä kuinka hieno matsi oli ja toinen osapuoli vastaa samoilla fiiliksillä, kuinka oli mahtavaa pelata. Näistä tulee hyvä mieli molemmille.
Välillä tulee myös kehuttua vastustajaa, jos pelaa yksinkertaisesti vitun hyvin. Toissapäivänä pelasin yhden matsin, jossa mulla ei ollut mitään palaa. Toinen pelasi vain niin hemmetin fiksusti ja oli aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ei harrastanut edes mitään piruetteja tai muita koiruuksia vaan ihan puhtaasti pelaamalla oli parempi ja hävisinkin 4-1 pystyyn tuon. Oli pakko laittaa viestiä pelin jälkeen ja kehua, kuinka hän ei jättänyt mitään palaa meikäläiselle.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Noista kiukkuviesteistä. Mä ainakin tykkään jos niitä tulee koska useinhan se tarkoittaa että olet parempi ja ottaa toista päähän. Se että joku haukkuu jonkun pelikonsolin välityksellä nimettömästi pussyksi tai vaikka haukkuu perheeni, ei mitään vaikutusta muhun. Hymyilyttää ja kuuluu tavallaan pelin henkeen. Miettii nyt mitä oikeasti änärikaukaloissa huudellaan, niin uskoisin että yllättävän moni on juuri tuolla tasolla, koska se on vain kaukalo trash talkia. Muuten samaa kuin edellisellä kirjoittajalla. Hyvä matsi ja varmasti laitan viestiä toiselle, että oli kova ja kiitti! Ja tuleehan siitä hyvä mieli kun toinenkin vastaa "yea thx gg". Enemmän ottaa päähän ne jotka kesken pelin perseilevät. Mutta näitä nyt vaan on ja tää pitää kestää.

Toinen juttu. Viime yön kierroksen jälkeen jokainen joukkue NHL'ssä on avannut kautensa. Toisin sanoen voisi kuvitella että EA'lla kaikki lähes lähetystä vaille valmiina, jos fiksuja ovat tai sitten nyt alkavat puurtamaan kokoonpanoja. Anyway, olisi vapaata to-su alkavalla viikolla ja kova luotto että rosterit ovat siihen mennessä ilmestyneet.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
Itsellä on tapana ollut juurikin hyvien pelien jälkeen laittaa viestiä vastustajalle, ja myös silloin jos voitan jonkun pelin 8-1 ja vastustaja kuitenkin yrittää loppuun asti eikä lähe pelistä pois. Varsinkaan tuossa HUT:ssa en voi ymmärtää sitä että lopetetaan peli kesken, ja usein vielä tekevät sen joku 20sek ennen loppua...
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Tämä menisi varmaan enemmän tuonne vitutusketjun puolelle, mutta kirjoitetaan nyt kuitenkin tänne. Pelaan Be A Pro:ta enforcer puolustajalla. Aloitin Memorial Cupista suoraan ja minut varattiin Red Wingsiin 4. kierroksella. Pelasin hyvän pre-seasonin, joten sain aloittaa tulokaskauteni Wingsin kolmannessa pakkiparissa. Pisteitä ropisi tasaiseen tahtiin ja koutsi tykkäsi, joten minut nostettiin kakkospariin ja jonkun ajan päästä ykköspariin Kronwallin viereen. 28 ottelussa pistesarake näytti 37 pistettä, millä oltiin koko NHL:n pistepörssin kärjessä. Sitten yhtäkkiä sen 28:n ottelun jälkeen sain viestin: "Sinut on tiputettu AHL:n Grand Rapids Griffinsiin". MITÄ HELVETTIÄ?! Miten koko Liigan pistepörssiä johtava pelaaja voidaan pudottaa farmiin? KIITOS EA! Vaikka pelaajan kokonaisuus tällä hetkellä on vain 71, niin onhan tuo nyt uskomattoman naurettavaa, ettei tehdyillä pisteillä ole mitään merkitystä. Jälkeenpäin minulle selvisi syy farmikomennukselle: Detroit oli treidannut pari prospektia Ottawaan vaihdossa Chris Neiliin ja Chris Phillipsiin. Joten minut ja Kindl passitettiin farmiin. Menetin siis pelipaikkani hiton Chris Phillipsille?! Eikä tässä voi edes pyytää GM:ltä treidiä! Noh, nyt farmissa 2 otteluun tehot 4+2. Josko se ylöskutsu joskus tulisi.

EDIT: Onko muille käynyt vastaavaa?
 
Viimeksi muokattu:

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
EDIT: Onko muille käynyt vastaavaa?
Oli joskus hyvin tyypillistä vähän vanhemmissa änäreissä, luokkaa 10, 11 ja 12. Hyvä tietää, että sama jatkuu edelleen, eipä tule turhaan pelattua sitä. Olihan se eteenpäin pelillisesti mennyt, mitä yhden pelin nopeasti sitä kokeilin.

Jokohan sitä päivitystä saisi EA:lta. Ei kehtaa aloittaa Be a GM, kun puuttuu mm. Eichel ja Larkin ilmeisesti koko pelistä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Oli joskus hyvin tyypillistä vähän vanhemmissa änäreissä, luokkaa 10, 11 ja 12. Hyvä tietää, että sama jatkuu edelleen, eipä tule turhaan pelattua sitä. Olihan se eteenpäin pelillisesti mennyt, mitä yhden pelin nopeasti sitä kokeilin.
Juu, näin muistelinkin, että vanhoissa tyypeille oli käynyt tuota samaa. Täälläkin aikoinaan siitä valitettu. Sääli vaan, että tämä moodi on edelleen niin kylmä ja koruton. Turha varmaan unelmoida mistään NBA 2k tyylisistä uramoodeista, mutta olisivat edes sen vanhan Live the Lifen jotenkin parsinut tähän kasaan. Itse pelaaminen tosin on ihan kivaa. Nyt 3 AHL-matsissa tehot 6+5=11. Eikä riitä ylösnostoon. :/
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Joo, voisiko EA nyt pikkuhiljaa jo päivittää noi kokoonpanot. Ei voi vuonna 2015 mennä siihen hirveän kauaa.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt sitten tapahtui ensimmäistä kertaa se, että HUT-pelin alkaessa vastustaja painoi starttia ja peli tilttasi. Minulle kirjattiin tästä keskeytystappio (huom. olen pelannut noin 80 peliä HUTtia enkä ole keskeyttänyt kertaakaan, olivat lukemat mitkä tahansa). EA:n olisi parasta keksiä asiaan jokin ratkaisu. Esim. bannaamalla kaikki vastaavaan pelleilyyn sortuvat. Ja vielä pitäisi noista EA:n paskapakoista maksaa oikeaa valuuttaa...
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@rico, Tuossa olen tehnyt valitettavasti sellain että jos alussa menee vastustaja painamaan pauselle niin quittaan, tuon varalta. Ei tule häviötä:-) Pari kertaa tollaisen tilttaajan uhriksi joutunut myös.
 

Unto

Jäsen
EDIT: Onko muille käynyt vastaavaa?

Ei ole NHL 16 käynyt vastaavaa, mutta aiemmissa kyllä. Oon aika varma, että jos oot tyyliin ainoa waiver-vapaa pelaaja niin sut saatetaan lähettää alas, kun jengiä tulee takasi sairaslomalta ja rosteri on täyttyy sen takia.

Itsellä hitsaa kaikista eniten Be a prossa sellainen juttu, että laiturilla pelattaessa valmentaja ei osaa muodostaa ketjuja oikein. Se miksi tämä ärsyttää on se, että sama ongelma oli vanhoissa änäreissäkin. Tarkoitan tällä sitä, että valmentaja laittaa 2. kentän sentteriksi käytännössä aina laiturin. Muistan joskus Floridassa pelatessani Nick Bjugstad (85kok tjsp) taisi olla 4. ketjun laituri ja Brad Boyes pelasi 2. sentterinä 81 kokonaisuudella. Itse tykkään, että joukkueella olisi mahdollisimman realistiset statsit, joten tällainen "pikkujuttu" hiertää itseä aika pahasti. Naurattaa EA:n "We had to build it from a scratch" -kommentit, kun kaikki old genin ongelmat ovat siirtyneet myös uudelle konsolille.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Yllätyin eilen kun löysin vahingossa pelistä maalivahti-tappelut. Luulin tämän ominaisuuden poistuneen.

Maalivahdit saa kuitenkin tappelemaan (aina kun kokelin) kun lähtee maalivahdilla (esim. kiekon vastaanottotilanteessa) luistelemaan keskialueelle. Tällöin vastustajan maalivahti lähtee luistelemaan vastaan -> tappelu alkaa keskialueella. En ole missään nähnyt mainintaa tällaisesta, mutta näin tosiaan on.

Tuntuu hassulta, jos kukaan muu ei ole tuota huomannut.
 

Snagari

Jäsen
Nyt sitten tapahtui ensimmäistä kertaa se, että HUT-pelin alkaessa vastustaja painoi starttia ja peli tilttasi. Minulle kirjattiin tästä keskeytystappio (huom. olen pelannut noin 80 peliä HUTtia enkä ole keskeyttänyt kertaakaan, olivat lukemat mitkä tahansa). EA:n olisi parasta keksiä asiaan jokin ratkaisu. Esim. bannaamalla kaikki vastaavaan pelleilyyn sortuvat. Ja vielä pitäisi noista EA:n paskapakoista maksaa oikeaa valuuttaa...
Itselle myös pari kertaa sattunut tällainen vekkuli vastaan joka painaa pausea ja ottaa voiton suoraan. Ekalla kerralla jäin sormi suussa ihmettelemään, mutta toisella kertaa oli jo selvä että tappio tulee tilille. Mitä nuo siis tekee ja miksi?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itselle myös pari kertaa sattunut tällainen vekkuli vastaan joka painaa pausea ja ottaa voiton suoraan. Ekalla kerralla jäin sormi suussa ihmettelemään, mutta toisella kertaa oli jo selvä että tappio tulee tilille. Mitä nuo siis tekee ja miksi?
Jos tässä vaiheessa itse lähtee pelistä pois, niin tuleeko merkintä tappiosta?
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Jos tässä vaiheessa itse lähtee pelistä pois, niin tuleeko merkintä tappiosta?
Veikkaisin, että ei. Ainakin, jos ehtii lähteä ennen kuin toinen saa sen "temppunsa" tehtyä.

EASHL:ssä kerran aloitettiin vahvasti ja tehtiin maali ekalla minuutilla. Vastustaja lähti pelistä. Ei saatu voittoa siitä pelistä. En tiedä onko tuo sovellettavissa HUTiin, enkä tiedä merkattiinko vastustajalle siitä tappio.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@rico, Tuossa olen tehnyt valitettavasti sellain että jos alussa menee vastustaja painamaan pauselle niin quittaan, tuon varalta. Ei tule häviötä:-) Pari kertaa tollaisen tilttaajan uhriksi joutunut myös.
Vittuillakseni otin screenshotin kaverin viimeisimmistä peleistä: pelkkiä DNF 3-0 winejä. Lähetin screenin EA:lle ja kuvasin tilanteen. Pellen nick oli Sveltemuffin651 ja konsoli XBoxOne. Teen saman jokaiselle vastaavalle ja laitan lisäksi estot päälle.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mitähän mä teen väärin tuossa syöttämisessä, kun syöttö% on jatkuvasti jotain 50? Syötöt menee jatkuvasti minne sattuu... Ja mikä noissa lämäreissä on vikana, kun jatkuvasti jätkät lyö kiekosta ohi, vaikka vastustajaa ei edes olisi häiritsemässä?
 

Bacon

Jäsen
EASHL:ssä kerran aloitettiin vahvasti ja tehtiin maali ekalla minuutilla. Vastustaja lähti pelistä. Ei saatu voittoa siitä pelistä. En tiedä onko tuo sovellettavissa HUTiin, enkä tiedä merkattiinko vastustajalle siitä tappio.
Monessa änärissä ollut tuo, että ensimmäisellä minuutilla voi lähteä ilman, että tulee tappiota. Ainakin EASHL:n puolella, mutta uskoisin, että se pätee myös HUTin puolellakin. En sitten tiedä onko se joku EA:n armopala ''juokse karkuun paskaa yhteyttä, kun vielä kerkeät'' tai joku muu kikka.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
En nyt kerro miten tuo glitchi tehdään, itse en tuota harrasta, ihan pelaamalla olen top 300 noussut, mutta sen voin sanoa kuinka tuon saa estettyä. Eli kun vihu painaa alussa starttia niin menet "hallitse joukkuetta", sieltä "muokkaa ketjuja" ja painat kolmiota (maalivahdin pikavaihto). Sitten vaan jatkat peliä nornaalisti (ainakin siihen asti kunnes vihu tajuaa että ri saanutkaan peliäsi jäädytettyä..)

Koitin tuota, mutta silti jäädytti. Ja turha tappio.
 

Captain J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Jackets
Miten tehdään harppausharhautus? Vissiin pitäisi nakata L ja R tatteja nopeasti oikealle, mutta ei tuo meikän puukäsi be a pro-ukko tee sitä.
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Täällä kyselty tästä aikaisemmin ja olen laiska tiedonhakemisen suhteen: onko kellään mitään käryä, milloin päivitetyt rosterit tulee? Eichel, Panarin, Hanifin yms. olisi kiva saa rosteriin ennen Be a GM:n/Be a Pron aloittamista. Turhauttavaa venata.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täällä kyselty tästä aikaisemmin ja olen laiska tiedonhakemisen suhteen: onko kellään mitään käryä, milloin päivitetyt rosterit tulee? Eichel, Panarin, Hanifin yms. olisi kiva saa rosteriin ennen Be a GM:n/Be a Pron aloittamista. Turhauttavaa venata.
Juuri hetki sitten EA julkaisi videon "Coming this week" ja videolla maalin tekevä Eichel, joten eiköhän tuo rostereita tarkoita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös