NHL 16 – yleinen keskustelu

  • 331 438
  • 1 042
Suosikkijoukkue
HIFK
Johan on markkinat, kun Rask sai vihdoin oman naamansa peliin. Eihän siinä kestänytkään kuin monta kautta liigan kärkimolkkena ja yksi Vezinan voitto toissa kaudelta. Samaa mieltä kuin Poro24, vähän voisi noihin naamoihinkin panostaa siellä EA:n päässä. Siellä on aika paljon sellaisia pelaajia, jotka ovat jo sen kymmenen kautta pelanneet liigassa hyvillä tehoilla kakkos-kolmoskentissä ja ei siltikään omaa naamaa olla tehty.
Ne on näitä pieniä asioita, jotka lisäävät sitä pelikokemusta, kun pelaat vaikkapa pitkää kautta GM:ää ja alkaa siinä kolmenkymmenen pelatun ottelun jälkeen se kaavamaisuus toistumaan.
Saisi kyllä edelleenkin yleisön volyymia nostaa korkeammaksi ja eri tilanteisiin sopivimmiksi. Edelleen varsin laimeaa ja meteli on samanlaista mestaruuden ratkaisseessa maalissa tai 1-7 kavennuksessa harjoituspelissä...
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Be a GM modessa tuntuu oma maalivahti koppaavan vedot ainakin paremmin verrattuna edellisen vuoden peliin. En tiedä onko sitten sattumaa mutta NHL15 kaikki pelit meni läpi logiikalla: Omat vedot 35, maalit 4, Vastustajan vedot 12, maalit 3. Nykyisessä ainakin hurjan paljon tasoittunut nuo lukemat että ei ihan joka kolmas veto mene sisään vastustajalla.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Nettipelin suurin jännitysmomentti:

Minkä väriset paidat vastustaja ottaa Chicagolle? 6 ottelua olen pelannut, kaikissa otteluissa Shikaka vastassa :D
Lyhyellä otannalla (viisi ottelua) olen nyt huomannut, että mitä paskempi pelaaja, sitä varmemmin joukkue on joko Chicago, Pittsburgh tai Los Angeles. Neljä kertaa viidestä on tullut joku noista kolmesta vastaan ja tulokset ovat olleet 5-0 (DAL-CHI), 7-0 (CBJ-LAK), 6-1 (NYI-PIT) ja 3-1 (TBL-LAK). Kerran vastustajalla oli Nashville, yllätyin positiivisesti. Tietysti hän sitten osasikin pelata ja sen pelin hävisin rankkareilla 3-4. Minulla oli joukkueena Montreal.

Muutaman ottelun perusteella siis voi varautua pelaamaan vähän vasurilla, jos vastustajan joukkue on joku "kovista". Sitten, jos vastaan tulee joku Arizona tai Carolina, olen kusessa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Mua on alkanut vituttaa nyt myös noi säbärannejonnet. EASHLssä pari peliä eilenkin jossa vastustaja yritti pelkästään ranteella. Rannemaalit ovat edelleen melko olennainen osa maalintekoa, mutta jos koko maalinteko perustuu siihen, ei pelissä ole enää mitään järkeä viihdyttävyyden kannalta. Kyllähän sen huomaa että jos on hiukankin heikompi vastustaja, on pakko ottaa ne "ilmaisetkin" maalit mitä tarjolla on.

Myönnettäköön, että itsekin joskus leikkaan keskelle ja lauon ranteen, mutta useimmiten silloin, jos vastustaja on ehtinyt ja jauhaa niitä jo muutaman kerran. On toikin toisaalta taito, ja en halua edes tietää kuinka paljon tommosta jossain SM-kisoissa hansulinhot ym. käyttää.
 

Schadowan

Jäsen
Mua on alkanut vituttaa nyt myös noi säbärannejonnet. EASHLssä pari peliä eilenkin jossa vastustaja yritti pelkästään ranteella. Rannemaalit ovat edelleen melko olennainen osa maalintekoa, mutta jos koko maalinteko perustuu siihen, ei pelissä ole enää mitään järkeä viihdyttävyyden kannalta. Kyllähän sen huomaa että jos on hiukankin heikompi vastustaja, on pakko ottaa ne "ilmaisetkin" maalit mitä tarjolla on.
.

Onko vuosi 2009? Nimittäin samat ongelmat vuodesta toiseen EA:n NHL:ssä. Itse jaksoin hakata versuspelejä 2-3 vuotta, kunnes luovutin. Eihän online-pelaajille voi tehdä mitään, siellä on aina x-määrä (valtaosa) näitä sankareita, jotka hakevat sitä yhtä tai kahta varmaa maalia. Mutta miten joku säbärannevenkautus voi olla ylipäätään vielä pelissä mukana ja kaiken lisäksi noin tehokkaana maalintekotapana? Ihan käsittämätöntä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Onko vuosi 2009? Nimittäin samat ongelmat vuodesta toiseen EA:n NHL:ssä. Itse jaksoin hakata versuspelejä 2-3 vuotta, kunnes luovutin. Eihän online-pelaajille voi tehdä mitään, siellä on aina x-määrä (valtaosa) näitä sankareita, jotka hakevat sitä yhtä tai kahta varmaa maalia. Mutta miten joku säbärannevenkautus voi olla ylipäätään vielä pelissä mukana ja kaiken lisäksi noin tehokkaana maalintekotapana? Ihan käsittämätöntä.
No onhan tota reilulla kädellä parannettu ettei ne kudit menis niin helposti. Kyllä niitä vieläkin menee, mutta ei läheskään yhtä usein kuin edellisissä versioissa. Itellä alkaa veri vaan kiehua kun nään jonkun edes hakevan tota kokoajan. Toisaalta, helppo ne on puolustaa pois EASHLssä kunhan on vain tarpeeks alhaalla.
 

Kafrom

Jäsen
Joillekkin se voittaminen keinolla millä hyvänsä tuntuu olevan mukavaa pelikokemusta tärkeämpää, ilmeisesti mukavaa olla ottelun voittaja osaamalla heittää pari säbärannetta hienojen hyökkäyskuvioiden sijaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Joillekkin se voittaminen keinolla millä hyvänsä tuntuu olevan mukavaa pelikokemusta tärkeämpää, ilmeisesti mukavaa olla ottelun voittaja osaamalla heittää pari säbärannetta hienojen hyökkäyskuvioiden sijaan.
Vähän kaksipiippuinen juttu lopulta. Minä ainakin olen niin paska pelaaja, että nyt kun olen koittanut hyökätä monipuolisesti niin ri meinaa millään saada maaleja aikaiseksi. Viime pelissä (HUT) muistaakseni voitin laukaukset 20-38 ja hyökkäysalueajan voitin reilusti, mutta kun se kiekko ei vaan meinaa mennä maaliin niillö hienoilla kuvioilla. Varsinkaan nyt, kun nuo syötöt menee jatkuvasti minne sattuu. Muutenkin välillä vaikea saada painostus hyökkäyspäähän, kun tuossa samassa pelissä kävi kolmesti putkee niin että voitan aloituksen 100-0, mutta kiekko ei pysykään hyökkäysalueella kun pakki ei edes yritä ottaa kiekkoa haltuun sinisellä (kerran vastustaja jopa pääsy läpi, kun pakit vaan seisoi paikallaan).

10-divarissa siis voitin yhden hävisin kaksi peliä, kaksi voiti jatkoilla/rankuilla ja yhden ihan varsinaisella. Mutta siis olen mielestäni surimman osan ajasta pelejä hallinnut, mutta silti ollut vaikeaa. En yhtään ihmettele jos ihmiset ei edes yritä voittaa paikkoja rakentelemalla, kun se on paljon vaikeampi tie voittaa.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Refuse to lose etsii puolustajaa op:n tai vp:n paikalle. Tarkoituksena löytää pakki joka hyvän puolustamisen lisäksi, tuo tehokkuutta hyökkäämiseen. Eli tehokas puolustaja hakusessa joka osaa liikuttaa kiekkoa, ja laukoa tilanteen auetessa. Pelkästään 6vs6 peleihin sekä ehl:ään ja muihin turnauksiin vakiorosteriin.

Ota yhteyttä rohkeasti täällä privana tai psn: BiggestEight, niin sovitaan tryout mahdollisuus.
 

Ribals

Jäsen
Refuse to lose etsii puolustajaa op:n tai vp:n paikalle. Tarkoituksena löytää pakki joka hyvän puolustamisen lisäksi, tuo tehokkuutta hyökkäämiseen. Eli tehokas puolustaja hakusessa joka osaa liikuttaa kiekkoa, ja laukoa tilanteen auetessa. Pelkästään 6vs6 peleihin sekä ehl:ään ja muihin turnauksiin vakiorosteriin.

Ota yhteyttä rohkeasti täällä privana tai psn: BiggestEight, niin sovitaan tryout mahdollisuus.
Nakkasin sulle yv:n.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua on alkanut vituttaa nyt myös noi säbärannejonnet. EASHLssä pari peliä eilenkin jossa vastustaja yritti pelkästään ranteella. Rannemaalit ovat edelleen melko olennainen osa maalintekoa, mutta jos koko maalinteko perustuu siihen, ei pelissä ole enää mitään järkeä viihdyttävyyden kannalta. Kyllähän sen huomaa että jos on hiukankin heikompi vastustaja, on pakko ottaa ne "ilmaisetkin" maalit mitä tarjolla on.

Myönnettäköön, että itsekin joskus leikkaan keskelle ja lauon ranteen, mutta useimmiten silloin, jos vastustaja on ehtinyt ja jauhaa niitä jo muutaman kerran. On toikin toisaalta taito, ja en halua edes tietää kuinka paljon tommosta jossain SM-kisoissa hansulinhot ym. käyttää.

Joo edelleen se ranne menee, vaikkakin huonommin kuin vanhassa ja esimerkiksi ''jaloilla maalivahdin huijaus'' rannevedossa ei toimi enää juurikaan. Nuo säbärannejonnet pitää vaan puolustaa aktiivisella 1vs1 puolustuksella pois, eli aina pakki alempana hyökkääjää, mutta kuitenkin iholla. Ja kun jonne laittaa mailan sivulle/taakseen, (ei kannata tökkiä koska = varma jäähy), vaan pelaajalla ihan vastustajan edessä laskee mailansa (vasen kova nappi päällä) hyökkääjän jalkoihin jolloin veto epäonnistuu 100% kunhan maila on tarpeeksi lähellä vastustajaa. Tämä estää vedon täysin, mutta on muuten hieman riskimpi. Toinen vaihtoehto seisoa mailanpuolella edessä ja toivoa ettei veto mene jaloista läpi. Näillä puolustus konsteilla on tullut masennettua ah niin monta säbärannejonnea. Kovalla vauhdilla ranteella keskustaan tuleva hyökkääjä on toki edelleen painajainen, onneksi harva osaa tämän oikea aikaisesti.

Kyllä tuo uusi peli on parannus edelliseen. Maalivahdin estämisjäähyt on pääosin poistettu ja nyt uskaltaa hakata riparia sisäänkin, eikä tarvi pelätä maalivahdin kolaamista. Maalinteko tuossa uudessa pelissä on hankalampaa, tai sitten en vaan osaa. Vanhan änärin online maalinteko keskiarvo huiteli 3,65, uudessa se on vielä noin 2.25. Vittumaisen paljon on ollut pelejä jossa hallitsee jokaista osa-aluetta paitsi maalintekoa. Ai että se on mukava hävitä se peli vielä johonkin pakin omaan maaliin tai moken hörppyyn.

E: Nuo rankkarit on aivan hanurista, EA ajatteli taas vähän jättää ensi änäriin uutta korjattavaa ja otti käyttäjä maalivahdin pois online rankkareista.
 
Viimeksi muokattu:

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
E: Nuo rankkarit on aivan hanurista, EA ajatteli taas vähän jättää ensi änäriin uutta korjattavaa ja otti käyttäjä maalivahdin pois online rankkareista.
Online-rankkarikisassa oli käyttäjän ohjaamat maalivahdit käytössä, ainakin silloin, kun pari sellaista väänsin. Mutta meinasit varmaankin ihan normaalia online-matsia, joka menee rankkareille.

Online-matseista puheen ollen: eilen tuli kyllä vittuunnuttua suuresti. Koko pelin ajan lagasi hienovaraisesti. Tuo lagaaminen esti monesti pelaajan vaihtamisen. Sitten kun pelaajaa sai vaihdettua, EA päätti, että "sinä varmasti haluat ohjata tätä siniviivalla olevaa laitahyökkääjää, kun kiekko pyörii oman maalin edustalla". Tuota pelaajanvaihtoa ei ole korjattu tähän päivään mennessä, tuskin saadaan koskaan korjattua.

Vastustaja oli vielä kaiken lisäksi vanha kunnon replay-runkkari. Piti katsoa "hienot" maalit uusintana. Tai siis olisi pitänyt, ellen olisi painanut starttia parin ekan maalin kohdalla. 0-2-tilanteessa tilanne tuntui toivottomalta, minulta lisäksi hylättiin yksi maali, kun Brassard kävi kolaamassa Quickin ennen kuin Fast sai lauottua kiekon tyhjään rysään. No, pääsin kuitenkin ennen toisen erän loppua 2-2-tasatilanteeseen (niitä uusintoja ei katsottu) ja kolmannessa sitten 3-2-johtoon. Sen maalin olisin (jostain syystä) halunnut katsoa, mutta vastustaja painoi starttia, kumma kyllä. Pelin kuvaan sopivasti vastustaja sai vielä tehtyä tasoituksen 4 minuuttia ennen loppua "taitavalla" ohjauksella. Martinez (tai joku muu leftin pakki) laukoi kiekon Lunkan kilpikäden puolelta ja Pearson pääsi jotenkin väliin, jolloin kiekko meni maaliin. Se maali saatiinkin katsoa kahteen kertaan uusintana.

Varsinaisen peliajan lopussa otin vielä jostain jäähyn, joten sain aloittaa jatkoajan vajaalla. Se on oikeastaan hyvä taktiikka, koska sitten saa pelata jatkoaikaa 4vs4 aika pitkään, koska jatkoajalla pelikatkot ovat harvinaisia. Jäähyistä sen verran, että peli alkoi sillä, että meikäläisen botti otti 2+2-minuuttisen korkeasta mailasta. Ensimmäisessä erässä sain 8 minuuttia jäähyjä, joista itse otin 2. Yhteensä pelissä taisivat jäähyminuutit mennä meikäläiselle 20-4 tjsp.

Jatkoajalle oli melkoista räpellystä ja siinäkin meinasi aika loppua, kunnes pääsin Stepanilla vapaaseen paikkaan ja veivasin. Quick torjui riparin, jonka sain käännettyä rystylle ja tyhjään maaliin. Helpotti hieman, mutta vitutti silti suuresti. Ensisijainen vitutuksenaihe oli se lagi ja miltei yhtä hyvänä kakkosena tuli vastustaja, joka tosiaan halusi katsoa jokaisen maalinsa uusintana. Terveisiä hänelle, jos tätä palstaa luet (ja vaikket lukisikaan): haista pitkä paska!

Noin muuten online-peleistä kommenttina, että oli aika tiukka peli silloin, kun vastustajalla oli kaksi pelaajaa. Karvaaminen on hitosti helpompaa, kun on kaveri pelaamassa. Siis jos kaveri tietää mitä tekee. Edelleen, jos tätä palstaa lukee se, joka pelasi kaverinsa kanssa eilen Calgarylla meikäläisen Washingtonia vastaan, niin kiitos kovasta matsista. Sitä seurannut matsi STL-CGY olikin erikoisempi, vastustajalla 7 vetoa ja 2 maalia, mulla 28 vetoa ja 3 maalia. 28 vetoon mahtui mm. kolme tolppakutia ja pari kolme missattua läpiajoa.
 
Viimeksi muokattu:

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Online-rankkarikisassa oli käyttäjän ohjaamat maalivahdit käytössä, ainakin silloin, kun pari sellaista väänsin. Mutta meinasit varmaankin ihan normaalia online-matsia, joka menee rankkareille.

Online-matseista puheen ollen: eilen tuli kyllä vittuunnuttua suuresti. Koko pelin ajan lagasi hienovaraisesti. Tuo lagaaminen esti monesti pelaajan vaihtamisen. Sitten kun pelaajaa sai vaihdettua, EA päätti, että "sinä varmasti haluat ohjata tätä siniviivalla olevaa laitahyökkääjää, kun kiekko pyörii oman maalin edustalla". Tuota pelaajanvaihtoa ei ole korjattu tähän päivään mennessä, tuskin saadaan koskaan korjattua.

Joo tarkotin nimenomaan normaali Online pelejä jossa joudutaan rankuille. 3vs3 jatkoaika on muuten hauskaa kun on kaikki pelaajat "ihmisiä". Yksin pelattuna vaikea puolustaa ja saada kiekkoa.

Tuo lagaaminen ärsyttää enemmän kuin kaikki bugit yhteensä, etenkin Suomalaiset lagaavat veemäisen usein. EA olisi voinut laittaa pingi rajan eli jos pelaajan viive on vaikka yli 100-200ms niin ei asiaa peliin, tai jos haluavat sallia laggerit niin näyttäisivät molempien pelaajien pingin online peliä aloittaessa jolloin voisi vielä vaihtaa vastustajaa. Pulssi käy päälle 100 kun vastustaja lagaa ja jokainen komento kestää 0.5 - 2 sekuntia..

Olenko ainoa jolla onlinessa peli on jumitellut totaalisesti, Xbox vastaa mutta NHL on täysin jumissa. Tähän ei auta odottaa vaan netin piuhaa irti tai boksia uudelleen päälle, samaa ongelmaa ei vanhalla boksilla/NHL15-ollut.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Olenko ainoa jolla onlinessa peli on jumitellut totaalisesti, Xbox vastaa mutta NHL on täysin jumissa. Tähän ei auta odottaa vaan netin piuhaa irti tai boksia uudelleen päälle, samaa ongelmaa ei vanhalla boksilla/NHL15-ollut.
Muutaman kerran jumittanut PS4:llä. Noissa peleissä ei ole ollut edes lagia juurikaan ja peli pätkäissyt ihan suorilta (ei siis mitään ragequitteja tms).
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Olenko ainoa jolla onlinessa peli on jumitellut totaalisesti, Xbox vastaa mutta NHL on täysin jumissa. Tähän ei auta odottaa vaan netin piuhaa irti tai boksia uudelleen päälle, samaa ongelmaa ei vanhalla boksilla/NHL15-ollut.

Välillä jumittaa valikoissa ja onlinepeleissä. Itselläni on aina auttanut että sulkee XBoxin päävalikon kautta änärin ja käynnistää uudelleen. Ei ole tarvinnut käynnistellä koko boxia kertaakaan vaan lopeta toiminta on toiminut aina.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen pelannut EA:n NHL pelejä NHL95:stä lähtien ja hyvin harvoin olen jaksanut näistä itkeä mutta nyt on muutaman viikon otannalla sanottava että tämä on huonoin NHL-peli vuosiin 1 vs 1 online pelaamisen osalta. Kaikkine puutteineen jopa NHL15 oli parempi ja se on jo huonosti.

HUTia olen nyt n. 30 peliä vääntänyt mutta ei tuosta mailannosto showsta ja suojausnappi pohjassa kaartelusta saa kuin vitutuksen vaikka itse pelin voittaisikin. En tiedä kultaako aika muistot mutta NHL13/14 olivat mun mielestä todella loistavia pelejä ja niistä ollaan nyt tultu alas aika rytinällä.

Uudet rosterit tulevat toivottavasti pian joten pitää nyt koittaa löytää jotkut hyvät sliderit jos saisi Be A GM:stä pelattavan. Ja toisaalta nyt on aika huikea pelisyksy muuten (MGS5, Fallout4, Tomb Raider, Uncharted collection) että pelattavaa onneksi riittää.
 

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Onko tietoa milloin tähän peliin tulee uusimmat pelaajapäivitykset. Että sais mm. Eichelin ja Panarinin kehiin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Onko tietoa milloin tähän peliin tulee uusimmat pelaajapäivitykset. Että sais mm. Eichelin ja Panarinin kehiin.

Varmaankin sitten kun jokainen tiimi on pelannut yhden pelin tällä kaudella. Eli lähiaikoina, malttia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Olen pelannut EA:n NHL pelejä NHL95:stä lähtien ja hyvin harvoin olen jaksanut näistä itkeä mutta nyt on muutaman viikon otannalla sanottava että tämä on huonoin NHL-peli vuosiin 1 vs 1 online...
Pakko raskain mielin todeta, että olen samaa mieltä. Peli on surkea, nautin paljon enemmän NHL15 pelaamisesta. HUTia jaksan tahkota, vaikka se onkin täyttä paskaa, mutta koen jotain lapsenomaista riemua noiden kokoelmien keräämisestä ja siitä jännityksen tunteesta, että mitäköhän paskaa sieltä palkintopussista pamahtaa tällä kertaa. Enkä oikein osaa muita pelejä edes pelata, aina tulee palattua NHL:n.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olen näemmä onnekas etten ole juurikaan pelannut onlinessa kentällä. Offlinessa ainakin HUT:n puolella aikas karmean epämiellyttävä tuo botti ja kun sitä ei saa säädettyä slidereilla, niin saa nähdä miten jaksaa. EASHL vissiin hupia? Tarttis alkaa pelaamaan sitä.

Vielä alussa olin innoissani että yksi kaikkien aikojen parhaista änäreistä, kun Be a GM yllätti hyvydellään ja pelikin tuntui kentällä hyvältä vähän aikaa, nyt kääntymässä nopeasti taas sinne EA-suuntaan joka aiheuttaa vain ja ainostaan harmaita hiuksia. Katsotaan miltä tuo online nyt omaan silmään ja mieleen vaikuttaa, kun vihdoin jossain vaiheessa alan pelata noita HUT-pelejä ja miltä Be a GM lopulta sitten vaikuttaa kun nuo "kauden aloitus"-rosterit saapuvat.
 
Ainoa mitä pelaan on EASHL, ja sitten kavereiden kesken jos tulevat kylään. Näissä pelimuodoissa ei valittamista. Bottia vastaan ei joudu hakkaamaan... HUT ei koskaan ole ollut minusta hauskaa, eli se jää taas kerran väliin.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Jaahas, ihan täyttä kuraa tuo HUT. Koskaan ei ole haitannut tuo poketus, vaikka sitä vastus olisikin paljolti viljellyt, mutta tuo perkeleen mailan nostaminen. Mitä peliä sellainen on, kun 60 minuuttia paukkuu komposiitti ja kummankaan pelistä ei tule yhtään mitään? Kyllä lopulta aina sen pari maalia saa väännettyä, mikä yleensä riittää voittoon, mutta kaukana tuo on miellyttävästä kokemuksesta. EA voisi lisätä noille nostoille jäähykynnystä ainakin tuplat heti alkuunsa. Jätän nyt tämän pelimuodon tauolle, kunnes tuohon orgasmimaiseen hakkaamiseen saadaan joku tolkku.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Olen tuota HUTia pelannut yksinpeleillä ja pakko kyllä hiukan valittaa syöttämisestä. Omat jätkät syöttelee minne sattuu, eikä saa edes omia aloitusvoittoja kiinni (!), mutta botin syöttöprosentti oli edellisessäkin pelissä yli 90. n. 3 syöttöä saavat sekunnissa maalin edessäkin mun bottipakkeja vastaan... Miksi mun bottipakit ei osaa katkoa mitään?
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Jaahas, nimimerkki "kingkong85" tjsp. laittoi eilen hävityn matsin jälkeen taas aikuismaista viestiä: "olen jonisti ja minulla on tuuria. Vitun apina."

Mikä näillä ihmisillä oikeesti on? :D Onko muut törmänneet samaan? Pelaan rehdisti ja en hae näitä "lestamaaleja" tai muutenkaan. Huoh.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaahas, nimimerkki "kingkong85" tjsp. laittoi eilen hävityn matsin jälkeen taas aikuismaista viestiä: "olen jonisti ja minulla on tuuria. Vitun apina."

Mikä näillä ihmisillä oikeesti on? :D Onko muut törmänneet samaan? Pelaan rehdisti ja en hae näitä "lestamaaleja" tai muutenkaan. Huoh.

"Clean the ea semen from your mouth" Tällainen viesti tuli juuri äsken vastustajalta voitettuani matsin 2-1, enkä todellakaan pyörinyt kulmissa tms. Päinvastoin, vihu sitä harrasti rankan pokespammin lisäksi.

Pari päivää sitten yksi vastustaja lähetti hävittyään: "try boosting ur players a bit more looser" ja hauskintahan on, että en ole HUT:issa vielä kertaakaan käyttänyt noita boosteja.

Hyvät nauruthan noista aina saa ja jää vielä parempi maku voitosta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös